abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_20785179
Ik hoorde bush net weer over iran lullen, ik denk dat als Bush herkozen wordt hij ook even iran binnenvalt. Het zal wel beter zijn in ieder geval. En na iran mag hij nog wel door gaan met slopen.
Wat denken jullie?
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
  donderdag 22 juli 2004 @ 12:12:33 #2
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_20785228
Dat Amerika nooit meer veilig is als ie zoiets flikt, als je daar met je piemel in gaat prikken ben ik bang dat je weinig overhoudt en alleen maar een nieuwe dosis terroristen kweekt.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
pi_20785292
quote:
Op donderdag 22 juli 2004 12:12 schreef jogy het volgende:
Dat Amerika nooit meer veilig is als ie zoiets flikt, als je daar met je piemel in gaat prikken ben ik bang dat je weinig overhoudt en alleen maar een nieuwe dosis terroristen kweekt.
Veel slechter dan de situatie nu is, kan het bijna niet, dus die nieuwe terroristen die ze daar eventueel bij kweken moet je gewoon op de koop toe nemen.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
  donderdag 22 juli 2004 @ 12:19:34 #4
48996 ed_reeb
vroem vroem vrrrooeeeeeeem
pi_20785372
ik denk dat zelfs Bush inziet dat dat niet heel handig is... na Irak, maar goed, je weet nooit... en valt ie dan vanuit Irak aan, of vanuit afghanistan?
beer
pi_20785386
quote:
Op donderdag 22 juli 2004 12:10 schreef JohnDope het volgende:
Ik hoorde bush net weer over iran lullen, ik denk dat als Bush herkozen wordt hij ook even iran binnenvalt. Het zal wel beter zijn in ieder geval. En na iran mag hij nog wel door gaan met slopen.
Wat denken jullie?
Van mij mag ie, op CNN is de laaste tijd ook geen ruk te beleven. (en daarna mag ie Syrie aanpakken)
Satan Stole My Teddybear
pi_20785410
quote:
Op donderdag 22 juli 2004 12:20 schreef Chris_Redfield het volgende:

[..]

Van mij mag ie, op CNN is de laaste tijd ook geen ruk te beleven. (en daarna mag ie Syrie aanpakken)
hehehe met jou kan ik praten.
pi_20785415
quote:
Op donderdag 22 juli 2004 12:15 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Veel slechter dan de situatie nu is, kan het bijna niet, dus die nieuwe terroristen die ze daar eventueel bij kweken moet je gewoon op de koop toe nemen.
slechter kan niet ???? ECHTWEL . .. dat is ook de reden dat bush geen 2e run mag hebben . ..
Religion : Mankind's worst invention !
  donderdag 22 juli 2004 @ 12:22:31 #8
33097 MUZZ
ik ga lekker
pi_20785428
quote:
Op donderdag 22 juli 2004 12:19 schreef ed_reeb het volgende:
ik denk dat zelfs Bush inziet dat dat niet heel handig is... na Irak, maar goed, je weet nooit... en valt ie dan vanuit Irak aan, of vanuit afghanistan?
Beide zijde denk ik.

Maar het word dan wel eens tijd dat we dan de USA aan gaan vallen om Bush af te zetten.
Je zal als 1dags vlieg je dag niet hebben
pi_20785430
quote:
Op donderdag 22 juli 2004 12:20 schreef Chris_Redfield het volgende:

[..]

dus jij wil graag een oorlog omdat er dan wat op tv is ???? tering. .. dan ben je zielig. . .
pi_20785443
Heel MO nuken, probleem opgelost.
ships are safe in the harbor, but that is not what ships are meant for
  donderdag 22 juli 2004 @ 12:24:12 #11
3185 Adelante
To let it go now
pi_20785464
de nucleaire wapens die in irak niet zijn gevonden, zouden dan denk ik
keisnel op alle major US capitals belanden als Bush ook maar één vinger
durft uit te steken naar Iran
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_20785480
quote:
Op donderdag 22 juli 2004 12:23 schreef Mr.Spock het volgende:
jupz. . . meteen geen olie verstrekking meer. .. meteen de hele wereld economie kapot. . .1 week later heb jij niks meer te eten . . .goeje oplossing dus
  donderdag 22 juli 2004 @ 12:25:18 #13
3185 Adelante
To let it go now
pi_20785481
quote:
Op donderdag 22 juli 2004 12:23 schreef Mr.Spock het volgende:
ga jij dan 24 uur per dag fietsen om met je dynamo energie op te wekken,
gezien het feit dat de energie reserves uit het MO dan jarenlang niet
beschikbaar zullen zijn
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  donderdag 22 juli 2004 @ 12:26:19 #14
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_20785501
quote:
Op donderdag 22 juli 2004 12:15 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Het kan ook op andere manieren, oppositie steunen bijvoorbeeld, tenminste, zo kijk ik er tegenaan . Als Amerika nu Iran binnen trekt dan doet ie dat alleen maar om de verkiezingen te winnen, er zit echt geen klote ideologie achter. Het Iraanse volk wilt misschien wel vrij zijn maar ze zijn zo geindoctrineert met het Slechte Amerika verhaal dat het echt niet lekker uit gaat pakken en Amerika zal zich nog verder in de isolatie werpen wat betreft de wereldpolitiek en dat doet weer pijn op het lange termijn.
Vrijheid
  donderdag 22 juli 2004 @ 12:26:37 #15
83380 WAik
lurking for life
pi_20785507
quote:
Op donderdag 22 juli 2004 12:25 schreef Adelante het volgende:

[..]

ga jij dan 24 uur per dag fietsen om met je dynamo energie op te wekken,
gezien het feit dat de energie reserves uit het MO dan jarenlang niet
beschikbaar zullen zijn
en bovendien de fall-out de complete wereld overgaat
fotoboek | eigen website, sintlootjes | servert-website-dinges (geen interessante weblog ofzo, tis nerdtroep)
  donderdag 22 juli 2004 @ 12:29:10 #16
83380 WAik
lurking for life
pi_20785564
quote:
Op donderdag 22 juli 2004 12:26 schreef jogy het volgende:

[..]

Het kan ook op andere manieren, oppositie steunen bijvoorbeeld, tenminste, zo kijk ik er tegenaan . Als Amerika nu Iran binnen trekt dan doet ie dat alleen maar om de verkiezingen te winnen, er zit echt geen klote ideologie achter. Het Iraanse volk wilt misschien wel vrij zijn maar ze zijn zo geindoctrineert met het Slechte Amerika verhaal dat het echt niet lekker uit gaat pakken en Amerika zal zich nog verder in de isolatie werpen wat betreft de wereldpolitiek en dat doet weer pijn op het lange termijn.
de enige 'goede' revolutie is er een zonder geweld en van binnenuit, dus zoals het volk het wil. de witte (?) revolutie in wit-rusland vond ik wat dat betreft geweldig, zo zou het horen!
als ze in iran ook met honderdduizenden het parlement bezetten en niet meer weggaan tot de aftreding van het kabinet + de geestelijke raad zou het misschien ook moeten werken. moet je wel durfen, tis natuurlijk wel een enorm risico wat je loopt in dat soort 'bijna totalitaire' landen met erop los slaande veiligheidstroepen...

[ Bericht 0% gewijzigd door WAik op 22-07-2004 12:37:05 (typo) ]
fotoboek | eigen website, sintlootjes | servert-website-dinges (geen interessante weblog ofzo, tis nerdtroep)
pi_20785614
Vanwege Al Qaeda:
quote:
Bush: Iran mogelijk betrokken bij 11/9
AMSTERDAM - De Amerikaanse president George Bush heeft maandag gezegd dat de Verenigde Staten onderzoeken of Iran iets met de aanslagen van 11 september te maken had, ook al was dat volgens de inlichtingendienst CIA niet het geval.

"We blijven kijken of de Iraniërs erbij betrokken waren", zei Bush. "Ik heb al vaker uiting gegeven aan mijn zorgen over Iran. Het is tenslotte een totalitaire maatschappij waar de mensenrechten met voeten worden getreden." Iran behoort samen met Noord-Korea en het Irak van voor de Amerikaanse invasie tot wat Bush ziet als de "as van het kwaad" .

Volgens Bush heeft Iran onder meer onderdak geboden aan leden van Al-Qaida. Interim-directeur John McLaughlin van de CIA zei zondag dat enkele kapers van 11 september door Iran zijn gereisd, maar dat er geen aanwijzingen zijn dat de regering in Teheran daar iets van wist. Volgens McLaughlin is er niets dat wijst op een verband tussen de aanslagen en Iran.
Terwijl Iran altijd al op gespannen voet heeft geleefd met Al Qaeda/Taliban. In de eerste plaats vanwege de drugssmokkel en in de tweede plaats door het vermoorden van Iraanse diplomaten. Iran heeft het Taliban regime toentertijd ook niet erkent.
pi_20785628
quote:
Op donderdag 22 juli 2004 12:21 schreef Flierp het volgende:

[..]

slechter kan niet ???? ECHTWEL . .. dat is ook de reden dat bush geen 2e run mag hebben . ..
Veel slechter kan het echt niet gaan hoor. En ik denk dat Bush wel een 2de run krijgt. Misschien komen ze wel een week voor de verkiezingen met BinLaden aanschijten.
  donderdag 22 juli 2004 @ 12:36:30 #19
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_20785698
quote:
Op donderdag 22 juli 2004 12:31 schreef schatje het volgende:
Vanwege Al Qaeda:
[..]

Terwijl Iran altijd al op gespannen voet heeft geleefd met Al Qaeda/Taliban. In de eerste plaats vanwege de drugssmokkel en in de tweede plaats door het vermoorden van Iraanse diplomaten. Iran heeft het Taliban regime toentertijd ook niet erkent.
Ach, Osama was ook de beste vriendjes met Saddam, ookal konden elkaars bloed wel drinken, maarja.
Vrijheid
  donderdag 22 juli 2004 @ 12:40:15 #20
83380 WAik
lurking for life
pi_20785767
quote:
Op donderdag 22 juli 2004 12:36 schreef jogy het volgende:

[..]

Ach, Osama was ook de beste vriendjes met Saddam, ookal konden elkaars bloed wel drinken, maarja.
fahrenheit 9/11 al gezien? bush onderhield jarenlang contacten met de famlie bin laden, en heeft er miljarden aan verdiend. hij heeft zelfs de familie van bin laden die in amerika woonde (40 stuks) op 13-9-2001 (2 dagen na wtc) helpen te laten vluchten naar saoudi-arabie, zonder dat ze eerst ondervraagd werden over waar bijv. bin laden zou kunnen zijn... en dick cheney heeft ook weer zakelijke relaties met bin laden...
die bush zou zijn banden met berlusconi nog wat meer moeten aanhalen... samen bespreken hou je zo goed mogelijk je zakelijke belangen kan laten verstrengelen met je landsbestuur
  donderdag 22 juli 2004 @ 12:46:33 #21
56633 JimmyJames
Unspeakable powers
pi_20785893
Goh, wat zijn jullie toch kortzichtige en zwakzinnige sukkels met jullie stoere taal "laten we het MO nuken", het is POL hier geen onzin.

Iran aanpakken zoals ze dat met Irak hebben gedaan, zou zelfmoord zijn, Iran heeft een veel groter en beter leger. Maar het Amerikaanse leger wil waarschijnlijk Iran de contra affaire nog betaalt zetten.
Please Move The Deer Crossing Sign
  donderdag 22 juli 2004 @ 12:47:54 #22
40772 Chris_Redfield
Sexy mothafuckha
pi_20785921
quote:
Op donderdag 22 juli 2004 12:22 schreef Flierp het volgende:

[..]

dus jij wil graag een oorlog omdat er dan wat op tv is ???? tering. .. dan ben je zielig. . .
En omdat die landen het verdienen.
Satan Stole My Teddybear
  donderdag 22 juli 2004 @ 12:48:10 #23
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_20785925
quote:
Op donderdag 22 juli 2004 12:40 schreef WAik het volgende:
bush onderhield jarenlang contacten met de famlie bin laden, en heeft er miljarden aan verdiend. hij heeft zelfs de familie van bin laden die in amerika woonde (40 stuks) op 13-9-2001 (2 dagen na wtc) helpen te laten vluchten naar saoudi-arabie, zonder dat ze eerst ondervraagd werden over waar bijv. bin laden zou kunnen zijn...
Hoe heeft Bush miljarden verdient aan jarenlange contacten met de familie Bin Laden?
Van die familie is al lang bekend dat ze Osama niet steunen, ze gaven die mensen volgens mij alleen begeleiding om het land te kunnen verlaten, het was daar immers niet echt veilig te noemen voor iedereen die Bin Laden heette.
pi_20785942
Zolang ze het nog lekker druk hebben in Irak en Afganistan, zou Bush wel heel dom bezig zijn als ie nu voor een derde land zou gaan. Daarnaast de vraag hoe lang de wereld dit zou blijven pikken.
  donderdag 22 juli 2004 @ 12:52:43 #25
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_20786012
quote:
Op donderdag 22 juli 2004 12:40 schreef WAik het volgende:

[..]

fahrenheit 9/11 al gezien? bush onderhield jarenlang contacten met de famlie bin laden, en heeft er miljarden aan verdiend. hij heeft zelfs de familie van bin laden die in amerika woonde (40 stuks) op 13-9-2001 (2 dagen na wtc) helpen te laten vluchten naar saoudi-arabie, zonder dat ze eerst ondervraagd werden over waar bijv. bin laden zou kunnen zijn... en dick cheney heeft ook weer zakelijke relaties met bin laden...
die bush zou zijn banden met berlusconi nog wat meer moeten aanhalen... samen bespreken hou je zo goed mogelijk je zakelijke belangen kan laten verstrengelen met je landsbestuur
Jaja, moet je ook maar met een korreltje zout nemen hoor, elke grote bobo in Amerika heeft wel wat met de Binladens te maken, die gasten zijn gewoon meurend rijk en dat valt goed met iedereen die geld wilt verdienen. Clinton heeft nog een keer vertegenwoordigers van de Taliban een rondreisje in Amerika gegeven .

Maar daar gaat het volgens mij niet echt om, als hij Iran binnenvalt gaat ie zo hard op z'n snufferd dat zijn kleinkinderen nog koppijn hebben .
Vrijheid
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')