Natuurlijk, als er iemand is die alles precies weet over deze zaak dan is het wel de politie Deventer.quote:Op woensdag 16 mei 2007 20:24 schreef Mickmek het volgende:
Dat zijn van die dingen die de politie Deventer natuurlijk precies weet.
Wie het topic opent, bepaalt.quote:Op woensdag 16 mei 2007 19:11 schreef Arcee het volgende:
Wat een kut-TT, dan had ik nog liever voor de dérde keer 'Vindt Louwes de hond in de pot?' gehad.
True, ik gun 'm je.quote:Op woensdag 16 mei 2007 21:10 schreef JanJanJan het volgende:
Wie het topic opent, bepaalt.
Volgende keer beter![]()
Zeg Arcee, wanneer kom je in deze discussie eindelijk eens met een steekhoudend argument of verhaal in plaats van alleen maar onzinnige one-liners te plaatsen?quote:Op woensdag 16 mei 2007 20:29 schreef Arcee het volgende:
[..]
Natuurlijk, als er iemand is die alles precies weet over deze zaak dan is het wel de politie Deventer.
Na jou, JanJanJan.quote:Op woensdag 16 mei 2007 21:13 schreef JanJanJan het volgende:
Zeg Arcee, wanneer kom je in deze discussie eindelijk eens met een steekhoudend argument of verhaal in plaats van alleen maar onzinnige one-liners te plaatsen?![]()
Dan heb ik dat zeker even gemist, ik lijk de onderzoekers van de Deventer Moordzaak wel.quote:Op woensdag 16 mei 2007 21:16 schreef JanJanJan het volgende:
Dan heb je nu dus al 8 topics de tijd gehad![]()
Kijk nu komen we ergens.quote:Op woensdag 16 mei 2007 21:24 schreef Arcee het volgende:
[..]
Dan heb ik dat zeker even gemist, ik lijk de onderzoekers van de Deventer Moordzaak wel.
Okee, Louwes vrij, iedereen blij.quote:Op woensdag 16 mei 2007 21:26 schreef JanJanJan het volgende:
Kijk nu komen we ergens.
Iedereen maakt wel eens een foutje. Ik vergeef jou deze, dan vergeef jij de onderzoekers de hunne....
Neuh, en daar ging het sowieso nooit om.quote:Op woensdag 16 mei 2007 21:30 schreef JanJanJan het volgende:
Het gaat er dus nog steeds om dat hij vrij komt![]()
Ik niet, ik dénk dat Louwes onschuldig is en vind het verhaal erg boeiend.quote:Op woensdag 16 mei 2007 21:37 schreef Mickmek het volgende:
Wie wil de waarheid verdraaien nota bene ten koste van Michael en waarom?
Niet voor mensen die ook graag willen meedoen en nog weinig van de zaak weten he...quote:Verder lijkt me een OP iedere keer kopieren redelijk zinloos![]()
Guess again.quote:Op woensdag 16 mei 2007 21:10 schreef JanJanJan het volgende:
Wie het topic opent, bepaalt.
Volgende keer beter![]()
quote:
Inderdaad.quote:Op woensdag 16 mei 2007 21:37 schreef Mickmek het volgende:
Dat is het precies JanJanjan. Als je wat vraagt, geven ze geen antwoord. Ze verleggen het onderwerp en zeggen dat je je eerst goed moet inlezen. Of je wordt uitgescholden of beledigd. Ze willen de waarheid achterhouden.
Wie wil de waarheid verdraaien nota bene ten koste van Michael en waarom?
El is ermee begonnen. Hij heeft het helemaal die kant op gestuurd. Kun je zien in de oude pleidooien van Knoops.
Maurice de Tweede.quote:Op woensdag 16 mei 2007 22:15schreef JanJanJan het volgende:
Slecht hoor dit.
Beetje wannabe politiek correct.
Graag terugveranderen. Er is geen enkele reden tot twijfel, al zijn er zat die anders willen geloven.
quote:Op woensdag 16 mei 2007 22:23 schreef Genverbrander het volgende:
[..]
Maurice de Tweede.![]()
Geloof je nu ook in een complot, JanJanJan?![]()
quote:Op woensdag 16 mei 2007 22:11 schreef JanJanJan het volgende:
Geen twijfel mogelijk.
Zo is het precies.quote:Op woensdag 16 mei 2007 11:43 schreef Genverbrander het volgende:
Juridisch gezien gaat het er inderdaad niet om wie het gedaan heeft, maar dat er een dader wordt veroordeeld waarvan er overtuigend bewijs is dat hij/zij het heeft gedaan. En door het geklungel in het beginstadium van het onderzoek (tunnelvisie, gsm-gegevens opvragen, onjuist omspringen met de kleding van de weduwe) is de kans dat dit overtuigende bewijs ooit nog gevonden wordt nihil.
ja maar er is ook geen knap argument of bewijs waardoor twijfel gerechtvaardigd is dat de klusjesman het niet heeft gedaan...quote:Op woensdag 16 mei 2007 22:29 schreef JanJanJan het volgende:
Lach maar Arcee, maar met een knap argument of bewijs waardoor twijfel gerechtvaardigd is ben je nog nooit gekomen...
Aan jou de eer.....
Precies, en die hele gang van zaken volg ik met interesse.quote:Op woensdag 16 mei 2007 22:41 schreef Genverbrander het volgende:
ja maar er is ook geen knap argument of bewijs waardoor twijfel gerechtvaardigd is dat de klusjesman het niet heeft gedaan...
Het gaat er bij een moordzaak nu juist om dat je overtuigend moet aantonen wie het WEL heeft gedaan... en de vraag is of het OM daar in is geslaagd. Ik vind van niet.
Dat zal het zijn, ja. De blunders van de Deventer Moordzaak zijn een vergissing van Peter R. de Vries.quote:Op donderdag 17 mei 2007 08:26 schreef Mickmek het volgende:
Peter R, de Vries wordt door ons beiden dus als De misdaadverslagger (een autoriteit) gezien, wat niet wegneemt dat zelfs Peter R zich kan vergissen.
Wellicht heeft hij zich vergist toen hij zei dat er grote fouten waren gemaakt.
Hij vergist zich alleen selectief zeg maar. Als het ten nadele van Louwes is spreekt hij altijd de waarheid en als het in zijn voordeel is dan vergist de Vries zichquote:Op donderdag 17 mei 2007 11:37 schreef Arcee het volgende:
Dat zal het zijn, ja. De blunders van de Deventer Moordzaak zijn een vergissing van Peter R. de Vries.
Inderdaad.quote:Op donderdag 17 mei 2007 20:21 schreef Lekiamh het volgende:
(en hulde aan Genverbrander voor de nuance en Zeman voor de goede argumentatie)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |