Wat is het toch treurig gesteld in Amsterdam dat nu zelfs de 4 mei kransen al bewaking moeten krijgen. Na de welzijnwerkers, buurtvaders, vlindertochtjes naar Marokko, straatwerkers, opgeklopte verhalen over 'Marokkaanse bevrijders' mogen nu de bewakingsfirma's gaan proberen de boel bij elkaar te houden. Wel begrijpelijk overigens gezien de eerdere 4 mei incidenten met Marokkaanse jongeren.quote:Kransen bewaakt in delen Amsterdam
` Burgemeester Cohen eist dat in drie
stadsdelen de 4 mei-kransen 's nachts
een week lang worden bewaakt of worden
binnengehaald.In Geuzenveld-Slotermeer,
Slotervaart en Osdorp zijn in eerdere
jaren kransen beschadigd.Niet eerder
werden de kransen zo goed bewaakt.
Automobilisten die om 20 uur de doden
herdenken krijgen het advies dat op een
parkeerplaats te doen.Stoppen op de
vluchtstrook is gevaarlijk.Op borden
boven snelwegen geeft Rijkswaterstaat
tussen 19.30 en 20.05 uur informatie.
Ook het luchtverkeer op de vliegvelden
ligt twee minuten stil.Binnenkomende
vliegtuigen stellen de landing uit.
Hier slopen de provincialen elk weekeinde de bushokjes - behalve de publiciteit zie ik weinig verschil. De ophef maakt het interessant voor ze - die kransen en hun betekenis helemaal niet. Goh wat gek.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 17:17 schreef Napoleonson het volgende:
Dat is hun 'cultuur' jeweettoch
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 17:23 schreef llawonk_ het volgende:
Foute actie van de jongens die dat destijds gedaan hebben natuurlijk; het eigendom van een ander verniel je niet. Echter, wanneer een of andere provocatie-grapjurk à la van Gogh iets dergelijks had gedaan, dan hadden dezelfde mensen die nu boos en verdrietig zijn kwijlend in hun handjes staan klappen.
Denk je dat?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 17:23 schreef llawonk_ het volgende:
Foute actie van de jongens die dat destijds gedaan hebben natuurlijk; het eigendom van een ander verniel je niet. Echter, wanneer een of andere provocatie-grapjurk à la van Gogh iets dergelijks had gedaan, dan hadden dezelfde mensen die nu boos en verdrietig zijn kwijlend in hun handjes staan klappen.
Ja, tuurlijkquote:Op vrijdag 4 mei 2007 17:23 schreef llawonk_ het volgende:
Goed dat je dat zegt, ik denk dat (als dat al waar is) je een van de weinigen bent..quote:Op vrijdag 4 mei 2007 17:27 schreef ElectricEye het volgende:
Ik beoordeel mensen op gedrag, niet op de afkomst van hun moeder.
Ik geef toe dat ik ook wel eens, zeker op de FP, wel eens door mijn remmen schiet. Maar IRL doe ik het wel. Maar dan zie je de mensen ook en dan weet je een beetje hoe ze zijn, hoe ze doen en hoe ze reageren op commentaar op hun gedrag. Dan kun je dus veel makkelijker beoordelen op dat gedrag.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 17:30 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Goed dat je dat zegt, ik denk dat (als dat al waar is) je een van de weinigen bent..
Ja duh, die vent was zo dik dat zelfs de gemiddelde agent een vluchtende van Gogh nog ingehaald zou hebben...quote:Op vrijdag 4 mei 2007 17:28 schreef HeatWave het volgende:
Die hadden ze WEL opgepakt, als voorbeeld....
doodstraf op het beledigen van de Koninginquote:Op vrijdag 4 mei 2007 17:16 schreef ElectricEye het volgende:
Fukken met Dodenherdenking is beledigen van Koningin, Volk en Vaderland.
Daar staat de doodstraf op.
Althans, dat had zo moeten zijn ...........
En dat is de cultuur van die boeren. Niet veel beter dus..quote:Op vrijdag 4 mei 2007 17:21 schreef NiGeLaToR het volgende:
[..]
Hier slopen de provincialen elk weekeinde de bushokjes - behalve de publiciteit zie ik weinig verschil. De ophef maakt het interessant voor ze - die kransen en hun betekenis helemaal niet. Goh wat gek.
Multiculturele onzin heeft er niets mee te maken, tis gewoon een kwestie van aandacht![]()
Maakt me niks uit dat zijn onze 'eigen'. Gasten hebben zich te gedragen!quote:Op vrijdag 4 mei 2007 17:21 schreef NiGeLaToR het volgende:
[..]
Hier slopen de provincialen elk weekeinde de bushokjes - behalve de publiciteit zie ik weinig verschil. De ophef maakt het interessant voor ze - die kransen en hun betekenis helemaal niet. Goh wat gek.
Multiculturele onzin heeft er niets mee te maken, tis gewoon een kwestie van aandacht![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |