zware avond gehad gister?quote:Op zondag 29 april 2007 13:17 schreef Elusive het volgende:
ECHT IK ZWEER HET JE, LEES DIT NIET!!!! ANDERS BEN JE DE SJAAK!
Ergens in 1985 was er een meisje genaamd Annie, ze liep op een dag langs een rivier. Plots verscheen er een mysterieuze moordenaar die haar vermoorde door haar hart te penetreren met een barbecue spies en haar vervolgens op te hangen in zijn kast. Voordat hij haar vermoorde schreeuwde hij "hangerdehang". nu jij dit gelezen hebt ben jij vervloekt, er zal een dag komen dat zij in jouw kast hangt met haar sprankelende bloed doorlopen ogen. om hier vanaf te komen moet je dit berichtje op 10 random forum topics posten en zo heel FoK irriteren!!!!!!!
Ik zal tegen sanne zeggen dat ze ff moet opschuiven dan kan annie er nog bijquote:Op zondag 29 april 2007 13:17 schreef Elusive het volgende:
Ergens in 1985 was er een meisje genaamd Annie, ze liep op een dag langs een rivier. Plots verscheen er een mysterieuze moordenaar die haar vermoorde door haar hart te penetreren met een barbecue spies en haar vervolgens op te hangen in zijn kast. Voordat hij haar vermoorde schreeuwde hij "hangerdehang". nu jij dit gelezen hebt ben jij vervloekt, er zal een dag komen dat zij in jouw kast hangt met haar sprankelende bloed doorlopen ogen. om hier vanaf te komen moet je dit berichtje op 10 random forum topics posten en zo heel FoK irriteren!!!!!!!
Ik denk het wel, dit komt zeker van een Breez4H sitje af?quote:Op zondag 29 april 2007 13:19 schreef r3gi3boy het volgende:
hmm hoe oud was/is annie? Misschien is ze nog wel lekker genoeg om een gezellig avondje mee te hebben
he weer zo'n sletje in mn kast.. ik moet er nu een kast bij gaan kopenquote:Op zondag 29 april 2007 13:17 schreef Elusive het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |