Pfff. Letterlijk en figuurlijk een hele bevalling. Niet helemaal aan mij besteed vrees ik.quote:Op zondag 4 maart 2007 18:38 schreef Sokolsky het volgende:
[...] en Window Water Baby Moving zéér ongemakkelijk en zéér indrukwekkend.
Ik snapte ook de hele hype niet. Maar gelukkig is inmiddels dit gedrocht uit de top250 getrapt.quote:Op zondag 11 maart 2007 23:33 schreef Lipton-Anubis het volgende:
Borat
Jeezus waar gaat dat heen. Echt een hele slechte film. Nieteens leuk.
Nieteens waardig voor het witte doek.
Vertel eens, zijn die parallelen met Ober echt zo groot of was die vergelijking van het IMDb volk een poging om intelligent te klinken?quote:
dat had ik nou ookquote:Op maandag 12 maart 2007 17:33 schreef Sokolsky het volgende:
Overigens is dat voor het eerst; na deze film ben ik helemaal om wat Maggie betreft.
Maar helaas is Will Ferrell er al mee van doorquote:Op maandag 12 maart 2007 17:33 schreef Sokolsky het volgende:
Overigens is dat voor het eerst; na deze film ben ik helemaal om wat Maggie betreft.
Ze gaat inderdaad katie holmes vervangen, opzich ben ik er niet kapot van (continuiteitquote:Op maandag 12 maart 2007 19:10 schreef steeg het volgende:
ze gaat waarschijnlijk batmans chick (katie cruise) vervangen, lucky batman.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 00:23 schreef Lambiekje het volgende:
Children of Men (2006)
Heel aardig concept. Er is al 18 jaar geen kind meer geboren op de wereld die in een apocalypse achtige oorlog zit. Theo (Clive Owen) komt in aanraking met een negerin die zwanger blijkt te zijn en en probeert een uitweg te zoeken.
Alleen ik vind de uitvoering wat minder. Had nu niet een beklemmend gevoel dat de hele wereld aan het vergaan is....
Nee vind de top250 notering niet waard.
cijfer 6 / imdb 8.2 #146SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 00:54 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
My dear, it's only a movie.
Miles Davis: "Mingus was something else, man. A pure genius. I loved him."![]()
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 00:54 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.![]()
Ja ik weet ook wel dat het een film is... Alleen het is totaal niet overtuigend.quote:
Ik ben van mening dat DeLorean een tijdmachine is geloofwaardiger dan dat er geen kinderen meer leven op aarde in Childeren of Men. Het probeert iets 'serieus' uit te beelden. En met een #146 had ik echt wel meer verwacht. Het was gewoon een domper. Het had de verkeerde intenties opgewekt bij mij... Te hoge verwachtingen of iets dergelijks.
Een film valt of staat met het geloof in de gecreerde wereld en dat is in mijn ogen mislukt in Children of Men.
Misschien is die formule die die ene gast gister bij De Wereld Draait door uitlegde wel niet van toepassing, waardoor het geen goede film is.Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.![]()
Logisch dat het niet geloofwaardig is. Maar daarom is het nog geen slechte film
Als iedere film die ongeloofwaardig is, slecht is dan waren er nog maar behoorlijk weinig goede films
En 28 days later geloofwaardiger dan Children Of Men? overdrijven is ook een kunst...How can you know what things are worth if your hands don`t move `till you do a day`s work?
Ich veul mich net enne klok, want ich tik neet richtig![]()
Ik snap je punt wel hoor. Iets dat echt probeert te zijn, afgezien van het plot, en daar in faalt is voor een groot deel mislukt. Bij Children of Men ontbrak soms het een en ander aan uitleg, ik kan me voorstellen dat dat wat hinderde, al had ik dat persoonlijk niet echt zo ervarenquote:Op dinsdag 13 maart 2007 09:07 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Ja ik weet ook wel dat het een film is... Alleen het is totaal niet overtuigend.
Ik ben van mening dat DeLorean een tijdmachine is geloofwaardiger dan dat er geen kinderen meer leven op aarde in Childeren of Men. Het probeert iets 'serieus' uit te beelden. En met een #146 had ik echt wel meer verwacht. Het was gewoon een domper. Het had de verkeerde intenties opgewekt bij mij... Te hoge verwachtingen of iets dergelijks.
Een film valt of staat met het geloof in de gecreerde wereld en dat is in mijn ogen mislukt in Children of Men.
Misschien is die formule die die ene gast gister bij De Wereld Draait door uitlegde wel niet van toepassing, waardoor het geen goede film is..
My dear, it's only a movie.
Miles Davis: "Mingus was something else, man. A pure genius. I loved him."![]()
Hij overtuigt niet binnen zijn eigen kader, zoals men dat soms zegt.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.![]()
Ik heb weer eens The Birth of a Nation gekeken en vind het nog steeds WEL een goede film. Ik heb alleen nu geen zin om over rascisme en actualiteit te gaan posten. Maar wel een 8.
![]()
Kiss Kiss, Bang Bang (2005)
Lollig murder mystery met Val Kilmer als homofiele detective en Robert Downey Jr. als kruimeldief. Bij vlagen echt grappig (de grap met de vinger bv!) maar ook vrij rommelig en soms wat moeilijk te volgen door alle subplots. Toch wel waard om 'm eens te kijken, want het acteerwerk is prima en Michelle Monaghan is een lekker ding.
Cijfer: 6.5![]()
The Asphalt Jungle (1950)
Een misdaadfilm en film-noir tegelijkertijd. We ontmoeten verschillende figuren die op een zeker moment samen komen voor een grote score. Een plot dat draait om corruptie en macht. Het is zeer goed geschreven, halverwege wist de film een zeer goede spanning op te bouwen. Acteerwerk is daarbij ook geweldig.![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: