Stijlvol, maar overduidelijk concept art...quote:Op dinsdag 23 januari 2007 20:36 schreef deGVR het volgende:
Legend of the Dragon
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Wat het is weet ik niet, maar het is wel stijlvol.
Wii nieuws is altijd leuk!quote:Op dinsdag 23 januari 2007 21:27 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Veel leuk Wii nieuws weer laatste tijd trouwens
Nieuwe VC Games, Sterrencatologus die eens weer geupdate word, nieuwe games aangekondigt etc etc.quote:
Een beeld van zelda voor (even snel) omgerekende sterrenpunten van 200 euro. Dat is idd een behoorlijk beeld dan. Wel heel erg tof als je de punten zou hebben. En wel behoorlijk veel toffer dan die 10 euro die je zou kunnen uitsparen voor wii puntenquote:Op dinsdag 23 januari 2007 23:24 schreef captain_cannabis het volgende:
Iemand anders al de sterrencatalogus bekeken? Staan weer nieuwe dingen op.
Vooral dat beeld van zelda maar ja 20.000 sterren is toch teveel van het goede en nog steeds niet bekend wanneer je je sterren in kan ruilen voor punten?
Stijlvol? Het is belachelijk standaard.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 21:15 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Stijlvol, maar overduidelijk concept art...
Ik weet iig dat 1 MOH naar de wii komt, en ik heb er hoge verwachtingen van. Dit kan nog wel eens een klapper gaan worden.quote:Op woensdag 24 januari 2007 08:03 schreef depax het volgende:
oeh volgens gonintendo komt en
Medal of honor venguard en Medal of honor Airborne naar de wii.
We love you ea.
Hoe is het met je Wii?quote:Op woensdag 24 januari 2007 02:22 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Stijlvol? Het is belachelijk standaard.
Spam...quote:Op woensdag 24 januari 2007 10:39 schreef bdt het volgende:
Check dit:
http://www.wii-like-nintendo.nl/nieuws/bericht/336/
Erg vet hehe. ben benieuwd hoeveel het gaat kosten.
Wel excuuuuuuuuusss me!quote:Op woensdag 24 januari 2007 02:22 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Stijlvol? Het is belachelijk standaard.
dan heb je niet de nieuwste screens gezien want dat is toch echt end life ps2 gfx.quote:Op woensdag 24 januari 2007 09:59 schreef Kill_em_all het volgende:
Nou die vangaurd lijkt wel pre-ps2 gfx te hebben dus ik heb er niet echt veel hoop op. Sowieso ben ik al geen MOH fan maar als ze nog geeneens de moeite nemen om het een beetje wii waardige gfx te geven kan het nooit veel worden.
quote:Op woensdag 24 januari 2007 11:50 schreef NrSiX het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Looney Tunesmet co-op mode, ben benieuwd!
ligt eraan (voor mij) hoeveel bust a move gaat kosten. Het is zowizo een leuke gamequote:Op woensdag 24 januari 2007 13:04 schreef linebear het volgende:
zie dat de release lijst bekend is....
die ik wel wil kopen misschien:
- ssx blur
- sonic
- bustamove
Deze deed mij ja zeggenquote:Op woensdag 24 januari 2007 13:08 schreef NrSiX het volgende:
[..]
ligt eraan (voor mij) hoeveel bust a move gaat kosten. Het is zowizo een leuke game
Wil eerst wat video's zien van de game zelf =]
Niet in Arnhem iigquote:Op woensdag 24 januari 2007 12:05 schreef bdt het volgende:
Is de nieuwe lading vandaag in de shops gearriveerd?
Via pricecompare van mezzin kan je een paar goedkope zaken vinden, zelf haal ik mijn games bij zuiderpark-computers vandaan. (10 minuten van mijn schoolquote:Op woensdag 24 januari 2007 13:14 schreef linebear het volgende:
hoop niet dat ie 60 euro gaat kosten, dat zou ik te veel vinden...
maar ja de andere games mogen ook best goedkoper
Je kan ook zelf verder zoeken en een nog lagere prijs vindenquote:Op woensdag 24 januari 2007 13:50 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
Via pricecompare van mezzin kan je een paar goedkope zaken vinden, zelf haal ik mijn games bij zuiderpark-computers vandaan. (10 minuten van mijn school)
er is een sponge bob spel, is dat niets !?quote:Op woensdag 24 januari 2007 13:54 schreef Herr.Flick het volgende:
Wil ik iedere keer een foto maken van wessel en de Wii-muts, wil ie die muts niet op, en trekt hem iedere keer vlug van z'n bol af![]()
Kidz...![]()
Weet iemand of er al leuke kinderspellen gereleased gaan worden a-la Dora ofzo voor de Wii?
[afbeelding]
Of iets anders voor een 3 jarige?
![]()
Sterren vangen met je Wiimote! (heb al meerdere Dora afleveringen gezien hier met mijn neefjes/nichtjesquote:Op woensdag 24 januari 2007 13:54 schreef Herr.Flick het volgende:
Wil ik iedere keer een foto maken van wessel en de Wii-muts, wil ie die muts niet op, en trekt hem iedere keer vlug van z'n bol af![]()
Kidz...![]()
Weet iemand of er al leuke kinderspellen gereleased gaan worden a-la Dora ofzo voor de Wii?
[afbeelding]
Of iets anders voor een 3 jarige?
![]()
had ik nog niet aan gedacht eerlijk gezegd!quote:Op woensdag 24 januari 2007 13:55 schreef linebear het volgende:
[..]
er is een sponge bob spel, is dat niets !?
Ah Dora is meer jou nivoquote:Op woensdag 24 januari 2007 14:03 schreef Herr.Flick het volgende:
[..]
had ik nog niet aan gedacht eerlijk gezegd!
Absoluut!quote:Op woensdag 24 januari 2007 14:05 schreef metalheadBOC het volgende:
[..]
Ah Dora is meer jou nivo![]()
Over naar belangrijker nieuws![]()
Mortal Kombat komt naar de WII![]()
![]()
![]()
of tewel lekker weer mensen hun aars trappen
![]()
we houden van de jaren 90 johquote:Op woensdag 24 januari 2007 14:07 schreef Herr.Flick het volgende:
[..]
Absoluut!![]()
MK is zoooo jaren '90
![]()
had ik al gezegd dat ik verkocht was nu?quote:Op woensdag 24 januari 2007 13:14 schreef disjfa het volgende:
[..]
Deze deed mij ja zeggen
Maar ik ben dan ook al puzzle bobble/bust a move sinds dag 1 fanHeb bijna alle delen zindsdien
Nee nog nietquote:Op woensdag 24 januari 2007 14:11 schreef NrSiX het volgende:
[..]
had ik al gezegd dat ik verkocht was nu?![]()
ah ga 1st nog voor ZTP, THDHJ en Raymanquote:
en terrecht want die game is geniaalquote:Op woensdag 24 januari 2007 14:58 schreef mschol het volgende:
rayman zou ik ooit nog wel willen hebben
ik ook wel, hoop alleen niet dat het snel verveeldquote:Op woensdag 24 januari 2007 14:58 schreef mschol het volgende:
rayman zou ik ooit nog wel willen hebben
A non believerquote:Op woensdag 24 januari 2007 15:39 schreef NrSiX het volgende:
Oke dan! Ga toch eerst voor wario ware denk ik, heb de Wii meer voor MP, voor SP pak ik 360 wel =]
een maat van me heeft rayman die heb ik even gejat van hem maar hij is echt tof heb hem nu uit gespeeld dus alles is nu geunlockedquote:Op woensdag 24 januari 2007 15:47 schreef NrSiX het volgende:
Haha ik geloof het zeker wel.. alleen spreekt Wario Ware me meer aan vanwege de korte tijd die je krijgt ( lekker gestress) en de ongelooflijk loze dingen die je moet doen. Ik ga alleen af op het beeldmateriaal wat ik heb gezien, dus kan niet 100% zeggen welke leuker is.
Ik kreeg ook een email met het bericht dat ik nu 500 i.pv. 250 sterren voor mijn Wii heb gehad.quote:Op woensdag 24 januari 2007 15:57 schreef DaMook het volgende:Heb eindelijk de missende 250 sterren van mijn Wii erbij gekregen
, nu heb ik er wel 500 sterren voor gekregen.
een enorme hoeveelheid, dank daarvoor...quote:Op woensdag 24 januari 2007 15:14 schreef metalheadBOC het volgende:
[..]
en terrecht want die game is geniaalHoi mschol
al mn Mii-tjes binnen gehad
![]()
Ik zit al op 1/4equote:Op woensdag 24 januari 2007 16:41 schreef RipCore het volgende:
Holy fucking shit..... 20.000 punten nodig voor dat Zelda beeldje bij de sterrencatalogus.. Nou, dat heb ik niet heur!
Ja, de game is super. Minigames zijn het niet echt waard, maar monkey race zeker wel! Alle nieuwe minigames zijn niet leuk.quote:Op woensdag 24 januari 2007 16:38 schreef MilaNL het volgende:
Heeft iemand hier Monekey Ball: Banana Blitz?
Lijkt me wel leuk spel heb Monkey Ball 1 op de GC.
Is deze beter? En zit monkey race er nog in, en is dat een beetje te besturen met een wiimote?
Die ga ik bestellenquote:Op woensdag 24 januari 2007 17:31 schreef bdt het volgende:
[..]
Ja, de game is super. Minigames zijn het niet echt waard, maar monkey race zeker wel! Alle nieuwe minigames zijn niet leuk.
Maar voor de singleplayer mode is het echt een fantastische game. I love it
Ik dacht even dat het voor de DS was.quote:Op woensdag 24 januari 2007 17:27 schreef R_B het volgende:
Harvest moon scan:
http://www.ngcfrance.com/images/news/wii/harvest_moon/scan_10.jpg
quote:Op woensdag 24 januari 2007 18:10 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Ik dacht even dat het voor de DS was.
Ik ben daar ondertussen wel overheen.quote:Op woensdag 24 januari 2007 18:10 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Ik dacht even dat het voor de DS was.
je hebt nog steeds geen wii?quote:Op woensdag 24 januari 2007 18:42 schreef Evad het volgende:
zojuist mijn wii order gecancelled bij dynabyte. nu maar iedere winkel af stormen om me op de lijsten te krijgen. Ben benieuwd hoe lang het nog gaat duren
waarom denk je dat dynabyte nog niet geleverd heeft? hier in het dorp hebben de winkels nog steeds reserveringen omdat de Wii nog steeds weinig geleverd word.... helaasquote:Op woensdag 24 januari 2007 18:42 schreef Evad het volgende:
zojuist mijn wii order gecancelled bij dynabyte. nu maar iedere winkel af stormen om me op de lijsten te krijgen. Ben benieuwd hoe lang het nog gaat duren
Ja maar de Wii kan echt wel beter dan dit hoor.quote:Op woensdag 24 januari 2007 18:24 schreef Neverstop het volgende:
[..]
Ik ben daar ondertussen wel overheen.
Graphics zijn bij deze console zeker ondergeschikt aan de gameplay.
Mooie games zijn mooi meegenomen though.
als ik dit zo hoor ben ik erg blij dat ik een avondje heb op geofferd om een wii te halen in den helderquote:Op woensdag 24 januari 2007 18:42 schreef Evad het volgende:
Ik besloot vorige week maandag mijn oude manager te bellen. Die is nu hoofd van de electronica afdeling bij de Makro.quote:Op woensdag 24 januari 2007 21:26 schreef mschol het volgende:
[..]
als ik dit zo hoor ben ik erg blij dat ik een avondje heb op geofferd om een wii te halen in den helder
http://wii.nintendo.nl/1344.html Conclusie, koop een classic controller voor aan je wiimote. Ding is maar 20 euro en geeft echt een SNES gevoel als je m beet hebt!quote:Op woensdag 24 januari 2007 16:15 schreef __Saviour__ het volgende:
Hoe werken VC games als je verschillende types controllers gebruikt.
Bijv een classic en een gamecube controller voor een 2-speler spel. Detecteert die dat allemaal goed enzo of moet je zelf gaan instellen?
Geen idee, maar ik ga het proberen!!quote:Op woensdag 24 januari 2007 23:22 schreef mschol het volgende:
wtf, een vollopende mail box van de wii?? is dat mogelijk?
quote:Op woensdag 24 januari 2007 23:52 schreef Khadgar het volgende:
Gewoon een stampede afspreken met iedereen die _GDR_ heeft, dan trappen we met zn allen die Wii het licht uit z'n oogje...
Ik zal je ook even toevoegen, Robhimself.2 want die twee footballspelers komen wel bekend voorquote:Op woensdag 24 januari 2007 23:30 schreef Robhimself.2 het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik ga het proberen!!
heb net weer nieuwe lading gehad van een maatje. dus bring it onquote:Op woensdag 24 januari 2007 23:16 schreef Robhimself.2 het volgende:
Goddomme, blauwe gloed rond mijn drive bay... Ik start mijn Wii, geeft niet aan dat er berichten zijn. Blijkt dat ie het niet bij kon houden. 9 mails met plaatjes van negers verkleed als Spongebob, neukende footballs spelers enz....
_GDR_
It's on now! Houd de komende dagen je Wii maar in de gaten. Komt er spontaan een rookwolkje uit, dan zit je box vol!
lees mn ondertitel.quote:Op donderdag 25 januari 2007 00:07 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
Ik zal je ook even toevoegen, Robhimself.2 want die twee footballspelers komen wel bekend voorOh ja, _GdR_ jou had ook toegevoegd (had ik al een tijdje geleden gedaan), maar je bent toch nog grijs hier.
Heb op mijn SD ook nog wel een paar plaatjes![]()
aha,quote:Op donderdag 25 januari 2007 00:17 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
lees mn ondertitel.
en stuur ome _GdR_ een pmmetje en uw dromen worden waar.
Die wil ik dus wel gaan halen. Maar ik heb al een gamecube controller. En dus vroeg ik me af of dat goed samen gaat, speler 1 met de classic en 2 met de cube controller.quote:Op woensdag 24 januari 2007 21:40 schreef Robhimself.2 het volgende:
http://wii.nintendo.nl/1344.html Conclusie, koop een classic controller voor aan je wiimote. Ding is maar 20 euro en geeft echt een SNES gevoel als je m beet hebt!
Ik ongeveer anderhalve week ervoor en nog niets ontvangen.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 14:42 schreef SHOOOTO het volgende:
Eindelijk mijn nieuwe straps binnen, op 21 december aangevraagd, net door de brievenbus.
welk type modem/router heb je? Bij mij moest SSID aan, wireless channel op 1 of 11 en WEP key nr 1 gebruikt, (eerst had ik nummer 3 gebruikt, maar dat werkte niet).quote:Op donderdag 25 januari 2007 06:25 schreef linebear het volgende:
ik probeer met mijn Wii op internet te komen maar krijg de beruchte melding 51030. Iemand tips om dit op te lossen !?
Echt irritant inderdaad dat de Wii alleen wep key nr 1 pakt de DS bij mij precies hetzelfde trouwens.quote:Op donderdag 25 januari 2007 08:59 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
welk type modem/router heb je? Bij mij moest SSID aan, wireless channel op 1 of 11 en WEP key nr 1 gebruikt, (eerst had ik nummer 3 gebruikt, maar dat werkte niet).
misschien heb je hier wat aan..
Bij welke MM is dat? Zal me niet verbazen als die in no-time weer uitverkocht zijn. Had 2 weken geleden echt mazzel toen ik daar Wii Play vond. Die dag een aantal van binnen gekomen, en ik had eind van de middag de laatste.quote:Op donderdag 25 januari 2007 09:32 schreef BMH het volgende:
classic controller kost maar 17euro bij de MM.
Mijn Wii komt probleemloos online via WPA, hidden SSID, kanaal 11 en MAC-filtering aan in m'n router. Kwestie van goed merk router hebben denk ik?quote:Op donderdag 25 januari 2007 11:06 schreef FreedonNadd het volgende:
Echt irritant inderdaad dat de Wii alleen wep key nr 1 pakt de DS bij mij precies hetzelfde trouwens.
Dat ook is een cheap ass E-tech maar andere wireless apparaten hebben daar geen moeilijkheden mee alleen de Wii, DS en DS lite.quote:Op donderdag 25 januari 2007 11:15 schreef Haay1971 het volgende:
[..]
Mijn Wii komt probleemloos online via WPA, hidden SSID, kanaal 11 en MAC-filtering aan in m'n router. Kwestie van goed merk router hebben denk ik?
Overigens, BMH, je staat al wéken op grijs in mijn Wii. Als je geen interesse hebt om mij toe te voegen, geen probleem hoor, maar dan delete ik je wel weer uit mijn Wii-adresboek. Hou niet zo van grijze entries in mijn Wii-adressenboek![]()
ik probeer echt goedkoopie routers te vermijden.quote:Op donderdag 25 januari 2007 11:19 schreef FreedonNadd het volgende:
[..]
Dat ook is een cheap ass E-tech maar andere wireless apparaten hebben daar geen moeilijkheden mee alleen de Wii, DS en DS lite.
Ik zal je nummer vast invoeren in mijn Wii, en zie je naam dan op termijn wel van grijs naar zwart veranderen. Vergeet niet dan ook meteen jouw Mii naar mij te zenden, zodat ik je Mii aan je naam in m'n Wii-adresboek kan koppelenquote:Op donderdag 25 januari 2007 11:17 schreef linebear het volgende:
ik hoop je een dezer dagen kan toevoegen Haay....
ik zal mn wii code aan de wiki toevoegen, maar geen idee hoe dat moetquote:Op donderdag 25 januari 2007 00:07 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
Ik zal je ook even toevoegen, Robhimself.2 want die twee footballspelers komen wel bekend voorOh ja, _GdR_ jou had ook toegevoegd (had ik al een tijdje geleden gedaan), maar je bent toch nog grijs hier.
you've got mailquote:Op donderdag 25 januari 2007 11:28 schreef Robhimself.2 het volgende:
[..]
ik zal mn wii code aan de wiki toevoegen, maar geen idee hoe dat moet
dan moet ik me cd wisselenquote:Op donderdag 25 januari 2007 11:51 schreef Nollem het volgende:
Dan moet je eerst ff Wii-sports doendan kun je alles weer aan
Klootzak, zit tot 21:00 op mijn werk....... Hoeveel zijn het er ditmaal?quote:
Welk filiaal?quote:Op donderdag 25 januari 2007 09:32 schreef BMH het volgende:
classic controller kost maar 17euro bij de MM.
21 ofzo.quote:Op donderdag 25 januari 2007 11:56 schreef Robhimself.2 het volgende:
[..]
Klootzak, zit tot 21:00 op mijn werk....... Hoeveel zijn het er ditmaal?
5130-3006-3279-6689 of had je m al? Ben nu VEEL plaatjes aan het verzamelen!quote:Op donderdag 25 januari 2007 00:07 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
Enschede. Ik kocht em weken geleden. Op dit moment zijn ze iig niet op voorraad. Maar bij de intertoys kosten ze 19 euro.quote:
Hebben!quote:Op donderdag 25 januari 2007 13:19 schreef gamefreek het volgende:
Australie krijgt morgen Mario Kart 64 in de VC, dus een beetje hoop dat Mario Kart 64 hier dus ook morgen in de VC verschijnt![]()
dan MOET ik VC punten kopenquote:Op donderdag 25 januari 2007 13:19 schreef gamefreek het volgende:
Australie krijgt morgen Mario Kart 64 in de VC, dus een beetje hoop dat Mario Kart 64 hier dus ook morgen in de VC verschijnt![]()
Volgens een bericht van eerder deze week zouden het 3 segagames zijn deze keer.quote:Op donderdag 25 januari 2007 13:19 schreef gamefreek het volgende:
Australie is anders ook PAL en hanteerd meestal (bijna altijd) dezelfde releasedata als Europa.quote:Op donderdag 25 januari 2007 13:38 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Volgens een bericht van eerder deze week zouden het 3 segagames zijn deze keer.
Releases per regio verschillen. Dat Australie het krijgt zegt niks over Europa.
hmm ok, ik lees het net ja. Dan zou het wel tof zijnquote:Op donderdag 25 januari 2007 13:41 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Australie is anders ook PAL en hanteerd meestal (bijna altijd) dezelfde releasedata als Europa.
quote:Mario Kart 64 Hits VC Next Week
NOA makes it official.
by Matt Casamassina
January 23, 2007 - Nintendo of America revealed on Tuesday that it would make Mario Kart 64 available to the Wii Shopping Channel next week. The acclaimed racer marks the second N64 title released for the Virtual Console.
Mario Kart 64 pits players in control of classic racers and challenges them to navigate a series of twisting, turning environments while using special power-ups. The title's single-player mode was fun, but the game will always be remembered for its addictive multiplayer offering -- IGN's own editors spent too many hours to count battling in some of its many arenas.
Niet qua VC releases. In Australië kun je namelijk geen TurboGrafx-16 games downloadenquote:Op donderdag 25 januari 2007 13:41 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Australie is anders ook PAL en hanteerd meestal (bijna altijd) dezelfde releasedata als Europa.
Maar afgezien van de turbografx-16 waren de releases dus wel hetzelfde blijkbaar, ook volgens wikipediaquote:Op donderdag 25 januari 2007 14:08 schreef BMH het volgende:
[..]
Niet qua VC releases. In Australië kun je namelijk geen TurboGrafx-16 games downloaden![]()
Daarom staat er ook "bijna altijd" bij tussen haakjes, die slaat dus op de TorboGrafx gamesquote:Op donderdag 25 januari 2007 14:08 schreef BMH het volgende:
[..]
Niet qua VC releases. In Australië kun je namelijk geen TurboGrafx-16 games downloaden![]()
Linksys is ook zo slechtquote:Op donderdag 25 januari 2007 11:15 schreef Haay1971 het volgende:
[..]
Mijn Wii komt probleemloos online via WPA, hidden SSID, kanaal 11 en MAC-filtering aan in m'n router. Kwestie van goed merk router hebben denk ik?
ga 'm zo toevoegen, thanks!quote:Op donderdag 25 januari 2007 12:00 schreef Robhimself.2 het volgende:
[..]
5130-3006-3279-6689 of had je m al? Ben nu VEEL plaatjes aan het verzamelen!
Heb gelezen dat de TurboGrafx-16 hier in beperkte oplage in de winkels heeft gelegen, in Japan scheen het apparaat toch redelijk succesvol te zijn geweest.quote:Op donderdag 25 januari 2007 14:21 schreef __Saviour__ het volgende:
heeft die turbografx-16 hier dan wel in de winkels gelegen? het zegt met echt helemaal niks.
ook hoop ik nog dat de gameboys aan de virtual console toegevoegd gaan worden
Kep de jouwe ook. Fok lijstje uitgedraaid op werk.quote:Op donderdag 25 januari 2007 14:22 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
Linksys is ook zo slecht![]()
[..]
ga 'm zo toevoegen, thanks!
ja maar bij de 360 kan je geen stomme plaatjes mailenquote:Op donderdag 25 januari 2007 14:32 schreef Robhimself.2 het volgende:
Om iemand in je lijst te krijgen, moeten beide partijen overigens de code van de andere invoeren? Bij de 360 ging het VEEL makkelijker namelijk... Send friend request en klaar. Dat mis ik nu een beetje....
Ik snap dat ook nietquote:Op donderdag 25 januari 2007 14:32 schreef Robhimself.2 het volgende:
Om iemand in je lijst te krijgen, moeten beide partijen overigens de code van de andere invoeren? Bij de 360 ging het VEEL makkelijker namelijk... Send friend request en klaar. Dat mis ik nu een beetje....
idd beiden toevoegen is iritant, denk dat het gedaan is omdat veel kinderen @wii spelen en die niet iedereen willen/mogen/kunnen accepteren. -edit-quote:Op donderdag 25 januari 2007 14:32 schreef Robhimself.2 het volgende:
Er is toch een Parental Controls (maar dat is alleen voor spellen/vc kanaal)..Elkaar toevoegen zonder enig notificatie is een minpunt. Bij de DS vond ik dit al minder.quote:Op donderdag 25 januari 2007 14:47 schreef NrSiX het volgende:
[..]
idd beiden toevoegen is iritant, denk dat het gedaan is omdat veel kinderen @wii spelen en die niet iedereen willen/mogen/kunnen accepteren. -edit-
In dit geval is het gewoon onduidelijk. Zo moeilijk moet het toch niet zijn om automatisch een bericht te laten gaan naar de persoon die jij toevoegt met de mededeling "goh deze persoon heeft je toegevoegd, wil je hem/haar ook toevoegen klik dan hier, zo niet klik dan hier".quote:Op donderdag 25 januari 2007 14:52 schreef __Saviour__ het volgende:
Nintendo houdt het gewoon express simpel.
Volledige anonimiteit.quote:Op donderdag 25 januari 2007 14:56 schreef FJD het volgende:
[..]
In dit geval is het gewoon onduidelijk. Zo moeilijk moet het toch niet zijn om automatisch een bericht te laten gaan naar de persoon die jij toevoegt met de mededeling "goh deze persoon heeft je toegevoegd, wil je hem/haar ook toevoegen klik dan hier, zo niet klik dan hier".
Vanuit de japanse cultuur geredeneerd, hier in europa en amerika zijn we er minder beschermend in.quote:
hehe, dat is gewoon wat marketing van Segaquote:Op donderdag 25 januari 2007 16:13 schreef linebear het volgende:
het lijkt er op dat Sonic super is
http://www.wiionly.nl/nieuwsitem.php?nid=796
check die reactie op dat artikelquote:Op donderdag 25 januari 2007 16:13 schreef linebear het volgende:
het lijkt er op dat Sonic super is
http://www.wiionly.nl/nieuwsitem.php?nid=796
quote:miho 25-01-2007 16:16
ik ga hem zeker halen als ik wii heb en deze gave spel
Heb jij die gepost?quote:Op donderdag 25 januari 2007 16:22 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
check die reactie op dat artikel
[..]
verkeerde topic?quote:Op donderdag 25 januari 2007 16:33 schreef Robhimself.2 het volgende:
[afbeelding] Zeer binnenkort samen met andere rommel in uw mailbox!
Is straks ineens op de markt gok ik.quote:Op donderdag 25 januari 2007 16:41 schreef NrSiX het volgende:
[afbeelding]
Weet iemand wat er met deze game is gebeurd? Op de e3 hoor je er nog wat van en nu is ie compleet uit de spotlights![]()
Nope, 1 van de rare plaatjes die naar de mensen in mn ontact lijst gaanquote:
quote:Op donderdag 25 januari 2007 12:47 schreef FragHank het volgende:
Ik word depressief van die Wii... Ik heb al een lange lijdensweg afgelegd, hier een kort stukje gequote uit mijn dagboek....
8 December '06: Launch datum van de Wii... Na school rij ik even langs de Dixons en de Free Record Shop in Katwijk om even een glimp op te vangen van de console. Helaas was er in beide winkels een wachtrij van +- 40 man voor me. Ik besluit me bij Dixons in te schrijven (sorry), en keer bedroefd naar huis.
15 December '06: Dit duurt me allemaal te lang, ik surf naar Bol.com om een Wii met Red Steel en Zelda te bestellen. Top, levertijd 3 dagen ! Oh, een mail dat het allemaal wat langer duurt, maakt niet uit, ik heb de tijd.
16 December '06: Er is een Wii voor me binnen bij Dixons, ik besluit deze te annuleren omdat ik een bestelling heb staan bij bol.com.
19 December '06: Bericht van moeders, er is een pakket van Bol.com. Wiiiiiiiiii ! Wat een klein pakket ? Oh, alleen Red Steel is bezorgd, de andere duren nog wel wat langer.
15 Januari '07: Nog steeds geen Wii, ik kan het niet aan, annuleer de bestelling bij bol.com en bestel bij Otto omdat ik positieve reactie's lees hier.
25 Januari' 07: Nog steeds geen Wii, kan nog wel 2 weken duren. En Zelda moet ik ook nog steeds halen in de winkel.
Het leven valt niet mee voor een student...
Ja mooi he, hoe OLIEDOM mensen kunnen zijn.quote:
Geist flashback.quote:Op donderdag 25 januari 2007 16:41 schreef NrSiX het volgende:
[afbeelding]
Weet iemand wat er met deze game is gebeurd? Op de e3 hoor je er nog wat van en nu is ie compleet uit de spotlights![]()
Domste actie ooitquote:Op donderdag 25 januari 2007 12:47 schreef FragHank het volgende:
Ik word depressief van die Wii... Ik heb al een lange lijdensweg afgelegd, hier een kort stukje gequote uit mijn dagboek....
8 December '06: Launch datum van de Wii... Na school rij ik even langs de Dixons en de Free Record Shop in Katwijk om even een glimp op te vangen van de console. Helaas was er in beide winkels een wachtrij van +- 40 man voor me. Ik besluit me bij Dixons in te schrijven (sorry), en keer bedroefd naar huis.
15 December '06: Dit duurt me allemaal te lang, ik surf naar Bol.com om een Wii met Red Steel en Zelda te bestellen. Top, levertijd 3 dagen ! Oh, een mail dat het allemaal wat langer duurt, maakt niet uit, ik heb de tijd.
16 December '06: Er is een Wii voor me binnen bij Dixons, ik besluit deze te annuleren omdat ik een bestelling heb staan bij bol.com.
19 December '06: Bericht van moeders, er is een pakket van Bol.com. Wiiiiiiiiii ! Wat een klein pakket ? Oh, alleen Red Steel is bezorgd, de andere duren nog wel wat langer.
15 Januari '07: Nog steeds geen Wii, ik kan het niet aan, annuleer de bestelling bij bol.com en bestel bij Otto omdat ik positieve reactie's lees hier.
25 Januari' 07: Nog steeds geen Wii, kan nog wel 2 weken duren. En Zelda moet ik ook nog steeds halen in de winkel.
Het leven valt niet mee voor een student...
voeg mij eens toe..quote:Op donderdag 25 januari 2007 17:52 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
waarom een Geist flashback?
die heb je van mijquote:Op donderdag 25 januari 2007 17:56 schreef mschol het volgende:
net wackojacko via me zaal binnen gehaald, wie heeft die rond lopen?
ik moet alleen maar werken, heb geen tijd om te Wii'enquote:Op donderdag 25 januari 2007 17:59 schreef mschol het volgende:
[..]
voeg mij eens toe..![]()
had je ook al ge pm'ett
quote:Op donderdag 25 januari 2007 17:57 schreef Roi het volgende:
Hoorde je ook vrij weinig van, en toen boem plotseling lag daar een matige titel klaar!
ok!quote:Op donderdag 25 januari 2007 18:50 schreef Tweek het volgende:
Gisteravond maar eens gekloot met het wifi gebeuren en het werkt eindelijk naar enige tevredenheid, bomberman gedownload, leuk spel.
Maar nu is het tijd voor wiifriends, anders is die lijst ook zo leeg.
Heb dus even wat mensen toegevoegd, namelijk mschol, robhimself.2, _GDR_, Linebear, FJD, Shooto, NrSiX en BMH.
Dus laat me dromen uit komen en wordt zwart, mijn WII nummer is: 3388 6022 4020 0341.
quote:Op donderdag 25 januari 2007 18:50 schreef Tweek het volgende:
Dus laat me dromen uit komen en wordt zwart
Begrijp die mensen ook niet.... je wilt niet meer wachten... er is 1 beschikbaar dan wiltie hem niet :Squote:Op donderdag 25 januari 2007 17:49 schreef Snever het volgende:
[..]
Domste actie ooit![]()
Maar dankzij jouw heeft iemand jouw wii nu![]()
Ik iig niet
ahh hij was me niet toe gezonden maar ik dacht al dattie van jou kwam... (heb em inmiddels binnen gehaald via het plein, waar er nu bij mij ~50 rond lopenquote:
ik zal je vanaaf toevoegen..quote:Op donderdag 25 januari 2007 18:50 schreef Tweek het volgende:
Gisteravond maar eens gekloot met het wifi gebeuren en het werkt eindelijk naar enige tevredenheid, bomberman gedownload, leuk spel.
Maar nu is het tijd voor wiifriends, anders is die lijst ook zo leeg.
Heb dus even wat mensen toegevoegd, namelijk mschol, robhimself.2, _GDR_, Linebear, FJD, Shooto, NrSiX en BMH.
Dus laat me dromen uit komen en wordt zwart, mijn WII nummer is: 3388 6022 4020 0341.
Er zat een mail bij. Met de tekst "kinderen veilig?"quote:Op donderdag 25 januari 2007 19:50 schreef mschol het volgende:
[..]
ahh hij was me niet toe gezonden maar ik dacht al dattie van jou kwam... (heb em inmiddels binnen gehaald via het plein, waar er nu bij mij ~50 rond lopen
dat werkt nietquote:Op donderdag 25 januari 2007 19:54 schreef Robhimself.2 het volgende:
[..]
Er zat een mail bij. Met de tekst "kinderen veilig?"
owja klopt, had m daarna nog los verstuurdquote:Op donderdag 25 januari 2007 20:14 schreef mschol het volgende:
[..]
dat werkt nietdan krijg je alleen een plaatje bij het bericht, de mii zelf moet je sturen via het mii kanaal
oke, die heb ik (of me wii) gemistquote:Op donderdag 25 januari 2007 20:18 schreef Robhimself.2 het volgende:
[..]
owja klopt, had m daarna nog los verstuurd
er lopen 150 mietjes op mijn plein, veel Borats, Nice!quote:Op donderdag 25 januari 2007 19:50 schreef mschol het volgende:
[..]
ahh hij was me niet toe gezonden maar ik dacht al dattie van jou kwam... (heb em inmiddels binnen gehaald via het plein, waar er nu bij mij ~50 rond lopen
rare plaatjes ontvangenquote:Op donderdag 25 januari 2007 22:54 schreef smash789 het volgende:
Wat kun je nou allemaal als je iemand's Wii nummer hebt toegevoegd?
als je nou geen SD kaart hebt?quote:Op donderdag 25 januari 2007 23:14 schreef __Saviour__ het volgende:
Whehehe. Hoe ver was je?
En backup je save af en toe naar SD-kaart. Dat had nu veel ergernis bespaard
geen punten meerquote:Op vrijdag 26 januari 2007 00:07 schreef gamefreek het volgende:
Jeah, Mario Kart 64 gedownd
En jullie wilden mij maar niet geloven![]()
Niet teveel wat? Rare plaatjesquote:Op donderdag 25 januari 2007 22:57 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
rare plaatjes ontvangen![]()
Voorlopig niet veel..
Ja en wanneer dan he potverdikkie! Ik wacht ook nog op m'n sterren voor het downloaden van het internetkanaal!quote:Bedankt voor het downloaden van
'Mario Kart 64'
Je zult je sterren hier binnenkort kunnen claimen.
Ik ben zelf op dit moment bezig om save games te maken en te backupen vanaf het begin maar als je op mij moet wachten tot ik in de temple of time ben dan duurt het nog wel een week of tweequote:Op donderdag 25 januari 2007 23:18 schreef Webby het volgende:
In jaren gamen met z'n 2'en is me dat nog nooit gebeurd. Dat verwacht je niet. Ik zit nu wel aan af een toe een backup te denken inderdaad. Ik was op de helft van de tempel of time. Ik ben al overnieuw begonnen, maar na enkele minuten hem maar uit gezet. Al die stomme waterdruppel bugs weer etc.
Ik was erg fanatiek in elke schatkist in elke dungeon openen en had al hele gebieden uitgekamd voor poe's en heart parts.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 06:29 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik ben zelf op dit moment bezig om save games te maken en te backupen vanaf het begin maar als je op mij moet wachten tot ik in de temple of time ben dan duurt het nog wel een week of twee
Op wiisaves.com staan wel backups maar allemaal van mensen die er eentje gemaakt hebben toen ze al aan het einde waren, dat schiet ook niet echt op dus
Da's wel jammer ja. Dat hadden ze makkelijk erbij kunnen stoppenquote:Op vrijdag 26 januari 2007 08:05 schreef mschol het volgende:
wel jammer dat er geen ghost data opgeslagen kan worden bij mariokart 64
Cool vanavond even kijkenquote:Op vrijdag 26 januari 2007 09:10 schreef Jonnyboy het volgende:
Nieuwskanaal is er!!!
Jupquote:Op vrijdag 26 januari 2007 09:19 schreef __Saviour__ het volgende:
moet je voor dat nieuwskanaal weer updaten?
ok dan, straks maar ff doen!quote:
Uiteraard niet met de Wiimote. Like duh!quote:Op vrijdag 26 januari 2007 10:00 schreef FJD het volgende:
Mario 64 werkt zeker niet met de Wii moteDan wacht ik nog wel even met die downloaden
quote:Op vrijdag 26 januari 2007 10:04 schreef __Saviour__ het volgende:
Uiteraard niet met de Wiimote. Like duh!
Mario Kart dus! Dan is er nog bijv. Donkey Kong Country. En Zelda 1 (NES). Super Mario Bros. Super Mario 64.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 10:08 schreef FJD het volgende:
[..]
![]()
Ik heb me er uit principie nog niet mee bezig gehoudenmaar goed welke spellen zijn must-downloads? Bomberman natuurlijk maar verder?
Wel geinig. Je kunt net zoals met het weerkanaal rond de aarde vliegen, en dan zie je waar de nieuwsberichten vandaag komen. Leuk bedacht wel. Voor de rest lees je op fok natuurlijk veel meer, maar toch.quote:
Voor games uit die periode gebruik je gewoon de Wiimote.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 10:15 schreef _GdR_ het volgende:
enige download waar ik voor ga betalen is zelda link to the past.
de rest zuigt gewoon. ga geen andere controller kopen om games uit 1980 te spelen.
maar dat is niet op de Wii!!quote:Op vrijdag 26 januari 2007 10:17 schreef Lemming22 het volgende:
Even een vraagje he, maar waarom is iedereen zo blij met het nieuwskanaal? Je kan toch ook gewoon NOS teletekst pagina 101 doen als je het nieuws wil zien? Of frontpage.fok.nl![]()
Nou volgens mij zijn er een hoop downloads die je met de classic controller MOET spelen. Anders werkt het niet. Dat heb ik tenminste op een site gelezen, weet het niet uit eigen ervaring.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 10:16 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Voor games uit die periode gebruik je gewoon de Wiimote.
Ook sommige toekomstige Wiigames kunnen gebruik maken van de Classic Controller. Lang niet alle games lenen zich voor bewegingsbesturing.
Tsja, maar dan nog? Voegt het iets toe? Ik kan ook niet op de Wii naar de wc, maar toch geniet ik ervan als ik lekker op de wc kan schijtenquote:
Ja precies... achja het is leuk maar of mensen er daadwerkelijk op kijkenquote:Op vrijdag 26 januari 2007 10:17 schreef Lemming22 het volgende:
Even een vraagje he, maar waarom is iedereen zo blij met het nieuwskanaal? Je kan toch ook gewoon NOS teletekst pagina 101 doen als je het nieuws wil zien? Of frontpage.fok.nl![]()
Classics van de NES werken allemaal met de wiimote. SNES heb je bijvoorbeeld een classic of cube controller voor nodig, omdat die gewoon meer knoppen heeft. Tja, zo werkt het gewoon. En zo duur is 20 euro echt niet. Je hóeft het niet te kopen.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 10:20 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Nou volgens mij zijn er een hoop downloads die je met de classic controller MOET spelen. Anders werkt het niet. Dat heb ik tenminste op een site gelezen, weet het niet uit eigen ervaring.
Maar als dat zo is is het natuurlijk wel weer slimme marketing van nintendo. "Speel nu klassiekers om je jeugdherinneringen op te halen!" "Maar koop er dan wel even een classic controller bij a 20 euro, anders werkt het niet"![]()
Het werkt gewoon lekker. Je zit bijv. op de bank en wilt nieuws zien. Nou, dan heb je dat nu ook op de Wii. In een tof gelikt jasje.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 10:21 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Tsja, maar dan nog? Voegt het iets toe? Ik kan ook niet op de Wii naar de wc, maar toch geniet ik ervan als ik lekker op de wc kan schijten![]()
Klopt maar Donkey Kong spelen werkt echt niet fijn met de cube controller. De spring- en renknoppen liggen voor het mooie te ver van elkaar om lekker te spelen, je moet je vingers nu heel anders plaatsen. Bij de classis controller mag ik hopen dat het zo is als bij de SNES.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 10:23 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Classics van de NES werken allemaal met de wiimote. SNES heb je bijvoorbeeld een classic of cube controller voor nodig, omdat die gewoon meer knoppen heeft. Tja, zo werkt het gewoon. En zo duur is 20 euro echt niet. Je hóeft het niet te kopen.
je kan jezelf ook mailen, hetzelfde effectquote:Op vrijdag 26 januari 2007 10:43 schreef Adagio het volgende:
Krijg je nog een mailtje dat je je nieuwskanaal kunt updaten? Ik kick op die blauwe verlichting
Yep, die en de Squaresoft RPGs..quote:Op vrijdag 26 januari 2007 10:51 schreef BMH het volgende:
Ik wil super metroid... Als dat spel te downloaden is ga ik uit me dak
quote:Op vrijdag 26 januari 2007 10:48 schreef BMH het volgende:
Alleen vind ik de 64 versie van Mariokart niet zo leuk.
Als ze The Lost Levels ook maar origineel uitbrengenquote:Op vrijdag 26 januari 2007 11:09 schreef __Saviour__ het volgende:
Ik wacht ook nog op mario all stars. maar ze zullen eerst wel alle delen los uitbrengen in de nes versie
trage verbindingquote:Op vrijdag 26 januari 2007 11:20 schreef __Saviour__ het volgende:
Dan heb je een trage verbinding. Hier duurde het updaten hooguit 30 seconden ofzo.
Een gig in anderhalf uur snel noemenquote:Op vrijdag 26 januari 2007 11:37 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
trage verbinding![]()
echt uber snel is t niet ofzo.
maar een gig is binnen anderhalfuur wel binnen. en de update duurde denk ik zo'n 30min.
kan echt niet groter dan 50mb zijn die update.
waar zeg ik dat precies?quote:Op vrijdag 26 januari 2007 11:43 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
Een gig in anderhalf uur snel noemen
Je probeert wel te zeggen dat het gewoon snel genoeg zou moeten zijn, en 1 gig en anderhalf uur is gewoon traag.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 12:00 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
waar zeg ik dat precies?
ik zeg: "het is niet ubersnel ofzo".
nintendo servers zijn gewoon traaaaag. ben benieuwd wanneer er echt online gegamed kan worden. moet Mr. nintendo iig wel zn te dikke portemenee open trekken.
Kleine 200kb/s als ik zo snel eens kijk. Geen geniale snelheid maar ook nou weer niet iets om heel neerbuigend over te doen.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 11:43 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Een gig in anderhalf uur snel noemen
Dat kán niet, technisch onmogelijk, over en uit.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 10:49 schreef FJD het volgende:
Ik twijfel ook. De nostalgie van Mario Kart ligt in de SNES versie, niet in de 64 versie (voor mij iig).
Duck Hunt met de mote zou ook geniaal zijn
het is idd snel genoeg om een update van +/- 50mb (ik denk dat de update bij langena niet groter is dan 5mb). en daar doet hij dan 30min over.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 12:09 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
Je probeert wel te zeggen dat het gewoon snel genoeg zou moeten zijn, en 1 gig en anderhalf uur is gewoon traag.
Nintendo heeft anders zelf gezegt dat het wel kan volgens mij.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 12:14 schreef Mortale het volgende:
[..]
Dat kán niet, technisch onmogelijk, over en uit.
Bedankt he voor het vermorzelen van dromenquote:Op vrijdag 26 januari 2007 12:14 schreef Mortale het volgende:
Je nick stond gisteren op zwart, maar nog niks doorgestuurd. Zo maar evenquote:Op vrijdag 26 januari 2007 12:18 schreef Robhimself.2 het volgende:
SHOOOTO en Tweek, jullie zijn toegevoegd.
GDR, het was weer brullen gisteravond....Stomme plaatjes.. Die brievenbus ook..
Want?quote:Op vrijdag 26 januari 2007 12:14 schreef Mortale het volgende:
[..]
Actie = reactie, dat weet je toch he? Muhahahahaquote:Op vrijdag 26 januari 2007 12:30 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
Je nick stond gisteren op zwart, maar nog niks doorgestuurd. Zo maar even![]()
Want een light gun gaf signalen, via de console, aan de TV die hij dan zelf weer registreerde op het beeld. De wii-mote kan dit niet dus zal de gameplay anders zijn want je kun niet niet meer langs de loop van het geweer kijken.quote:
Eerst met je wii een mail sturen naar je mailadres. Dan reageer je terug naar je Wii.. Plaatjes kan je gewoon meesturen volgens mij. De eesrte keer kan het effe duren voordat je Wii m binnen krijgt.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 12:33 schreef FJD het volgende:
Ow ja als n00b Wii mailer. Hoe stuur ik mails vanaf hier naar m'n Wii (welk adres). Komen plaatjes goed aan enzo?
Er zit een kartonnen cdtje bij.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 12:42 schreef FJD het volgende:
Bij die Wii points zat een CDtje hoor ik net. Heb ik die echt nodig of is dat maar gelul?
Nee, maar wat weerhoudt nintendo ervan om de Wii-mote te gebruiken als cursor zodat je wel kan mikken op je scherm en toch nog duckhunt kan spelen?quote:Op vrijdag 26 januari 2007 12:40 schreef Mortale het volgende:
[..]
Want een light gun gaf signalen, via de console, aan de TV die hij dan zelf weer registreerde op het beeld. De wii-mote kan dit niet dus zal de gameplay anders zijn want je kun niet niet meer langs de loop van het geweer kijken.
Niks, koop wii play maar.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 12:50 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Nee, maar wat weerhoudt nintendo ervan om de Wii-mote te gebruiken als cursor zodat je wel kan mikken op je scherm en toch nog duckhunt kan spelen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |