lolquote:Op woensdag 2 mei 2007 02:29 schreef StefanP het volgende:
Israël eigent zich weer land toe voor muur
Wat nou laatste keer? Hoevaak ben ik al niet een racist genoemd door die laffe hond en zijn maatjes?
Weg.quote:Op woensdag 2 mei 2007 10:46 schreef Kreator het volgende:
Wat is er aan de hand bij Rotterdam CS?
Met alle respect, maar ik hou niet van lusers die mij uit het niets met kanker bestoken.
Ik heb vanmorgen de metro gelezen. En ik snap ongeveer wat er in Turkije aan de hand is (TT aangepast)quote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:00 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Vervroegde verkiezingen in Turkije
Er is geen sprake van een staatsgreep, hooguit van eventuele vervroegde verkiezingen. Dus graag TT aanpassen in iets als "Vervroegde verkiezingen in Turkije?"
Thanksquote:Op woensdag 2 mei 2007 13:16 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Ik heb vanmorgen de metro gelezen. En ik snap ongeveer wat er in Turkije aan de hand is (TT aangepast)
We zijn wel wat gewend hoor...quote:Op woensdag 2 mei 2007 03:05 schreef StefanP het volgende:
Verder is het fijn dat ik weet dat het niet mag om iemand een racist te noemen. Dat zal nog leuk worden. Bereid je maar voor dat ik hier op z'n SCH's kom janken zodra mij dat overkomt.
Dat worden dus aanhalingstekens, omdat het een opinie/mening is.quote:Op donderdag 3 mei 2007 11:32 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
"Ad Melkert is een laffe kronkelende bureaucraat"
Kan of de titel worden veranderd of worden voorzin van dubbele aanhalingstekens?
Kleine moeite veel plezier.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 11:38 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Kan er eindelijk eens iemand de t uit deze topictitel halen? Justitie wil maatregelen tegen gumball 3000 Je ziet toch zelf wel dat dat niet goed is?
Ik ben ook met andere dngen bezig en had zojuist visite. Sorry dat we geen traumateams klaar hadden staan.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 11:47 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Erg genoeg dat ik erop moet wijzen...
Het topic is al 5 dagen open. Je maakt mij niet wijs dat in al die tijd geen andere mod on-line is geweest.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 11:52 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Ik ben ook met andere dngen bezig en had zojuist visite. Sorry dat we geen traumateams klaar hadden staan.
Ik ben ook niet de beste moderator gaat als het gaat om taalkundige constructies. << licht dyslectisch.
Het wil nog wel eens gebeuren dat ik zelf zo'n fout maakquote:Op zaterdag 5 mei 2007 11:55 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Het topic is al 5 dagen open. Je maakt mij niet wijs dat in al die tijd geen andere mod on-line is geweest.
Sorry voor het ongemak, note to myself vaker TT screenen.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 11:55 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Het topic is al 5 dagen open. Je maakt mij niet wijs dat in al die tijd geen andere mod on-line is geweest.
Kan , het topic heeft een zekere nieuwswaarde maar het gros van de userbase valt liever over Meki heen dan over de nieuwswaarde an sich. Dat is al triest genoeg. Neemt niet weg dat ik zijn OP alsook de belichting van het [NWS] in dergelijke gevoelige onderwerpen te kort door de bocht vindt.quote:Op maandag 7 mei 2007 05:09 schreef sig000 het volgende:
[..]
Daar vat over te discussieren lijkt me.![]()
Daar zit wat in, en inderdaad ik deed er zelf ook aan mee een klein beetje.quote:Op maandag 7 mei 2007 05:32 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Kan , het topic heeft een zekere nieuwswaarde maar het gros van de userbase valt liever over Meki heen dan over de nieuwswaarde an sich. Dat is al triest genoeg. Neemt niet weg dat ik zijn OP alsook de belichting van het [NWS] in dergelijke gevoelige onderwerpen te kort door de bocht vindt.
Maar dat is nog geen aanwijsbaar topicverklotend gedrag want hij heeft wel een neus voor nieuwsfeitjes. Ik heb eigenlijk meer problemen met sommige users die als een stier op een rode lap gaan reageren op zijn postings en er een [ONZ/bash]-topic van maken.
We hebben bewust het topic deels vrijgegeven (daar valt niet tegenin te modden), en nu kunnen we gaan schoonmaken na context.quote:Op woensdag 9 mei 2007 16:39 schreef Soul79 het volgende:
Vijf jongeren slaan metroreiziger in coma
Vind dit soort posts nogal twijfelachtig eerlijk gezegd...
Mogen dat soort opmerkingen weerquote:Op donderdag 10 mei 2007 15:19 schreef retteketet het volgende:
* deleted *
Jank niet en doe effe lekker aan zelfkritiek, met je 'overgieten met koolzaadolie en...'quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:20 schreef desiredbard het volgende:
[..]
Mogen dat soort opmerkingen weer
verwisseldt?quote:Op donderdag 10 mei 2007 13:36 schreef buachaille het volgende:
Medisch Centrum Alkmaar verwisselt sperma >graag even een t bij verwisselt.
PI en algemene en niet persoonlijk gerichte opmerkingquote:Op donderdag 10 mei 2007 16:23 schreef Verbal het volgende:
[..]
Jank niet en doe effe lekker aan zelfkritiek, met je 'overgieten met koolzaadolie en...'
V.
Nope.quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:20 schreef desiredbard het volgende:
Mogen dat soort opmerkingen weer
Van mij ook niet.quote:Op donderdag 10 mei 2007 16:30 schreef Jarno het volgende:
Commotie in Ierland om abortus tiener
Van mij hoeft het niet zo eigenlijk.
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 11:35 schreef FUFR het volgende:
hi, kan iemand hier es naar kijken? Kittens in ijsdoos gedumpt bij vuilnis
(gaat om die opruiing van de held progrock)
Zou mooi zijn als dit nog even gedaan werd. 2 topics met dezelfde titel is te sneu.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:14 schreef Arcee het volgende:
Kan iemand de TT veranderen in "Louwes sings the blouse"?
Een "tegenbeweging" a laquote:Op zondag 13 mei 2007 12:51 schreef Specsavers het volgende:
Toch prettig dat de Mods niets doen aan deze storende uitspraken
en het oprichten van knokploegen afdoen als nazimethodes is hetzelfde als iemand voor nazi uitmaken?quote:Die film die ik aangaf waren lieden van de Hitlerjugend genomen in 1934. Paar jaar later waren ze klaar voor de strijd.
Ik zie dat pas, een paralel met de Islam die op dezelfde manier te werk gaat, echter minder opzichtig. Maar het doel lijkt mij duidelijk.
Tijd voor een tegenbeweging dus, en hulde aan Geert Wilders en Hirsi Ali die dit al jaren roepen maar niemand die luisteren wilt. En eerder, Janmaat, die door niemand serieus genomen werd maar verguisd.
Hij was achteraf een man met visie en geen duivel.
Been taken care ofquote:Op zaterdag 12 mei 2007 17:57 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Man zwaar mishandeld en beroofd in metro van Brussel
Language! De uitgang van een voltooid deelwoord kan worden bepaald door het woord te verlengen. 'De beroofDe man'.
Topic is overigens dubbel.
Dan zou ik een deeltje 2 openenquote:Op maandag 14 mei 2007 09:37 schreef buachaille het volgende:
Misschien kan Crisis & Vervroegde verkiezingen in Turkije weer open. 1 Miljoen turken op de been die protesteren tegen de invoering van Islamitische wetgeving is niet misselijk en positief nieuws (m.i.).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |