Mwoahquote:Op donderdag 5 april 2007 20:28 schreef Verbal het volgende:
Zelfs ík denk dat Bush niet zó stom is.
V.
een betere voorzet kan je niet geven.quote:Op donderdag 5 april 2007 20:28 schreef Verbal het volgende:
Zelfs ík denk dat Bush niet zó stom is.
V.
scherp.quote:Op donderdag 5 april 2007 20:34 schreef DJKoster het volgende:
Op Goede Vrijdag? Ik denk dat Bush heel wat uit te leggen heeft aan zijn christelijke achterban..![]()
Ja man, het hele leven is gewoon een grote versie van Risk!quote:Op donderdag 5 april 2007 20:27 schreef --Christiaan-- het volgende:
Het lijkt wel alsof dit vanaf het begin gewoon een plan was om Iran aan te vallen, door eerst de buurlanden in te nemen.
Juist niet, dat zijn nog de enige mensen die hem steunen.quote:Op donderdag 5 april 2007 20:34 schreef DJKoster het volgende:
Op Goede Vrijdag? Ik denk dat Bush heel wat uit te leggen heeft aan zijn christelijke achterban..![]()
Ik denk niet dat deze aanval veel voorsteld. Het is gewoon een luchtbombardement met raketten en via stealth vliegtuigen, puur om wat reactor-sites te bombaderen. Dit doet de VS al tientallen jaren in andere landen, wanneer het hen uitkomt.quote:Op donderdag 5 april 2007 20:39 schreef NgInE het volgende:
het lijkt mij wel heeeeeeel erg sterk...dit kan zelfs America niet maken tegenover de wereldpolitiek. de steun die ze nu nog over hebben zou dan wegvallen.
ah, dus wij hebben het hier over provocatie en niet over oorlog?quote:Op donderdag 5 april 2007 20:40 schreef pberends het volgende:
[..]
Ik denk niet dat deze aanval veel voorsteld. Het is gewoon een luchtbombardement met raketten en via stealth vliegtuigen, puur om wat reactor-sites te bombaderen. Dit doet de VS al tientallen jaren in andere landen, wanneer het hen uitkomt.
Ach... de kernwapens/energie van Iran is een probleem en Amerika kan eigenlijk alleen maar problemen oplossen met militaire overmacht.quote:
Maar de effecten zullen majeur zijn denkelijk, met explosief stijgende olieprijzen, en een wraakzuchtig & destabiliserend Midden-Oosten. Echter, ik schat de kans op een dergelijk scenario morgen 0,0.quote:Op donderdag 5 april 2007 20:40 schreef pberends het volgende:
[..]
Ik denk niet dat deze aanval veel voorsteld. Het is gewoon een luchtbombardement met raketten en via stealth vliegtuigen, puur om wat reactor-sites te bombaderen. Dit doet de VS al tientallen jaren in andere landen, wanneer het hen uitkomt.
Heb je het nu over Amerika of over Iran...quote:Op donderdag 5 april 2007 20:44 schreef GertvanderVolk het volgende:
Iemand moet deze agressieve apen toch terug naar het Stenen Tijdperk bomabrderen, waar ze eigenlijk thuishoren.
De VS zijn anders ook een vrij grote bedreiging voor dxe wereldvrede...quote:Op donderdag 5 april 2007 20:44 schreef Pikkebaas het volgende:
Ik zou het wel goed vinden, Iran is een bedreiging voor de wereldvrede en mag gewoon geen nucleaire wapens hebben !
aan de ene kant heb je mensen die roepen dat moslims nog in het stenen tijdperk leven met hun geloof. Aan de andere kant heb je mensne die dzelfde mensen het stenen tijdperk toewensen omdat ze anders zijn dan 'wij'.quote:Op donderdag 5 april 2007 20:44 schreef GertvanderVolk het volgende:
Een goede zaak
Iemand moet deze agressieve apen toch terug naar het Stenen Tijdperk bomabrderen, waar ze eigenlijk thuishoren.
Alleen... ik geloof er geen reet van dat dit ook werkelijk gaat gebeuren.
Op dit moment meer dan bijv, Iran...quote:Op donderdag 5 april 2007 20:46 schreef mcintosh het volgende:
[..]
De VS zijn anders ook een vrij grote bedreiging voor dxe wereldvrede...
Nee, want dan is Bush niet meer in office. Het moet nu gebeuren, of anders niet.quote:
Oorlog heeft als bedoeling het hele land lam te leggen. Dat gaat niet gebeuren. Tis een beetje hetzelfde als Duitsland bij ons 2 militaire vliegvelden bombadeert en verder niets doet. Is dat een oorlog?quote:Op donderdag 5 april 2007 20:43 schreef NgInE het volgende:
[..]
ah, dus wij hebben het hier over provocatie en niet over oorlog?![]()
Ik schat in dat de de week na de aanval er paniek is op de markt, maar daarna alles weer rustig wordt. Maar het zal even pijnlijke gevolgen hebben ja.quote:Op donderdag 5 april 2007 20:43 schreef Demarest het volgende:
[..]
Maar de effecten zullen majeur zijn denkelijk, met explosief stijgende olieprijzen, en een wraakzuchtig & destabiliserend Midden-Oosten. Echter, ik schat de kans op een dergelijk scenario morgen 0,0.
Ja, dat is oorlog.... waar een oorlog allemaal voor bedoeld is doet niet terzake.quote:Op donderdag 5 april 2007 20:51 schreef pberends het volgende:
[..]
Oorlog heeft als bedoeling het hele land lam te leggen. Dat gaat niet gebeuren. Tis een beetje hetzelfde als Duitsland bij ons 2 militaire vliegvelden bombadeert en verder niets doet. Is dat een oorlog?
Op gas rijdtquote:Op donderdag 5 april 2007 20:53 schreef JimmieTheSaint het volgende:
Ik ga zo gelijk maar ff tanken.
Je hebt oorlogen en je hebt oorlogen..quote:Op donderdag 5 april 2007 20:53 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Ja, dat is oorlog.... waar een oorlog allemaal voor bedoeld is doet niet terzake.
Zoek het anders even op in de van Dale
In de VS bedoel je? Ja, laat iemand die een flink aanpakkenquote:Op donderdag 5 april 2007 20:54 schreef haaahaha het volgende:
Laat ze die gekken daar in dat land maar eens flink aanpakken.
Intact marinepersoneel wel in elk gevalquote:Op donderdag 5 april 2007 20:43 schreef Sandertje21 het volgende:
Dan is het ook de laatste keer geweest dat ze eerlijk gevonden westers marinepersoneel retourneren.
De gasprijs is gekoppeld aan de olieprijs, alleen heeft deze een vertraagde wisselwerking.quote:Op donderdag 5 april 2007 20:54 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Op gas rijdt![]()
Die prijs zal ook wel stijgen, maar is dan nog steeds goed te betalen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |