Maar afgezien van de turbografx-16 waren de releases dus wel hetzelfde blijkbaar, ook volgens wikipediaquote:Op donderdag 25 januari 2007 14:08 schreef BMH het volgende:
[..]
Niet qua VC releases. In Australië kun je namelijk geen TurboGrafx-16 games downloaden![]()
Daarom staat er ook "bijna altijd" bij tussen haakjes, die slaat dus op de TorboGrafx gamesquote:Op donderdag 25 januari 2007 14:08 schreef BMH het volgende:
[..]
Niet qua VC releases. In Australië kun je namelijk geen TurboGrafx-16 games downloaden![]()
Linksys is ook zo slechtquote:Op donderdag 25 januari 2007 11:15 schreef Haay1971 het volgende:
[..]
Mijn Wii komt probleemloos online via WPA, hidden SSID, kanaal 11 en MAC-filtering aan in m'n router. Kwestie van goed merk router hebben denk ik?
ga 'm zo toevoegen, thanks!quote:Op donderdag 25 januari 2007 12:00 schreef Robhimself.2 het volgende:
[..]
5130-3006-3279-6689 of had je m al? Ben nu VEEL plaatjes aan het verzamelen!
Heb gelezen dat de TurboGrafx-16 hier in beperkte oplage in de winkels heeft gelegen, in Japan scheen het apparaat toch redelijk succesvol te zijn geweest.quote:Op donderdag 25 januari 2007 14:21 schreef __Saviour__ het volgende:
heeft die turbografx-16 hier dan wel in de winkels gelegen? het zegt met echt helemaal niks.
ook hoop ik nog dat de gameboys aan de virtual console toegevoegd gaan worden
Kep de jouwe ook. Fok lijstje uitgedraaid op werk.quote:Op donderdag 25 januari 2007 14:22 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
Linksys is ook zo slecht![]()
[..]
ga 'm zo toevoegen, thanks!
ja maar bij de 360 kan je geen stomme plaatjes mailenquote:Op donderdag 25 januari 2007 14:32 schreef Robhimself.2 het volgende:
Om iemand in je lijst te krijgen, moeten beide partijen overigens de code van de andere invoeren? Bij de 360 ging het VEEL makkelijker namelijk... Send friend request en klaar. Dat mis ik nu een beetje....
Ik snap dat ook nietquote:Op donderdag 25 januari 2007 14:32 schreef Robhimself.2 het volgende:
Om iemand in je lijst te krijgen, moeten beide partijen overigens de code van de andere invoeren? Bij de 360 ging het VEEL makkelijker namelijk... Send friend request en klaar. Dat mis ik nu een beetje....
idd beiden toevoegen is iritant, denk dat het gedaan is omdat veel kinderen @wii spelen en die niet iedereen willen/mogen/kunnen accepteren. -edit-quote:Op donderdag 25 januari 2007 14:32 schreef Robhimself.2 het volgende:
Er is toch een Parental Controls (maar dat is alleen voor spellen/vc kanaal)..Elkaar toevoegen zonder enig notificatie is een minpunt. Bij de DS vond ik dit al minder.quote:Op donderdag 25 januari 2007 14:47 schreef NrSiX het volgende:
[..]
idd beiden toevoegen is iritant, denk dat het gedaan is omdat veel kinderen @wii spelen en die niet iedereen willen/mogen/kunnen accepteren. -edit-
In dit geval is het gewoon onduidelijk. Zo moeilijk moet het toch niet zijn om automatisch een bericht te laten gaan naar de persoon die jij toevoegt met de mededeling "goh deze persoon heeft je toegevoegd, wil je hem/haar ook toevoegen klik dan hier, zo niet klik dan hier".quote:Op donderdag 25 januari 2007 14:52 schreef __Saviour__ het volgende:
Nintendo houdt het gewoon express simpel.
Volledige anonimiteit.quote:Op donderdag 25 januari 2007 14:56 schreef FJD het volgende:
[..]
In dit geval is het gewoon onduidelijk. Zo moeilijk moet het toch niet zijn om automatisch een bericht te laten gaan naar de persoon die jij toevoegt met de mededeling "goh deze persoon heeft je toegevoegd, wil je hem/haar ook toevoegen klik dan hier, zo niet klik dan hier".
Vanuit de japanse cultuur geredeneerd, hier in europa en amerika zijn we er minder beschermend in.quote:
hehe, dat is gewoon wat marketing van Segaquote:Op donderdag 25 januari 2007 16:13 schreef linebear het volgende:
het lijkt er op dat Sonic super is
http://www.wiionly.nl/nieuwsitem.php?nid=796
check die reactie op dat artikelquote:Op donderdag 25 januari 2007 16:13 schreef linebear het volgende:
het lijkt er op dat Sonic super is
http://www.wiionly.nl/nieuwsitem.php?nid=796
quote:miho 25-01-2007 16:16
ik ga hem zeker halen als ik wii heb en deze gave spel
Heb jij die gepost?quote:Op donderdag 25 januari 2007 16:22 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
check die reactie op dat artikel
[..]
verkeerde topic?quote:Op donderdag 25 januari 2007 16:33 schreef Robhimself.2 het volgende:
[afbeelding] Zeer binnenkort samen met andere rommel in uw mailbox!
Is straks ineens op de markt gok ik.quote:Op donderdag 25 januari 2007 16:41 schreef NrSiX het volgende:
[afbeelding]
Weet iemand wat er met deze game is gebeurd? Op de e3 hoor je er nog wat van en nu is ie compleet uit de spotlights![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |