Bij welke MM is dat? Zal me niet verbazen als die in no-time weer uitverkocht zijn. Had 2 weken geleden echt mazzel toen ik daar Wii Play vond. Die dag een aantal van binnen gekomen, en ik had eind van de middag de laatste.quote:Op donderdag 25 januari 2007 09:32 schreef BMH het volgende:
classic controller kost maar 17euro bij de MM.
Mijn Wii komt probleemloos online via WPA, hidden SSID, kanaal 11 en MAC-filtering aan in m'n router. Kwestie van goed merk router hebben denk ik?quote:Op donderdag 25 januari 2007 11:06 schreef FreedonNadd het volgende:
Echt irritant inderdaad dat de Wii alleen wep key nr 1 pakt de DS bij mij precies hetzelfde trouwens.
Dat ook is een cheap ass E-tech maar andere wireless apparaten hebben daar geen moeilijkheden mee alleen de Wii, DS en DS lite.quote:Op donderdag 25 januari 2007 11:15 schreef Haay1971 het volgende:
[..]
Mijn Wii komt probleemloos online via WPA, hidden SSID, kanaal 11 en MAC-filtering aan in m'n router. Kwestie van goed merk router hebben denk ik?
Overigens, BMH, je staat al wéken op grijs in mijn Wii. Als je geen interesse hebt om mij toe te voegen, geen probleem hoor, maar dan delete ik je wel weer uit mijn Wii-adresboek. Hou niet zo van grijze entries in mijn Wii-adressenboek![]()
ik probeer echt goedkoopie routers te vermijden.quote:Op donderdag 25 januari 2007 11:19 schreef FreedonNadd het volgende:
[..]
Dat ook is een cheap ass E-tech maar andere wireless apparaten hebben daar geen moeilijkheden mee alleen de Wii, DS en DS lite.
Ik zal je nummer vast invoeren in mijn Wii, en zie je naam dan op termijn wel van grijs naar zwart veranderen. Vergeet niet dan ook meteen jouw Mii naar mij te zenden, zodat ik je Mii aan je naam in m'n Wii-adresboek kan koppelenquote:Op donderdag 25 januari 2007 11:17 schreef linebear het volgende:
ik hoop je een dezer dagen kan toevoegen Haay....
ik zal mn wii code aan de wiki toevoegen, maar geen idee hoe dat moetquote:Op donderdag 25 januari 2007 00:07 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
Ik zal je ook even toevoegen, Robhimself.2 want die twee footballspelers komen wel bekend voorOh ja, _GdR_ jou had ook toegevoegd (had ik al een tijdje geleden gedaan), maar je bent toch nog grijs hier.
Heb op mijn SD ook nog wel een paar plaatjes![]()
you've got mailquote:Op donderdag 25 januari 2007 11:28 schreef Robhimself.2 het volgende:
[..]
ik zal mn wii code aan de wiki toevoegen, maar geen idee hoe dat moet
dan moet ik me cd wisselenquote:Op donderdag 25 januari 2007 11:51 schreef Nollem het volgende:
Dan moet je eerst ff Wii-sports doendan kun je alles weer aan
Klootzak, zit tot 21:00 op mijn werk....... Hoeveel zijn het er ditmaal?quote:
Welk filiaal?quote:Op donderdag 25 januari 2007 09:32 schreef BMH het volgende:
classic controller kost maar 17euro bij de MM.
21 ofzo.quote:Op donderdag 25 januari 2007 11:56 schreef Robhimself.2 het volgende:
[..]
Klootzak, zit tot 21:00 op mijn werk....... Hoeveel zijn het er ditmaal?
5130-3006-3279-6689 of had je m al? Ben nu VEEL plaatjes aan het verzamelen!quote:Op donderdag 25 januari 2007 00:07 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
Ik zal je ook even toevoegen, Robhimself.2 want die twee footballspelers komen wel bekend voorOh ja, _GdR_ jou had ook toegevoegd (had ik al een tijdje geleden gedaan), maar je bent toch nog grijs hier.
Heb op mijn SD ook nog wel een paar plaatjes![]()
Enschede. Ik kocht em weken geleden. Op dit moment zijn ze iig niet op voorraad. Maar bij de intertoys kosten ze 19 euro.quote:
Hebben!quote:Op donderdag 25 januari 2007 13:19 schreef gamefreek het volgende:
Australie krijgt morgen Mario Kart 64 in de VC, dus een beetje hoop dat Mario Kart 64 hier dus ook morgen in de VC verschijnt![]()
dan MOET ik VC punten kopenquote:Op donderdag 25 januari 2007 13:19 schreef gamefreek het volgende:
Australie krijgt morgen Mario Kart 64 in de VC, dus een beetje hoop dat Mario Kart 64 hier dus ook morgen in de VC verschijnt![]()
Volgens een bericht van eerder deze week zouden het 3 segagames zijn deze keer.quote:Op donderdag 25 januari 2007 13:19 schreef gamefreek het volgende:
Australie is anders ook PAL en hanteerd meestal (bijna altijd) dezelfde releasedata als Europa.quote:Op donderdag 25 januari 2007 13:38 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Volgens een bericht van eerder deze week zouden het 3 segagames zijn deze keer.
Releases per regio verschillen. Dat Australie het krijgt zegt niks over Europa.
hmm ok, ik lees het net ja. Dan zou het wel tof zijnquote:Op donderdag 25 januari 2007 13:41 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Australie is anders ook PAL en hanteerd meestal (bijna altijd) dezelfde releasedata als Europa.
quote:Mario Kart 64 Hits VC Next Week
NOA makes it official.
by Matt Casamassina
January 23, 2007 - Nintendo of America revealed on Tuesday that it would make Mario Kart 64 available to the Wii Shopping Channel next week. The acclaimed racer marks the second N64 title released for the Virtual Console.
Mario Kart 64 pits players in control of classic racers and challenges them to navigate a series of twisting, turning environments while using special power-ups. The title's single-player mode was fun, but the game will always be remembered for its addictive multiplayer offering -- IGN's own editors spent too many hours to count battling in some of its many arenas.
Niet qua VC releases. In Australië kun je namelijk geen TurboGrafx-16 games downloadenquote:Op donderdag 25 januari 2007 13:41 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Australie is anders ook PAL en hanteerd meestal (bijna altijd) dezelfde releasedata als Europa.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |