Ik begrijp dat ook niet. Bij wie is dat film kijken eigenlijk allemaal studie/werk gerelateerd?quote:Op donderdag 1 maart 2007 16:26 schreef JelleS het volgende:
[..]
Waar halen jullie toch allemaal de tijd vandaan, ik kom in een vrije maand niet eens boven de 30 uit.
Bij mij niet, nouja, op recensies schrijven na dan. Maar als HBO student heb je zeeën van tijd. Gemiddeld kijk ik 1 film per dag. Ach ja, ik kom hier zoveel interessante titels tegen dat ik altijd wel wat te kijken heb.quote:Op donderdag 1 maart 2007 20:46 schreef Morrigun99 het volgende:
[..]
Ik begrijp dat ook niet. Bij wie is dat film kijken eigenlijk allemaal studie/werk gerelateerd?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.cijfer 7 / imdb 7.2Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
Wat zijn in jouw ogen dan onbekende films.quote:Op woensdag 28 februari 2007 17:19 schreef Lassekjus het volgende:
Het hele idee van film kijken is bij jullie verdwenen. Een film moet je kijken wanneer je het gevoel hebt dat je m wil zien en niet zoals de meeste in dit topic doen, Oh dat is een klassieker en staat daarom bekend dus die moeten we gaan zien. Maja iedereen zijn eigen smaak. Staat wel intressant hoor zo'n lijstje met films waar nog nooit iemand van heeft gehoord.
Nou dat is misschien wat overdreven. Denk dat zelfs flitspaal daar niet in de buurt komt. Maar dat kan ik fout hebben.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 09:05 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Wat zijn in jouw ogen dan onbekende films.
Er lopen hier wel een paar gasten die hebben gewoon alle films al gezien die meer dan 8000 votes hebben.
Dat eindequote:Op zaterdag 3 maart 2007 13:31 schreef pascalheister het volgende:
Sciuscià (1946)
[afbeelding]
Na Umberto D. mijn 2e film van De Sica, wederom is het weer genieten van een fantastische film, ontroerende scenes, prachtige italiaanse sfeer en een mooi einde
Cijfer: 8,5
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
Ben je nu de voorgaande 104 delen aan het doorspitten.quote:Op donderdag 1 maart 2007 17:28 schreef -Franktastic- het volgende:
Dit topic vandaag ontdekt, heel erg handig dit!
The Prestige heb ik onlangs gezien (zie nummer 6 in vorige post)
Deze film heeft me aangenaam verrast. De strijd tussen de twee hoofdpersonen (Hugh Jackman & Christian Bale) blijft boeien.
The Illusionist blijkt een soortgelijke film te zijn. Deze heb ik nog niet gezien dus ik kan niet zeggen welke beter is. In ieder geval knap werk als deze film The Prestige overtreft.
dat is 1 per dag. Dat is toch niet z'n gigantische opgaaf.quote:Op donderdag 1 maart 2007 16:26 schreef JelleS het volgende:
[..]
Waar halen jullie toch allemaal de tijd vandaan, ik kom in een vrije maand niet eens boven de 30 uit.
Die 1 per dag kan ik nog wel in meegaan, maar 100 per maand is echt overdreven, hoor.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 15:26 schreef Lambiekje het volgende:
100 in de maand kan redelijk gemakkelijk naast een 40 urige baan.
Ik vind 1 per dag nog best veel. Ik bedoel, je gaat toch ook wel eens uit, de deur uit. Of gewoon andere dingen doen. Met vrienden ofzo. Zou kunnen.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 17:57 schreef Arcee het volgende:
[..]
Die 1 per dag kan ik nog wel in meegaan, maar 100 per maand is echt overdreven, hoor.
Zeker, ik vind 1 per dag ook veel. Daarom vind ik 100 per maand, 3 per dag dus, helemaal absurd.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 18:07 schreef Doff het volgende:
Ik vind 1 per dag nog best veel. Ik bedoel, je gaat toch ook wel eens uit, de deur uit. Of gewoon andere dingen doen. Met vrienden ofzo. Zou kunnen.
(Toch?)
Ik dacht trouwens dat jij binnen een afzienbare tijd (een weekje bijvoorbeeld) nogal veel films kon zienquote:Op zaterdag 3 maart 2007 18:28 schreef Arcee het volgende:
[..]
Zeker, ik vind 1 per dag ook veel. Daarom vind ik 100 per maand, 3 per dag dus, helemaal absurd.
quote:Op zaterdag 3 maart 2007 17:58 schreef cwk het volgende:
ND is de definitie van love it or hate it. Geen discussie mogelijk.
Ik vond het onnoemelijk kut, maar ik snap dat het tof wordt gevonden.
Oh ja. Maar ik kan niet meer op zoveel stemmen. En ik wil sommige films helemaal geen min punt geven. Maar misschien kan ik nog ff stoken.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 18:09 schreef Falco het volgende:
[reclame]Even tussendoor hoor: cwk en alle anderen! Vergeten jullie nog niet te stemmen voor de survivalgame (zie mijn undersign). Dikke kans dat morgen de tweede poule begint![/reclame]
waarom onnoemelijk kut ??quote:Op zaterdag 3 maart 2007 17:58 schreef cwk het volgende:
ND is de definitie van love it or hate it. Geen discussie mogelijk.
Ik vond het onnoemelijk kut, maar ik snap dat het tof wordt gevonden.
Ik was al bezig met twee plaatjes posten maar verloor moed. Whatever floats his boat.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |