http://www.telegraaf.nl/b(...)_Oost_Jeruzalem.htmlquote:TEL AVIV - Israël wil meer dan 20.000 nieuwe huizen bouwen in bezet Arabisch Oost-Jeruzalem. Dat meldde het Israëlische dagblad Haaretz donderdag. Het voornemen moet nog wel op nationaal niveau worden goedgekeurd, aldus de krant.
De nieuwe wijken moeten in het zuiden het nederzettingenblok Gush Etzion met de stad verbinden en in het noorden Jeruzalem met de nederzettingen rond de Palestijnse stad Ramallah. Een zegsman van de Palestijnse Autoriteit veroordeelde het plan.
Israël veroverde Oost-Jeruzalem in 1967 en annexeerde het stadsdeel later, een stap die internationaal niet is erkend. Ongeveer 245.000 Palestijnen wonen in Oost-Jeruzalem. De Palestijnen willen dat het stadsdeel de hoofdstad wordt van een toekomstige Palestijnse staat.
Hoezo, ik vind dit soort dingen ook niet echt een normale gang van zaken hoor...quote:Op vrijdag 11 mei 2007 00:18 schreef SpecialK het volgende:
Bijna kinderlijk dat wereldje warin jij leeft.
Jij spoort echt niet.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 00:18 schreef SpecialK het volgende:
Bijna kinderlijk dat wereldje warin jij leeft.
Thanks for proving my point.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 00:21 schreef Meki het volgende:
[..]
Jij spoort echt niet.
je zit echt vol haat tegen Palestijnen jij gunt ze helemaal niks.
Mwah, ik vind de Duitse bouwstijl best mooi, het zou Amsterdam een stuk opvrolijken.quote:en voor de Joodse lobby hier. Hoe zou jij het vinden als Duitsland 20.000 huizen gaat bouwen in Amsterdam. waar jou FAMILIE wordt verwijderd en dan de Duisters erin wonen. ??.
Geef eens normale antwoord op de vraag.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 00:23 schreef Hathor het volgende:
[..]
Mwah, ik vind de Duitse bouwstijl best mooi, het zou Amsterdam een stuk opvrolijken.![]()
En ik wist het alweer. Alleen de Joodse lobby komt Israel verdedigen.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 00:24 schreef Timmehhh het volgende:
[afbeelding]
Meki: "de Joden bezetten ons land"![]()
![]()
Onmogelijk, de eerste de beste Duitser die aan mijn deur komt flikker ik meteen van het balkon af.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 00:24 schreef Meki het volgende:
[..]
Geef eens normale antwoord op de vraag.
Hoe zou jij je voelen als je uit je eigen koophuis werd gegooid en dat er Duitsers je plaats gaan nemen
En als ze met middelen komen die jij niet hebt.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 00:26 schreef Hathor het volgende:
[..]
Onmogelijk, de eerste de beste Duitser die aan mijn deur komt flikker ik meteen van het balkon af.
Zo goed?
Joh lul toch niet zo slap, wat verwacht je nou voor antwoord op zoiets? Elke dag kom je weer met nieuwe anti Israel en pro Palestina topics, en elke keer zijn de reacties hetzelfde, wat wil je nou precies?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 00:29 schreef Meki het volgende:
[..]
En als ze met middelen komen die jij niet hebt.
Zij komen met tanks en jij verdedigt ze zeker met je handen
Heel spijtig, maar er zijn ook honderduizenden Joden uit hun huizen verjaagd in het Midden Oosten en die zijn gevlucht naar Israel, die zien hun huizen ook nooit meer terug. Net zoals de Moslims in Israel. Het is nu gewoon een kwestie van herverdelen want Joden en Moslims kunnen niet door elkaar wonen. Joden een stuk grond en Moslims een stuk grond bouw er een muur tussen dat ze elkaar niet lastig kunnen vallen en klaar.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 00:24 schreef Meki het volgende:
[..]
Geef eens normale antwoord op de vraag.
Hoe zou jij je voelen als je uit je eigen koophuis werd gegooid en dat er Duitsers je plaats gaan nemen
Ik lul niet slap. ik vraag enkel een vraag en verwacht een antwoord erop.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 00:34 schreef Hathor het volgende:
[..]
Joh lul toch niet zo slap, wat verwacht je nou voor antwoord op zoiets? Elke dag kom je weer met nieuwe anti Israel en pro Palestina topics, en elke keer zijn de reacties hetzelfde, wat wil je nou precies?
Ga jij verder met je propoganda verhaal doorvertellen aan alle leden van de Joodse lobbyquote:Op vrijdag 11 mei 2007 00:34 schreef Timmehhh het volgende:
[..]
Heel spijtig, maar er zijn ook honderduizenden Joden uit hun huizen verjaagd in het Midden Oosten en die zijn gevlucht naar Israel, die zien hun huizen ook nooit meer terug. Net zoals de Moslims in Israel. Het is nu gewoon een kwestie van herverdelen want Joden en Moslims kunnen niet door elkaar wonen. Joden een stuk grond en Moslims een stuk grond bouw er een muur tussen dat ze elkaar niet lastig kunnen vallen en klaar.
En zoals je ziet op onderstaand plaatje komen de Moslims er niet eens zo bekaaid van af.
[afbeelding]
Joodse Lobbyquote:Op vrijdag 11 mei 2007 00:36 schreef Meki het volgende:
[..]
Ga jij verder met je propoganda verhaal doorvertellen aan alle leden van de Joodse lobby
Je kan ook objectief zijn en inzien dat dit toch geen goede actie van Israel is, om het zo maar te zeggen...quote:Op vrijdag 11 mei 2007 00:34 schreef Hathor het volgende:
[..]
Joh lul toch niet zo slap, wat verwacht je nou voor antwoord op zoiets? Elke dag kom je weer met nieuwe anti Israel en pro Palestina topics, en elke keer zijn de reacties hetzelfde, wat wil je nou precies?
Als jij niet eens een normale vraag beantwoord en gelijk Israel gaan verdedigen met de doel waarom wonen ze niet anders . ga je helemaal OFF-TOPIC.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 00:37 schreef Timmehhh het volgende:
[..]
Joodse Lobby![]()
Waar heb je het over? Te veel Iraanse tekenfilmpjes gekeken?
Ben jij dan onderdeel van de "Moslimlobby"![]()
Zoals die Arabische hoogleraar zei, die uit haar ouderlijk huis was verdreven: "Lat die mensen dan hun recht gaan halen waar het geschonden is. En geef mij mijn huis terug!"quote:Op vrijdag 11 mei 2007 00:34 schreef Timmehhh het volgende:
[..]
Heel spijtig, maar er zijn ook honderduizenden Joden uit hun huizen verjaagd in het Midden Oosten en die zijn gevlucht naar Israel, die zien hun huizen ook nooit meer terug. Net zoals de Moslims in Israel. Het is nu gewoon een kwestie van herverdelen want Joden en Moslims kunnen niet door elkaar wonen. Joden een stuk grond en Moslims een stuk grond bouw er een muur tussen dat ze elkaar niet lastig kunnen vallen en klaar.
En zoals je ziet op onderstaand plaatje komen de Moslims er niet eens zo bekaaid van af.
[afbeelding]
Okay dan, de Israeliers hebben genoeg grond binnen hun eigen grenzen, dus waarom ze perse willen bouwen op andermans grond snap ik niet helemaal. Dat de Palestijnen daar pissig om zijn is heel normaal, maar Palestijnen zijn sowieso snel pissig dus das niks nieuws. Maar om een lang verhaal kort te makes dus....Israel is niet goed bezig als ze dit doorzetten.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 00:36 schreef Meki het volgende:
[..]
Ik lul niet slap. ik vraag enkel een vraag en verwacht een antwoord erop.
En dat heb ik dus zojuist gedaan.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 00:38 schreef Repeat het volgende:
[..]
Je kan ook objectief zijn en inzien dat dit toch geen goede actie van Israel is, om het zo maar te zeggen...
Ze zijn barbaars bezig. ze nemen de praktijken van Hitler over.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 00:41 schreef Hathor het volgende:
[..]
Okay dan, de Israeliers hebben genoeg grond binnen hun eigen grenzen, dus waarom ze perse willen bouwen op andermans grond snap ik niet helemaal. Dat de Palestijnen daar pissig om zijn is heel normaal, maar Palestijnen zijn sowieso snel pissig dus das niks nieuws. Maar om een lang verhaal kort te makes dus....Israel is niet goed bezig als ze dit doorzetten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |