Nee, de titel is NIET door mij bedacht. Letterlijk overgenomen van Het Paroolquote:Razzia's onder Duitse linksen
Van onze correspondent ACHILLE PRICK
BERLIJN - De Duitse politie heeft gisteren in onder meer Hamburg, Berlijn en Bremen razzia's gehouden onder linkse groeperingen.
Justitie verdenkt hen ervan aanslagen te beramen op de top van de G-8 in de badplaats Heiligendamm aan de Oostzee. Daar komen begin juni de leiders van de acht belangrijkste industrielanden bijeen.
Bijna duizend agenten doorzochten in verschillende steden en op het platteland tientallen ruimtes van linkse actiegroepen. Er werden geen arrestaties verricht, wel nam de politie computers en ordners in beslag.
In Hamburg werd het bekende linkse bolwerk Rote Flora doorzocht. Activisten die dat probeerden te verhinderen, zijn aangehouden. In Berlijn viel de politie drie locaties van linkse actiegroepen binnen. Op een handvol boerderijen in onder meer Brandenburg en Nedersaksen werd gezocht naar materiaal waarmee aanslagen kunnen worden gepleegd.
Een aantal groeperingen stelde gisteren dat justitie probeert links te criminaliseren. Bondsdaglid Ulla Jelpke van de partij Die Linke noemde het politieoptreden treiterij met de bedoeling de organisatie van het protest rondom de top te verstoren.
Minister Wolfgang Schäuble van Binnenlandse Zaken kondigde gisteren aan, dat er voor en tijdens de G8-top strenge grenscontroles zullen plaatsvinden.
Heiligendamm is inmiddels veranderd in een vesting. Het hotel waar de wereldleiders elkaar twee dagen treffen, is met een hek dat 12,5 miljoen euro heeft gekost, hermetisch afgesloten. De totale kosten van de beveiliging zijn begroot op honderd miljoen euro.
Naar verwachting zullen honderdduizend antiglobalisten hun opwachting maken in Heiligendamm.
© Het Parool, 10-05-2007, 11:48 uur
Gesproken als een waardig aanhanger van Geert Wildersquote:Op donderdag 10 mei 2007 14:58 schreef LENUS het volgende:
Het zijn beesten, derhalve moeten ze ook aangepakt worden als beesten. Dus met stroomstokken verdrijven en afvoeren met veewagens.
nee met koolzaad olie overgieten en......quote:Op donderdag 10 mei 2007 14:58 schreef LENUS het volgende:
Het zijn beesten, derhalve moeten ze ook aangepakt worden als beesten. Dus met stroomstokken verdrijven en afvoeren met veewagens.
- Bashen -quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:00 schreef desiredbard het volgende:
[..]
nee met koolzaad olie overgieten en......
Da's millieuvriendelijker
Eerst jij natuurlijk, want jij staat nog lager op de ladder.quote:Op donderdag 10 mei 2007 14:58 schreef LENUS het volgende:
Nee hoor, ik ben geen crimineel en maak ook geen deel uit van een criminele organisatie. Laat staan dat ik bomaanslagen ga plannen of winkelruiten ga inslaan. Dat is pas laag!quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:26 schreef Zyggie het volgende:
[..]
Eerst jij natuurlijk, want jij staat nog lager op de ladder.
Dat de typische denk en handelswijze is van Volkert vd G en zijn Kameraden:quote:
Nee, het zijn geen beesten, ze stinken als beesten, maar het zijn echt mensenquote:Op donderdag 10 mei 2007 14:58 schreef LENUS het volgende:
Jij hoort dus ook bij die groep?quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:49 schreef desiredbard het volgende:
[..]
Dat de typische denk en handelswijze is van Volkert vd G en zijn Kameraden:
"Jij bent het niet met mij eens dus moet jij dood!!!"
![]()
quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:00 schreef desiredbard het volgende:
[..]
Van jou had ik niet anders verwacht: PItjequote:Op donderdag 10 mei 2007 16:12 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Jij hoort dus ook bij die groep?
[..]
je wil ontkennen dat die milieuvriendelijke behandeling van jou dodelijk is en, volgens jou, toegepast moet worden op mensen waarmee jij het niet eens bent ?quote:Op donderdag 10 mei 2007 16:38 schreef desiredbard het volgende:
[..]
Van jou had ik niet anders verwacht: PItje
http://fokdiscussie.6.forumer.com/viewtopic.php?t=69&highlight=
Je geheugen is niet al te best, of wel?quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:49 schreef desiredbard het volgende:
[..]
![]()
[..]
quote:Op donderdag 10 mei 2007 17:00 schreef koen_pijl het volgende:
Het is grote flwuekul dat ze zomaar kantoren binnenvallen zonder dat ze ergens bewijs voor hebben!
Nou je mag toch wel laten zien dat je tegen globalisering bent? Dat is volgens mij het recht van vrije meningsuiting.quote:Op donderdag 10 mei 2007 17:16 schreef desiredbard het volgende:
[..]
dat kan dus ook niet zonder gerichte aanwijzingen. Je bevestigt hier heel mooi de achtergrond van die figuren mee.
Er zijn ook rechtse anti-globalisten hoor. Vrijbuiter iemand? Zou mooi zijn als deze stroming wat meer aanhangers in Europa zou vinden. En als de linksen meer oog zouden hebben voor wat hen bindt, niet wat hen scheidt.quote:Op donderdag 10 mei 2007 16:53 schreef Elegy het volgende:
Mooi, aanpakken dat linkse werkschuwe tuig!Een beetje een stad in as willen leggen en dagenlang rellen...ze zouden eens gewoon moeten gaan werken, kunnen ze ook fatsoenlijke kleren kopen
Mooie terminologie trouwens, razzia. Schept weer lekker stemming. Net alsof ze weer de joden gaan opjagen
de zogenaamde anarchisten/extreme liberalen.quote:Op donderdag 10 mei 2007 17:21 schreef Doderok het volgende:
[..]
Er zijn ook rechtse anti-globalisten hoor
hat gaat denk ik meer om de vernielingen die iedere keer plaats vindenquote:Op donderdag 10 mei 2007 17:28 schreef NLweltmeister het volgende:
als ze bij die 'linksen' zo kunnen binnenvallen, dan kunnen ze dat bij iedereen.
Juich het maar weer toe.
Stel je voor dat de 8 heiligen van de G8 het volk horen protesteren, het zou een ramp zijn voor die hoogwaardigheidsbekleders.
Rechts verkleed zich als links in Duitsland
http://www.spiegel.de/schulspiegel/leben/0,1518,480241,00.html
Onze antifa is nog redelijk lief vergeleken met Duits extreem links.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 00:17 schreef hypocrisy het volgende:
Raar dat ze dat wel bij de antiglobalisten doen maar nooit bij de extreem linksen van de antifa die het hele jaar door voor ellende zorgen
Zal wel met aantallen te maken hebben, als hier de antifa bezig is zitten er ook vaak Duitsers tussen omdat de Nederlandse antifa opkomst vaak te klein isquote:Op vrijdag 11 mei 2007 00:18 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Onze antifa is nog redelijk lief vergeleken met Duits extreem links.
quote:Op donderdag 10 mei 2007 13:37 schreef Zyggie het volgende:
Het oog van sauron is in beweging.. mooi.
quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:49 schreef desiredbard het volgende:
[..]
![]()
het vieze criminele ongewassen boomverkrachtende schorum stelt zich weer lekker te kijk als het vieze criminele ongewassen boomverkrachtende schorum waar we ze van verdenken.
quote:Op donderdag 10 mei 2007 13:35 schreef Arjan het volgende:
Inderdaad. Oppakken en uitzetten. Allemaal terug naar Antiglobalististan.
quote:
quote:Op donderdag 10 mei 2007 14:58 schreef LENUS het volgende:
[..]
En dat doe je met kogels en bommen, er is een verschil tussen je democratische mening geven en anargisme.quote:Op donderdag 10 mei 2007 17:19 schreef koen_pijl het volgende:
[..]
Nou je mag toch wel laten zien dat je tegen globalisering bent? Dat is volgens mij het recht van vrije meningsuiting.
Ja natuurlijk, en je punt is.....?quote:Op donderdag 10 mei 2007 17:30 schreef t-8one het volgende:
[..]
de zogenaamde anarchisten/extreme liberalen.
Dus als we de simpelheid van sommigen hier volgen, de VVDstemmers ook.
Inderdaad! Want wat hebben de winkeliers, de mensen die hun auto er geparkeerd hebben en anderen er nou mee te maken?quote:Op donderdag 10 mei 2007 22:39 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
hat gaat denk ik meer om de vernielingen die iedere keer plaats vinden
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 10:38 schreef Elegy het volgende:
[..]
Inderdaad! Want wat hebben de winkeliers, de mensen die hun auto er geparkeerd hebben en anderen er nou mee te maken?
Mogen ze mij eens vertellen waarom bij al die protesten van dat tuig weer auto's in de fik moeten en winkels worden geplunderd. (mooi is dat trouwens, antiglobalisten die plunderen)
En als die "linkse" actiegroepen daar nou ook zoveel last van hebben, dan moeten ze maar eens een eigen ordedienst instellen. Maar dat kan natuurlijk niet, want da's fascistisch enzo
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 11:02 schreef buachaille het volgende:
Tegenstrijdig genoeg is vaak ook extreem rechts tegen de razzia's op de linksen en is men sterk voorstander voor het in stand houden van kraakpanden. Uit onderzoek is namelijk gebleken dat deze sociale groep het laagst aantal niet-westerse (donker gekleurde) allochtonen kent. Het was al eerder opgevallen dat in kraakpanden nooit zwarte mensen worden gesignaleerd, onderzoek van de krakersbeweging heeft dit ook bewezen. Extreem links fungeert in feite dus als laatste bastion voor het blanke ras in Westerse landen en dit wordt als dusdanig erkent en geprezen door racistisch rechts.
neonazis zijn ook tegen globalisatie, rechts in het algemeen niet.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 13:16 schreef Zyggie het volgende:
Rechtse mannekes, probeer de Nazistische sympathieën iets minder duidelijk te vertonen.
hehe dat viel me ook op ja tijdens me bezoekjes aan kraakpanden, zelfs in hartje Amsterdam 100% blank.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 11:02 schreef buachaille het volgende:
Tegenstrijdig genoeg is vaak ook extreem rechts tegen de razzia's op de linksen en is men sterk voorstander voor het in stand houden van kraakpanden. Uit onderzoek is namelijk gebleken dat deze sociale groep het laagst aantal niet-westerse (donker gekleurde) allochtonen kent. Het was al eerder opgevallen dat in kraakpanden nooit zwarte mensen worden gesignaleerd, onderzoek van de krakersbeweging heeft dit ook bewezen. Extreem links fungeert in feite dus als laatste bastion voor het blanke ras in Westerse landen en dit wordt als dusdanig erkent en geprezen door racistisch rechts.
Negers etc hebben vaak niet van dat soort macrobiotische bevlogenheid om samen met allerlei ongewassen blanken in een tochtig pand te gaan zitten en kruidenthee te gaan drinken. Een boze neger gaat liever rappenquote:Op vrijdag 11 mei 2007 13:26 schreef hypocrisy het volgende:
[..]
hehe dat viel me ook op ja tijdens me bezoekjes aan kraakpanden, zelfs in hartje Amsterdam 100% blank.
Sympathieën hé, niet volbloed neonazi's. Af en toe een elementje, enkele deportaties, wat xenofobie, wat fascisme.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 13:25 schreef hypocrisy het volgende:
[..]
neonazis zijn ook tegen globalisatie, rechts in het algemeen niet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |