Ik vind zulke berichten maar stigmatiserend, wat kunnen deze jongen eraan doen dat zij nooit voldoende liefde hebben gehad en dit nu zoeken bij andere....ik vind dan ook dat je niet tegen mag werken als zulke lieve jonges genegenheid zoeken bij omstanders....want dan kunnen ze zich bedreigd voelen en gaan ze zichzelf verdedigenquote:Vrouw aangerand en mishandeld
Bron: AD
DEN HAAG - Een 24-jarige vrouw is maandagnacht omstreeks 01.30 uur in de omgeving van de Grote Marktstraat door twee Noord-Afrikaanse jongens mishandeld.
De jongens betastten de vrouw en toen zij zich verzette, werd zij geslagen en geschopt. Hierna zijn de jongens ervandoor gegaan. De politie zoekt getuigen van het voorval:0900-8844
quote:Op woensdag 4 april 2007 16:28 schreef Echo99 het volgende:
Die hoer heeft het vast uitgelokt om hun levens nog beroerder te maken
Ze verdient niet beterquote:Op woensdag 4 april 2007 16:28 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
de profeet uitgemaakt voor hoerenloper
Die hebben ook profeten.quote:Op woensdag 4 april 2007 16:30 schreef Megumi het volgende:
Noord-Afrika kan van alles zijn. Daar wonen ook christenen.
Omdat die het ook niet doenquote:Op woensdag 4 april 2007 16:31 schreef SuperRogier het volgende:
Waarom staat in zo'n bericht nooit "Een rasechte blanke Nederlander heeft.." Het zijn ook altijd die buitenlanders
Ik denk hetquote:Op woensdag 4 april 2007 17:24 schreef metallicelmo het volgende:
Ben ik de enige die met een shotgun de straat op wil?
Ah jammerquote:Op woensdag 4 april 2007 17:25 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Ik denk hetwant shotguns zijn verboden
Inderdaad dat kleine gedeelte dat 't verzint steeds.quote:Op donderdag 5 april 2007 03:15 schreef Overlast het volgende:
Je mag niet generaliseren, er zijn ook goede vrouwen. Het is een kleine groep verkrachte vrouwen die het verpest voor de rest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |