ah ga 1st nog voor ZTP, THDHJ en Raymanquote:
en terrecht want die game is geniaalquote:Op woensdag 24 januari 2007 14:58 schreef mschol het volgende:
rayman zou ik ooit nog wel willen hebben
ik ook wel, hoop alleen niet dat het snel verveeldquote:Op woensdag 24 januari 2007 14:58 schreef mschol het volgende:
rayman zou ik ooit nog wel willen hebben
A non believerquote:Op woensdag 24 januari 2007 15:39 schreef NrSiX het volgende:
Oke dan! Ga toch eerst voor wario ware denk ik, heb de Wii meer voor MP, voor SP pak ik 360 wel =]
een maat van me heeft rayman die heb ik even gejat van hem maar hij is echt tof heb hem nu uit gespeeld dus alles is nu geunlockedquote:Op woensdag 24 januari 2007 15:47 schreef NrSiX het volgende:
Haha ik geloof het zeker wel.. alleen spreekt Wario Ware me meer aan vanwege de korte tijd die je krijgt ( lekker gestress) en de ongelooflijk loze dingen die je moet doen. Ik ga alleen af op het beeldmateriaal wat ik heb gezien, dus kan niet 100% zeggen welke leuker is.
Ik kreeg ook een email met het bericht dat ik nu 500 i.pv. 250 sterren voor mijn Wii heb gehad.quote:Op woensdag 24 januari 2007 15:57 schreef DaMook het volgende:Heb eindelijk de missende 250 sterren van mijn Wii erbij gekregen
, nu heb ik er wel 500 sterren voor gekregen.
een enorme hoeveelheid, dank daarvoor...quote:Op woensdag 24 januari 2007 15:14 schreef metalheadBOC het volgende:
[..]
en terrecht want die game is geniaalHoi mschol
al mn Mii-tjes binnen gehad
![]()
Ik zit al op 1/4equote:Op woensdag 24 januari 2007 16:41 schreef RipCore het volgende:
Holy fucking shit..... 20.000 punten nodig voor dat Zelda beeldje bij de sterrencatalogus.. Nou, dat heb ik niet heur!
Ja, de game is super. Minigames zijn het niet echt waard, maar monkey race zeker wel! Alle nieuwe minigames zijn niet leuk.quote:Op woensdag 24 januari 2007 16:38 schreef MilaNL het volgende:
Heeft iemand hier Monekey Ball: Banana Blitz?
Lijkt me wel leuk spel heb Monkey Ball 1 op de GC.
Is deze beter? En zit monkey race er nog in, en is dat een beetje te besturen met een wiimote?
Die ga ik bestellenquote:Op woensdag 24 januari 2007 17:31 schreef bdt het volgende:
[..]
Ja, de game is super. Minigames zijn het niet echt waard, maar monkey race zeker wel! Alle nieuwe minigames zijn niet leuk.
Maar voor de singleplayer mode is het echt een fantastische game. I love it
Ik dacht even dat het voor de DS was.quote:Op woensdag 24 januari 2007 17:27 schreef R_B het volgende:
Harvest moon scan:
http://www.ngcfrance.com/images/news/wii/harvest_moon/scan_10.jpg
quote:Op woensdag 24 januari 2007 18:10 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Ik dacht even dat het voor de DS was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |