Veel slechter dan de situatie nu is, kan het bijna niet, dus die nieuwe terroristen die ze daar eventueel bij kweken moet je gewoon op de koop toe nemen.quote:Op donderdag 22 juli 2004 12:12 schreef jogy het volgende:
Dat Amerika nooit meer veilig is als ie zoiets flikt, als je daar met je piemel in gaat prikken ben ik bang dat je weinig overhoudt en alleen maar een nieuwe dosis terroristen kweekt.
Van mij mag ie, op CNN is de laaste tijd ook geen ruk te beleven. (en daarna mag ie Syrie aanpakken)quote:Op donderdag 22 juli 2004 12:10 schreef JohnDope het volgende:
Ik hoorde bush net weer over iran lullen, ik denk dat als Bush herkozen wordt hij ook even iran binnenvalt. Het zal wel beter zijn in ieder geval. En na iran mag hij nog wel door gaan met slopen.
Wat denken jullie?
hehehe met jou kan ik praten.quote:Op donderdag 22 juli 2004 12:20 schreef Chris_Redfield het volgende:
[..]
Van mij mag ie, op CNN is de laaste tijd ook geen ruk te beleven. (en daarna mag ie Syrie aanpakken)
slechter kan niet ???? ECHTWEL . .. dat is ook de reden dat bush geen 2e run mag hebben . ..quote:Op donderdag 22 juli 2004 12:15 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Veel slechter dan de situatie nu is, kan het bijna niet, dus die nieuwe terroristen die ze daar eventueel bij kweken moet je gewoon op de koop toe nemen.
Beide zijde denk ik.quote:Op donderdag 22 juli 2004 12:19 schreef ed_reeb het volgende:
ik denk dat zelfs Bush inziet dat dat niet heel handig is... na Irak, maar goed, je weet nooit... en valt ie dan vanuit Irak aan, of vanuit afghanistan?
dus jij wil graag een oorlog omdat er dan wat op tv is ???? tering. .. dan ben je zielig. . .quote:Op donderdag 22 juli 2004 12:20 schreef Chris_Redfield het volgende:
[..]
Van mij mag ie, op CNN is de laaste tijd ook geen ruk te beleven. (en daarna mag ie Syrie aanpakken)
jupz. . . meteen geen olie verstrekking meer. .. meteen de hele wereld economie kapot. . .1 week later heb jij niks meer te eten . . .goeje oplossing dusquote:Op donderdag 22 juli 2004 12:23 schreef Mr.Spock het volgende:
Heel MO nuken, probleem opgelost.
ga jij dan 24 uur per dag fietsen om met je dynamo energie op te wekken,quote:Op donderdag 22 juli 2004 12:23 schreef Mr.Spock het volgende:
Heel MO nuken, probleem opgelost.
Het kan ook op andere manieren, oppositie steunen bijvoorbeeld, tenminste, zo kijk ik er tegenaanquote:Op donderdag 22 juli 2004 12:15 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Veel slechter dan de situatie nu is, kan het bijna niet, dus die nieuwe terroristen die ze daar eventueel bij kweken moet je gewoon op de koop toe nemen.
en bovendien de fall-out de complete wereld overgaatquote:Op donderdag 22 juli 2004 12:25 schreef Adelante het volgende:
[..]
ga jij dan 24 uur per dag fietsen om met je dynamo energie op te wekken,
gezien het feit dat de energie reserves uit het MO dan jarenlang niet
beschikbaar zullen zijn
de enige 'goede' revolutie is er een zonder geweld en van binnenuit, dus zoals het volk het wil. de witte (?) revolutie in wit-rusland vond ik wat dat betreft geweldig, zo zou het horen!quote:Op donderdag 22 juli 2004 12:26 schreef jogy het volgende:
[..]
Het kan ook op andere manieren, oppositie steunen bijvoorbeeld, tenminste, zo kijk ik er tegenaan. Als Amerika nu Iran binnen trekt dan doet ie dat alleen maar om de verkiezingen te winnen, er zit echt geen klote ideologie achter. Het Iraanse volk wilt misschien wel vrij zijn maar ze zijn zo geindoctrineert met het Slechte Amerika verhaal dat het echt niet lekker uit gaat pakken en Amerika zal zich nog verder in de isolatie werpen wat betreft de wereldpolitiek en dat doet weer pijn op het lange termijn.
Terwijl Iran altijd al op gespannen voet heeft geleefd met Al Qaeda/Taliban. In de eerste plaats vanwege de drugssmokkel en in de tweede plaats door het vermoorden van Iraanse diplomaten. Iran heeft het Taliban regime toentertijd ook niet erkent.quote:Bush: Iran mogelijk betrokken bij 11/9
AMSTERDAM - De Amerikaanse president George Bush heeft maandag gezegd dat de Verenigde Staten onderzoeken of Iran iets met de aanslagen van 11 september te maken had, ook al was dat volgens de inlichtingendienst CIA niet het geval.
"We blijven kijken of de Iraniërs erbij betrokken waren", zei Bush. "Ik heb al vaker uiting gegeven aan mijn zorgen over Iran. Het is tenslotte een totalitaire maatschappij waar de mensenrechten met voeten worden getreden." Iran behoort samen met Noord-Korea en het Irak van voor de Amerikaanse invasie tot wat Bush ziet als de "as van het kwaad" .
Volgens Bush heeft Iran onder meer onderdak geboden aan leden van Al-Qaida. Interim-directeur John McLaughlin van de CIA zei zondag dat enkele kapers van 11 september door Iran zijn gereisd, maar dat er geen aanwijzingen zijn dat de regering in Teheran daar iets van wist. Volgens McLaughlin is er niets dat wijst op een verband tussen de aanslagen en Iran.
Veel slechter kan het echt niet gaan hoor. En ik denk dat Bush wel een 2de run krijgt. Misschien komen ze wel een week voor de verkiezingen met BinLaden aanschijten.quote:Op donderdag 22 juli 2004 12:21 schreef Flierp het volgende:
[..]
slechter kan niet ???? ECHTWEL . .. dat is ook de reden dat bush geen 2e run mag hebben . ..
Ach, Osama was ook de beste vriendjes met Saddam, ookal konden elkaars bloed wel drinken, maarja.quote:Op donderdag 22 juli 2004 12:31 schreef schatje het volgende:
Vanwege Al Qaeda:
[..]
Terwijl Iran altijd al op gespannen voet heeft geleefd met Al Qaeda/Taliban. In de eerste plaats vanwege de drugssmokkel en in de tweede plaats door het vermoorden van Iraanse diplomaten. Iran heeft het Taliban regime toentertijd ook niet erkent.
fahrenheit 9/11 al gezien? bush onderhield jarenlang contacten met de famlie bin laden, en heeft er miljarden aan verdiend. hij heeft zelfs de familie van bin laden die in amerika woonde (40 stuks) op 13-9-2001 (2 dagen na wtc) helpen te laten vluchten naar saoudi-arabie, zonder dat ze eerst ondervraagd werden over waar bijv. bin laden zou kunnen zijn... en dick cheney heeft ook weer zakelijke relaties met bin laden...quote:Op donderdag 22 juli 2004 12:36 schreef jogy het volgende:
[..]
Ach, Osama was ook de beste vriendjes met Saddam, ookal konden elkaars bloed wel drinken, maarja.
En omdat die landen het verdienen.quote:Op donderdag 22 juli 2004 12:22 schreef Flierp het volgende:
[..]
dus jij wil graag een oorlog omdat er dan wat op tv is ???? tering. .. dan ben je zielig. . .
Hoe heeft Bush miljarden verdient aan jarenlange contacten met de familie Bin Laden?quote:Op donderdag 22 juli 2004 12:40 schreef WAik het volgende:
bush onderhield jarenlang contacten met de famlie bin laden, en heeft er miljarden aan verdiend. hij heeft zelfs de familie van bin laden die in amerika woonde (40 stuks) op 13-9-2001 (2 dagen na wtc) helpen te laten vluchten naar saoudi-arabie, zonder dat ze eerst ondervraagd werden over waar bijv. bin laden zou kunnen zijn...
Jaja, moet je ook maar met een korreltje zout nemen hoor, elke grote bobo in Amerika heeft wel wat met de Binladens te maken, die gasten zijn gewoon meurend rijk en dat valt goed met iedereen die geld wilt verdienen. Clinton heeft nog een keer vertegenwoordigers van de Taliban een rondreisje in Amerika gegevenquote:Op donderdag 22 juli 2004 12:40 schreef WAik het volgende:
[..]
fahrenheit 9/11 al gezien? bush onderhield jarenlang contacten met de famlie bin laden, en heeft er miljarden aan verdiend. hij heeft zelfs de familie van bin laden die in amerika woonde (40 stuks) op 13-9-2001 (2 dagen na wtc) helpen te laten vluchten naar saoudi-arabie, zonder dat ze eerst ondervraagd werden over waar bijv. bin laden zou kunnen zijn... en dick cheney heeft ook weer zakelijke relaties met bin laden...
die bush zou zijn banden met berlusconi nog wat meer moeten aanhalen...samen bespreken hou je zo goed mogelijk je zakelijke belangen kan laten verstrengelen met je landsbestuur
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |