abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 1 maart 2007 @ 17:00:05 #151
53290 laurenzo85
Surfing on the waves of sound
pi_46813652
Dit topic vandaag ontdekt, heel erg handig dit!

The Prestige heb ik onlangs gezien (zie nummer 6 in vorige post)
Deze film heeft me aangenaam verrast. De strijd tussen de twee hoofdpersonen (Hugh Jackman & Christian Bale) blijft boeien.
The Illusionist blijkt een soortgelijke film te zijn. Deze heb ik nog niet gezien dus ik kan niet zeggen welke beter is. In ieder geval knap werk als deze film The Prestige overtreft.
Your ego's writing checks your body can't cash
  donderdag 1 maart 2007 @ 19:37:14 #153
25850 De_Gelaarsde_Kat
Wake not the dead
pi_46820862
quote:
Op donderdag 1 maart 2007 16:26 schreef JelleS het volgende:

[..]

Waar halen jullie toch allemaal de tijd vandaan, ik kom in een vrije maand niet eens boven de 30 uit.
Ik begrijp dat ook niet. Bij wie is dat film kijken eigenlijk allemaal studie/werk gerelateerd?
Ik heb er afgelopen maand 18 gezien en dat is iets minder dan gemiddeld. Maar met het sporten, werk, studie, sociale bezigheden vind ik écht niet meer tijd.
pi_46822935
25 Films gezien, waarvan 2 herkijk en 1 in de bios.

Februari
Elephant (Gus Van Sant, 2003) :: 2.0
Dîner de cons, Le (Francis Veber, 1998) :: 8.0
Borat: Cultural Learnings of America for Make Benefit Glorious Nation of Kazakhstan (Larry Charles, 2006) :: 5.5
The Matador (Richard Shepard, 2005) :: 4.5
Caché (Michael Haneke, 2005) :: 7.5
Zoolander (Ben Stiller, 2001) :: 3.0
Night at the Museum (Shawn Levy, 2006) :: 5.5
Punch-Drunk Love (Paul Thomas Anderson, 2002) :: 8.5
Bruce Almighty (Tom Shadyac, 2003) :: 8.5
For Your Consideration (Christopher Guest, 2006) :: 7.0
Enduring Love (Roger Michell, 2004) :: 7.0
The Thirteenth Floor (Josef Rusnak, 1999) :: 5.0
Science des rêves, La (Michel Gondry, 2006) :: 5.0
Stranger Than Fiction (Marc Forster, 2006) :: 9.5
Smokin' Aces (Joe Carnahan, 2006) :: 4.0
Donnie Darko (Richard Kelly, 2001) :: 7.5
Taxi (Gérard Pirès, 1998) :: 7.0
The Constant Gardener (Fernando Meirelles, 2005) :: 8.0
Taxi 2 (Gérard Krawczyk, 2000) :: 5.0
The French Connection (William Friedkin, 1971) :: 7.0
Vitelloni, I (Federico Fellini, 1953) :: 8.0
Banlieue 13 (Pierre Morel, 2004) :: 8.0
Venus (Roger Michell, 2006) :: 9.0
Rebel Without a Cause (Nicholas Ray, 1955) :: 8.5
Mean Machine (Barry Skolnick, 2001) :: 4.0

Top 5:

1. Stranger than Fiction
2. Venus
3. Le Diner de Cons
4. Punch-Drunk Love
5. Rebel Without a Cause

Flop 5:

1. Elephant
2. Zoolander
3. Smokin' Aces
4. Mean Machine
5. The Matador

Het was een nogal matige maand, met 40% onvoldoende. Gemiddelde cijfer in februari was een 6.5 ten opzichte van 7.1 in januari.
Who knew?
pi_46823366
Top 5 van de 29 films die ik in februari heb gezien:

1. The Masque of the Red Death (1964) Price
2. Ballada o soldate (1959)
3. Great Expectations (1946)
4. La Science des rêves (2006) Gael
5. The Prestige (2006)

Nog apart het vermelden waard: Jídlo (Food). Fantastische korte film met een wel heel bizarre kijk op eten.

Grootste tegenvaller: Kin-Dza-Dza. Het zag er zo veelbelovend uit, maar uiteindelijk vond ik het toch een vrij saaie en warrige film (zal ook wel een beetje aan de gemiste culturele referenties liggen).
  donderdag 1 maart 2007 @ 21:57:00 #157
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_46823893
Datzelfde had ik precies ook met Kin-Dza-Dza. Sommige dingen zijn wel heel grappig, maar volgens mij moet je Rus zijn om de film echt op de juiste waarde te schatten.
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_46824177
Paris, Je T'Aime (2006)

Geslaagde film uit het oog van 20 regisseurs die hun visie geven over de relatie tussen romantiek en Parijs. Het is van begin tot eind genieten van de korte filmpjes achter elkaar, enkele springen er bovenuit door pure schoonheid. Orgineel en voor herhaling vatbaar.

Cijfer: 7,8
  donderdag 1 maart 2007 @ 22:04:24 #159
148015 cwk
It's a Kafka high
pi_46824250
quote:
Op donderdag 1 maart 2007 20:46 schreef Morrigun99 het volgende:

[..]

Ik begrijp dat ook niet. Bij wie is dat film kijken eigenlijk allemaal studie/werk gerelateerd?
Bij mij niet, nouja, op recensies schrijven na dan. Maar als HBO student heb je zeeën van tijd. Gemiddeld kijk ik 1 film per dag. Ach ja, ik kom hier zoveel interessante titels tegen dat ik altijd wel wat te kijken heb.
[Tournament] Het FOK! jaren '90 filmtoernooi editie III
There is a longstanding rumor that in the early drafts of the script, Dr. No turned out to be a monkey.
  vrijdag 2 maart 2007 @ 03:36:25 #160
94218 Zeitgeist
Es lebe die Freiheit!
pi_46834771
Vandaag A Double Suicide Elegy(2005) gezien.

Trage maar interressante film over een man en vrouw(beide getrouwd) die het op de een of andere manier niet meer zien zitten wat betreft het leven. Ze komen elkaar tegen en starten een affaire gebaseerd op sex en een verlangen naar de dood(en pogen ook zelfmoord te plegen).
Hun partners weten echter van de affaire en bemoeien zich ermee op verschillende manieren.

De film is in feite 4 losse verhaaltjes (4 oogpunten) van de betrokken personages. Erg minimalistisch(weinig dialogen en kille maar sfeervolle digitale fotografie).
Moeilijk uit te leggen waarom maar hij sprak me wel aan al is het niet een film voor iedereen.
The Light Is Leaving Us All
  vrijdag 2 maart 2007 @ 08:57:40 #161
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_46836186
Nachtrit (2006)
Gaat over het taxi-wereldje met die nieuwe wet wat werd aangenomen paar jaar terug. Griebel als het een beetje de werkelijkheid aangeeft dan is er wel erg extreem bruut geweld gebruikt tegen elkaar.
Frank Lammers speelt zo'n taxi-chaffeur die precies op het meest foute moment z'n vergunning koopt terwijl hij nog wel gewaarschuwd is. Naar mijn idee is het wel een geslaagde Nederlandse film. Veel leuke locaties van Amsterdam.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
cijfer 7 / imdb 7.2
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  vrijdag 2 maart 2007 @ 09:05:35 #162
52357 Lambiekje
pi_46836357
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 17:19 schreef Lassekjus het volgende:
Het hele idee van film kijken is bij jullie verdwenen. Een film moet je kijken wanneer je het gevoel hebt dat je m wil zien en niet zoals de meeste in dit topic doen, Oh dat is een klassieker en staat daarom bekend dus die moeten we gaan zien. Maja iedereen zijn eigen smaak. Staat wel intressant hoor zo'n lijstje met films waar nog nooit iemand van heeft gehoord.
Wat zijn in jouw ogen dan onbekende films.

Er lopen hier wel een paar gasten die hebben gewoon alle films al gezien die meer dan 8000 votes hebben. Dan kom je al gauw uit op de wat obscuurdere titels en titels wat in Rusland, China of Japan geproduceerd worden.

Wat je zegt over wanneer je een film moet gaan bekijken, kan ik me wel invinden. Voor sommige moet je toch echt wel in een soort stemming zijn.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_46843460
Afgelopen week:

Pan's Labyrinth
Hot Fuzz
The Good Sheperd
Because I said So
The Number 23
  vrijdag 2 maart 2007 @ 13:25:23 #164
148015 cwk
It's a Kafka high
pi_46843623
quote:
Op vrijdag 2 maart 2007 09:05 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Wat zijn in jouw ogen dan onbekende films.

Er lopen hier wel een paar gasten die hebben gewoon alle films al gezien die meer dan 8000 votes hebben.
Nou dat is misschien wat overdreven. Denk dat zelfs flitspaal daar niet in de buurt komt. Maar dat kan ik fout hebben.
There is a longstanding rumor that in the early drafts of the script, Dr. No turned out to be a monkey.
  vrijdag 2 maart 2007 @ 13:28:08 #165
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_46843720
Ik moet nog 283 films met meer dan 8000 votes.

Mja, "moet". In theorie, het is niet meteen een doel .
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
  vrijdag 2 maart 2007 @ 13:29:43 #166
148015 cwk
It's a Kafka high
pi_46843771
Oh ik begreep het weer eens verkeerd. Ik las dat hij dacht dat er hier een paar mensen rondliepen met meer dan 8000 votes op IMDb.
  vrijdag 2 maart 2007 @ 13:31:34 #167
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_46843845
Oh. 3900 dan.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
  vrijdag 2 maart 2007 @ 14:50:36 #168
117680 JelleS
film- en muziekreviewer
pi_46846827
El Laberinto del Fauno (2006)

Ben er helemaal stil van, ademloos de aftiteling gekeken. Wilde eigenlijk wachten tot in de bioscoop, maar het lijkt erop dat het maar niet gaat gebeuren. Blij dat ik hem nu toch al gekeken heb. Is al genoeg over gezegd natuurlijk. Deed me denken aan het einde van Paths of Glory, die ook in 1 simpele scene de hele oorlog wist samen te vatten. Geniaal, prachtig, hoe je het ook wilt noemen, gewoon een must-see.

Mijn cijfer: 9,3
IMDB: 8,5

Wat een geweldig 'jaar' is 2007 tot nu toe, het is nu al lastig om een top 5 samen te stellen zonder mooie films uit te sluiten, en dan heb ik er ook nog eens een hele hoop nog niet gezien. Mijn top tot nu toe

1: The Fountain
2: Inland Empire
2: El Laberinto del Fauno
4: Das Leben der Anderen
5: Rescue Dawn
  vrijdag 2 maart 2007 @ 17:01:59 #169
25301 Gorro
Reject False Icons
pi_46851842
Hollywoodland (Allen Coulter, 2006)
Nooit gedacht dat ik het zou zeggen, maar in deze film had ik meer Affleck willen zien dan het geval is. Hij speelt zijn rol als George Reeves met verve. Buiten dat lijkt me een film waarmee meer inzicht gegeven wordt in zijn gemoedstoestand een interessantere dan deze uiteindelijk is. Zonde, want het sfeerbeeld is wel fijn. Evenals de rest van de acteerprestaties. ***

SherryBaby (Laurie Collyer, 2006)
Goede rol van Maggie Gyllenhaal als de zojuist uit de gevangenis vrijgelaten moeder. Ze weet het voor elkaar te krijgen om haar rol neutraal neer te zetten. Op papier is het een rol die heel eenvoudig kijkers kan afstoten, maar ze weet Sherry toch enigszins sympathiek te maken zonder meteen om aandacht te schreeuwen. Het verhaal zelf heeft echter niet heel veel nieuws te bieden. Down to the Bone is bijvoorbeeld een betere film over dezelfde problematiek. ***
  vrijdag 2 maart 2007 @ 23:42:18 #170
52543 Timo20
RODA JC FOREVER!!
pi_46865463
Oh ja, lijstjes:

Heb er in februari slechts 11 gezien. Das minder dan normaal, maar daarom heb ik wel het derde seizoen van The Wire ook deze maand gekeken

De beste was Psycho met een 9,7/10
De slechtste was Kicks met een 5,8/10

Daarmee is een nieuwe maand begonnen

Gisteren in de sneak:

Dennis P.
Een film over 1 van de grootste diamantenroven van Nederland, gepleegd door Dennis P.: medewerker van de diamantenzaak die hij beroofde.
Het is een film geworden waarbij de komische noot de boventoon voert en er dus genoeg valt te lachen, terwijl er op het einde ook een klein beetje drama om de hoek komt kijken. Edo Brunner maakt van Dennis een dikkige goedzak waarvoor binnen de kortste keren moeiteloos sympathie wordt opgewekt. Hij draagt de film dan ook zonder moeite. Ook de ondersteunende rollen zijn goed, waarbij vooral Sjoerd Pleijsier erg cool is.
Al met al een zeer vermakelijke comedy waarbij je je verbaast over het gemak waarmee de roof plaats vindt. Ook het einde van de film/begin van de aftiteling geeft nog wat te lachen...

IMDB Cijfer: -
Mijn Cijfer: 6,8/10

[ Bericht 13% gewijzigd door Timo20 op 02-03-2007 23:58:13 ]
  vrijdag 2 maart 2007 @ 23:47:09 #171
170623 Manne03
Live life the way you want!!
pi_46865644
afgelopen week: 1 Imagine Me & You (geweldig)
2. Bloodsuckers (niks aan)
3. Pan's Labyrinth (super geweldig)
pi_46868148
Babel

In de reeks: 'Zwaarmoedige verhalen voor bij de centrale verwarming'. In slechts twee uur en veertig minuten.

Het is prachtig gemaakt hoor, en ondanks de lengte, heb ik me niet echt verveeld.
Maar het deed me allemaal zo weinig. Alleen bij het Japanse meisje voelde ik de tragiek. Op een bepaald moment (al vrij snel, helaas; ongeveer op het moment dat ze die ijsblokjes weggooide) hoopte ik dat mevrouw Pitt zou overlijden, maar dat gebeurde maar niet.
Veel mensen deden wat onverstandige dingen, en het had allemaal vaag iets met elkaar te maken. Blijkbaar ingenieus samengevlochten rondom thema's als miscommunicatie (op 'leven' na ongeveer het ruimste thema dat ik kan bedenken)
En misschien zat er ook kritiek in op de USA. Als dat zo bedoeld was vond ik het wat simplistisch, maar misschien was het niet zo uitgesproken bedoeld.
En dat truukje met die losse verhalen ken ik nu ook wel eigenlijk.

[ Bericht 11% gewijzigd door Herodus op 03-03-2007 01:42:06 ]
pi_46870298
The number 23

leuke psychologische thriller, had mijn twijfels over Jim carrey in deze rol, maar ik vind dat hij hem goed speelt

Echt super spannend is hij maar even, dat is wel jammer... maar zeker geen slecht film
Nothing to see here, carry on
  zaterdag 3 maart 2007 @ 05:43:51 #174
94218 Zeitgeist
Es lebe die Freiheit!
pi_46870805
Death Shadows

Japanse samurai film die zo ongelofelijk kitscherig en over the top is dat hij aanvoelt als een 70's film. Compleet met dames die vage dansjes doen als intermezzo verlicht door discolichten en disco achtige muziek.

Was Kill Bill maar zo extreem over the top. Dan was hij leuk geweest.
Deze film however (ondanks dat ik doodmoe en aangeschoten ben) is een heerlijk idioot stukje cinema. Jammer dat de politie Samurai genaamd Demon zo snel dood ging. Hij was hilarisch met zijn Bruce Lee immitatie..
The Light Is Leaving Us All
pi_46872888
Ghost Rider

Oh man wat is die SLECHT! en dan werkelijk ook echt alles.
  zaterdag 3 maart 2007 @ 12:46:48 #176
13148 Shogo
Psycho...
pi_46874227
The Big Sleep (1946)
Privedetective Philip Marlow (Humphrey Bogart) wordt door een rijke familie ingehuurd voor een afpersingszaak, al gauw blijft het niet bij dat. Een vrij ingewikkeld plot, je hoofd moet je erbij houden anders is het niet te volgen, dit maakt de film wel tot een erg toffe puzzel en ik moet deze dan ook nog maar eens kijken om alles door te hebben. De dialogen zijn zeer scherp en worden ook zo gebracht door Bogart (die man heerst) en ook de rest van de cast is goed op dreef. Ik moet zeggen dat dit in één klap eigenlijk mijn lievelings Film-Noir is geworden en hem nog net boven Sunset Boulevard plaats.
pi_46875239
Sciuscià (1946)

Na Umberto D. mijn 2e film van De Sica, wederom is het weer genieten van een fantastische film, ontroerende scenes, prachtige italiaanse sfeer en een mooi einde

Cijfer: 8,5
  zaterdag 3 maart 2007 @ 13:51:55 #178
52543 Timo20
RODA JC FOREVER!!
pi_46875721
quote:
Op zaterdag 3 maart 2007 13:31 schreef pascalheister het volgende:
Sciuscià (1946)

[afbeelding]

Na Umberto D. mijn 2e film van De Sica, wederom is het weer genieten van een fantastische film, ontroerende scenes, prachtige italiaanse sfeer en een mooi einde

Cijfer: 8,5
Dat einde
  zaterdag 3 maart 2007 @ 14:05:04 #179
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_46876048
Dauriya

Aardige en ook lange film, die een Russische jongeman volgt tijdens de jaren '10 in een ver Siberisch dorpje. Het eerste deel handelt over een tragisch liefdesdrama, het tweede deel is meer toegespitst op de strijd tussen de Mensjewieken en Bolsjewieken. Soms is het wel lastig te volgen, maar het natuurschoon en de leuke grapjes tussendoor maken veel goed. In vergelijking met Sibiriada (een soortgelijke film), is Dauriya wel iets minder sterk. Cijfer: 7

Notorious

Spannende film met subliem spel tussen Cary Grant en Ingrid Bergman! Cijfer: 8

Paris je t'aime

Achttien losse filmpjes, die omschreven kunnen worden als verrassend, absurd en vooral toch mooi, een enkele misser daargelaten. De topper van al deze fragmenten is de tekstloze Steve Buscemi in een metrostation van de gebroeders Coen. Het speelt wel mee dat ik Parijs vooral een toffe stad vind. Als er zoiets zou zijn als "Amsterdam, ik houd van je" zou ik het met al mijn vooringenomenheid bij voorbaat al afkraken . Cijfer: 7,5
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
  zaterdag 3 maart 2007 @ 15:13:28 #180
52357 Lambiekje
pi_46878082
Ik bedoelde met 8000votes aantal stemmen op een film. Niet aantal stemmen van een persoon
dus de 283 films togo van SoK klopt :0

Little Children
Romantische escapades die onstaan tijdens een bezoek aan de speelplaats van hun kinderen.
Alleen jammer dat Connely niet z'n groot rolletje heeft. Maar daar in tegen wel genoeg blote reten van Winslet.
cijfer 7.5 / imdb 7.8
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zaterdag 3 maart 2007 @ 15:15:02 #181
52357 Lambiekje
pi_46878133
quote:
Op donderdag 1 maart 2007 17:28 schreef -Franktastic- het volgende:
Dit topic vandaag ontdekt, heel erg handig dit!

The Prestige heb ik onlangs gezien (zie nummer 6 in vorige post)
Deze film heeft me aangenaam verrast. De strijd tussen de twee hoofdpersonen (Hugh Jackman & Christian Bale) blijft boeien.
The Illusionist blijkt een soortgelijke film te zijn. Deze heb ik nog niet gezien dus ik kan niet zeggen welke beter is. In ieder geval knap werk als deze film The Prestige overtreft.
Ben je nu de voorgaande 104 delen aan het doorspitten.
  zaterdag 3 maart 2007 @ 15:26:21 #182
52357 Lambiekje
pi_46878452
quote:
Op donderdag 1 maart 2007 16:26 schreef JelleS het volgende:

[..]

Waar halen jullie toch allemaal de tijd vandaan, ik kom in een vrije maand niet eens boven de 30 uit.
dat is 1 per dag. Dat is toch niet z'n gigantische opgaaf.
Hoe laat ga je naar bed ??! Kijk als ik dan hoor van sommige vrienden dat ze er doordeweeks al z'n rond eleven al er in liggen. half 12/12 uur wil ik er nog wel een filmpje in proppen. EN dan gewoon de volgende octend naar het werk.
3 films lukt dus gemakkelijk op een avond?! zaterdag en zondag lukt 10 films nog wel. Dus 25 in de week is niet eens dat gek.
100 in de maand kan redelijk gemakkelijk naast een 40 urige baan. Maar uiteraard sport je is hier en daar. Je bezoekt wat vrienden en zo nu en dan moet je ook nog gewoon tv kijken om bij te blijven. 30 is dan een redelijk laag getal.
in mijn ogen.
  zaterdag 3 maart 2007 @ 16:32:25 #183
10863 AgeEll
Caaartman, what a lovely voice
pi_46880298
Dreamgirls
echt een chickflick (schrijf ik t goed )

me vriendin vond t leuk, daar ging t om, kan ik weer is een actie film met haar kijken
pi_46882056
Napoleon Dynamite

Niet sinds Adaptation. ben ik zo boos geworden om een film. Een slechte komedie daar kan ik nog wel tegen; dit ís geen komedie. Het lijkt wel of de film erop gemaakt is om kijkers te irriteren. De personage's zijn kut, je kan niet met ze meeleven, ik heb ongeveer 2 of 3 keer gegrinnikt in 90 minuten, maar nooit echt gelachen. Een plot vind ik in een komedie nooit het belangrijkste, maar als de hele film ook niet grappig is wordt het toch wel een noodzaak. Deze film mag wat mij betreft zo snel mogelijk verbannen worden naar de stoffige archieven. 3/10
Who knew?
pi_46882532
Kid on Bus: What are you gonna do today, Napoleon?
Napoleon Dynamite: Whatever I feel like I wanna do. Gosh!

Graag op anoniem
pi_46882632
Napoleon Dynamite is geweldig man
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 3 maart 2007 @ 17:57:02 #187
862 Arcee
Look closer
pi_46882688
quote:
Op zaterdag 3 maart 2007 15:26 schreef Lambiekje het volgende:
100 in de maand kan redelijk gemakkelijk naast een 40 urige baan.
Die 1 per dag kan ik nog wel in meegaan, maar 100 per maand is echt overdreven, hoor.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  zaterdag 3 maart 2007 @ 17:58:57 #188
148015 cwk
It's a Kafka high
pi_46882743
ND is de definitie van love it or hate it. Geen discussie mogelijk.

Ik vond het onnoemelijk kut, maar ik snap dat het tof wordt gevonden.
pi_46882943
quote:
Op zaterdag 3 maart 2007 17:57 schreef Arcee het volgende:

[..]

Die 1 per dag kan ik nog wel in meegaan, maar 100 per maand is echt overdreven, hoor.
Ik vind 1 per dag nog best veel. Ik bedoel, je gaat toch ook wel eens uit, de deur uit. Of gewoon andere dingen doen. Met vrienden ofzo. Zou kunnen.

(Toch?)
My dear, it's only a movie.
Miles Davis: "Mingus was something else, man. A pure genius. I loved him."
  zaterdag 3 maart 2007 @ 18:09:01 #190
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_46882969
[reclame]Even tussendoor hoor: cwk en alle anderen! Vergeten jullie nog niet te stemmen voor de survivalgame (zie mijn undersign). Dikke kans dat morgen de tweede poule begint![/reclame]
  zaterdag 3 maart 2007 @ 18:10:48 #191
166669 dvunz
krijg de ..........geilerituzz
pi_46883017
-k19 the widowmaker
-gothika
-afblijven
-blooddiamont
dukes of hazard
-en nog veel meer...
ivm veel films binnehale en ff checke of ze goed zijn...
het leven is net een ROOS ziet er mooi uit maar je kan je lelijk bezeren
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 3 maart 2007 @ 18:28:02 #192
862 Arcee
Look closer
pi_46883443
quote:
Op zaterdag 3 maart 2007 18:07 schreef Doff het volgende:
Ik vind 1 per dag nog best veel. Ik bedoel, je gaat toch ook wel eens uit, de deur uit. Of gewoon andere dingen doen. Met vrienden ofzo. Zou kunnen.

(Toch?)
Zeker, ik vind 1 per dag ook veel. Daarom vind ik 100 per maand, 3 per dag dus, helemaal absurd.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 3 maart 2007 @ 18:28:35 #193
862 Arcee
Look closer
pi_46883457
pi_46883537
quote:
Op zaterdag 3 maart 2007 18:28 schreef Arcee het volgende:

[..]

Zeker, ik vind 1 per dag ook veel. Daarom vind ik 100 per maand, 3 per dag dus, helemaal absurd.
Ik dacht trouwens dat jij binnen een afzienbare tijd (een weekje bijvoorbeeld) nogal veel films kon zien .
My dear, it's only a movie.
Miles Davis: "Mingus was something else, man. A pure genius. I loved him."
  zaterdag 3 maart 2007 @ 18:42:51 #195
117680 JelleS
film- en muziekreviewer
pi_46883785
quote:
Op zaterdag 3 maart 2007 17:58 schreef cwk het volgende:

Vond het ook verschrikkelijk kut. Dat is grotendeels smaak, maar de film zit op sommige punten ook gewoon slecht in elkaar.
  zaterdag 3 maart 2007 @ 22:33:53 #196
148015 cwk
It's a Kafka high
pi_46890527
quote:
Op zaterdag 3 maart 2007 18:09 schreef Falco het volgende:
[reclame]Even tussendoor hoor: cwk en alle anderen! Vergeten jullie nog niet te stemmen voor de survivalgame (zie mijn undersign). Dikke kans dat morgen de tweede poule begint![/reclame]
Oh ja. Maar ik kan niet meer op zoveel stemmen. En ik wil sommige films helemaal geen min punt geven. Maar misschien kan ik nog ff stoken.
  zaterdag 3 maart 2007 @ 23:15:42 #197
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_46891817
Kom net terug van 'Das leben der Anderen'. Wat een ontzettend goede film is dat zeg! Echt een aanrader. Zeker voor mensen die geïnteresseerd zijn in geschiedenis, politiek en dan met name het Duitsland ten tijden van de koude oorlog, toen de Stasi er hoogtij vierde. En OMG, wat lijkt die acteur op Kevin Spacey!
  † In Memoriam † zaterdag 3 maart 2007 @ 23:30:02 #198
4571 Sokolsky
Wil eigenlijk geen ondertitel
pi_46892307
Lijkt Mühe op Spacey?
Sheridana +1
  zaterdag 3 maart 2007 @ 23:37:53 #199
52357 Lambiekje
pi_46892582
quote:
Op zaterdag 3 maart 2007 17:58 schreef cwk het volgende:

waarom onnoemelijk kut ??

Dit is juist een verademing qua comedies. Pedro met z'n fiets met die peurto ricaanse vlaggetjes erop.
De mini-kroketjes in z'n broekzak. De tijdmachine. biefstuk werpen. Rugbien infront camera. die moonboots. Die gruwelijk tekening, wat zij boven haar bed heeft hangen (zegt ze). ND is nu al een klassieker. En hoe vaker je hem bekijkt hoe beter het wordt. het is gewoon utterly brilliant.

Borat dat is een kutfilm. Overgehypte rotzooi. En niet grappig. Alleen een smile voor het aanbieden van tietkaas. Voor de rest ultracrap. Ik snap ook niet waar de lovende kritiken vandaan komen.
  zaterdag 3 maart 2007 @ 23:38:34 #200
148015 cwk
It's a Kafka high
pi_46892607
quote:
Op zaterdag 3 maart 2007 23:30 schreef Sokolsky het volgende:
Lijkt Mühe op Spacey?
Ik was al bezig met twee plaatjes posten maar verloor moed. Whatever floats his boat.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')