Vele nieuwssites kun je hier vinden.quote:Klein onderdeel van de FAQ
Wat verwachten we van jou als user ?
Het voornaamste is dat we verwachten dat je je op fatsoenlijke wijze gedraagt tegenover je medeposters, dat je je aan de Nederlandse wetgeving houdt en dat je de instructies van moderators en (forum)admins opvolgt.
Verder reageer je natuurlijk ontopic, probeer je niet ongepast lollig te doen in serieuze forums en topics en laat je de modjes en (forum)admins bepalen wat wel en geen slotje verdient en wie wel of geen ban moet krijgen. Ook gaan we ervan uit dat je niet onnodig kwetsend, schokkend of storend gedrag vertoont of dergelijke plaatjes post.
En natuurlijk verwachten we dat je FAQ's leest. Bijna elk subforum heeft ze en het is aan te raden deze door te lezen voordat je in het specifieke subforum post. Sommige regels kunnen afwijken van deze policy.
Ik ga daar deels in mee. Voor grote nieuwsfeitjes wordt die reeks echt wel afgebroken en gaan we met een nieuw topic van start. Probleem van losse topics is dat je crossover een herhaling van zetten krijgt (over and over agian).quote:Op woensdag 4 april 2007 16:35 schreef kLowJow het volgende:
Eens met Jarno en PL trouwens. Grotere/ingrijpendere gebeurtenissen zouden het wellicht beter in een eigen topic doen. Als de discussie een beetje ten einde is en verzandt in algemeenheden of breder wordt kan deze altijd nog verder gaan in het centrale topic.
Ok, ik doelde ook op het specifieke geval waar Jarno het over had. Niet zozeer over willekeurige Iran-topics in het algemeen.quote:Op woensdag 4 april 2007 16:58 schreef Drugshond het volgende:
Goed ff bijgelezen, we hebben dus nu 2 topics... en we kijken de situatie even aan. Centraliseren kan altijd nog (morgen/overmorgen of zo).
Je mening is nutteloos, ik had het topic al weer open gedaan.quote:Op woensdag 4 april 2007 16:35 schreef kLowJow het volgende:
Eens met Jarno en PL trouwens. Grotere/ingrijpendere gebeurtenissen zouden het wellicht beter in een eigen topic doen. Als de discussie een beetje ten einde is en verzandt in algemeenheden of breder wordt kan deze altijd nog verder gaan in het centrale topic.
Ja, ik wilde je natuurlijk niet in verlegenheid brengen, dus ik keek netjes wat je deed om je vervolgens impliciet in je beslissing te steunen. Zo ben ik.quote:Op woensdag 4 april 2007 18:40 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Je mening is nutteloos, ik had het topic al weer open gedaan.![]()
![]()
![]()
Hoe is dat te rijmen met de openingspost van dit Feedback-topic, waarin gesteld wordt dat:quote:[quote]Op woensdag 4 april 2007 20:57 schreef NordicBlue het volgende:
20:53:05 04-04-07 11 G BRAN Prio 1 Binnenbrand (Middelbrand: ja) (Grote brand: ja) (Zeer grote brand: ja) (Grip 1: ja) (soort pand: bedri Amaryllis Zwethkade Zuid 48 DEN HOORN ( DH ) 0044
20:52:05 04-04-07 11 G BRAN Prio 1 Binnenbrand (Middelbrand: ja) (Grote brand: ja) (Zeer grote brand: ja) (Grip 1: ja) (soort pand: bedri Amaryllis Zwethkade Zuid 48 DEN HOORN ( DH ) 0032
20:51:01 04-04-07 11 G BRAN Prio 1 Binnenbrand (Middelbrand: ja) (Grote brand: ja) (Zeer grote brand: ja) (Grip 1: ja) (soort pand: bedri Amaryllis Zwethkade Zuid 48 DEN HOORN ( DH ) 0062telefonisch contact rac
20:50:01 04-04-07 11 G BRAN Prio 1 Binnenbrand (Middelbrand: ja) (Grote brand: ja) (Zeer grote brand: ja) (Grip 1: ja) (soort pand: bedri Amaryllis Zwethkade Zuid 48 DEN HOORN ( DH ) 0218 0862
20:47:53 04-04-07 11 I BRAN rovd noord aub contact rac
20:46:38 04-04-07 11 I BRAN bellen rac spoed
20:44:35 04-04-07 11 I BRAN Contact RAC spoed
20:35:23 04-04-07 11 G BRAN Prio 1 Binnenbrand (Middelbrand: ja) (Grote brand: ja) (Zeer grote brand: ja) (Grip 1: ja) (soort pand: bedri Amaryllis Zwethkade Zuid 48 DEN HOORN ( DH ) aanvulling kazerne a brigade delft
20:33:10 04-04-07 11 G BRAN Prio 1 Binnenbrand (Middelbrand: ja) (Grote brand: ja) (Zeer grote brand: ja) (Grip 1: ja) Amaryllis Zwethkade Zuid 48 DEN HOORN ( DH )
20:30:50 04-04-07 11 I BRAN GRIP 1 Zwethkade Zuid 48 DEN HOORN
20:29:18 04-04-07 11 G BRAN Prio 1 Grip1 Amaryllis Zwethkade Zuid 48 DEN HOORN ( DH ) 0791
20:24:16 04-04-07 11 I BRAN graag contact rac spoed
20:18:03 04-04-07 11 G BRAN Prio 1 Binnenbrand (Middelbrand: ja) (Grote brand: ja) (Zeer grote brand: ja) Amaryllis Zwethkade Zuid 48 DEN HOORN ( DH ) 0053
20:15:35 04-04-07 11 G BRAN Prio 1 Binnenbrand (Middelbrand: ja) (Grote brand: ja) (Zeer grote brand: ja) Amaryllis Zwethkade Zuid 48 DEN HOORN ( DH )
20:12:18 04-04-07 11 G BRAN Prio 2 Kazerneaanvulling Kazerne Delft Mercuriusweg 4 C DELFT ( DE ) , ivm ZGB Den Hoorn
20:07:25 04-04-07 11 G BRAN Prio 1 Binnenbrand (Middelbrand: ja) (Grote brand: ja) (Zeer grote brand: ja) Amaryllis Zwethkade Zuid 48 DEN HOORN ( DH ) 0971 0632
Ik zeg:
Goed bezig
?quote:Open je een nieuw topic, zorg er dan voor dat je niet slechts een nieuwsartikel kopieert en het daarbij laat. Je opent een topic om een discussie te starten. Als topicstarter is het jouw taak de discussie vorm te geven en voor anderen duidelijk te maken waar deze over gaat. De openingspost moet wel een nette/valide en verifieerbare bron(vermelding) bevatten. Kies verder een duidelijke topic titel (= TT) welke de lading van het nieuwsbericht voldoende afdekt. In de praktijk is de kop van het nieuwsbericht vaak voldoende als TT.
Donequote:Op woensdag 4 april 2007 22:46 schreef kLowJow het volgende:
35% van de verdachten tussen 12-24jr in Utrecht Marokkaans!
Hier kan wel het één en ander weg. Zelfs mijn reactie..
Ik heb werkelijk waar geen ideequote:Op donderdag 5 april 2007 03:21 schreef Doderok het volgende:
Hoe komt het dat GewoneMan post 301 heeft kunnen maken?
Roadmap to war against iran #17 Iran begroet toon GB.
Tyft jij ff lekker snel op wil je, als het een nederlander was, had ik het ook geplaatst, dat jij meteen zoiets moet denken.....quote:Op donderdag 5 april 2007 14:59 schreef gelly het volgende:
Zeg, NWS is toch een discussie forum ?
Vrouw (24) aangerand en mishandeld
Welke discussie zien jullie hier precies ontstaan ? Het bericht wordt overduidelijk geplaatst om weer eens lekker af te geven op een bevolkingsgroep.
Jammer, het was een mooie topicquote:Op donderdag 5 april 2007 15:15 schreef gelly het volgende:
Ah, het intellect reageert.
Brandtopics hebben een beperkte lifescope met een dergelijke OP (binnen 6 uur met aanvullend nieuws of anders slotje) . Het wordt pas echt leuk (hmzzz) als er picca's voorbij komen. In dit geval was het geen loos alarm en met rede een topicwaardig.quote:Op woensdag 4 april 2007 21:38 schreef freako het volgende:
Over ongeveer elke uitruk van de brandweer worden tegenwoordig topics geopend, zoals zonet nog deze: Grote brand in Den haag/hoorn . Vooral de openingsposts van deze topics, van het type dat ik hieronder gequote heb, staan me steeds meer tegen:
[..]
Hoe is dat te rijmen met de openingspost van dit Feedback-topic, waarin gesteld wordt dat:
[..]
?
Waarom niet net andersom?quote:Op vrijdag 6 april 2007 11:06 schreef Drugshond het volgende:
Mergen gaat niet meer, dus we gaan het andere topic leading maken voor het volgende deeltje.
Roadmap to war against iran #19 : War with Iran is imminent (24 hours ?)
ff denken. Qua timestamps idd omdat het nieuwsbericht over de aanval al in maart over de diverse weblogs verspreid was.quote:Op vrijdag 6 april 2007 11:17 schreef NorthernStar het volgende:
Waarom niet net andersom?
Nu heb je een topic dat voor de helft volstaat met "ik geloof er geen zak van" en tvp's.
Hier was de discussie veel breder Roadmap to war against iran #18: The English Are Free!
Dit ís NWS-FB.quote:Op vrijdag 6 april 2007 11:20 schreef Drugshond het volgende:
[..]
ff denken. Qua timestamps idd omdat het nieuwsbericht over de aanval al in maart over de diverse weblogs verspreid was.
ff de zaak omploegen en deze posting in [NWS-FB] zetten.
Dat niet alleen, maar die volgde ook beter de landelijke media.quote:Op vrijdag 6 april 2007 11:23 schreef NorthernStar het volgende:
Dit ís NWS-FB.
Ik vond vooral dat de discussie in het andere topic wat breder was.
quote:Op vrijdag 6 april 2007 11:26 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Dat niet alleen, maar die volgde ook beter de landelijke media.
Donequote:Op vrijdag 6 april 2007 19:31 schreef Larissa het volgende:
Kan iemand hier het getroll van Baajguardian verwijderen? Bedankt!
Bijstandsmoeders zijn dom en lui #2
Meen je dit nou serieusquote:Op maandag 9 april 2007 20:14 schreef Meki het volgende:
Het is weer ouderwets gezellig op Kanaleneiland
geen bron. een groep finnen ervan beschuldigen zonder enige aanleiding
finnen zijn goede mensen. naast Marokkanen zijn Finnen een vreedzaam volkquote:Op maandag 9 april 2007 20:35 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Meen je dit nou serieus
Nou moet ik wel eerlijk zeggen dat Finnen idd strontirritant zijn in groepen. Namaak scandi's
Finnen zijn rare mensen, punt. En niet eens een echt volk.quote:Op maandag 9 april 2007 21:00 schreef Meki het volgende:
[..]
finnen zijn goede mensen. naast Marokkanen zijn Finnen een vreedzaam volk
Zeik niet Mekiquote:Op maandag 9 april 2007 20:14 schreef Meki het volgende:
Het is weer ouderwets gezellig op Kanaleneiland
geen bron. een groep finnen ervan beschuldigen zonder enige aanleiding
Staatscensuurquote:Op dinsdag 10 april 2007 21:37 schreef Leah het volgende:
Wat is trouwens de bedoeling van dat slotje op het bovenste topic. Dat er pas gereageerd mag worden als er daadwerkelijk een kind is?
Snap ik ergens ook wel. Maar de mods van [SHO] willen heel graag dit reekstopic hebben/volgen.quote:Op dinsdag 10 april 2007 21:54 schreef Leah het volgende:
Dat snap ik wel. Maar daarnaast vind ik het ook nog gewoon nieuws
.
(half)quote:Op dinsdag 10 april 2007 22:01 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Snap ik ergens ook wel. Maar de mods van [SHO] willen heel graag dit reekstopic hebben/volgen.
Als tussenoplossing hebben we besloten om alleen de headlines te volgen in het [NWS] sticky topic.
En ergens kan ik ze geen ongelijk geven.
Done.quote:Op donderdag 12 april 2007 13:11 schreef Petera het volgende:
donderdag 12 april 2007 12:06
Kan niet meer zelf wijzigen. Heeft misschien iets te maken met een quote die gemodereerd is.
Het woord pedofidie hoort uiteraard pedofilie te zijn.
quote:
Okee, dan begrijp ik het.quote:Op donderdag 12 april 2007 13:19 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:ik was te laat
Maar het komt idd omdat ik die quote had geedit, was vergeten om het van de automatische lock af te halen. Er zit ook een tijdslimiet aan volgens mij, ben het even vergeten, heb daar namelijk geen last meer van
Bukarius iis toe aan een verfrissende vakantie (ban)quote:Op zaterdag 14 april 2007 00:02 schreef zoalshetis het volgende:
Turkse leger wil Noord-Irak binnenvallen.
wtf. hij begint met persoonlijke dreigingen. heel erg eng
ik ben niet zo lief voor mensen die mij dreigen te slaan of een ottomaanse klap willen verkopen. die kunnen langskomen in amsterdam en laten zien wat ze waard zijn. denk dat ie gillend hard om zijn moedertje loopt te gillen.
beide kappen?
laat eerst die lamlul eens zijn bedreigende toon terugnemen.
als je vertelt dat turkse meisjes goed neuken heb je het helemaal met hem aan de stok omdat hij zijn zusje in haar kont neukt zodat ze straks nog maagd is . ban mij ook maar . kut mensen die gaan dreigen.quote:Op zaterdag 14 april 2007 00:11 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
Bukarius iis toe aan een verfrissende vakantie (ban)Tegen het einde van voor hem slecht verlopen topic's over Turkije wil hij wel vaker een "Ottomaanseklap"
!!! verkopen aan mensen.
Bovendien betwijfel ik de onpartijdigheid van Triggershot in topic's die Turkije danwel Turken als ionderwerp hebben. (ban me maar als het je niet aanstaat)![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 14 april 2007 00:14 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
als je vertelt dat turkse meisjes goed neuken heb je het helemaal met hem aan de stok omdat hij zijn zusje in haar kont neukt zodat ze straks nog maagd is . ban mij ook maar . kut mensen die gaan dreigen.
dat sluiten was slechts een kwestie van tijd en 'afwachten tot het juiste moment'. het begint allemaal wel heel erg islamitisch gedomineerd te raken in nws lately. posts worden verwijderd en topics gesloten zodra er godsdienstige kritiek komt.quote:Op zaterdag 14 april 2007 00:24 schreef Double-Helix het volgende:
Turkse leger wil Noord-Irak binnenvallen.
WTF omdat een ottomaanse held stoer doet over internet omdat hij het niet kan hebben dat de koran word bekritiseert word mijn topic gesloten?
wat bedoel je eigenlijk met die woorden. notes, vage shit. doe eens duidelijk man. dan kan iedereen bepalen of het klopt.quote:Op zaterdag 14 april 2007 00:32 schreef Drugshond het volgende:
Ik ben nog ff aan het zoeken naar een stukje nuancie,
Qua discussie ging deze vet over the top. En ik ben nog aan het noten.
Een beetje felheid in de discussie is nog enigzinds behapbaar.... flamen op persoonlijke titiel is wat mij betreft een frontale muur.
Vraag Triggershot dan ook om voortaan ook wat eerder in te grijpen (en niet allerlij mensen de hand boven het hoofd te houden)quote:Op zaterdag 14 april 2007 00:32 schreef Drugshond het volgende:
Ik ben nog ff aan het zoeken naar een stukje nuancie,
Qua discussie ging deze vet over the top. En ik ben nog aan het noten.
Een beetje felheid in de discussie is nog enigzinds behapbaar.... flamen op persoonlijke titiel is wat mij betreft een frontale muur.
Als je een stok zoekt om mee te slaan hem je hem gevonden. Omgekeerd zijn je (tegen)reakties ook wenselijk. Nuff said.quote:Op zaterdag 14 april 2007 00:34 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
dat sluiten was slechts een kwestie van tijd en 'afwachten tot het juiste moment'. het begint allemaal wel heel erg islamitisch gedomineerd te raken in nws lately. posts worden verwijderd en topics gesloten zodra er godsdienstige kritiek komt.
sorry dat ik in jouw topic zo van leer trok tegen dat ventje met zijn grote bek die dreigementen uitsprak. hij is nu trouwens wel ff de verkeerde tegengekomen.
mensen zonder geloof zijn sowieso minderwaardig en missen iets volgens de geïndoctrineerden.quote:Op zaterdag 14 april 2007 00:36 schreef Double-Helix het volgende:
Discussie ging goed totdat de koran werd bekritiseert en een held er niet tegen kon,hij gooide het al eerder op de persoonlijke aanval door Atheisten belachlijk te maken door middel van een mislukte comic.
Sinds ik ben achter gekomen dat triggershot salafist is twijfel ik zeer of hij wel mod zou moeten blijven,ik word ook ziek van turks nationalisme,als je maar iets zegt over turkije dan krijg je de ottomaanse kliek over je heen.quote:Op zaterdag 14 april 2007 00:37 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
Vraag Triggershot dan ook om voortaan ook wat eerder in te grijpen (en niet allerlij mensen de hand boven het hoofd te houden)Naar mijn idee stuiten normale users in topics die over Turkije gaan namelijk steeds vaker op een muur van Turks nationalisme en ander ongewenst geschreeuw van Turken, iets wat (net als allerlij FP/Wildersfanaten) niet getollereerd zou moeten worden.
![]()
![]()
ik ga van de vierde versnelling terug naar de 2e omdat ik makkelijk een bocht kan maken.quote:Op zaterdag 14 april 2007 00:46 schreef Drugshond het volgende:
ff back to the baseline... trigger heeft met rede het topic gesloten.
- No offence on that one.
Gaan we elkaar bedreigen dan mep ik jullie eraf simpel zat. Qua verwensingen zit het damn close bij het eerste persoons enkelvoud. De notes zijn alvast gezet overigens. We kunnen 2 dingen doen.... we nemen wat gas terug. Of we gaan "destruction derby" spelen.
Het zou gezien de aard van het topic verstandig zijn ook even op mijn bovenstaande post in te gaan, of het iig te overdenken.quote:Op zaterdag 14 april 2007 00:46 schreef Drugshond het volgende:
ff back to the baseline... trigger heeft met rede het topic gesloten.
- No offence on that one.
Gaan we elkaar bedreigen dan mep ik jullie eraf simpel zat. Qua verwensingen zit het damn close bij het eerste persoons enkelvoud. De notes zijn alvast gezet overigens. We kunnen 2 dingen doen.... we nemen wat gas terug. Of we gaan "destruction derby" spelen.
Crap, en dan meen ik echt crap. Ik werk dagelijks met moslims (lees kaaskoppen). Ik kan nog wel een beetje genuanceerd denken. KB gaf al een tip van de sluier.. het is verre van mijn mening. Maar ik kan zijn posting nog wel (een beetje) verdeligen. Ik ga niet zover dat ik 1 partij 'bewust' monddood moet gaan verklaren.quote:Op zaterdag 14 april 2007 00:44 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
Sinds ik ben achter gekomen dat triggershot salafist is twijfel ik zeer of hij wel mod zou moeten blijven,ik word ook ziek van turks nationalisme,als je maar iets zegt over turkije dan krijg je de ottomaanse kliek over je heen.
Die maken het ook niet.... Maar level e.e.a. wel een beetje uit. Damn als ik echt wil jagen kan ik elke user wel een ban verkopen. Maar dat is niet de inzet van deze discussie... en die is al gevoelig genoeg. Ik haal wel wat postings weg daar niet van..... maar reageer eerst door eerst goed na te denken.quote:Op zaterdag 14 april 2007 00:51 schreef zoalshetis het volgende:
en die paar extra notes maken niet veel verschil denk ik.
Ik ben een voormalig-moslim,en ik weet waarover ik het heb.quote:Op zaterdag 14 april 2007 00:53 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Crap, en dan meen ik echt crap. Ik werk dagelijks met moslims (lees kaaskoppen). Ik kan nog wel een beetje genuanceerd denken. KB gaf al een tip van de sluier.. het is verre van mijn mening. Maar ik kan zijn posting nog wel (een beetje) verdeligen. Ik ga niet zover dat ik 1 partij 'bewust' monddood moet gaan verklaren.
We zijn een discussie-site..... play fair (en ontopic).
ik wil ook helemaal niet dat dat jochie met zijn dreigementen gebanned zou worden. wel jammer dat ie bij elke post van mij riep: "ban ban ban. want je beledigd mij in mijn godsdienst". en ja, ik gebruikte stevige woorden die geschiedkundig gewoon kloppen.quote:Op zaterdag 14 april 2007 00:57 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Die maken het ook niet.... Maar level e.e.a. wel een beetje uit. Damn als ik echt wil jagen kan ik elke user wel een ban verkopen. Maar dat is niet de inzet van deze discussie... en die is al gevoelig genoeg. Ik haal wel wat postings weg daar niet van..... maar reageer eerst door eerst goed na te denken.
Het is ook niet mijn mening (verre van).... maar hij geeft wel netjes aan in zijn posting dat het niet helemaal zuiver is. Wie er gelijk of ongelijk heeft hangt deels af van de achterliggende cultuur/media invloed.quote:Op zaterdag 14 april 2007 00:56 schreef zoalshetis het volgende:
kimizi zijn opmerkingen over koerden waren echt zó slecht dat ik dacht dat het topic daar wel om gesloten zou kunnen worden of in iedergeval hij veel notes zou krijgen. nooit gedacht dat dat je die woorden (een beetje) kon verdeligen. wat een triestigheid hier. gadver.
Deels mee eens... als ik naar onze vrienden van [POL] kijk.quote:Op zaterdag 14 april 2007 00:57 schreef Pony-Lover het volgende:
Wie heeft het over monddood maken? Het gaat er om dat jullie dom Turks nationalisme/racisme op dezelfde manier moeten aanpakken als dom Nederlands nationalisme/racisme.
Dat beide eenzelfde topicverneukende werking hebben kan je moeilijk betwisten Drugshond.
![]()
ik raak ook geen persoonlijke vlakken, tenzij een knurft mij gaat dreigen met ottomaanse klappen...quote:Op zaterdag 14 april 2007 01:09 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Het is ook niet mijn mening (verre van).... maar hij geeft wel netjes aan in zijn posting dat het niet helemaal zuiver is. Wie er gelijk of ongelijk heeft hangt deels af van de achterliggende cultuur/media invloed.
Wat hem wel een beetje siert is dat het niet het persoonlijke vlak raakt (heel soms wel ... afhankelijk van mijn mindset heb ik daar wel of geen respect voor)
En bij de laatste postings ging het in het bewuste topic gruwelijk mis. Terwijl het topic (lees : discussie) nog niet eens zo slecht was.
Ik beschouw dat even als een slip-off-the-tongue.... zoveel notes heeft hij niet.quote:Op zaterdag 14 april 2007 01:18 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik raak ook geen persoonlijke vlakken, tenzij een knurft mij gaat dreigen met ottomaanse klappen...
Laat het er dan vanaf hangen of mensen nog een beetje op elkaars posts in gaan of enkel steeds harder hun eigen standpunt herhalen zonder die van anderen zelfs maar te lezen.quote:Op zaterdag 14 april 2007 01:16 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Deels mee eens... als ik naar onze vrienden van [POL] kijk.
Maar andersom zijn topics ook niet een bepaald denkkader om tot een eindstation te komen. Soms is geen resultaat ook een zeker resultaat.
In die belichting blijf ik een moderator. En ik geef wat speelruimte weg.
- Maar flamen/trollen is een doodzonde. Daar ga ik geen (gevoeilige) ruimte voor weggeven. -
Ach ook ik ben user, en zie liever Turkije niet dan wel in de EU. Dat is mijn wens (so be it - best een boel postings die dit willen onderstrepen). Maar omgekeerd hebben we ook boter op ons hofd als we kijken naar de verdeelsleutel qua bijdrage/effort en effect (met een focus naar Frankrijk).quote:Op zaterdag 14 april 2007 01:29 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
Laat het er dan vanaf hangen of mensen nog een beetje op elkaars posts in gaan of enkel steeds harder hun eigen standpunt herhalen zonder die van anderen zelfs maar te lezen.
Ook zie ik een ander probleem (de laatste tijd voornamelijk in topic's met Turijke als onderwerp), mensen die topics vanaf het begin doelbewust proberen te laten ontsporen met opruiende posts teneinde het op slot te laten gaan. Bukarius was al vanaf zijn verschijnen in het topic bezig met kutten, waarschijlijk omdat hij gewoon niet wil dat het onderwerp (in negative zin) besproken word.
![]()
Primaquote:Op zaterdag 14 april 2007 01:43 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Ach ook ik ben user, en zie liever Turkije niet dan wel in de EU. Dat is mijn wens (so be it - best een boel postings die dit willen onderstrepen). Maar omgekeerd hebben we ook boter op ons hofd als we kijken naar de verdeelsleutel qua bijdrage/effort en effect (met een focus naar Frankrijk).
Heel soms beschouw ik bepaalde geo-politieke discussies als een voetbalwedstrijd. En qua reakties kun je echt alles verwachten. De vraag is alleen of zoiets meetbaar is (in een eind conclusie). Of laten we de angst als raadgever aanspreken.
Overigens ik zit hier niet voor mijn ideiologie te moderaten.... dat laatste lijkt me overigens een doodzonde.
Ik zal mogen wel eens door de postings scrollen, maar op dit moment kan ik er geen chocolade van maken.
Ja en wat heeft Salafisme precies met Turks nationalisme of mijn moderatorschap te maken als ik een top sluit als het ineens over 'Ottomaanse klappen' gaat. En het pakken van hem/haar? Voor alle duidelijkheid niemand is objectief in het modden, iedereen mod naar interpretatie van zijn/haar interpretatie van FOK! FAQ, het sluiten van een topic, waarbij er een link wordt gemaakt tussen mij, Salafisme en Turks nationalisme gepaard met mijn moderatorschap is wel erg ver redeneren. Als je wat over Salafisme wilt leren, val me gerust lastig per msn, mail, PMquote:Op zaterdag 14 april 2007 00:44 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
Sinds ik ben achter gekomen dat triggershot salafist is twijfel ik zeer of hij wel mod zou moeten blijven,ik word ook ziek van turks nationalisme,als je maar iets zegt over turkije dan krijg je de ottomaanse kliek over je heen.
Juistem, flink liggen vegen en we gaan het weer eens een keer proberen.quote:Op zaterdag 14 april 2007 07:47 schreef Triggershot het volgende:
Over het algemeen ben ik dan ook een user in NWS niet een moderator, maar goed er bestaan termen als 'gastmoderatie' en dat is dus ook gebeurd, je kunt simpelweg als moderator niet de dingen negeren als ze op zo een manier gebeuren, al is het je forum niet, want topic ging dan weliswaar offtopic, maar dat was niet sluitreden. Reden was dat mensen zich niet meer begonnen te gedragen. Iig NWS onwaardig.
Lees de eerdere pagina's van dat topic ook even door zou ik zeggen, nu heb je gewoon het laatste deel gewist en gaat het zo weer exact hetzelfde.quote:Op zaterdag 14 april 2007 09:31 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Juistem, flink liggen vegen en we gaan het weer eens een keer proberen.
Ik snap je punt wel Pony, maar het topic is toch niet van jou of hem. Ik let er wel op dat beide partijen zich gedragen, als het nog niet goed gaat herzien we het alsnog, maar dalijk krijg ik weer dat ik een topic sluit omdat het over de Islam gaatquote:Op zaterdag 14 april 2007 15:15 schreef Pony-Lover het volgende:
Zeg Triggershot, kan je even wakker worden![]()
Ik geef je in dat topic precies aan wat er mis gaat, Monidique die het onderwerp van het topic aan het veranderen is teneide het te verneuken, ipv dat jij daar wat aan doet ga je zeiken dat ik het op de man speel.
Laat monidique lekker een eigen topic openen als hij het over de misdragingen van de VS en Israel wil hebben, stof genoeg lijkt me zo.![]()
![]()
Oke is goed,dealquote:Op zaterdag 14 april 2007 07:30 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ja en wat heeft Salafisme precies met Turks nationalisme of mijn moderatorschap te maken als ik een top sluit als het ineens over 'Ottomaanse klappen' gaat. En het pakken van hem/haar? Voor alle duidelijkheid niemand is objectief in het modden, iedereen mod naar interpretatie van zijn/haar interpretatie van FOK! FAQ, het sluiten van een topic, waarbij er een link wordt gemaakt tussen mij, Salafisme en Turks nationalisme gepaard met mijn moderatorschap is wel erg ver redeneren. Als je wat over Salafisme wilt leren, val me gerust lastig per msn, mail, PM![]()
'Ik ben moslim geweest dus ik weet waar ik het over heb'
Sorry, non excuus, er bestaan tientallen moslimstromingen en jouw gedachte gang hoeft niet eens over te komen ( toen je moslim was) met de mijne, dus nee met alle respect, je hebt geen idee waar het over gaat, net zo goed ik jouw gedachtengang niet ken.
Je was ook al aan het uitlokken maar iemand bedreigen me de dood is niet "netjes"quote:Op zaterdag 14 april 2007 18:07 schreef Burakius het volgende:
Ja Zoalshetis gaat gewoon over de grens van vrijheidsmening. Puur om mij op de stang te jagen. En dat zo een gozer het nou niet voor een moslim durft om zoiets te zeggen maakt hem nog triester. En dan heel stoer in me fotoboek posten. Ik laat je afmaken. Wel eens gehoord van Turken halen familie. Ik haal de hele buurt.
En ik laat me vast makkelijk uitlokken nu. Daarom ga ik ook gewoon niet meer reageren op Zoalshetis en op Ponylover. discussieren met mensen met een iq van een ezel heeft weinig zin. Elke keer als je gelijk heb en ze op de feiten wijst leggen ze je lam door er zwaar om heen te lullen.
Ik liet me inderdaad te makkelijk gaan.quote:Op zaterdag 14 april 2007 20:22 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
Je was ook al aan het uitlokken maar iemand bedreigen me de dood is niet "netjes"
JIj, P-L, zoalshetis, met 3 waren jullie behoorlijk op elkaar bezig, slotje was een goede redding.quote:Op zaterdag 14 april 2007 20:55 schreef Burakius het volgende:
[..]
Ik liet me inderdaad te makkelijk gaan.
-edit ..quote:Op zaterdag 14 april 2007 22:46 schreef yvonne het volgende:
[..]
JIj, P-L, zoalshetis, met 3 waren jullie behoorlijk op elkaar bezig, slotje was een goede redding.
En trouwens, voor dit gedoe is het te warm, toch?
fuck it..... destruction derby.quote:Op zaterdag 14 april 2007 22:46 schreef yvonne het volgende:
[..]
JIj, P-L, zoalshetis, met 3 waren jullie behoorlijk op elkaar bezig, slotje was een goede redding.
Ik heb me daar best prima gedragenquote:Op zaterdag 14 april 2007 22:46 schreef yvonne het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |