abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 10 mei 2007 @ 13:31:55 #1
78918 SeLang
Black swans matter
pi_49223013
quote:
Razzia's onder Duitse linksen

Van onze correspondent ACHILLE PRICK

BERLIJN - De Duitse politie heeft gisteren in onder meer Hamburg, Berlijn en Bremen razzia's gehouden onder linkse groeperingen.

Justitie verdenkt hen ervan aanslagen te beramen op de top van de G-8 in de badplaats Heiligendamm aan de Oostzee. Daar komen begin juni de leiders van de acht belangrijkste industrielanden bijeen.

Bijna duizend agenten doorzochten in verschillende steden en op het platteland tientallen ruimtes van linkse actiegroepen. Er werden geen arrestaties verricht, wel nam de politie computers en ordners in beslag.

In Hamburg werd het bekende linkse bolwerk Rote Flora doorzocht. Activisten die dat probeerden te verhinderen, zijn aangehouden. In Berlijn viel de politie drie locaties van linkse actiegroepen binnen. Op een handvol boerderijen in onder meer Brandenburg en Nedersaksen werd gezocht naar materiaal waarmee aanslagen kunnen worden gepleegd.

Een aantal groeperingen stelde gisteren dat justitie probeert links te criminaliseren. Bondsdaglid Ulla Jelpke van de partij Die Linke noemde het politieoptreden treiterij met de bedoeling de organisatie van het protest rondom de top te verstoren.

Minister Wolfgang Schäuble van Binnenlandse Zaken kondigde gisteren aan, dat er voor en tijdens de G8-top strenge grenscontroles zullen plaatsvinden.

Heiligendamm is inmiddels veranderd in een vesting. Het hotel waar de wereldleiders elkaar twee dagen treffen, is met een hek dat 12,5 miljoen euro heeft gekost, hermetisch afgesloten. De totale kosten van de beveiliging zijn begroot op honderd miljoen euro.

Naar verwachting zullen honderdduizend antiglobalisten hun opwachting maken in Heiligendamm.

© Het Parool, 10-05-2007, 11:48 uur
Nee, de titel is NIET door mij bedacht. Letterlijk overgenomen van Het Parool

Ontopic: wel goed dat de linksen nu ook weer een beetje in de gaten worden gehouden. Er is in verhouding veel te veel belangstelling voor die paar verdwaalde moslims terwijl de linksen veel meer schade aanrichten.
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
pi_49223185
Inderdaad. Oppakken en uitzetten. Allemaal terug naar Antiglobalististan.
pi_49223205
Gegen die mauer
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
  donderdag 10 mei 2007 @ 13:37:48 #4
140724 Zyggie
Geweldenaar.
pi_49223277
Het oog van sauron is in beweging.. mooi.
Zyggie.
pi_49223407
Jammer dat ze opgepakt zijn , aanslagen op Bush en co hadden mooie CNN beelden opgeleverd vooral al de media dan schrikt dat niet alle aanslagen door de islam gepleegd worden
Lawamena hitihala Lawamena haulala
pi_49226678
Zullen dat diezelfde jammerende politieke partijen zijn die nzeurden over het niet vervroegd vrijlaten van twee RAF leden, welk nog geen berouw getoond hebben , en tig moorden gepleegd hebben:

Dat durven die Rakkers van Gruen en Linke een gemiste kans te noemen.

De ruimte in schieten is zo'n slecht idee nog niet.
Muslims are the only people who make a lesbian feminist look moderate.
  donderdag 10 mei 2007 @ 14:56:17 #7
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_49226836
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
  donderdag 10 mei 2007 @ 14:58:11 #8
121315 LENUS
UFC undisputed 2009
pi_49226937
Het zijn beesten, derhalve moeten ze ook aangepakt worden als beesten. Dus met stroomstokken verdrijven en afvoeren met veewagens.
JFK: "Ask not what your country can do for you; ask what you can do for your country".
  donderdag 10 mei 2007 @ 14:59:03 #9
66444 Lord_Vetinari
pi_49226968
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 14:58 schreef LENUS het volgende:
Het zijn beesten, derhalve moeten ze ook aangepakt worden als beesten. Dus met stroomstokken verdrijven en afvoeren met veewagens.
Gesproken als een waardig aanhanger van Geert Wilders
pi_49227040
quote:
nee met koolzaad olie overgieten en......
Da's millieuvriendelijker

[ Bericht 0% gewijzigd door desiredbard op 10-05-2007 15:20:36 ]
pi_49227899
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 15:00 schreef desiredbard het volgende:

[..]

- Bashen -

[ Bericht 9% gewijzigd door Drugshond op 11-05-2007 00:51:44 ]
"...en toen spuugde ze die piemel uit, récht in het gezicht van die nazi-officier! jaah, daar moet je bij de nazi's niet mee aankomen."
  donderdag 10 mei 2007 @ 15:26:39 #12
140724 Zyggie
Geweldenaar.
pi_49228302
quote:
Eerst jij natuurlijk, want jij staat nog lager op de ladder.
Zyggie.
  donderdag 10 mei 2007 @ 15:28:02 #13
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_49228373
A CHILLE PRICK?
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
  donderdag 10 mei 2007 @ 15:28:10 #14
121315 LENUS
UFC undisputed 2009
pi_49228378
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 15:26 schreef Zyggie het volgende:

[..]

Eerst jij natuurlijk, want jij staat nog lager op de ladder.
Nee hoor, ik ben geen crimineel en maak ook geen deel uit van een criminele organisatie. Laat staan dat ik bomaanslagen ga plannen of winkelruiten ga inslaan. Dat is pas laag!
JFK: "Ask not what your country can do for you; ask what you can do for your country".
pi_49229382
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 15:26 schreef LENUS het volgende:

[..]

Omdat?
Dat de typische denk en handelswijze is van Volkert vd G en zijn Kameraden:
"Jij bent het niet met mij eens dus moet jij dood!!!"

het vieze criminele ongewassen boomverkrachtende schorum stelt zich weer lekker te kijk als het vieze criminele ongewassen boomverkrachtende schorum waar we ze van verdenken.
  donderdag 10 mei 2007 @ 16:10:41 #16
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_49230280
quote:
Nee, het zijn geen beesten, ze stinken als beesten, maar het zijn echt mensen
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  donderdag 10 mei 2007 @ 16:12:13 #17
66444 Lord_Vetinari
pi_49230334
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 15:49 schreef desiredbard het volgende:

[..]

Jij hoort dus ook bij die groep?
quote:

[..]

pi_49231237
Zoals unwantedbard's voorganger ooit zei: "Einmal wird unsere Geduld zu Ende sein und dann wird den Juden Anarchisten das freche Lügenmaul gestopft werden."

Al had ik misschien beter een uitspraak van Julius Streicher genomen, diens vuilbekkerij lag dichter bij dat van deze 'Ierse' beerput.
pi_49231446
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 16:12 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Jij hoort dus ook bij die groep?
[..]
Van jou had ik niet anders verwacht: PItje

http://fokdiscussie.6.forumer.com/viewtopic.php?t=69&highlight=
pi_49231994
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 16:38 schreef desiredbard het volgende:

[..]

Van jou had ik niet anders verwacht: PItje

http://fokdiscussie.6.forumer.com/viewtopic.php?t=69&highlight=
je wil ontkennen dat die milieuvriendelijke behandeling van jou dodelijk is en, volgens jou, toegepast moet worden op mensen waarmee jij het niet eens bent ?
pleased to meet you
  donderdag 10 mei 2007 @ 16:53:07 #21
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_49232151
Mooi, aanpakken dat linkse werkschuwe tuig! Een beetje een stad in as willen leggen en dagenlang rellen...ze zouden eens gewoon moeten gaan werken, kunnen ze ook fatsoenlijke kleren kopen

Mooie terminologie trouwens, razzia. Schept weer lekker stemming. Net alsof ze weer de joden gaan opjagen
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
  donderdag 10 mei 2007 @ 16:57:50 #22
43165 t-8one
flesh is the fever
pi_49232405
quote:

[..]

Je geheugen is niet al te best, of wel?
quote:

[..]

ok, lets go again
m'n eigen fantopic :') *t-8one fan-topic*
danku lieve fans
pi_49232531
Het is grote flauwekul dat ze zomaar kantoren binnenvallen zonder dat ze ergens bewijs voor hebben!

[ Bericht 1% gewijzigd door koen_pijl op 10-05-2007 17:18:43 ]
Xbox Live: koenpijl
pi_49233152
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 17:00 schreef koen_pijl het volgende:
Het is grote flwuekul dat ze zomaar kantoren binnenvallen zonder dat ze ergens bewijs voor hebben!
dat kan dus ook niet zonder gerichte aanwijzingen. Je bevestigt hier heel mooi de achtergrond van die figuren mee.
pi_49233248
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 17:16 schreef desiredbard het volgende:

[..]

dat kan dus ook niet zonder gerichte aanwijzingen. Je bevestigt hier heel mooi de achtergrond van die figuren mee.
Nou je mag toch wel laten zien dat je tegen globalisering bent? Dat is volgens mij het recht van vrije meningsuiting.
Xbox Live: koenpijl
pi_49233324
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 16:53 schreef Elegy het volgende:
Mooi, aanpakken dat linkse werkschuwe tuig! Een beetje een stad in as willen leggen en dagenlang rellen...ze zouden eens gewoon moeten gaan werken, kunnen ze ook fatsoenlijke kleren kopen

Mooie terminologie trouwens, razzia. Schept weer lekker stemming. Net alsof ze weer de joden gaan opjagen
Er zijn ook rechtse anti-globalisten hoor. Vrijbuiter iemand? Zou mooi zijn als deze stroming wat meer aanhangers in Europa zou vinden. En als de linksen meer oog zouden hebben voor wat hen bindt, niet wat hen scheidt.
pi_49233538
als ze bij die 'linksen' zo kunnen binnenvallen, dan kunnen ze dat bij iedereen.
Juich het maar weer toe.
Stel je voor dat de 8 heiligen van de G8 het volk horen protesteren, het zou een ramp zijn voor die hoogwaardigheidsbekleders.

Rechts verkleed zich als links in Duitsland
http://www.spiegel.de/schulspiegel/leben/0,1518,480241,00.html
  donderdag 10 mei 2007 @ 17:30:48 #28
43165 t-8one
flesh is the fever
pi_49233627
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 17:21 schreef Doderok het volgende:

[..]

Er zijn ook rechtse anti-globalisten hoor
de zogenaamde anarchisten/extreme liberalen.
Dus als we de simpelheid van sommigen hier volgen, de VVDstemmers ook.

ok, lets go again
m'n eigen fantopic :') *t-8one fan-topic*
danku lieve fans
pi_49235961
het zal me niet verbazen dat de meesten van deze linksen van een uitkering leven.

-
pi_49247471
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 17:28 schreef NLweltmeister het volgende:
als ze bij die 'linksen' zo kunnen binnenvallen, dan kunnen ze dat bij iedereen.
Juich het maar weer toe.
Stel je voor dat de 8 heiligen van de G8 het volk horen protesteren, het zou een ramp zijn voor die hoogwaardigheidsbekleders.

Rechts verkleed zich als links in Duitsland
http://www.spiegel.de/schulspiegel/leben/0,1518,480241,00.html
hat gaat denk ik meer om de vernielingen die iedere keer plaats vinden
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_49252800
Raar dat ze dat wel bij de antiglobalisten doen maar nooit bij de extreem linksen van de antifa die het hele jaar door voor ellende zorgen
  vrijdag 11 mei 2007 @ 00:18:52 #32
93744 Finder_elf_towns
Sterf nu en vloek tevergeefs
pi_49252838
quote:
Op vrijdag 11 mei 2007 00:17 schreef hypocrisy het volgende:
Raar dat ze dat wel bij de antiglobalisten doen maar nooit bij de extreem linksen van de antifa die het hele jaar door voor ellende zorgen
Onze antifa is nog redelijk lief vergeleken met Duits extreem links.
pi_49252866
Ik ben verder ook tegen de globalisatie, alle vormen ervan, dus ook de islamitische globalisatie

het is alleen jammer dat extreem links zover misbruik van antiglobalisatie neemt
pi_49252898
quote:
Op vrijdag 11 mei 2007 00:18 schreef Finder_elf_towns het volgende:

[..]

Onze antifa is nog redelijk lief vergeleken met Duits extreem links.
Zal wel met aantallen te maken hebben, als hier de antifa bezig is zitten er ook vaak Duitsers tussen omdat de Nederlandse antifa opkomst vaak te klein is

dat denk ik dan zoal
pi_49253040
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 13:37 schreef Zyggie het volgende:
Het oog van sauron is in beweging.. mooi.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
  vrijdag 11 mei 2007 @ 01:07:19 #36
126487 One_of_the_few
Mate verslaafde
pi_49254331
quote:

[..]

het vieze criminele ongewassen boomverkrachtende schorum stelt zich weer lekker te kijk als het vieze criminele ongewassen boomverkrachtende schorum waar we ze van verdenken.
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 13:35 schreef Arjan het volgende:
Inderdaad. Oppakken en uitzetten. Allemaal terug naar Antiglobalististan.
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 13:36 schreef Strolie75 het volgende:
Gegen die mauer
quote:
quote:

[..]

Wat een volkerts hier weer. zo hypocriet als de pest allemaal. Volkert is gek, jullie doen niet voor hem onder. Bravo
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''
pi_49255179
Die duitsers zijn het niet verleert
Op zaterdag 23 juni 2007 18:54 schreef MASD het volgende:
Double-Helix is mijn held vandaag! _O_
pi_49259441
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 17:19 schreef koen_pijl het volgende:

[..]

Nou je mag toch wel laten zien dat je tegen globalisering bent? Dat is volgens mij het recht van vrije meningsuiting.
En dat doe je met kogels en bommen, er is een verschil tussen je democratische mening geven en anargisme.
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 17:30 schreef t-8one het volgende:

[..]

de zogenaamde anarchisten/extreme liberalen.
Dus als we de simpelheid van sommigen hier volgen, de VVDstemmers ook.

Ja natuurlijk, en je punt is.....?
  vrijdag 11 mei 2007 @ 10:38:56 #39
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_49259725
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 22:39 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

hat gaat denk ik meer om de vernielingen die iedere keer plaats vinden
Inderdaad! Want wat hebben de winkeliers, de mensen die hun auto er geparkeerd hebben en anderen er nou mee te maken?

Mogen ze mij eens vertellen waarom bij al die protesten van dat tuig weer auto's in de fik moeten en winkels worden geplunderd. (mooi is dat trouwens, antiglobalisten die plunderen )

En als die "linkse" actiegroepen daar nou ook zoveel last van hebben, dan moeten ze maar eens een eigen ordedienst instellen. Maar dat kan natuurlijk niet, want da's fascistisch enzo
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
pi_49260045
quote:
Op vrijdag 11 mei 2007 10:38 schreef Elegy het volgende:

[..]

Inderdaad! Want wat hebben de winkeliers, de mensen die hun auto er geparkeerd hebben en anderen er nou mee te maken?

Mogen ze mij eens vertellen waarom bij al die protesten van dat tuig weer auto's in de fik moeten en winkels worden geplunderd. (mooi is dat trouwens, antiglobalisten die plunderen )

En als die "linkse" actiegroepen daar nou ook zoveel last van hebben, dan moeten ze maar eens een eigen ordedienst instellen. Maar dat kan natuurlijk niet, want da's fascistisch enzo

Die profiteren toch van het Globalisme
Je begrijpt toch wel dat de mensen die de uitkeringen van deze edele weldenkende bschaafde, maar door vuile kapitalisten vergruizelde, liedendoormiddel van belasting finacieren, de oorzaak zijn.

Tuig is het, branden in de hel zul je, of we branden je uit je huis en schieten je dood.

Volkomen terecht

Hoe durft een tussenhandelaar zijn waren op de goedkoopste manier in te kopen.
Hoe durf jij een auto te rijden waar je werkgelegenheid (gatverdamme werk ) in stand houd en de eendagsvliegjes de moord stikken. Die beestjes hebben ook recht op minimaal een week.
pi_49260400
Tegenstrijdig genoeg is vaak ook extreem rechts tegen de razzia's op de linksen en is men sterk voorstander voor het in stand houden van kraakpanden. Uit onderzoek is namelijk gebleken dat deze sociale groep het laagst aantal niet-westerse (donker gekleurde) allochtonen kent. Het was al eerder opgevallen dat in kraakpanden nooit zwarte mensen worden gesignaleerd, onderzoek van de krakersbeweging heeft dit ook bewezen. Extreem links fungeert in feite dus als laatste bastion voor het blanke ras in Westerse landen en dit wordt als dusdanig erkent en geprezen door racistisch rechts.
  vrijdag 11 mei 2007 @ 11:34:20 #42
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_49261320
Toen ik de TT las, hoopte ik dat Links in het algemeen eindelijk eens opgepakt en abtransportiert zou worden. Helaas betreft het enkel linksen die verdacht worden van mogelijke misdrijven.

Maar het is in ieder geval een begin!
The End Times are wild
  vrijdag 11 mei 2007 @ 13:16:08 #43
140724 Zyggie
Geweldenaar.
pi_49264877
Rechtse mannekes, probeer de Nazistische sympathieën iets minder duidelijk te vertonen.
Zyggie.
pi_49264912
quote:
Op vrijdag 11 mei 2007 11:02 schreef buachaille het volgende:
Tegenstrijdig genoeg is vaak ook extreem rechts tegen de razzia's op de linksen en is men sterk voorstander voor het in stand houden van kraakpanden. Uit onderzoek is namelijk gebleken dat deze sociale groep het laagst aantal niet-westerse (donker gekleurde) allochtonen kent. Het was al eerder opgevallen dat in kraakpanden nooit zwarte mensen worden gesignaleerd, onderzoek van de krakersbeweging heeft dit ook bewezen. Extreem links fungeert in feite dus als laatste bastion voor het blanke ras in Westerse landen en dit wordt als dusdanig erkent en geprezen door racistisch rechts.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_49265239
quote:
Op vrijdag 11 mei 2007 13:16 schreef Zyggie het volgende:
Rechtse mannekes, probeer de Nazistische sympathieën iets minder duidelijk te vertonen.
neonazis zijn ook tegen globalisatie, rechts in het algemeen niet.
pi_49265306
quote:
Op vrijdag 11 mei 2007 11:02 schreef buachaille het volgende:
hehe dat viel me ook op ja tijdens me bezoekjes aan kraakpanden, zelfs in hartje Amsterdam 100% blank.
  vrijdag 11 mei 2007 @ 13:27:05 #47
73259 Monus
¡Viva España, coño!
pi_49265343
Was het alleen maar om een beetje te pesten of hebben ze nog wat gevonden bij die razzia's?
  vrijdag 11 mei 2007 @ 13:29:43 #48
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_49265457
quote:
Op vrijdag 11 mei 2007 13:26 schreef hypocrisy het volgende:

[..]

hehe dat viel me ook op ja tijdens me bezoekjes aan kraakpanden, zelfs in hartje Amsterdam 100% blank.
Negers etc hebben vaak niet van dat soort macrobiotische bevlogenheid om samen met allerlei ongewassen blanken in een tochtig pand te gaan zitten en kruidenthee te gaan drinken. Een boze neger gaat liever rappen
The End Times are wild
  vrijdag 11 mei 2007 @ 13:30:45 #49
140724 Zyggie
Geweldenaar.
pi_49265490
Ik ken een kraakpand met veel donkergekleurde mensen.
Zyggie.
  vrijdag 11 mei 2007 @ 13:31:57 #50
140724 Zyggie
Geweldenaar.
pi_49265549
quote:
Op vrijdag 11 mei 2007 13:25 schreef hypocrisy het volgende:

[..]

neonazis zijn ook tegen globalisatie, rechts in het algemeen niet.
Sympathieën hé, niet volbloed neonazi's. Af en toe een elementje, enkele deportaties, wat xenofobie, wat fascisme.
Zyggie.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')