Zo beter ?, De beste man is wel berecht, dus zijn naam mag wel in de TT.quote:Op woensdag 16 mei 2007 21:44 schreef Genverbrander het volgende:
Deventer Moordzaak #8: Is 'Louwes' de moordenaar ?
Deze TT graag veranderen in een wat objectievere, bijvoorbeeld 'Wie is de moordenaar?' ipv 'Louwes is de moordenaar'.
Ja en er loopt ook een herzieningsverzoek die waarschijnlijk wordt gehonoreerd...quote:Op woensdag 16 mei 2007 21:50 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Zo beter ?, De beste man is wel berecht, dus zijn naam mag wel in de TT.
Mooie titel voor deeltje 9.quote:Op woensdag 16 mei 2007 22:17 schreef Arcee het volgende:
Deventer Moordzaak #8: Geen twijfel mogelijk.
Ook een leuke.
Als de straf is uitgesproken zonder dat er nieuwe onderzoeken aan het licht komen wil ik best nogmaals overgaan tot een iets of wat meer duidelijkere TT.quote:Op woensdag 16 mei 2007 22:17 schreef JanJanJan het volgende:
En Genverbrander, op basis waarvan kan jij zeggen dat het herzieningsverzoek waarschijnlijk gehonoreerd wordt?
Deal.quote:Op woensdag 16 mei 2007 22:27 schreef Drugshond het volgende:
Ik laat het een beetje afhangen van de volgende vraag.
[..]
Als de straf is uitgesproken zonder dat er nieuwe onderzoeken aan het licht komen wil ik best nogmaals overgaan tot een iets of wat meer duidelijkere TT.
Dat die zaak nog steeds goed loopt in [NWS] , is op zich al een beetje merkwaardig.
Mij best, of Louwes blijft zitten waar hij zit. Daar is ook geen woord over gelogen.quote:Op woensdag 16 mei 2007 22:31 schreef JanJanJan het volgende:
[..]
Deal.
Als het herzieningsverzoek niet wordt toegewezen wordt de TT van het op dat moment lopende topic veranderd naar Louwes is de moordenaar.![]()
Klets. Een herzieningsverzoek is net zo onderworpen aan de wil van Justitie om te voorkomen dat ze afgaan. Het weigeren van dat verzoek hoeft helemaal niet te betekenen dat Louwes DUS de moordenaar is. Het betekent alleen dat Justitie geen herzieningsverzoek wil toestaan.quote:Op woensdag 16 mei 2007 22:31 schreef JanJanJan het volgende:
[..]
Deal.
Als het herzieningsverzoek niet wordt toegewezen wordt de TT van het op dat moment lopende topic veranderd naar Louwes is de moordenaar.![]()
Weet ik, ik heb een tijd geleden al in het FC-GC topic gepost. ff kijken wat de status is.quote:Op woensdag 16 mei 2007 23:54 schreef freako het volgende:
E colli bacterie in hoofddorp
Dubbeltopic van GC-topic
Mmm, e-coli in drinkwater
De naam van het beestje is overigens E. coli, dus niet E colli of e-coli.
Jaja, ik ga al aan de slagquote:Op donderdag 17 mei 2007 00:16 schreef freako het volgende:
Twee mods die zich ermee bemoeien..
Je hebt overigens de Frontpage-redactie verslagen, DoG..
Moet ergens ook wel daar micro biologie een aanzienlijk deel van mijn opleiding vormdequote:Op donderdag 17 mei 2007 00:16 schreef freako het volgende:
Twee mods die zich ermee bemoeien..
Je hebt overigens de Frontpage-redactie verslagen, DoG..
Waarom denk je dat ik er zo achteraan zit dan? Ik heb ook al veel te lang in de stank van E. coli-cultures gezeten.quote:Op donderdag 17 mei 2007 00:30 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Moet ergens ook wel daar micro biologie een aanzienlijk deel van mijn opleiding vormdeZou beetje raar zijn als ik de fout niet gelijk zou inzien,
Ook maar even de TT in GC aangepastquote:Op donderdag 17 mei 2007 01:12 schreef freako het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik er zo achteraan zit dan? Ik heb ook al veel te lang in de stank van E. coli-cultures gezeten..
Rare insteek.quote:Op donderdag 17 mei 2007 13:29 schreef Drugshond het volgende:
Ik moet Meki hier wel gelijk geven. Dit topic gaat in de koelkast totdat een meer valide nieuwsbron de informatie verder oppakt. Die kans lijkt me overigens vrij klein.
Zelf Geenstijl.nl is geen goede betrouwbare bron ervoor.quote:Op donderdag 17 mei 2007 13:47 schreef ExTec het volgende:
[..]
Rare insteek.
We mogen er A vanuit gaan dat mevrouw Groenteman een autoriteit is op het gebied van het leven van mevrouw Groenteman, en B er is volgens mij geen enkele reden om aan te nemen dat ze de waarheid niet spreekt.
Met deze redenering zijn weblogs nooit meer een valide bron.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik hier ook in een spagaat val. Ik ben niet zo kapot van weblogs als nieuwsbron dat even voorop. Anderzijds betreft het hier een bekende nederlander die slachtoffer is van een snelroof.quote:Op donderdag 17 mei 2007 13:47 schreef ExTec het volgende:
[..]
Rare insteek.
We mogen er A vanuit gaan dat mevrouw Groenteman een autoriteit is op het gebied van het leven van mevrouw Groenteman, en B er is volgens mij geen enkele reden om aan te nemen dat ze de waarheid niet spreekt.
Met deze redenering zijn weblogs nooit meer een valide bron.
GS/NieuwNiews links verwijderen we vrijwel altijd. Omdat dit bijzonder vaak opgeklopte des-info is.quote:Op donderdag 17 mei 2007 14:05 schreef Meki het volgende:
[..]
Zelf Geenstijl.nl is geen goede betrouwbare bron ervoor.
we moeten ons aan de policy houden
quote:Op donderdag 17 mei 2007 14:10 schreef Drugshond het volgende:
[..]
GS/NieuwNiews links verwijderen we vrijwel altijd. Omdat dit bijzonder vaak opgeklopte des-info is.
Die kans zit er gewoon dik in.quote:Op donderdag 17 mei 2007 14:15 schreef Meki het volgende:
[..]
dat erboven ook. Ik kan nergens lezen dat de daders Marokkanen zijn. ik kan nergens nakijken of de bericht klopt.
een bron die niet na te kijken is
dus ze heeft gevraagd wat voor afkomst hebben jullie ??.quote:Op donderdag 17 mei 2007 14:18 schreef ExTec het volgende:
[..]
Die kans zit er gewoon dik in.
Als ze namelijk (vermoedelijk) beroofd was door een setje kaaskoppen, had ze niet gesproken over haar eigen desillusie mbt "het politiek-correcte verstand" achter laten.
Dat denk ik niet. Maar het zullen dus ongetwijfeld geen autochtone NL'ers geweest zijn, anders had ze het niet over haar eigen politiek-correcte verstand gehad hebben.quote:Op donderdag 17 mei 2007 14:21 schreef Meki het volgende:
[..]
dus ze heeft gevraagd wat voor afkomst hebben jullie ??.
Exact, maar de rest is giswerk.quote:Op donderdag 17 mei 2007 14:27 schreef ExTec het volgende:
Dat denk ik niet. Maar het zullen dus ongetwijfeld geen autochtone NL'ers geweest zijn, anders had ze het niet over haar eigen politiek-correcte verstand gehad hebben.
toch blijf ik erbij dat de bron geen goede keuze is . en dat strijdt tegen alle middelen van de policy tegen.quote:Op donderdag 17 mei 2007 14:27 schreef ExTec het volgende:
[..]
Dat denk ik niet. Maar het zullen dus ongetwijfeld geen autochtone NL'ers geweest zijn, anders had ze het niet over haar eigen politiek-correcte verstand gehad hebben.
Het is " het" interview.quote:Op donderdag 17 mei 2007 14:32 schreef Meki het volgende:
[..]
toch blijf ik erbij dat de bron geen goede keuze is . en dat strijdt tegen alle middelen van de policy tegen.
ja. en we noemen het dit keer niet 'vooroordeel' maar 'nadeel van de twijfel'.quote:Op donderdag 17 mei 2007 14:32 schreef Meki het volgende:
[..]
toch blijf ik erbij dat de bron geen goede keuze is . en dat strijdt tegen alle middelen van de policy tegen.
N, ze ging ervan uit dat het Oerhollandse kaaskoppen waren die, om allochtonen in een kwaad daglicht te stellen, zich eerst een week onder de zonnebank hadden begeven en daarna een pruik op hadden gezet.quote:Op donderdag 17 mei 2007 14:21 schreef Meki het volgende:
[..]
dus ze heeft gevraagd wat voor afkomst hebben jullie ??.
Ja, sinds hij mod is, is hij zo politiek-correct als maar kan.quote:
en hij doet het oha erg ok. soms moet je hem ff wijzen op het feit dat er ook nog zoiets als balans bestaat.quote:Op donderdag 17 mei 2007 19:06 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Ja, sinds hij mod is, is hij zo politiek-correct als maar kan.
quote:Op donderdag 17 mei 2007 19:06 schreef PJORourke het volgende:
Ja, sinds hij mod is, is hij zo politiek-correct als maar kan.
quote:
Hij heeft zich helemaal aangepast aan het FOK-establishment.quote:Op donderdag 17 mei 2007 19:17 schreef zoalshetis het volgende:
en hij doet het oha erg ok. soms moet je hem ff wijzen op het feit dat er ook nog zoiets als balans bestaat.
ach ja. het hoort er allemaal bij schijnbaar. ik vind het nog steeds ok op fok!quote:Op donderdag 17 mei 2007 19:25 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Hij heeft zich helemaal aangepast aan het FOK-establishment.Het is eik vrij treurig, zulk opportunisme.
Ach, zo lang ik dit soort figuren belachelijk kan maken vind ik het OK. Er zijn er ook bij die meteen met bannetjes gaan drijgen, da's wel ubertriest.quote:Op donderdag 17 mei 2007 19:26 schreef zoalshetis het volgende:
ach ja. het hoort er allemaal bij schijnbaar. ik vind het nog steeds ok op fok!
jij?
ach ja, kreeg ook een zware note van drugshond in mijn pm ooit. snapte hem wel eik. maar ja ach, ehhmmm, dusssss...quote:Op donderdag 17 mei 2007 19:29 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Ach, zo lang ik dit soort figuren belachelijk kan maken vind ik het OK. Er zijn er ook bij die meteen met bannetjes gaan drijgen, da's wel ubertriest.
joh. schei uit. ik neem mijn verlies als een man. dat weet je.quote:Op donderdag 17 mei 2007 19:39 schreef Drugshond het volgende:
Waaom tuigen jullie geen waardig [FB]-topic op.![]()
[afbeelding]
Kunnen jullie daar verder gaan janken.
[afbeelding]
Hij is me niks schuldig inderdaad, maar van een mod mag wel wat minder kinderachtige respons verwacht worden.quote:Op donderdag 17 mei 2007 20:32 schreef Mutant01 het volgende:
Ik denk niet dat hij je enige onderbouwing schuldig is.
Hij verlaagt zijn niveau tot die van bepaalde users alhier, anders begrijpen ze hem wellicht niet.quote:Op donderdag 17 mei 2007 20:41 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Hij is me niks schuldig inderdaad, maar van een mod mag wel wat minder kinderachtige respons verwacht worden.
quote:Op donderdag 17 mei 2007 20:45 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Hij verlaagt zijn niveau tot die van bepaalde users alhier, anders begrijpen ze hem wellicht niet.
Mwah, ik schijn politiek te correct te zijn. Leuk for what's in the name. Maar dan ga je hengelen of ik wel of geen partijdige mod ben. En dan moet ik opeens met een onderbouwing komen waarom ik dergelijke keuzes maak. En of ik wel loyaal ben naar alle partijen toe.quote:Op donderdag 17 mei 2007 20:41 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Hij is me niks schuldig inderdaad, maar van een mod mag wel wat minder kinderachtige respons verwacht worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |