Je beantwoord een beetje je eigen vraag.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 23:37 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
waarom onnoemelijk kut ??
Dit is juist een verademing qua comedies. Pedro met z'n fiets met die peurto ricaanse vlaggetjes erop.
De mini-kroketjes in z'n broekzak. De tijdmachine. biefstuk werpen. Rugbien infront camera. die moonboots. Die gruwelijk tekening, wat zij boven haar bed heeft hangen (zegt ze). ND is nu al een klassieker. En hoe vaker je hem bekijkt hoe beter het wordt. het is gewoon utterly brilliant.
Ja echt!quote:
als je alleenstaand bent en je bent filmfreak is 100 geen raar getal. Aangezien ik ook al had aangegeven door dat je sport en hier en daar ook vrienden moet onderhouden. kom je niet verder dan 30. maar dat komt er dus neer op 1 per dag. Wat ik ook al aangaf als je dus ipv van 8 uur, 6 uur slaapt. Kan je dus al een film meer mee pakken.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 18:07 schreef Doff het volgende:
[..]
Ik vind 1 per dag nog best veel. Ik bedoel, je gaat toch ook wel eens uit, de deur uit. Of gewoon andere dingen doen. Met vrienden ofzo. Zou kunnen.
(Toch?)
Ik kijk ook doorgaans 1 per dag... en toch doe ik andere dingen... okay films van 2+ uur kijk ik als ik meer tijd heb maar moet toch elke dag wel ff ontspannen met een filmpje.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 18:07 schreef Doff het volgende:
[..]
Ik vind 1 per dag nog best veel. Ik bedoel, je gaat toch ook wel eens uit, de deur uit. Of gewoon andere dingen doen. Met vrienden ofzo. Zou kunnen.
(Toch?)
quote:Op zaterdag 3 maart 2007 23:57 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Gewoon een hele zondag films kijken van sochtens 10 tot savonds 12. Kan je toch wel 6 films pakken.
Jij hebt vast wel een kastje criterions klaar staanquote:Op zondag 4 maart 2007 01:53 schreef Timo20 het volgende:
[..]dan ben ik echt helemaal dood
4 of 5 is geloof ik het meeste dat ik ooit op een dag heb gezien.
Als ik bijvoorbeeld het `s ochtends vroeg moet beginnen met werken, ben ik als ik thuiskom best moe. Dus dan zet ik lang niet altijd een film op. Alleen als ik er voor in de stemming ben. Ik ga niet kosten wat kost een film kijken.
Had voor morgen trouwens wel een film dagje gepland. Weet alleen nog niet wat ik ga kijken
![]()
![]()
quote:Op zondag 4 maart 2007 01:56 schreef Doff het volgende:
[..]
Jij hebt vast wel een kastje criterions klaar staan.
Ja, laten we gaan discussieren over wat grappig is en wat niet, want dat is écht niet subjectief.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 23:37 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
waarom onnoemelijk kut ??
Dit is juist een verademing qua comedies. Pedro met z'n fiets met die peurto ricaanse vlaggetjes erop.
De mini-kroketjes in z'n broekzak. De tijdmachine. biefstuk werpen. Rugbien infront camera. die moonboots. Die gruwelijk tekening, wat zij boven haar bed heeft hangen (zegt ze). ND is nu al een klassieker. En hoe vaker je hem bekijkt hoe beter het wordt. het is gewoon utterly brilliant.
Borat dat is een kutfilm. Overgehypte rotzooi. En niet grappig. Alleen een smile voor het aanbieden van tietkaas. Voor de rest ultracrap. Ik snap ook niet waar de lovende kritiken vandaan komen.
quote:Op zondag 4 maart 2007 22:48 schreef pascalheister het volgende:
slechts een 8 voor NbN timo?
Wat is er toch voor raars aan de hand met jouw spatieknop?quote:Op zondag 4 maart 2007 23:49 schreef Dannie_Dorka het volgende:
Unknown(2006)
Vijf mannen worden wakker,met geheugenverlies,in 'n warenhuis en moeten erachter zien te komen wie wie is om uit 't warenhuis te kunnen ontsnappen.Klinkt aardig bekend allemaal?De maker van deze indie film heeft dan ook goed gekekeken naar films als Reservoir Dogs,Saw en The Usaul Suspects.De film bevat genoeg plot twists om 't spannend te houden en heeft 'n goede cast.Film is wel kort(80 min) en heeft 'n abrupt einde.Geen onaardig debuut voor regiseur Simon Brand.
Primer(2004)
Hierover kan ik kort zijn:één van de betere SF-films die ik in tijden heb gezien.Deze film moet 't niet van 't visuele hebben(de film is slechts voor $7000 gemaakt)of van 't acteerwerk,maar van de sfeer en 't verhaal.De film is wel vrij ingewikkeld en dan met name de laatse 15-20 minuten.Ik heb die 2 keer moeten bekijken om 't enigszins te begrijpen.Niet iedereen zal deze film waarderen,but who cares.Ik vond 'm erg goed!
quote:Op maandag 5 maart 2007 10:57 schreef RuneRose het volgende:
[afbeelding]
Iemand kocht 'm gister in bij mij, en ze had zo veel in om 'm 's avonds te bekijken, en zo stak ze me helemaal aan! Ik was dus helemaal in de stemming en gooide 'm 's avonds in de DVD speler. <3 <3 Wat is het toch geweldig. 10/10
Die wil ik nou al zo lang zien. Alleen de videotheek heeft 'm al;leen op video en downloaden wil ook niet zo lukken. Hoe heb jij 'm gezien?quote:Op maandag 5 maart 2007 13:55 schreef Shogo het volgende:
Samouraï, Le (1967)
De film begint in een kamer, er fluit een vogel en je ziet een man liggen op een bed en rookpluimen opkomen, buiten hoor je verkeer en mensen langsrazen, dit zet de toon voor de film. Jef Costello (Alain Delon) is een huurmoordenaar die voordat hij actie onderneemt voorzorgsmaatregelen treft en voorbereid is, tevens probeert hij onopvallend te blijven. De film is indrukwekkend en ongelooflijk stylistisch 'cool'. Daarbij genomen dat Alain Delon als Jef Costello 'cool' overkomt, de uitdrukking, de kleding, de bewegingen. Een aanrader.
[afbeelding]
criterion gok ik, die moet je gewoon hebbenquote:Op maandag 5 maart 2007 13:56 schreef Doff het volgende:
[..]
Die wil ik nou al zo lang zien. Alleen de videotheek heeft 'm al;leen op video en downloaden wil ook niet zo lukken. Hoe heb jij 'm gezien?
vind hem absoluut niet lelijk...quote:Op zaterdag 3 maart 2007 23:42 schreef renzell het volgende:
[..]
Ja echt!Z'n manier van acteren vooral, maar ook de hele uitstraling: die blik, dat introverte, dat kalme. En er is een absolute gelijkenis in gelaatstrekken. Al is Spacey wel een stuk aantrekkeliker natuurlijk...
Mooi(e) acteur(s) hoor, ik was er tenminste behoorlijk van onder de indruk..
Er zijn echt heel veel goeie films op video bij de cinematheek. Ik zou je videospeler maar weer eens van stal halen.quote:Op maandag 5 maart 2007 13:56 schreef Doff het volgende:
[..]
Die wil ik nou al zo lang zien. Alleen de videotheek heeft 'm al;leen op video en downloaden wil ook niet zo lukken. Hoe heb jij 'm gezien?
quote:Op maandag 5 maart 2007 14:00 schreef pascalheister het volgende:
[..]
criterion gok ik, die moet je gewoon hebben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Ja, het is maar zelden dat er zulke mooie dingen gemaakt worden. Ik hoop dat z'n nieuwe film (the man from london) vlug af is en ik die in de bios kan gaan bekijken!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |