Feysal checked de parkquote:Op maandag 16 april 2007 20:28 schreef TranceAction het volgende:
Het slachtoffer kwam de groep tegen in een park
Ik ken er een paar van Marokkaanse afkomst.quote:Op maandag 16 april 2007 20:34 schreef MinderMutsig het volgende:
Wat een sneue geenstijl-imitatie. Heb je de ballen niet om te zeggen dat je denkt dat het een Marokkaan is?![]()
De enige Feysal die ik ooit gekend heb was overigens een Surinamer.![]()
Kerel, ik weet niet waar jij hebt leren lezen maar als ik jou was zou ik mijn geld maarquote:Op maandag 16 april 2007 21:44 schreef TheMagnificent het volgende:
TransAction,
Dus omdat Feysal de klootzak heeft uitgehangen maakt dat mijn Marokkaanse buurvrouw ook schuldig, omdat ze toevallig ook Marokkaans is?...![]()
Inderdaad. Verkrachting, he, wat maakt het uit, kost de staat toch geen geldquote:Op maandag 16 april 2007 21:21 schreef rutger05 het volgende:
44 dagen celstraf en 140 uur dienstverlening voor een groepsverkrachting van een dertienjarig meisje. Wat is het Nederlandse strafrecht toch een lachertje. Ik hoop alleen nog dat de rechtbank een veel zwaardere straf uitspreekt dan de eis van het OM.
Nee.quote:Op maandag 16 april 2007 21:21 schreef rutger05 het volgende:
44 dagen celstraf en 140 uur dienstverlening voor een groepsverkrachting van een dertienjarig meisje.
Voor sex met een minderjarig meisje dus.quote:Het Openbaar Ministerie (OM) acht ontucht bewezen, maar had onvoldoende bewijs voor verkrachting.
Nou, je insinueert het anders wel.quote:Op maandag 16 april 2007 21:49 schreef TranceAction het volgende:
[..]
Kerel, ik weet niet waar jij hebt leren lezen maar als ik jou was zou ik mijn geld maar
terug gaan vragen![]()
Het OM kan volgens eigen zeggen verkrachting niet bewijzen. Hoeveel verkrachters komen daar niet mee weg en de slachtoffers en hun familie blijven hun hele leven lang met de ellende zitten. Hoe vaak zullen deze hufters er al niet mee weg gekomen zijn. Vast niet de eerste keer dat ze een meisje tot seks dwingen. Je maakt mij echt niet wijs dat het volgens de wil van het dertienjarige kind is gegaan.quote:Op maandag 16 april 2007 22:06 schreef gelly het volgende:
[..]
Nee.
[..]
Voor sex met een minderjarig meisje dus.
quote:Op maandag 16 april 2007 22:19 schreef rutger05 het volgende:
[..]
Het OM kan volgens eigen zeggen verkrachting niet bewijzen. Hoeveel verkrachters komen daar niet mee weg en de slachtoffers en hun familie blijven hun hele leven lang met de ellende zitten. Hoe vaak zullen deze hufters er al niet mee weg gekomen zijn. Vast niet de eerste keer dat ze een meisje tot seks dwingen. Je maakt mij echt niet wijs dat het volgens de wil van het dertienjarige kind is gegaan.
Het zou niet de eerste keer zijn dat zo'n meisje aangifte doet vanwege haar ouders. Waarom ga je er gelijk van uit dat het meisje de waarheid spreekt ? We kennen hier in Nederland een rechtssysteem dat mensen veroordeeld op basis van bewijs, niet op basis van veronderstellingen.quote:Het slachtoffer kwam de groep tegen in een park, waar de jongens aan het voetballen waren. Ze kende één van hen oppervlakkig. Ze nodigde de jongens uit bij haar thuis en zou hen ook zelf hebben gevraagd naar haar slaapkamer te komen. Vier van de acht jongens hadden daadwerkelijk gemeenschap met het meisje.
Beetje ver gezocht die cijfers vind ik, hoeveel verkrachters van eigen bodem zitten er inmiddels in de lik, of zijn uberhaupt nooit veroordeeld? Het is gewoon een maatschappellijk probleem, geen cultureel.quote:Op maandag 16 april 2007 22:39 schreef concac het volgende:
overeenkomsten met zweden en noorwegen ???
http://www.brusselsjournal.com/node/1937
http://frontpagemagazine.com/Articles/ReadArticle.asp?ID=20552
http://www.aina.org/news/20051215134351.htm
![]()
Een jong kind dat uit onverstand een groep jongens, tegen wie ze hoogstwaarschijnlijk hoog tegen opgekeken heeft, in het huis van haar ouder uitnodigde toen haar ouders van huis waren. Een jong kind dat graag haar slaapkamer, haar eigen plekje wil laten zien, zoals wel veel meer jonge kinderen doen. Een jong kind van wiens naieve vertrouwen gruwelijk misbruik is gemaakt.quote:Op maandag 16 april 2007 22:23 schreef gelly het volgende:
[..]
[..]
Het zou niet de eerste keer zijn dat zo'n meisje aangifte doet vanwege haar ouders. Waarom ga je er gelijk van uit dat het meisje de waarheid spreekt ? We kennen hier in Nederland een rechtssysteem dat mensen veroordeeld op basis van bewijs, niet op basis van veronderstellingen.
Als bron is het AD gegeven. Laat dat gedeelte over de Finnen maar buiten beschouwing. Graag jouw mening over de lage strafeis.quote:Op maandag 16 april 2007 23:09 schreef Meki het volgende:
Is deze topic nog open ??
geen bron en dan nog finnen erbij halen
Bron : ADquote:Op maandag 16 april 2007 23:11 schreef rutger05 het volgende:
[..]
Als bron is het AD gegeven. Laat dat gedeelte over de Finnen maar buiten beschouwing. Graag jouw mening over de lage strafeis.
http://www.ad.nl/binnenland/article1284502.ecequote:Op maandag 16 april 2007 23:12 schreef Meki het volgende:
[..]
Bron : AD
dat is sowieso geen bron
je moet het kunnen nakijken
dat moet de TS doen en niet jijquote:Op maandag 16 april 2007 23:15 schreef rutger05 het volgende:
[..]
http://www.ad.nl/binnenland/article1284502.ece
Dan doe ik het maar. Ik zie overigens dat 1 user zijn reactie opeens heeft ingetrokken. Was ook niet zo fris om te beweren dat het meisje het over zichzelf had uitgeroepen door de jongens uit te nodigen in haar kamer.quote:
De rechter doet daarover een uitspraakquote:Op maandag 16 april 2007 23:16 schreef rutger05 het volgende:
[..]
Dan doe ik het maar. Ik zie overigens dat 1 user zijn reactie opeens heeft ingetrokken. Was ook niet zo fris om te beweren dat het meisje het over zichzelf had uitgeroepen door de jongens uit te nodigen in haar kamer.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |