Wees eens dan een vent en zeg dit dan ook bij alle Moslims topics . waar het over moslims gaat en nog veel ergere dingen worden gezet en die worden gewoon niks aan gedaan.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 10:26 schreef Mutant01 het volgende:
Als er vanaf nu nog enige vorm van Jodenbashing (Meki/Perisan) is, wordt die reactie direct verwijdert en in je notes opgenomen....en loop je hoogstwaarschijnlijk tegen een ban aan. Gewoon normaal reageren....of niet reageren.
Dat roep ik ook al een tijd ja. De landen in het MO vinden het zo leuk dat China machtiger en machtiger wordt, nou dan gaan ze nog wat beleven.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 15:32 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
Het is heel simpel, als straks China een grootmacht wordt dan is ineens de 'Han Dynasty' niet te vertrouwen (ongelovige honden blah blah) en wordt het nog pittig aangezien (ondanks niet-Westerse landen nu anders beweren) ze niet zo mak zijn als het Westen.
Dat is ook de achilleshiel van het Westen, als Amerika had gewild was de oorlog in Irak allang over, alleen mag het niet teveel onschuldige levens kosten waardoor het makkelijk is om te saboteren.
Tuurlijk heeft het Westen bloed aan hun handen, maar wat vaak 'vergeten' wordt is dat de andere culturen net zo bloeddorstig waren als de pioniers van de gouden eeuw. Helaas voor hen waren 'wij' alleen net ietsje sterker en vindingrijker. Ik moet nog maar zien of andere culturen net als het Westen hun kolonies van de hand hadden gedaan.
Het westen die zomaar als liefdadigheid de kolonies van de hand heeft gedaan?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 15:32 schreef alex4allofyou het volgende:
Tuurlijk heeft het Westen bloed aan hun handen, maar wat vaak 'vergeten' wordt is dat de andere culturen net zo bloeddorstig waren als de pioniers van de gouden eeuw. Helaas voor hen waren 'wij' alleen net ietsje sterker en vindingrijker. Ik moet nog maar zien of andere culturen net als het Westen hun kolonies van de hand hadden gedaan.
Dat klopt inderdaad niet. Feit blijft wel dat als we zouden willen er al lang niets meer overeind zou staan in heel het Midden-Oosten.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 16:23 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
Het westen die zomaar als liefdadigheid de kolonies van de hand heeft gedaan?![]()
die terughoudenheid waarmee we de kolonies hebben uitgeput?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 16:33 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Dat klopt inderdaad niet. Feit blijft wel dat als we zouden willen er al lang niets meer overeind zou staan in heel het Midden-Oosten.
Maar dat doen we niet.
Andersom betwijfel ik of die terughoudendheid in acht genomen zou zijn.
Uitgeput?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 16:34 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
die terughoudenheid waarmee we de kolonies hebben uitgeput?
Het verschil is dat niemand beweert dat alle moslims dood moeten. Kritiek hebben op het gedrag van een groep en klakkeloos beweren dat ze allemaal dood moeten, zijn twee verschillende dingen.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 15:58 schreef Meki het volgende:
[..]
Wees eens dan een vent en zeg dit dan ook bij alle Moslims topics . waar het over moslims gaat en nog veel ergere dingen worden gezet en die worden gewoon niks aan gedaan.
de filmpjes moeten gewoon blijven staan. Maar ow nee . het is negatief over Israel dus weghalen
nee, wat waren we er braaf zeg.quote:
Terreur indammen moet je altijd steunenquote:
zullen we gelijk dan israel en de palestijen weg nukenquote:Op dinsdag 1 mei 2007 17:18 schreef cultheld het volgende:
[..]
Terreur indammen moet je altijd steunen.
Ik steun het Westerse en ontwikkelde Israël liever. Weg met die Palestijnse barbaarse uitvretersquote:Op dinsdag 1 mei 2007 17:32 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
zullen we gelijk dan israel en de palestijen weg nuken![]()
je bedoeld dat als het je uitkomt terreur en geweld een mooie reden is om een land aan te pakken.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 17:34 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik steun het Westerse en ontwikkelde Israël liever. Weg met die Palestijnse barbaarse uitvreters.
Ik ben voor zinvol geweld, maar Israël terroriseert helemaal niemand. Hooguit verdedigt Israël zich tegen terroristen en als er hard wordt terug geslagen door Israël, dan staan de Westerse hippies in de rij om te schreeuwen dat Israël óók terroristisch isquote:Op dinsdag 1 mei 2007 17:37 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
je bedoeld dat als het je uitkomt terreur en geweld een mooie reden is om een land aan te pakken.
hypocriet heet dat![]()
want israel is onschuldig en doet nooit watquote:Op dinsdag 1 mei 2007 17:41 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik ben voor zinvol geweld, maar Israël terroriseert helemaal niemand. Hooguit verdedigt Israël zich tegen terroristen en als er hard wordt terug geslagen door Israël, dan staan de Westerse hippies in de rij om te schreeuwen dat Israël óók terroristisch is.
Je sympathie geven op basis van wat andere mensen roepen.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 18:10 schreef Seneca het volgende:
Grappig. Dan komt er een nieuwsbericht over Israel, zoals dit. Op dat moment wordt bij mij opeens enige sympathie voor de Palestijnen gewekt. Ik ga zelfs in tegen een of andere Amerikaan *kuch* StefanP *kuch* met een superioriteitscomplex.
MAAR...
Dan mengen Meki en consorten zich in het topic, en weten ze het alsnog voor elkaar te krijgen dat ik meer sympathie heb voor Amerika en Israel dan het Midden-Oosten en de Palestijnen.
Goed bezig, jongens!
Dat gevoel heb ik ook wel eens ja. Niet zozeer qua Israel, maar wel als het over andere excessen van de Islam gaat. Dan is het voordeel van de twijfel snel verdwenen.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 18:10 schreef Seneca het volgende:
Grappig. Dan komt er een nieuwsbericht over Israel, zoals dit. Op dat moment wordt bij mij opeens enige sympathie voor de Palestijnen gewekt. Ik ga zelfs in tegen een of andere Amerikaan *kuch* StefanP *kuch* met een superioriteitscomplex.
MAAR...
Dan mengen Meki en consorten zich in het topic, en weten ze het alsnog voor elkaar te krijgen dat ik meer sympathie heb voor Amerika en Israel dan het Midden-Oosten en de Palestijnen.
Goed bezig, jongens!
Vriend, dat is zo'n beetje wat heel Fok! hier doet. De iraanse nieuwszenders roepen dat Israel slecht is, en mensen als Meki nemen dat klakkeloos over. De amerikaanse nieuwszenders roepen dat Iran slecht is, en mensen als StefanP nemen dat weer over. Ik vraag me af waar jij je mening op baseert? Feiten?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 18:58 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Je sympathie geven op basis van wat andere mensen roepen.![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |