Vele nieuwssites kun je hier vinden.quote:Klein onderdeel van de FAQ
Wat verwachten we van jou als user ?
Het voornaamste is dat we verwachten dat je je op fatsoenlijke wijze gedraagt tegenover je medeposters, dat je je aan de Nederlandse wetgeving houdt en dat je de instructies van moderators en (forum)admins opvolgt.
Verder reageer je natuurlijk ontopic, probeer je niet ongepast lollig te doen in serieuze forums en topics en laat je de modjes en (forum)admins bepalen wat wel en geen slotje verdient en wie wel of geen ban moet krijgen. Ook gaan we ervan uit dat je niet onnodig kwetsend, schokkend of storend gedrag vertoont of dergelijke plaatjes post.
En natuurlijk verwachten we dat je FAQ's leest. Bijna elk subforum heeft ze en het is aan te raden deze door te lezen voordat je in het specifieke subforum post. Sommige regels kunnen afwijken van deze policy.
Ik ga daar deels in mee. Voor grote nieuwsfeitjes wordt die reeks echt wel afgebroken en gaan we met een nieuw topic van start. Probleem van losse topics is dat je crossover een herhaling van zetten krijgt (over and over agian).quote:Op woensdag 4 april 2007 16:35 schreef kLowJow het volgende:
Eens met Jarno en PL trouwens. Grotere/ingrijpendere gebeurtenissen zouden het wellicht beter in een eigen topic doen. Als de discussie een beetje ten einde is en verzandt in algemeenheden of breder wordt kan deze altijd nog verder gaan in het centrale topic.
Ok, ik doelde ook op het specifieke geval waar Jarno het over had. Niet zozeer over willekeurige Iran-topics in het algemeen.quote:Op woensdag 4 april 2007 16:58 schreef Drugshond het volgende:
Goed ff bijgelezen, we hebben dus nu 2 topics... en we kijken de situatie even aan. Centraliseren kan altijd nog (morgen/overmorgen of zo).
Je mening is nutteloos, ik had het topic al weer open gedaan.quote:Op woensdag 4 april 2007 16:35 schreef kLowJow het volgende:
Eens met Jarno en PL trouwens. Grotere/ingrijpendere gebeurtenissen zouden het wellicht beter in een eigen topic doen. Als de discussie een beetje ten einde is en verzandt in algemeenheden of breder wordt kan deze altijd nog verder gaan in het centrale topic.
Ja, ik wilde je natuurlijk niet in verlegenheid brengen, dus ik keek netjes wat je deed om je vervolgens impliciet in je beslissing te steunen. Zo ben ik.quote:Op woensdag 4 april 2007 18:40 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Je mening is nutteloos, ik had het topic al weer open gedaan.![]()
![]()
![]()
Hoe is dat te rijmen met de openingspost van dit Feedback-topic, waarin gesteld wordt dat:quote:[quote]Op woensdag 4 april 2007 20:57 schreef NordicBlue het volgende:
20:53:05 04-04-07 11 G BRAN Prio 1 Binnenbrand (Middelbrand: ja) (Grote brand: ja) (Zeer grote brand: ja) (Grip 1: ja) (soort pand: bedri Amaryllis Zwethkade Zuid 48 DEN HOORN ( DH ) 0044
20:52:05 04-04-07 11 G BRAN Prio 1 Binnenbrand (Middelbrand: ja) (Grote brand: ja) (Zeer grote brand: ja) (Grip 1: ja) (soort pand: bedri Amaryllis Zwethkade Zuid 48 DEN HOORN ( DH ) 0032
20:51:01 04-04-07 11 G BRAN Prio 1 Binnenbrand (Middelbrand: ja) (Grote brand: ja) (Zeer grote brand: ja) (Grip 1: ja) (soort pand: bedri Amaryllis Zwethkade Zuid 48 DEN HOORN ( DH ) 0062telefonisch contact rac
20:50:01 04-04-07 11 G BRAN Prio 1 Binnenbrand (Middelbrand: ja) (Grote brand: ja) (Zeer grote brand: ja) (Grip 1: ja) (soort pand: bedri Amaryllis Zwethkade Zuid 48 DEN HOORN ( DH ) 0218 0862
20:47:53 04-04-07 11 I BRAN rovd noord aub contact rac
20:46:38 04-04-07 11 I BRAN bellen rac spoed
20:44:35 04-04-07 11 I BRAN Contact RAC spoed
20:35:23 04-04-07 11 G BRAN Prio 1 Binnenbrand (Middelbrand: ja) (Grote brand: ja) (Zeer grote brand: ja) (Grip 1: ja) (soort pand: bedri Amaryllis Zwethkade Zuid 48 DEN HOORN ( DH ) aanvulling kazerne a brigade delft
20:33:10 04-04-07 11 G BRAN Prio 1 Binnenbrand (Middelbrand: ja) (Grote brand: ja) (Zeer grote brand: ja) (Grip 1: ja) Amaryllis Zwethkade Zuid 48 DEN HOORN ( DH )
20:30:50 04-04-07 11 I BRAN GRIP 1 Zwethkade Zuid 48 DEN HOORN
20:29:18 04-04-07 11 G BRAN Prio 1 Grip1 Amaryllis Zwethkade Zuid 48 DEN HOORN ( DH ) 0791
20:24:16 04-04-07 11 I BRAN graag contact rac spoed
20:18:03 04-04-07 11 G BRAN Prio 1 Binnenbrand (Middelbrand: ja) (Grote brand: ja) (Zeer grote brand: ja) Amaryllis Zwethkade Zuid 48 DEN HOORN ( DH ) 0053
20:15:35 04-04-07 11 G BRAN Prio 1 Binnenbrand (Middelbrand: ja) (Grote brand: ja) (Zeer grote brand: ja) Amaryllis Zwethkade Zuid 48 DEN HOORN ( DH )
20:12:18 04-04-07 11 G BRAN Prio 2 Kazerneaanvulling Kazerne Delft Mercuriusweg 4 C DELFT ( DE ) , ivm ZGB Den Hoorn
20:07:25 04-04-07 11 G BRAN Prio 1 Binnenbrand (Middelbrand: ja) (Grote brand: ja) (Zeer grote brand: ja) Amaryllis Zwethkade Zuid 48 DEN HOORN ( DH ) 0971 0632
Ik zeg:
Goed bezig
?quote:Open je een nieuw topic, zorg er dan voor dat je niet slechts een nieuwsartikel kopieert en het daarbij laat. Je opent een topic om een discussie te starten. Als topicstarter is het jouw taak de discussie vorm te geven en voor anderen duidelijk te maken waar deze over gaat. De openingspost moet wel een nette/valide en verifieerbare bron(vermelding) bevatten. Kies verder een duidelijke topic titel (= TT) welke de lading van het nieuwsbericht voldoende afdekt. In de praktijk is de kop van het nieuwsbericht vaak voldoende als TT.
Donequote:Op woensdag 4 april 2007 22:46 schreef kLowJow het volgende:
35% van de verdachten tussen 12-24jr in Utrecht Marokkaans!
Hier kan wel het één en ander weg. Zelfs mijn reactie..
Ik heb werkelijk waar geen ideequote:Op donderdag 5 april 2007 03:21 schreef Doderok het volgende:
Hoe komt het dat GewoneMan post 301 heeft kunnen maken?
Roadmap to war against iran #17 Iran begroet toon GB.
Tyft jij ff lekker snel op wil je, als het een nederlander was, had ik het ook geplaatst, dat jij meteen zoiets moet denken.....quote:Op donderdag 5 april 2007 14:59 schreef gelly het volgende:
Zeg, NWS is toch een discussie forum ?
Vrouw (24) aangerand en mishandeld
Welke discussie zien jullie hier precies ontstaan ? Het bericht wordt overduidelijk geplaatst om weer eens lekker af te geven op een bevolkingsgroep.
Jammer, het was een mooie topicquote:Op donderdag 5 april 2007 15:15 schreef gelly het volgende:
Ah, het intellect reageert.
Brandtopics hebben een beperkte lifescope met een dergelijke OP (binnen 6 uur met aanvullend nieuws of anders slotje) . Het wordt pas echt leuk (hmzzz) als er picca's voorbij komen. In dit geval was het geen loos alarm en met rede een topicwaardig.quote:Op woensdag 4 april 2007 21:38 schreef freako het volgende:
Over ongeveer elke uitruk van de brandweer worden tegenwoordig topics geopend, zoals zonet nog deze: Grote brand in Den haag/hoorn . Vooral de openingsposts van deze topics, van het type dat ik hieronder gequote heb, staan me steeds meer tegen:
[..]
Hoe is dat te rijmen met de openingspost van dit Feedback-topic, waarin gesteld wordt dat:
[..]
?
Waarom niet net andersom?quote:Op vrijdag 6 april 2007 11:06 schreef Drugshond het volgende:
Mergen gaat niet meer, dus we gaan het andere topic leading maken voor het volgende deeltje.
Roadmap to war against iran #19 : War with Iran is imminent (24 hours ?)
ff denken. Qua timestamps idd omdat het nieuwsbericht over de aanval al in maart over de diverse weblogs verspreid was.quote:Op vrijdag 6 april 2007 11:17 schreef NorthernStar het volgende:
Waarom niet net andersom?
Nu heb je een topic dat voor de helft volstaat met "ik geloof er geen zak van" en tvp's.
Hier was de discussie veel breder Roadmap to war against iran #18: The English Are Free!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |