abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 16 april 2007 @ 20:28:37 #1
134391 TranceAction
It's me Leclerc
pi_48392587
BREDA - Tegen de 19-jarige Feysal Y. uit Tilburg, die samen met zeven minderjarige jongens werd aangehouden...

Vrouwe Justitia....wegens een groepsverkrachting, is maandag voor de rechtbank in Breda een celstraf van 44 dagen geëist.

De verdachten hadden op 17 juli seks met een 13-jarig meisje uit Tilburg. Dit gebeurde op haar slaapkamer terwijl haar ouders niet thuis waren. Het Openbaar Ministerie (OM) acht ontucht bewezen, maar had onvoldoende bewijs voor verkrachting. Het meisje zou niet duidelijk hebben gemaakt dat ze niet wilde.
De tegen Y. geëiste straf is gelijk aan de tijd die hij in voorarrest heeft doorgebracht. Behalve de 44 dagen cel eiste het OM zes maanden voorwaardelijk en 140 uur werkstraf tegen hem.

Vijf andere verdachten zijn 17 jaar. Verder zijn er twee 15-jarige verdachten. De zaken van de minderjarigen worden maandag en dinsdag achter gesloten deuren behandeld. Het OM in Breda maakt niet bekend wat de eisen zijn.

Het slachtoffer kwam de groep tegen in een park, waar de jongens aan het voetballen waren. Ze kende één van hen oppervlakkig. Ze nodigde de jongens uit bij haar thuis en zou hen ook zelf hebben gevraagd naar haar slaapkamer te komen. Vier van de acht jongens hadden daadwerkelijk gemeenschap met het meisje.

De rechtbank doet uitspraak op 27 april.

Bron: AD

Hmmm Feysal, dat is toch een typisch Finse naam of niet. Ik wil niet veel zeggen maar het lijkt wel of die Finnen structureel de boel verpesten. Ik wil hier een discussie starten wat we hier tegen kunnen doen.

[ Bericht 0% gewijzigd door TranceAction op 16-04-2007 20:36:45 ]
Trek, trek ?? In Europa hebben ze trek, hier in Afrika hebben we gewoon honger
pi_48392727
quote:
Op maandag 16 april 2007 20:28 schreef TranceAction het volgende:
Het slachtoffer kwam de groep tegen in een park
Feysal checked de park
[b]Op zaterdag 3 juni 2006 18:14 schreef Dirktator het volgende:[/b]
Zelden zoeen hendig sjieke OP meegemaakt! :D
[quote][b]Op woensdag 14 juni 2006 20:41 schreef Jeff1981 het volgende:[/b]
En met 2 handen heb je al een trio :P
pi_48392823
Wat een sneue geenstijl-imitatie. Heb je de ballen niet om te zeggen dat je denkt dat het een Marokkaan is?
De enige Feysal die ik ooit gekend heb was overigens een Surinamer.
There is no love sincerer than the love of food.
pi_48393304
quote:
Op maandag 16 april 2007 20:34 schreef MinderMutsig het volgende:
Wat een sneue geenstijl-imitatie. Heb je de ballen niet om te zeggen dat je denkt dat het een Marokkaan is?
De enige Feysal die ik ooit gekend heb was overigens een Surinamer.
Ik ken er een paar van Marokkaanse afkomst.

Maar maakt dat wat uit of zo? Gewoon castreren dat jong en een jaar of 20 tussen 4 muren plaatsen.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  maandag 16 april 2007 @ 20:50:48 #5
126836 Super7fighter
Obedience brings victory.
pi_48393513
-gewijzigd-

[ Bericht 34% gewijzigd door Super7fighter op 16-04-2007 21:23:54 ]
We will export death and violence to the four corners of the earth in defence of our great nation.
pi_48394899
44 dagen celstraf en 140 uur dienstverlening voor een groepsverkrachting van een dertienjarig meisje. Wat is het Nederlandse strafrecht toch een lachertje. Ik hoop alleen nog dat de rechtbank een veel zwaardere straf uitspreekt dan de eis van het OM.
pi_48396031
TransAction,

Dus omdat Feysal de klootzak heeft uitgehangen maakt dat mijn Marokkaanse buurvrouw ook schuldig, omdat ze toevallig ook Marokkaans is?...
  maandag 16 april 2007 @ 21:49:10 #8
134391 TranceAction
It's me Leclerc
pi_48396226
quote:
Op maandag 16 april 2007 21:44 schreef TheMagnificent het volgende:
TransAction,

Dus omdat Feysal de klootzak heeft uitgehangen maakt dat mijn Marokkaanse buurvrouw ook schuldig, omdat ze toevallig ook Marokkaans is?...
Kerel, ik weet niet waar jij hebt leren lezen maar als ik jou was zou ik mijn geld maar
terug gaan vragen
Trek, trek ?? In Europa hebben ze trek, hier in Afrika hebben we gewoon honger
pi_48396951
quote:
Op maandag 16 april 2007 21:21 schreef rutger05 het volgende:
44 dagen celstraf en 140 uur dienstverlening voor een groepsverkrachting van een dertienjarig meisje. Wat is het Nederlandse strafrecht toch een lachertje. Ik hoop alleen nog dat de rechtbank een veel zwaardere straf uitspreekt dan de eis van het OM.
Inderdaad. Verkrachting, he, wat maakt het uit, kost de staat toch geen geld
pi_48397063
quote:
Op maandag 16 april 2007 21:21 schreef rutger05 het volgende:
44 dagen celstraf en 140 uur dienstverlening voor een groepsverkrachting van een dertienjarig meisje.
Nee.
quote:
Het Openbaar Ministerie (OM) acht ontucht bewezen, maar had onvoldoende bewijs voor verkrachting.
Voor sex met een minderjarig meisje dus.
pi_48397482
quote:
Op maandag 16 april 2007 21:49 schreef TranceAction het volgende:

[..]

Kerel, ik weet niet waar jij hebt leren lezen maar als ik jou was zou ik mijn geld maar
terug gaan vragen
Nou, je insinueert het anders wel.
pi_48397766
quote:
Op maandag 16 april 2007 22:06 schreef gelly het volgende:

[..]

Nee.
[..]

Voor sex met een minderjarig meisje dus.
Het OM kan volgens eigen zeggen verkrachting niet bewijzen. Hoeveel verkrachters komen daar niet mee weg en de slachtoffers en hun familie blijven hun hele leven lang met de ellende zitten. Hoe vaak zullen deze hufters er al niet mee weg gekomen zijn. Vast niet de eerste keer dat ze een meisje tot seks dwingen. Je maakt mij echt niet wijs dat het volgens de wil van het dertienjarige kind is gegaan.
pi_48397957
quote:
Op maandag 16 april 2007 22:19 schreef rutger05 het volgende:

[..]

Het OM kan volgens eigen zeggen verkrachting niet bewijzen. Hoeveel verkrachters komen daar niet mee weg en de slachtoffers en hun familie blijven hun hele leven lang met de ellende zitten. Hoe vaak zullen deze hufters er al niet mee weg gekomen zijn. Vast niet de eerste keer dat ze een meisje tot seks dwingen. Je maakt mij echt niet wijs dat het volgens de wil van het dertienjarige kind is gegaan.
quote:
Het slachtoffer kwam de groep tegen in een park, waar de jongens aan het voetballen waren. Ze kende één van hen oppervlakkig. Ze nodigde de jongens uit bij haar thuis en zou hen ook zelf hebben gevraagd naar haar slaapkamer te komen. Vier van de acht jongens hadden daadwerkelijk gemeenschap met het meisje.
Het zou niet de eerste keer zijn dat zo'n meisje aangifte doet vanwege haar ouders. Waarom ga je er gelijk van uit dat het meisje de waarheid spreekt ? We kennen hier in Nederland een rechtssysteem dat mensen veroordeeld op basis van bewijs, niet op basis van veronderstellingen.
pi_48399105
quote:
Beetje ver gezocht die cijfers vind ik, hoeveel verkrachters van eigen bodem zitten er inmiddels in de lik, of zijn uberhaupt nooit veroordeeld? Het is gewoon een maatschappellijk probleem, geen cultureel.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_48399650
quote:
Op maandag 16 april 2007 22:23 schreef gelly het volgende:

[..]

[..]

Het zou niet de eerste keer zijn dat zo'n meisje aangifte doet vanwege haar ouders. Waarom ga je er gelijk van uit dat het meisje de waarheid spreekt ? We kennen hier in Nederland een rechtssysteem dat mensen veroordeeld op basis van bewijs, niet op basis van veronderstellingen.
Een jong kind dat uit onverstand een groep jongens, tegen wie ze hoogstwaarschijnlijk hoog tegen opgekeken heeft, in het huis van haar ouder uitnodigde toen haar ouders van huis waren. Een jong kind dat graag haar slaapkamer, haar eigen plekje wil laten zien, zoals wel veel meer jonge kinderen doen. Een jong kind van wiens naieve vertrouwen gruwelijk misbruik is gemaakt.

Altijd weer die walgelijke smoesjes 'ze droeg een kort rokje', 'ze had hoerige make-up', 'ze liet me haar slaapkamer zien' etc. Altijd is het de schuld van het slachtoffer zelf volgens bepaalde personen.

Nogmaals je maakt mij niet wijs dat het dertienjarige meisje vrijwillig seks heeft gehad met deze hufters, waarvan twee vijftienjarigen, 4 zeventienjarigen (en dus bijna voor de wet volwassen) en 1 meerderjarige. Iedereen met een beetje gezond verstand zal dat beseffen. Ja, ik ga er vanuit dat het jonge kind (dertien jaar!), het slachtoffer, de waarheid spreekt. Ik zou ook wel eens willen weten wat deze daders nog meer op hun geweten hebben. Ze zullen wel niet altijd gepakt zijn, maar ik vermoed dat veel van hen al een strafblad hadden.
pi_48400000
Is deze topic nog open ??

geen bron en dan nog finnen erbij halen
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
pi_48400048
TranceAction is de verkrachtende Nederlandse pedofielen vergeten zeker
pi_48400090
quote:
Op maandag 16 april 2007 23:09 schreef Meki het volgende:
Is deze topic nog open ??

geen bron en dan nog finnen erbij halen
Als bron is het AD gegeven. Laat dat gedeelte over de Finnen maar buiten beschouwing. Graag jouw mening over de lage strafeis.
pi_48400127
quote:
Op maandag 16 april 2007 23:11 schreef rutger05 het volgende:

[..]

Als bron is het AD gegeven. Laat dat gedeelte over de Finnen maar buiten beschouwing. Graag jouw mening over de lage strafeis.
Bron : AD

dat is sowieso geen bron
je moet het kunnen nakijken
pi_48400257
quote:
Op maandag 16 april 2007 23:12 schreef Meki het volgende:

[..]

Bron : AD

dat is sowieso geen bron
je moet het kunnen nakijken
http://www.ad.nl/binnenland/article1284502.ece
pi_48400283
quote:
dat moet de TS doen en niet jij
pi_48400346
quote:
Op maandag 16 april 2007 23:15 schreef Meki het volgende:

[..]

dat moet de TS doen en niet jij
Dan doe ik het maar. Ik zie overigens dat 1 user zijn reactie opeens heeft ingetrokken. Was ook niet zo fris om te beweren dat het meisje het over zichzelf had uitgeroepen door de jongens uit te nodigen in haar kamer.
pi_48400367
Sorry hoor, ik ben fel tegen op verkrachters. Maar dat ze een groep jongens uitnodigt in haar slaapkamer die ze eigenlijk niet kent...

En dan moeten wij geloven dat ze alleen wilde knikkeren?
pi_48400395
quote:
Op maandag 16 april 2007 23:16 schreef rutger05 het volgende:

[..]

Dan doe ik het maar. Ik zie overigens dat 1 user zijn reactie opeens heeft ingetrokken. Was ook niet zo fris om te beweren dat het meisje het over zichzelf had uitgeroepen door de jongens uit te nodigen in haar kamer.
De rechter doet daarover een uitspraak
ik bemoei me er niet mee. omdat ik niet over alle informatie bezit
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')