Mwoahquote:Op donderdag 5 april 2007 20:28 schreef Verbal het volgende:
Zelfs ík denk dat Bush niet zó stom is.
V.
een betere voorzet kan je niet geven.quote:Op donderdag 5 april 2007 20:28 schreef Verbal het volgende:
Zelfs ík denk dat Bush niet zó stom is.
V.
scherp.quote:Op donderdag 5 april 2007 20:34 schreef DJKoster het volgende:
Op Goede Vrijdag? Ik denk dat Bush heel wat uit te leggen heeft aan zijn christelijke achterban..![]()
Ja man, het hele leven is gewoon een grote versie van Risk!quote:Op donderdag 5 april 2007 20:27 schreef --Christiaan-- het volgende:
Het lijkt wel alsof dit vanaf het begin gewoon een plan was om Iran aan te vallen, door eerst de buurlanden in te nemen.
Juist niet, dat zijn nog de enige mensen die hem steunen.quote:Op donderdag 5 april 2007 20:34 schreef DJKoster het volgende:
Op Goede Vrijdag? Ik denk dat Bush heel wat uit te leggen heeft aan zijn christelijke achterban..![]()
Ik denk niet dat deze aanval veel voorsteld. Het is gewoon een luchtbombardement met raketten en via stealth vliegtuigen, puur om wat reactor-sites te bombaderen. Dit doet de VS al tientallen jaren in andere landen, wanneer het hen uitkomt.quote:Op donderdag 5 april 2007 20:39 schreef NgInE het volgende:
het lijkt mij wel heeeeeeel erg sterk...dit kan zelfs America niet maken tegenover de wereldpolitiek. de steun die ze nu nog over hebben zou dan wegvallen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |