quote:Op zondag 29 april 2007 13:06 schreef persian2008 het volgende:
* deleted *
Ja, nou en? Als een Turkse terrorist Koerden vermoord, staat er dan "Moslimterrorist vermoordt moslims!"?quote:Op zondag 29 april 2007 19:56 schreef Meki het volgende:
[..]
Oftewel de Joden maken daar de dienst uit.
Je kent de geschiedenis niet.quote:Op zondag 29 april 2007 19:23 schreef sieske het volgende:
[..]
ik krijg ook steeds meer sympathie voor die Palestijnen hoor. Ik bedoel, alle vruchtbare grond gaat naar Israel omdat zij zo zielig zijn en vroeger was er al de Holocaust dus daarom zullen we er maar niks van zeggen (hetzelfde valt me op als wat Nederland doet bij iemand die iemand vermoord "per ongeluk" en daar alleen maar psycholoog en jeugdinstelling krijgt voor een jaar ofzo en dat werkt dus ook niet echt preventief)
Amerika is beste vriendjes of gedraagt zich in ieder geval zo, ze doen er niks tegen. Ja e de rest van de wereld loopt daar maar een beetje achteraan en maar zeggen dat het toch wel erg is (mensonterend enzo)maar ondertussen er niets tegen doen![]()
![]()
En het is toch van origine palestijns land, hoe je het ook bekijkt en dan kunnen ze toch niet gewoon zeggen: ja ga mar weg want de joden hebben eigen land nodig en we geven ze dat van jullie en jullie moeten er niets tegen doen en er niets van aantrekken dat zij opeens de baas zijn want vroeger hadden ze niets en ze hebben toch een eigen land nodig? Ja, dat julie er honderden jaren eerder woonden, dat telt niet mee![]()
quote:Op zondag 29 april 2007 19:58 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ja, nou en? Als een Turkse terrorist Koerden vermoord, staat er dan "Moslimterrorist vermoordt moslims!"?
Nee toch?
En ben je het er mee eens dat de media het doen?quote:
Nou en?quote:Op zondag 29 april 2007 19:59 schreef lionsguy18 het volgende:
[..]
Je kent de geschiedenis niet.
Joden wonen er langer dan de arabieren.
Er hebben altijd joden gewoond in Israel.
Ik ben het niet mee eens.quote:Op zondag 29 april 2007 20:00 schreef Floripas het volgende:
[..]
En ben je het er mee eens dat de media het doen?
Nee? Ik ook niet.
Zullen we het zelf dan ook niet doen?
Volgens mij luisteren mensen juist niet als je gaat roepen: "Joden dit, Joden dat". De feiten spreken toch voor zich?quote:Op zondag 29 april 2007 20:01 schreef Meki het volgende:
[..]
Ik ben het niet mee eens.
Maar ik doe het toch anders gaat iedereen weer door slapen
Nee volgens velen hier in deze topic heeft Israel nooit iets wat gedaan altijd Palestijnenquote:Op zondag 29 april 2007 20:02 schreef Floripas het volgende:
[..]
Volgens mij luisteren mensen juist niet als je gaat roepen: "Joden dit, Joden dat". De feiten spreken toch voor zich?
Je leest toch dat steeds meer mensen zich zorgen maken over wat de Israeli's aan het doen zijn? Door "joden!" te roepen jaag je mensen terug in het defensieve kamp.quote:Op zondag 29 april 2007 20:03 schreef Meki het volgende:
[..]
Nee volgens velen hier in deze topic heeft Israel nooit iets wat gedaan altijd Palestijnen
zorgen maken. zorgen maken om wat terroristen doen.quote:Op zondag 29 april 2007 20:04 schreef Floripas het volgende:
[..]
Je leest toch dat steeds meer mensen zich zorgen maken over wat de Israeli's aan het doen zijn? Door "joden!" te roepen jaag je mensen terug in het defensieve kamp.
en plus mensen die Pro-Israel zijn horen geen 4 en 5 mei te vieren.quote:Op zondag 29 april 2007 20:04 schreef Floripas het volgende:
[..]
Je leest toch dat steeds meer mensen zich zorgen maken over wat de Israeli's aan het doen zijn? Door "joden!" te roepen jaag je mensen terug in het defensieve kamp.
Spreken we dat van die joden af?quote:Op zondag 29 april 2007 20:07 schreef Meki het volgende:
[..]
en plus mensen die Pro-Israel zijn horen geen 4 en 5 mei te vieren.
en Druzenquote:Op zondag 29 april 2007 19:54 schreef Floripas het volgende:
Er wonen ook veel christenen en moslims.
quote:Op zondag 29 april 2007 17:32 schreef persian2008 het volgende:
[..]
nogmaals IAEI heeft GEEEEEEEEEENNNN bewijs gevonden. tot nu toe niks verdachts.helemaal niks. en waarom kan USA niet met zijn moderne technologie irans geheime nucleaire programma vinden?
Niet echt een overtuigende combi.quote:Op zondag 29 april 2007 17:50 schreef persian2008 het volgende:
[..]
zielige sukkel. droom maar lekker verder. we zijn lekker uranium aan het verrijken en jullie kunnen er niks aan doen. willen jullie bombarderen? is goed dan bombardeert iran ook israel. wie maken jullie bang? denken jullie echt dat jullie iran zo bang maken dat ze stoppen met uranium verrijken??? jullie konden alleen saddam bang maken.
ah. Dan mag je er een muur neerzetten. Je moet er gewoon langer wonen.quote:Op zondag 29 april 2007 19:59 schreef lionsguy18 het volgende:
[..]
Je kent de geschiedenis niet.
Joden wonen er langer dan de arabieren.
Er hebben altijd joden gewoond in Israel.
Nogal wiedes aangezien ze alleen mogen checken als het van te voren is aangegeven.quote:Op zondag 29 april 2007 17:32 schreef persian2008 het volgende:
[..]
nogmaals IAEI heeft GEEEEEEEEEENNNN bewijs gevonden. tot nu toe niks verdachts.helemaal niks. en waarom kan USA niet met zijn moderne technologie irans geheime nucleaire programma vinden?
hahah. we wachten al heel lang op jullie. tot nu toe was het alleen maar spierballentaal.quote:Op zondag 29 april 2007 22:34 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
Nogal wiedes aangezien ze alleen mogen checken als het van te voren is aangegeven.
Is hetzelfde als de politie zou aangeven dat ze een huiscontrole houden op wietplantages volgende week, denk je dat ze dan nog planten aanvinden?
Die centrales gaan er op deze manier sowieso niet komen, ze worden platgebombardeerd. En nee, ik heb geen medelijden met het feit dat je hoop op kernbommen teniet zal worden gedaan![]()
Jullie?!?quote:Op zondag 29 april 2007 23:11 schreef persian2008 het volgende:
[..]
hahah. we wachten al heel lang op jullie. tot nu toe was het alleen maar spierballentaal.
welke dief compenseert zijn diefstal 2 of 3 keer?quote:Op zondag 29 april 2007 23:21 schreef NorthernStar het volgende:
Eens een dief...
THIS!quote:Op maandag 30 april 2007 11:10 schreef Karrs het volgende:
[..]
Iraniër.
Iraniër.
Iraniër.
Iraniër.
Iraniër.
En nu? Fatwa?
Dus een oorlog geeft het recht om land in te pikken? Beschaving?quote:Op maandag 30 april 2007 12:33 schreef zoalshetis het volgende:
welk land 'eigenen' 'ze' 'zich' weer toe eigenlijk? is dat gekocht en wederom islamitisch zaken doen?
of eigenen 'ze' 'zich' het toe op basis van de erfenis van 3 keer oorlog, de zogenaamde bufferzone?
Inderdaad, en met meer niet. Stiekem weten ze dat ze niets voorstellen, ook dat fokkertje persian2008 dat hier heel hard schreeuwt dat alle joden dood moeten. Daar komt een vreselijke afgunst en haat uit voort, wat meteen verklaart waarom ze zo'n hekel hebben aan het westen en de Joden in het bijzonder. 1500 jaar stagnatie en haat - je moet er maar trots op zijn.quote:Op maandag 30 april 2007 01:16 schreef alex4allofyou het volgende:
Een gewaarschuwd man telt voor twee zal ik maar zeggen, enne, pak de vlaggen en de kerosine maar vast uit de kast want als we het toch over spierballentaal hebben, de Iraniers zijn goed met vlaggen![]()
Het is heel simpel, als straks China een grootmacht wordt dan is ineens de 'Han Dynasty' niet te vertrouwen (ongelovige honden blah blah) en wordt het nog pittig aangezien (ondanks niet-Westerse landen nu anders beweren) ze niet zo mak zijn als het Westen.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 04:33 schreef StefanP het volgende:
[..]
Inderdaad, en met meer niet. Stiekem weten ze dat ze niets voorstellen, ook dat fokkertje persian2008 dat hier heel hard schreeuwt dat alle joden dood moeten. Daar komt een vreselijke afgunst en haat uit voort, wat meteen verklaart waarom ze zo'n hekel hebben aan het westen en de Joden in het bijzonder. 1500 jaar stagnatie en haat - je moet er maar trots op zijn.
Ben ik wel mee eens, alleen ben ik meer voor het vrije woord in dezen aangezien we nu weer te horen krijgen dat het een joods komplot is of dat ze weer worden achtergesteld. Ik heb het liefst dat ik van iemand zijn daadwerkelijke hersenspinsels te horen krijg, zodat je weet wat er leeft. (tot nu toe kwam ik er weer goed achter hoe ongelooflijk smerig er wordt aangekeken op joden, dat volksfeest in Borat's dorp zou zo weleens waar kunnen zijnquote:Op dinsdag 1 mei 2007 10:26 schreef Mutant01 het volgende:
Als er vanaf nu nog enige vorm van Jodenbashing (Meki/Perisan) is, wordt die reactie direct verwijdert en in je notes opgenomen....en loop je hoogstwaarschijnlijk tegen een ban aan. Gewoon normaal reageren....of niet reageren.
Wees eens dan een vent en zeg dit dan ook bij alle Moslims topics . waar het over moslims gaat en nog veel ergere dingen worden gezet en die worden gewoon niks aan gedaan.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 10:26 schreef Mutant01 het volgende:
Als er vanaf nu nog enige vorm van Jodenbashing (Meki/Perisan) is, wordt die reactie direct verwijdert en in je notes opgenomen....en loop je hoogstwaarschijnlijk tegen een ban aan. Gewoon normaal reageren....of niet reageren.
Dat roep ik ook al een tijd ja. De landen in het MO vinden het zo leuk dat China machtiger en machtiger wordt, nou dan gaan ze nog wat beleven.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 15:32 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
Het is heel simpel, als straks China een grootmacht wordt dan is ineens de 'Han Dynasty' niet te vertrouwen (ongelovige honden blah blah) en wordt het nog pittig aangezien (ondanks niet-Westerse landen nu anders beweren) ze niet zo mak zijn als het Westen.
Dat is ook de achilleshiel van het Westen, als Amerika had gewild was de oorlog in Irak allang over, alleen mag het niet teveel onschuldige levens kosten waardoor het makkelijk is om te saboteren.
Tuurlijk heeft het Westen bloed aan hun handen, maar wat vaak 'vergeten' wordt is dat de andere culturen net zo bloeddorstig waren als de pioniers van de gouden eeuw. Helaas voor hen waren 'wij' alleen net ietsje sterker en vindingrijker. Ik moet nog maar zien of andere culturen net als het Westen hun kolonies van de hand hadden gedaan.
Het westen die zomaar als liefdadigheid de kolonies van de hand heeft gedaan?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 15:32 schreef alex4allofyou het volgende:
Tuurlijk heeft het Westen bloed aan hun handen, maar wat vaak 'vergeten' wordt is dat de andere culturen net zo bloeddorstig waren als de pioniers van de gouden eeuw. Helaas voor hen waren 'wij' alleen net ietsje sterker en vindingrijker. Ik moet nog maar zien of andere culturen net als het Westen hun kolonies van de hand hadden gedaan.
Dat klopt inderdaad niet. Feit blijft wel dat als we zouden willen er al lang niets meer overeind zou staan in heel het Midden-Oosten.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 16:23 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
Het westen die zomaar als liefdadigheid de kolonies van de hand heeft gedaan?![]()
die terughoudenheid waarmee we de kolonies hebben uitgeput?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 16:33 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Dat klopt inderdaad niet. Feit blijft wel dat als we zouden willen er al lang niets meer overeind zou staan in heel het Midden-Oosten.
Maar dat doen we niet.
Andersom betwijfel ik of die terughoudendheid in acht genomen zou zijn.
Uitgeput?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 16:34 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
die terughoudenheid waarmee we de kolonies hebben uitgeput?
Het verschil is dat niemand beweert dat alle moslims dood moeten. Kritiek hebben op het gedrag van een groep en klakkeloos beweren dat ze allemaal dood moeten, zijn twee verschillende dingen.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 15:58 schreef Meki het volgende:
[..]
Wees eens dan een vent en zeg dit dan ook bij alle Moslims topics . waar het over moslims gaat en nog veel ergere dingen worden gezet en die worden gewoon niks aan gedaan.
de filmpjes moeten gewoon blijven staan. Maar ow nee . het is negatief over Israel dus weghalen
nee, wat waren we er braaf zeg.quote:
Terreur indammen moet je altijd steunenquote:
zullen we gelijk dan israel en de palestijen weg nukenquote:Op dinsdag 1 mei 2007 17:18 schreef cultheld het volgende:
[..]
Terreur indammen moet je altijd steunen.
Ik steun het Westerse en ontwikkelde Israël liever. Weg met die Palestijnse barbaarse uitvretersquote:Op dinsdag 1 mei 2007 17:32 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
zullen we gelijk dan israel en de palestijen weg nuken![]()
je bedoeld dat als het je uitkomt terreur en geweld een mooie reden is om een land aan te pakken.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 17:34 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik steun het Westerse en ontwikkelde Israël liever. Weg met die Palestijnse barbaarse uitvreters.
Ik ben voor zinvol geweld, maar Israël terroriseert helemaal niemand. Hooguit verdedigt Israël zich tegen terroristen en als er hard wordt terug geslagen door Israël, dan staan de Westerse hippies in de rij om te schreeuwen dat Israël óók terroristisch isquote:Op dinsdag 1 mei 2007 17:37 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
je bedoeld dat als het je uitkomt terreur en geweld een mooie reden is om een land aan te pakken.
hypocriet heet dat![]()
want israel is onschuldig en doet nooit watquote:Op dinsdag 1 mei 2007 17:41 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik ben voor zinvol geweld, maar Israël terroriseert helemaal niemand. Hooguit verdedigt Israël zich tegen terroristen en als er hard wordt terug geslagen door Israël, dan staan de Westerse hippies in de rij om te schreeuwen dat Israël óók terroristisch is.
Je sympathie geven op basis van wat andere mensen roepen.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 18:10 schreef Seneca het volgende:
Grappig. Dan komt er een nieuwsbericht over Israel, zoals dit. Op dat moment wordt bij mij opeens enige sympathie voor de Palestijnen gewekt. Ik ga zelfs in tegen een of andere Amerikaan *kuch* StefanP *kuch* met een superioriteitscomplex.
MAAR...
Dan mengen Meki en consorten zich in het topic, en weten ze het alsnog voor elkaar te krijgen dat ik meer sympathie heb voor Amerika en Israel dan het Midden-Oosten en de Palestijnen.
Goed bezig, jongens!
Dat gevoel heb ik ook wel eens ja. Niet zozeer qua Israel, maar wel als het over andere excessen van de Islam gaat. Dan is het voordeel van de twijfel snel verdwenen.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 18:10 schreef Seneca het volgende:
Grappig. Dan komt er een nieuwsbericht over Israel, zoals dit. Op dat moment wordt bij mij opeens enige sympathie voor de Palestijnen gewekt. Ik ga zelfs in tegen een of andere Amerikaan *kuch* StefanP *kuch* met een superioriteitscomplex.
MAAR...
Dan mengen Meki en consorten zich in het topic, en weten ze het alsnog voor elkaar te krijgen dat ik meer sympathie heb voor Amerika en Israel dan het Midden-Oosten en de Palestijnen.
Goed bezig, jongens!
Vriend, dat is zo'n beetje wat heel Fok! hier doet. De iraanse nieuwszenders roepen dat Israel slecht is, en mensen als Meki nemen dat klakkeloos over. De amerikaanse nieuwszenders roepen dat Iran slecht is, en mensen als StefanP nemen dat weer over. Ik vraag me af waar jij je mening op baseert? Feiten?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 18:58 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Je sympathie geven op basis van wat andere mensen roepen.![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |