ik heb jou ook geen onvertogen woord zien gebruiken idd.quote:Op zondag 15 april 2007 01:18 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
Ik heb me daar best prima gedragengezeur dus
![]()
Ooooow, ook goedquote:Op zondag 15 april 2007 14:41 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik heb jou ook geen onvertogen woord zien gebruiken idd.
het waren vooral b en ik die lastig deden.
always sweettie. heb al in b's fotoboek geschreven dat het me speet.quote:
Het is gewoon rechtstreeks kopiëren van Nu.nl, vervolgens een onliner er onder knallen en hoppa, weer een topic. Niet dat ie dat eenmalig doet, het is een een reeks.quote:Op zondag 15 april 2007 19:08 schreef tongytongylickylicky het volgende:
EN als je alleen maar nieusberichten plaats om het plaatsen doe je dat maar op de FB en niet op het forum. Zijn commentaar bij de berichten stelt ook niets voor.
Ach zo spectaculair is het allemaal niet. Wat kun je bij dit bericht extra qua persoonlijke mening erbij verzinnen ?quote:Op zondag 15 april 2007 19:19 schreef Dirkh het volgende:
SHE, hij brengt het wel een beetje kut, maar misschien heeft hij gedeeltelijk wel een punt.
[..]
Het is gewoon rechtstreeks kopiëren van Nu.nl, vervolgens een onliner er onder knallen en hoppa, weer een topic. Niet dat ie dat eenmalig doet, het is een een reeks.
Groot gelijk.quote:Op zondag 15 april 2007 19:25 schreef Drugshond het volgende:
En bij twijfel laten we het zo-ie-zo open.
Het was ook een beetje de reactie van SHE op tongytongylickylicky (kutnaam,) Newsman plaatst uitsluitend nieuws rechtreeks van NU.nl en that's it.quote:Ach zo spectaculair is het allemaal niet. Wat kun je bij dit bericht extra qua persoonlijke mening erbij verzinnen ?
Topic kan wat dat betreft alle kanten op.
Laat maar staan, zo'n ramp is het nog niet.quote:Op zondag 15 april 2007 21:10 schreef Hallulama het volgende:
Het is misschien mijn eigen schuld - maar wat betreft Massale verdwijning van bijen in de Verenigde Staten - kan deze ontdaan worden van alle TRU / conspiracy meuk? Ik poog serieus nieuws te brengen
Bron: AD, staat er onderquote:Op maandag 16 april 2007 23:15 schreef Meki het volgende:
Celstraf geëist voor groepsverkrachting door Feysal en co
Geen bron.
Tsunami in Nederlandquote:Op maandag 16 april 2007 23:16 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
Bron: AD, staat er onder![]()
AD = AlgemeenDagblad.
veel postplezier Meki![]()
![]()
Wat zeik je nou jongquote:Op maandag 16 april 2007 23:18 schreef Meki het volgende:
[..]
Tsunami in Nederland
Bron : Nederlandse pers
Bron is bronquote:Op maandag 16 april 2007 23:27 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
Wat zeik je nou jongHet AD is gewoon een prima geaccepteerde krant (al lees ik hem zelf niet graag), doe dus niet zo moeilijk.
![]()
![]()
Dat is het wel debiel, je kan hem namelijk in het AD nakijken.quote:Op maandag 16 april 2007 23:28 schreef Meki het volgende:
[..]
Bron is bron
Bron : AD is geen bron
Bron moet zijn waar je hem kan nakijken.
als je dit niet begrijpt moet je snel je bed in.
Nee kan absoluut niet.quote:Op maandag 16 april 2007 23:31 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
Dat is het wel debiel, je kan hem namelijk in het AD nakijken.![]()
Dag dag maar weer meki![]()
![]()
![]()
Dat staat helemaal niet in de policyquote:Op maandag 16 april 2007 23:33 schreef Meki het volgende:
[..]
Nee kan absoluut niet.
De TS moet aan zijn voorwaarden houden van de policy
wij moeten het gelijk kunnen nakijken en niet onderzoeken op AD.NL
daag daag
Nee ik ken de policy uit me hoofdquote:Op maandag 16 april 2007 23:35 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
Dat staat helemaal niet in de policyDat jij te lui bent om het zelf even op te zoeken is jouw probleem.
![]()
Waarom klaag je trouwens niet dat het een kuttopic is, dat is het namelijk wel![]()
![]()
Dingen die je niet aanstaan zijn niet altijd een leugen Mekiquote:Op maandag 16 april 2007 23:39 schreef Meki het volgende:
[..]
Nee ik ken de policy uit me hoofd
in elke topic moet bron erbij.
en geen liegende brons
het is een liegende topic en zeker kut
dingen die mij niet aanstaan die lees ik niet.quote:Op maandag 16 april 2007 23:42 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
Dingen die je niet aanstaan zijn niet altijd een leugen Meki![]()
Ik snap dat het voor jouw, als voorstander van sexueel misbruik een vervelend topic is.![]()
![]()
![]()
Jij moet dat niet doen.quote:Op maandag 16 april 2007 23:42 schreef Larissa het volgende:
Waarom een "liegende topic", Meki?? De bron stond erbij en iemand nam nog de moeite om de link voor je op te zoeken. Beweer je nu dat het AD liegt? Die zal het wel gewoon van het ANP hebben.
http://www.ad.nl/binnenland/article1284502.ece
Wat is dat nou weer voor onzin?? De rechter heeft toch geoordeeld dat er ontucht heeft plaatsgevonden? Kun jij je niet voorstellen dat een groep Marokkanen een meisje verkrachten ofzo? Het had net zo goed een groep Nederlanders kunnen zijn maar in dit geval waren het blijkbaar Marokkanen. Net als in de Beverwaardse verkrachtingszaak. Zeker ook gelogen omdat jij het niet wil geloven?quote:Op maandag 16 april 2007 23:44 schreef Meki het volgende:
dingen die mij niet aanstaan die lees ik niet.
ik lees altijd dingen die ik wil lezen.
en deze topic liegt gewoon. alhoewel ik dat gewoon niet geloof
Nee Faysel kan iedereen zijn. Faysel kan ook een Aziaat zijn.quote:Op maandag 16 april 2007 23:46 schreef Larissa het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor onzin?? De rechter heeft toch geoordeeld dat er ontucht heeft plaatsgevonden? Kun jij je niet voorstellen dat een groep Marokkanen een meisje verkrachten ofzo? Het had net zo goed een groep Nederlanders kunnen zijn maar in dit geval waren het blijkbaar Marokkanen. Net als in de Beverwaardse verkrachtingszaak. Zeker ook gelogen omdat jij het niet wil geloven?![]()
insgelijks terug. De berichtjes sind verwijderd auf mijn fotoboek maar het zit goed bij deze.quote:Op zondag 15 april 2007 15:43 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
always sweettie. heb al in b's fotoboek geschreven dat het me speet.
quote:Op maandag 16 april 2007 23:44 schreef Meki het volgende:
[..]
dingen die mij niet aanstaan die lees ik niet.
ik lees altijd dingen die ik wil lezen.
en deze topic liegt gewoon. alhoewel ik dat gewoon niet geloof
Ik lees wel maar ik hoef niks te doen geloof ik.quote:Op dinsdag 17 april 2007 00:01 schreef Burakius het volgende:
P-L en meki.. het gaat weer nergens over jongens.
Welquote:Op dinsdag 17 april 2007 00:02 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Ik lees wel maar ik hoef niks te doen geloof ik.
Ach het geeft het feedback topic wat meer dynamiekquote:Op dinsdag 17 april 2007 00:01 schreef Burakius het volgende:
P-L en meki.. het gaat weer nergens over jongens.
Oowquote:Op dinsdag 17 april 2007 00:05 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
Wel![]()
![]()
Meki is boos over een naar topicvertel hem iets leuks zodat hij weer blij doet
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 17 april 2007 00:06 schreef Meki het volgende:
[..]
Oow
ik ga slapen mooie dag wordt het morgen.
want morgen is het koffiewerelddag![]()
veel koffie is slecht voor je!quote:Op dinsdag 17 april 2007 00:08 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
Vroeg op en heel veel koffie drinken dus (net als anders)
![]()
![]()
in de ochtend doet een klap van een vriend van je ook wonderen. een goede smack en koud water. oja en snickers.quote:Op dinsdag 17 april 2007 00:18 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
Alleen 's avonds, 's ochtends is koffie heel goed![]()
![]()
![]()
Is gezien en opgeruimd.quote:Op dinsdag 17 april 2007 02:11 schreef Evil_Jur het volgende:
Ik heb een beetje off-topic rotzooi gemaakt in dit topic door te happen op onweerstaanbaar aas. Sorry.
Schietincident Virginia: 30+ doden 5
Dan moet je hem zelf openen lieve schatquote:Op dinsdag 17 april 2007 15:14 schreef Viking84 het volgende:
Is er geen deeltje 6 van de schietpartij-serie?
En af en toe wil een topic wel eens verborgen blijvenquote:Op dinsdag 17 april 2007 15:22 schreef Viking84 het volgende:. Ik dacht dat ik misschien verkeerd keek, want een stormlooptopic krijgt meestal snel een vervolg
.
Yup, ik zie niet in wat een EU-burgeroorlog van doen heeft met een moordpartij op een christelijke uitgever in ZO-Turkije.quote:Op woensdag 18 april 2007 18:27 schreef Devrim_ het volgende:
Turkse christenen gedood
Zijn er daar reacties verwijderd??
Dat wil ook ook wel eens wetenquote:Op woensdag 18 april 2007 18:27 schreef Devrim_ het volgende:
Turkse christenen gedood
Zijn er daar reacties verwijderd??
Hmm kay..Ik dacht ..Kijk ik nou naar verkeerde topicquote:Op woensdag 18 april 2007 18:29 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Yup, ik zie niet in wat een EU-burgeroorlog van doen heeft met een moordpartij op een christelijke uitgever in ZO-Turkije.
Ik hoop dat je gelijk blijf hebben als je de megaproblemen wereldwijd in ogenschouw neemt met de religie van de vrede.quote:Op woensdag 18 april 2007 18:29 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Yup, ik zie niet in wat een EU-burgeroorlog van doen heeft met een moordpartij op een christelijke uitgever in ZO-Turkije.
quote:Op donderdag 19 april 2007 07:17 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Ik hoop dat je gelijk blijf hebben als je de megaproblemen wereldwijd in ogenschouw neemt met de religie van de vrede.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |