Zolang dat Amerika schaadt vind ik alles bestquote:Op woensdag 4 april 2007 21:11 schreef Dementor het volgende:
[..]
Nee omdat je het schijnbaar leuk vind dat er kostbare resources verloren gaan.
quote:Op woensdag 4 april 2007 22:14 schreef EricT het volgende:
[..]
Zolang dat Amerika schaadt vind ik alles best![]()
eerst zien dan gelovenquote:Op woensdag 4 april 2007 23:34 schreef PrinceOfPerzia het volgende:
'US ready to strike Iran on Good Friday'
By JERUSALEM POST STAFF AND AP
The United States will be ready to launch a missile attack on Iran's nuclear facilities as soon as early this month, perhaps "from 4 a.m. until 4 p.m. on April 6," according to reports in the Russian media on Saturday.
According to Russian intelligence sources, the reports said, the US has devised a plan to attack several targets in Iran, and an assault could be carried out by launching missiles from fighter jets and warships stationed in the Persian Gulf.
Russian news agency RIA Novosti quoted a security official as saying, "Russian intelligence has information that the US Armed Forces stationed in the Persian Gulf have nearly completed preparations for a missile strike against Iranian territory."
Voorlopig hebben de Amerikanen het veel te druk bij de buren.quote:Op donderdag 5 april 2007 09:13 schreef Frutsel het volgende:
[..]
ik heb in elk geval maar vrij genomen... de popcorn en de afstandbediening liggen klaar...
![]()
Smoesjesquote:Op donderdag 5 april 2007 09:28 schreef Frezer het volgende:
[..]
Voorlopig hebben de Amerikanen het veel te druk bij de buren.
Heb je geld overgemaakt naar de oorlogskas van de vsquote:Op donderdag 5 april 2007 09:36 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Smoesjes![]()
Ik heb vrij, ik heb popcorn en ik heb Sky, Fox, NBC, ABC en CNN... ik wil waar voor me geld
![]()
Nee, aandelen in de wapenindustriequote:Op donderdag 5 april 2007 09:41 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Heb je geld overgemaakt naar de oorlogskas van de vs![]()
quote:
Daar hebben ze de hulp van de Arabische wereld bij nodig.quote:Op donderdag 5 april 2007 09:28 schreef Frezer het volgende:
[..]
Voorlopig hebben de Amerikanen het veel te druk bij de buren.
Zondermeer, en ik ben er van overtuigd dat Bush maar wat graag zou willen.quote:Op donderdag 5 april 2007 10:24 schreef NorthernStar het volgende:
Het kan alle kanten op de komende tijd...
Interessant stuk!quote:Op donderdag 5 april 2007 10:24 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Knip
En ondertussen stoomt de Nimitz op richting golf.
Het kan alle kanten op de komende tijd...
my 2 ct.
Nee?quote:
Alle mannen met een mooie burka voor hun vrouwenquote:Op donderdag 5 april 2007 11:10 schreef venomsnake het volgende:
SKY: Sailers sent home with sweets and souvenirs![]()
Bush en de neocons zien alleen een ding over het hoofd:quote:Op donderdag 5 april 2007 10:24 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Het is voor Bush belangrijk de Arabische leiders achter optreden tegen Iran te krijgen. Die kunnen de situatie in Irak pacifiseren. Het heeft weinig aandacht gehad maar de VS heeft in Irak ex-leden van de baathpartij en voormalige getrouwen van Saddam weer aangestelt. Met aansturing van de Arabische leiders kan dat wellicht genoeg rust brengen in Irak om over te gaan op Iran. De meeste van die leiders (oa. Egypte en SA) worden door de VS in het zadel gehouden dus de regeringen zelf is geen probleem, maar de bevolking is een ander verhaal.
stel je voor als de vliegtuig gecrasht was onderwegquote:Op donderdag 5 april 2007 13:46 schreef IRAKEES-NL het volgende:
7 uur durend reis van Iran naar Londen..
De soldaten worden nu per helikopter naar een van de bases van de Royal Air Force gevlogen.
Volgens CNN zullen de soldaten:
(1) hun familie ontmoeten
(2) worden ondervraagd over hun behandeling en hoe ze zijn opgepakt etc.
(3) medisch gekeurd worden (op zoek naar sporen van marteling etc.)
quote:Op donderdag 5 april 2007 13:49 schreef persian2008 het volgende:
[..]
stel je voor als de vliegtuig gecrasht was onderweg![]()
amerika gaat morgen iran aanvallen! wist je dat? ''operation bite''quote:Op donderdag 5 april 2007 13:53 schreef IRAKEES-NL het volgende:
[..]
![]()
![]()
Dan nog durven de Britten niets te ondernemen tegen Iran. (waarschijnlijk alleen een boycot en sancties etc.) Iran is namelijk geen Argentinië. (Falklandoorlog)
Wat een bullshit.quote:Op woensdag 4 april 2007 19:43 schreef ShaoliN het volgende:
Iedereen lacht de VS uit. Maar die hoeven maar 1 bootje te sturen en Iran ligt op zijn knietjes. Wat een slappe ezels.
Ik had er wel wat vaags over gehoord. Ik ga mezelf eens verdiepen in 'operation bite'.quote:Op donderdag 5 april 2007 14:04 schreef persian2008 het volgende:
[..]
amerika gaat morgen iran aanvallen! wist je dat? ''operation bite''![]()
![]()
![]()
Ik denk dat veel mensen wel weten dat die joker van een Khamenei de boel strak in handen heeft. Of je daar nou zo blij mee moet zijn is een tweede.quote:Op donderdag 5 april 2007 14:22 schreef persian2008 het volgende:
iedereen hier denkt dat ahmadinejad de engelsen heeft vrijgelaten. ahmadinejad krijgt bevels van irans opperste leider ali khamenei.
Ach gut, wou je daarheen als soldaat dan?quote:
Ja, maar dan hebben ze het opeens zo niet bedoeld en doen ze alles om niet mee te gaan.quote:Op donderdag 5 april 2007 17:21 schreef EricT het volgende:
Al die mensen die oorlog willen, echt ik blijf hopen dat die personen als eerst opgeroepen worden voor de dienstplicht...![]()
Ik denk eerlijk gezegd dat er ook geen oorlog komt. Zo dom zijn ze, kijk maar hoeveel chaos er nog in irak is.quote:Op donderdag 5 april 2007 18:07 schreef persian2008 het volgende:
waarom roadmap to WAR against iran? zijn er hier soms mensen die de toekomst kunnen voorspellen.
ik heb het meerdere malen hier gezegd dat er geen aanval op iran komt.
wil je weten waarom? analyseer de situatie en bestudeer veel. je moet kennis hebben voor zulke dingen. oorlog is geen tikkertje spelen.
Je bent je er niet van bewust dat Nederland een slapende dienstplicht kent?quote:Op donderdag 5 april 2007 17:36 schreef popolon het volgende:
Welke dienstplicht?
quote:De geruchten dat Amerika een militaire actie gaat beginnen in Iran worden steeds sterker. Diverse media, waaronder veel Russische persbureaus melden dat Amerika ondertussen genoeg troepen heeft opgebouwd langs de Iraanse grens. Deze troepen bestaan uit, onder andere, twee vliegdekschepen, vier nucleaire onderzeeboten, twee dozijn kruisers en meer dan vierhonderd vliegtuigen.
De Russen zijn het erover eens dat de aanval waarschijnlijk zal bestaan uit het bombarderen van de Iraanse nucleaire installaties gedurende een periode van twaalf uur. Er wordt gezegd dat de aanval op 6 april zal plaatsvinden alhoewel militair experts het daar niet over eens zijn. Zou de aanval werkelijk op 6 april om 04.00 uur lokale tijd plaatsvinden dan heeft Amerika geen tijd om persconferenties te houden waarin uitgelegd zal worden dat deze inval onontkoombaar is.
Iran heeft ondertussen aangekondigd klaar te zijn voor een mogelijke Amerikaanse inval en heeft haar luchtafweerinstallaties in hoogste staat van paraatheid gebracht. Het Witte Huis heeft op het moment geen persconferenties of toespraken van president George W. Bush in de planning staan. Ook melden bronnen binnen de BBC dat zij zichzelf klaarmaken voor uitzendingen mochten de geruchten waar zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |