Kom nou toch. Kun je dat staven met een wetsartikel ofzo?quote:Op donderdag 5 april 2007 19:40 schreef EricT het volgende:
[..]
Je bent je er niet van bewust dat Nederland een slapende dienstplicht kent?
Elke Nederlander (mannen) boven de 18 heeft een legernummer, mocht er oorlog uitbreken en het krachtig vaderslandse leger manschappen te kort komt, dan kan de staat een aantal nummertjes trekken (lees: bingo spelen)
Dienstplicht is opgeschort. Staat mogelijk, denk ik, wel op Wikipedia.quote:Op vrijdag 6 april 2007 10:33 schreef Sosa het volgende:
[..]
Kom nou toch. Kun je dat staven met een wetsartikel ofzo?
Erg he, stel je voor dat je je land zou moeten verdedigen.quote:Op donderdag 5 april 2007 19:40 schreef EricT het volgende:
[..]
Je bent je er niet van bewust dat Nederland een slapende dienstplicht kent?
Elke Nederlander (mannen) boven de 18 heeft een legernummer, mocht er oorlog uitbreken en het krachtig vaderslandse leger manschappen te kort komt, dan kan de staat een aantal nummertjes trekken (lees: bingo spelen)
Alsof jij voorop staat. Held.quote:Op vrijdag 6 april 2007 10:43 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Erg he, stel je voor dat je je land zou moeten verdedigen.
Het is algemeen bekend dat de dienstplicht is opgeschort en niet afgeschaft.quote:Op vrijdag 6 april 2007 10:46 schreef Sosa het volgende:
[..]
Alsof jij voorop staat. Held.
Het gaat erom dat hier iets vermeld wordt, wat me sterk lijkt. In neem aan dat de Nlse bevolking hier van op de hoogte zou moeten zijn. Ik weet in ieder geval van niets.
Oh nee hé, not again.. ik wil niet weer de hele nacht opblijven. Stupid war.quote:Op vrijdag 6 april 2007 11:01 schreef -skippybal- het volgende:
Vanavaond/vannacht gaat het dus beginnen![]()
Dan ben je of te jong, of je opent je post niet.quote:Op vrijdag 6 april 2007 10:46 schreef Sosa het volgende:
[..]
Het gaat erom dat hier iets vermeld wordt, wat me sterk lijkt. In neem aan dat de Nlse bevolking hier van op de hoogte zou moeten zijn. Ik weet in ieder geval van niets.
Ahhhhhhh ben nog geen 18, wat schatigquote:Op vrijdag 6 april 2007 10:46 schreef Sosa het volgende:
[..]
????????quote:Op vrijdag 6 april 2007 11:01 schreef -skippybal- het volgende:
Vanavaond/vannacht gaat het dus beginnen![]()
Volgens een anonieme (quote:
stopquote:Op vrijdag 6 april 2007 11:44 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Volgens een anonieme () bron (
) van de Russische Inlichtingendienst (
) bij een Russische krant (
)
nee hoor, ik wist het (ben dienstplichtig geweest) heb er ook geen moeite mee om voor mijn land dan wel planeet te vechtenquote:Op vrijdag 6 april 2007 11:30 schreef EricT het volgende:
[..]
Ahhhhhhh ben nog geen 18, wat schatig![]()
Heb ik je nou echt zo slecht nieuws gebracht dat elke nederlandse man van 18 tot en met 45 een legernummer heeft, diensplicht is helaas voor al die oorlog-lovers niet afgeschaft. Want wat zou het een ramp zijn als er oorlog uitbreekt en je niet met chips en 6pack voor CNN kan zitten, maar zelf de met zenuwgassen besmette woestijn in moet waar iedereen je haat... van de lokale politie, leger, ziekenhuispersoneel, burgers en waar zelfs de geiten en het gras je niet blieven.
hey, de vrijdag is nog niet om he... en er is nog popcornquote:Op vrijdag 6 april 2007 12:07 schreef persian2008 het volgende:
en?? zijn jullie teleurgesteld??
Ligt eraan, als ze een beroep doen op de bevolking wel, en dat zou dan zeker gebeuren.quote:Op [url=[s]http://forum.fok.nl/topic/1005494/4/50#48068167]vrijdag 6 april 2007 03:48[/url] schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Eens, maar denk je dat het beter zal worden als Amerika's "Shock and Awe" even langskomt?
Lijkt mij niet meer dan terecht dat Blair bezwaar aantekent tegen de beslissing van het Europese Hof. De Moejahedin Khalq zijn ook niets meer dan ordinaire terroristenquote:Op vrijdag 6 april 2007 12:28 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Ligt eraan, als ze een beroep doen op de bevolking wel, en dat zou dan zeker gebeuren.
De echte reden achter deze toneelstuk heb ik nog niet voorbij zien komen.
Paar maanden geleden kwam het bericht dat het Europese hof de Moedjahedien van iran van de lijst van terroristen heeft geschrapt.
Ter informatie: De Moedjahedien is een groepering die vecht voor democratie in Iran, ze zijn gelegerd in Irak en onder het bewind van saddam kregen ze veel steun.
Amerika weet ook dat de enigste manier voor democratie via de eigen bevolking moet komen, Het enigste wat Iran vreest is de Moedjahedien, omdat ze veel steun krijgen van de bevolking in Iran (vooral van de studenten)
Om ff terug op het verhaal te komen, Onder druk van Iran had blair meteen bezwaar aangetekend bij het Europese hof om de Moedjahedien niet van de lijst van terroristen te schrappen.
Meteen kreeg blair kritiek van het lagerhuis in Engeland en uiteindelijk heeft hij zijn bezwaar ingetrokken.
En opeens worden er britse mariniers ''gegijzeld'' niet een beetje vreemd?
Ze zijn inmiddels vrijgelaten, en tegen welke prijs mag joost weten.
Maar kijk niet verbaasd als er straks het bericht komt dat blair toch weer bezwaar gaat aantekenen.
Argumenten graag.quote:Op vrijdag 6 april 2007 12:32 schreef IRAKEES-NL het volgende:
[..]
Lijkt mij niet meer dan terecht dat Blair bezwaar aantekent tegen de beslissing van het Europese Hof. De Moejahedin Khalq zijn ook niets meer dan ordinaire terroristen![]()
wat praat jij man? mujaheedins worden in iran als landverraders gezien! ze hebben saddam geholpen in de oorlog tegen iran. je moet je mond niet opentrekken als je iets niet weet. in 1995 vielen ze iran zelfstandig aan maar de soldaten van khomenei jaagden ze weg!quote:Op vrijdag 6 april 2007 12:28 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Ligt eraan, als ze een beroep doen op de bevolking wel, en dat zou dan zeker gebeuren.
De echte reden achter deze toneelstuk heb ik nog niet voorbij zien komen.
Paar maanden geleden kwam het bericht dat het Europese hof de Moedjahedien van iran van de lijst van terroristen heeft geschrapt.
Ter informatie: De Moedjahedien is een groepering die vecht voor democratie in Iran, ze zijn gelegerd in Irak en onder het bewind van saddam kregen ze veel steun.
Amerika weet ook dat de enigste manier voor democratie via de eigen bevolking moet komen, Het enigste wat Iran vreest is de Moedjahedien, omdat ze veel steun krijgen van de bevolking in Iran (vooral van de studenten)
Om ff terug op het verhaal te komen, Onder druk van Iran had blair meteen bezwaar aangetekend bij het Europese hof om de Moedjahedien niet van de lijst van terroristen te schrappen.
Meteen kreeg blair kritiek van het lagerhuis in Engeland en uiteindelijk heeft hij zijn bezwaar ingetrokken.
En opeens worden er britse mariniers ''gegijzeld'' niet een beetje vreemd?
Ze zijn inmiddels vrijgelaten, en tegen welke prijs mag joost weten.
Maar kijk niet verbaasd als er straks het bericht komt dat blair toch weer bezwaar gaat aantekenen.
Kerel wat weet jij er nou van, ze krijgen veel steun van de bevolking in iran.quote:Op vrijdag 6 april 2007 12:35 schreef persian2008 het volgende:
[..]
wat praat jij man? mujaheedins worden in iran als landverraders gezien! ze hebben saddam geholpen in de oorlog tegen iran. je moet je mond niet opentrekken als je iets niet weet. in 1995 vielen ze iran zelfstandig aan maar de soldaten van khomenei jaagden ze weg!
Grote onzin, kom eens met bronnen ipv zomaar dingen te gaan beweren.quote:Op vrijdag 6 april 2007 12:39 schreef IRAKEES-NL het volgende:
De Moejahedin Khalq begint langzamerhand op een gevaarlijke sekte te lijken met hun persoonsverheerlijking van Maryam Rajavi. Ze hebben bovendien Saddam geholpen met zijn misdaden tegen de menselijkheid.
[afbeelding]
dooste aziz. ze krijgen wel steun maar niet veel.quote:Op vrijdag 6 april 2007 12:39 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Kerel wat weet jij er nou van, ze krijgen veel steun van de bevolking in iran.
Ze hebben saddam niet geholpen in de iran-irak oorlog, Saddam heeft ze veel wapens gegeven om tegen iran te vechten en uiteindelijk vielen ze iran aan ja, en de leger van iran(pasdar) zijn als de dood voor ze.
En ooit komt er een dag Amerika een beroep doet op de Moedjahedien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |