abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_49252753
quote:
TEL AVIV - Israël wil meer dan 20.000 nieuwe huizen bouwen in bezet Arabisch Oost-Jeruzalem. Dat meldde het Israëlische dagblad Haaretz donderdag. Het voornemen moet nog wel op nationaal niveau worden goedgekeurd, aldus de krant.

De nieuwe wijken moeten in het zuiden het nederzettingenblok Gush Etzion met de stad verbinden en in het noorden Jeruzalem met de nederzettingen rond de Palestijnse stad Ramallah. Een zegsman van de Palestijnse Autoriteit veroordeelde het plan.

Israël veroverde Oost-Jeruzalem in 1967 en annexeerde het stadsdeel later, een stap die internationaal niet is erkend. Ongeveer 245.000 Palestijnen wonen in Oost-Jeruzalem. De Palestijnen willen dat het stadsdeel de hoofdstad wordt van een toekomstige Palestijnse staat.
http://www.telegraaf.nl/b(...)_Oost_Jeruzalem.html

Haat en kwaad en monsterachtig dat zijn alleen de daden van (p)Israel .

20.000 huizen bouwen in iemand anders gebied. en voor de Joodse lobby hier. Hoe zou jij het vinden als Duitsland 20.000 huizen gaat bouwen in Amsterdam. waar jou FAMILIE wordt verwijderd en dan de Duisters erin wonen. ??.

Wie voor Israel is, is voor de ergste vorm van Terrorisme
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
  vrijdag 11 mei 2007 @ 00:18:30 #2
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_49252826
Bijna kinderlijk dat wereldje warin jij leeft.
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
pi_49252852
quote:
Op vrijdag 11 mei 2007 00:18 schreef SpecialK het volgende:
Hoezo, ik vind dit soort dingen ook niet echt een normale gang van zaken hoor...
pi_49252935
quote:
Op vrijdag 11 mei 2007 00:18 schreef SpecialK het volgende:
Jij spoort echt niet.
je zit echt vol haat tegen Palestijnen jij gunt ze helemaal niks.
pi_49252966
100-duizenden vluchtelingen. Nog nooit zoveel vernietiging in een zo korte tijd gezien in Libanon, meldde de doorgewinterde Vlaamse VRT-journalist Rudi Vranckx..
  vrijdag 11 mei 2007 @ 00:23:17 #6
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_49252986
quote:
Op vrijdag 11 mei 2007 00:21 schreef Meki het volgende:

[..]

Jij spoort echt niet.
je zit echt vol haat tegen Palestijnen jij gunt ze helemaal niks.
Thanks for proving my point.
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
  vrijdag 11 mei 2007 @ 00:23:34 #7
117098 Hathor
Effe niet
pi_49252993
quote:
en voor de Joodse lobby hier. Hoe zou jij het vinden als Duitsland 20.000 huizen gaat bouwen in Amsterdam. waar jou FAMILIE wordt verwijderd en dan de Duisters erin wonen. ??.
Mwah, ik vind de Duitse bouwstijl best mooi, het zou Amsterdam een stuk opvrolijken.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_49253015
quote:
Op vrijdag 11 mei 2007 00:23 schreef Hathor het volgende:

[..]

Mwah, ik vind de Duitse bouwstijl best mooi, het zou Amsterdam een stuk opvrolijken.
Geef eens normale antwoord op de vraag.
Hoe zou jij je voelen als je uit je eigen koophuis werd gegooid en dat er Duitsers je plaats gaan nemen
pi_49253021

Meki: "de Joden bezetten ons land"

<a href="http://www.cybernations.net/nation_drill_display.asp?Nation_ID=134818" rel="nofollow" target="_blank">http://www.cybernations.n(...)asp?Nation_ID=134818</a>
pi_49253077
quote:
Op vrijdag 11 mei 2007 00:24 schreef Timmehhh het volgende:
[afbeelding]
Meki: "de Joden bezetten ons land"

En ik wist het alweer. Alleen de Joodse lobby komt Israel verdedigen.
In plaats van normaal een vraag te beantwoorden komt de woordvoerder van de Joodse lobby de terroristische staat verdedigen
  vrijdag 11 mei 2007 @ 00:26:34 #11
117098 Hathor
Effe niet
pi_49253095
quote:
Op vrijdag 11 mei 2007 00:24 schreef Meki het volgende:

[..]

Hoe zou jij je voelen als je uit je eigen koophuis werd gegooid en dat er Duitsers je plaats gaan nemen
Onmogelijk, de eerste de beste Duitser die aan mijn deur komt flikker ik meteen van het balkon af.

Zo goed?
pi_49253188
quote:
Op vrijdag 11 mei 2007 00:26 schreef Hathor het volgende:

[..]

Onmogelijk, de eerste de beste Duitser die aan mijn deur komt flikker ik meteen van het balkon af.

Zo goed?
En als ze met middelen komen die jij niet hebt.
Zij komen met tanks en jij verdedigt ze zeker met je handen
  vrijdag 11 mei 2007 @ 00:34:09 #13
117098 Hathor
Effe niet
pi_49253349
quote:
Op vrijdag 11 mei 2007 00:29 schreef Meki het volgende:

[..]

En als ze met middelen komen die jij niet hebt.
Zij komen met tanks en jij verdedigt ze zeker met je handen
Joh lul toch niet zo slap, wat verwacht je nou voor antwoord op zoiets? Elke dag kom je weer met nieuwe anti Israel en pro Palestina topics, en elke keer zijn de reacties hetzelfde, wat wil je nou precies?
pi_49253366
quote:
Op vrijdag 11 mei 2007 00:24 schreef Meki het volgende:

[..]

Heel spijtig, maar er zijn ook honderduizenden Joden uit hun huizen verjaagd in het Midden Oosten en die zijn gevlucht naar Israel, die zien hun huizen ook nooit meer terug. Net zoals de Moslims in Israel. Het is nu gewoon een kwestie van herverdelen want Joden en Moslims kunnen niet door elkaar wonen. Joden een stuk grond en Moslims een stuk grond bouw er een muur tussen dat ze elkaar niet lastig kunnen vallen en klaar.
En zoals je ziet op onderstaand plaatje komen de Moslims er niet eens zo bekaaid van af.

<a href="http://www.cybernations.net/nation_drill_display.asp?Nation_ID=134818" rel="nofollow" target="_blank">http://www.cybernations.n(...)asp?Nation_ID=134818</a>
pi_49253409
quote:
Op vrijdag 11 mei 2007 00:34 schreef Hathor het volgende:

[..]

Joh lul toch niet zo slap, wat verwacht je nou voor antwoord op zoiets? Elke dag kom je weer met nieuwe anti Israel en pro Palestina topics, en elke keer zijn de reacties hetzelfde, wat wil je nou precies?
Ik lul niet slap. ik vraag enkel een vraag en verwacht een antwoord erop.
pi_49253432
quote:
Op vrijdag 11 mei 2007 00:34 schreef Timmehhh het volgende:

[..]

Heel spijtig, maar er zijn ook honderduizenden Joden uit hun huizen verjaagd in het Midden Oosten en die zijn gevlucht naar Israel, die zien hun huizen ook nooit meer terug. Net zoals de Moslims in Israel. Het is nu gewoon een kwestie van herverdelen want Joden en Moslims kunnen niet door elkaar wonen. Joden een stuk grond en Moslims een stuk grond bouw er een muur tussen dat ze elkaar niet lastig kunnen vallen en klaar.
En zoals je ziet op onderstaand plaatje komen de Moslims er niet eens zo bekaaid van af.

[afbeelding]
Ga jij verder met je propoganda verhaal doorvertellen aan alle leden van de Joodse lobby
pi_49253476
quote:
Op vrijdag 11 mei 2007 00:36 schreef Meki het volgende:

[..]

Ga jij verder met je propoganda verhaal doorvertellen aan alle leden van de Joodse lobby
Joodse Lobby
Waar heb je het over? Te veel Iraanse tekenfilmpjes gekeken?
Ben jij dan onderdeel van de "Moslimlobby"
pi_49253494
quote:
Op vrijdag 11 mei 2007 00:34 schreef Hathor het volgende:

[..]

Je kan ook objectief zijn en inzien dat dit toch geen goede actie van Israel is, om het zo maar te zeggen...
pi_49253499
OK, de hamvraag dan maar weer:

Wat geeft iemand het recht ergens te wonen?
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
pi_49253558
quote:
Op vrijdag 11 mei 2007 00:37 schreef Timmehhh het volgende:

[..]

Joodse Lobby
Waar heb je het over? Te veel Iraanse tekenfilmpjes gekeken?
Ben jij dan onderdeel van de "Moslimlobby"
Als jij niet eens een normale vraag beantwoord en gelijk Israel gaan verdedigen met de doel waarom wonen ze niet anders . ga je helemaal OFF-TOPIC.
pi_49253563
quote:
Op vrijdag 11 mei 2007 00:34 schreef Timmehhh het volgende:

[..]

[afbeelding]
Zoals die Arabische hoogleraar zei, die uit haar ouderlijk huis was verdreven: "Lat die mensen dan hun recht gaan halen waar het geschonden is. En geef mij mijn huis terug!"
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
  vrijdag 11 mei 2007 @ 00:41:07 #22
117098 Hathor
Effe niet
pi_49253591
quote:
Op vrijdag 11 mei 2007 00:36 schreef Meki het volgende:

[..]

Ik lul niet slap. ik vraag enkel een vraag en verwacht een antwoord erop.
Okay dan, de Israeliers hebben genoeg grond binnen hun eigen grenzen, dus waarom ze perse willen bouwen op andermans grond snap ik niet helemaal. Dat de Palestijnen daar pissig om zijn is heel normaal, maar Palestijnen zijn sowieso snel pissig dus das niks nieuws. Maar om een lang verhaal kort te makes dus....Israel is niet goed bezig als ze dit doorzetten.
pi_49253598
Palestijnen mogen van mij alle middelen gebruiken om hun huizen weer terug te krijgen.
  vrijdag 11 mei 2007 @ 00:41:50 #24
117098 Hathor
Effe niet
pi_49253617
quote:
Op vrijdag 11 mei 2007 00:38 schreef Repeat het volgende:

[..]

Je kan ook objectief zijn en inzien dat dit toch geen goede actie van Israel is, om het zo maar te zeggen...
En dat heb ik dus zojuist gedaan.
pi_49253628
quote:
Op vrijdag 11 mei 2007 00:41 schreef Hathor het volgende:

[..]

Okay dan, de Israeliers hebben genoeg grond binnen hun eigen grenzen, dus waarom ze perse willen bouwen op andermans grond snap ik niet helemaal. Dat de Palestijnen daar pissig om zijn is heel normaal, maar Palestijnen zijn sowieso snel pissig dus das niks nieuws. Maar om een lang verhaal kort te makes dus....Israel is niet goed bezig als ze dit doorzetten.
Ze zijn barbaars bezig. ze nemen de praktijken van Hitler over.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')