De meeste hier, het is ook grappig (zeker met meerder personen), en welke game is wel zinvol?quote:Op donderdag 11 januari 2007 08:57 schreef dapluiz het volgende:
Heb zelf geen wii, maar iemand al hier die die sports pack uit de OP heeft ? Ziet er wel grappig maar zinloos uit
English/Brain Training?quote:Op donderdag 11 januari 2007 09:22 schreef Nollem het volgende:
Wie sports is gewoon fun en ik ben het eens met mrdjey, welke game is wel zinvol ??
Ook leuk in je eentje of is het echte een multiplayer game?quote:Op donderdag 11 januari 2007 11:07 schreef RaymanNL het volgende:
Het is 50 euro, maar voor 50 euro heb je wel heel veel lolHet spel is echt brilliant
![]()
Geniaal gewoon
Ook de humor in het spel
![]()
![]()
kort om:
DOEDOEODEDOEODOEODEOEODODODEODEODEODEDEODODOEODOEODEODOEODEODOE!!!!!!!
ik heb maar 1 remote. Kun je met 1 remote toch met zn 2-en spelen? (net zoals met Wii sports)quote:Op donderdag 11 januari 2007 11:07 schreef RaymanNL het volgende:
Het is 50 euro, maar voor 50 euro heb je wel heel veel lolHet spel is echt brilliant
![]()
Geniaal gewoon
Ook de humor in het spel
![]()
![]()
kort om:
DOEDOEODEDOEODOEODEOEODODODEODEODEODEDEODODOEODOEODEODOEODEODOE!!!!!!!
Ik heb het alleen nog maar in me eentje gespeeldquote:Op donderdag 11 januari 2007 11:09 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Ook leuk in je eentje of is het echte een multiplayer game?
Ik heb maar 1 wiimote en nunchuck nu. Meer aanschaffen erbij wordt iets te duur.
Volgens mij heeft het spel niet eens een multiplayerquote:Op donderdag 11 januari 2007 11:10 schreef suus21 het volgende:
[..]
ik heb maar 1 remote. Kun je met 1 remote toch met zn 2-en spelen? (net zoals met Wii sports)
Sports pack zijn de golfclub, honkbalclub en tennisracket, niet Wii Sports. Ik gok dat het zo goed als waardeloos is. Het enige wat ik fijn zou vinden is de honkbalclub zodat je wat meer gewicht aan het uiteinde hebt. Aan de andere kant zuig ik sowieso in honkbal dus dat speel ik nooitquote:Op donderdag 11 januari 2007 09:02 schreef mrdjey het volgende:
De meeste hier, het is ook grappig (zeker met meerder personen), en welke game is wel zinvol?
Heeft Wario geen mp? Dan koop ik hem zeker niet, Touched begon me al snel te vervelen zo in mijn eentje...quote:Op donderdag 11 januari 2007 11:12 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Volgens mij heeft het spel niet eens een multiplayer
Er staat op de hoes namelijk een 1tje op de Wiimote![]()
Je kunt met 12 man multiplayeren met maar 1 controller (constant doorgeven dus)quote:Op donderdag 11 januari 2007 11:12 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Volgens mij heeft het spel niet eens een multiplayer
Er staat op de hoes namelijk een 1tje op de Wiimote![]()
OMFGquote:Op donderdag 11 januari 2007 11:16 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Je kunt met 12 man multiplayeren met maar 1 controller (constant doorgeven dus)
En de multiplayer komt pas beschikbaar als je de story mode hebt uitgespeeld;)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. ziet staan
- Erg apart om de wii mote als telefoon op te moeten pakken.
- De laatste Boss... probeer dan maar eens stil te blijven staan, heerlijk. Zouden ze een heel spel van moeten maken.
- Zwaardvechten en de Wii mote, echt wel dat het goed kan
Toch gaat mijn exemplaar terug zometeen.![]()
hoopt meequote:Op donderdag 11 januari 2007 11:28 schreef FJD het volgende:
Ik blijf hopen op een Star Wars game. Vliegen, schieten en het belangrijkste: light saber gevechten
quote:Op donderdag 11 januari 2007 11:08 schreef NrSiX het volgende:
btw welke game is leuk om alleen te spelen, voor mp heb ik nu wel games.. maar wil nog een leuke singleplayergame ( red steel niet want die heb ik en valt me tegen..) misschien toch maar zelda, alleen heb ik nog nooit zelda (voorgaande delen) gespeeld.
Ik nog niet... en ik denk dat de eerst First Person Shooter op de Wii voor mij toch echt Metroid gaat worden. (Ik hoop dan de eindbaas niet te moeilijk is, want die van Metroid Prime heb ik nog steeds niet weten de doden...)quote:Op donderdag 11 januari 2007 11:31 schreef donderopman het volgende:
Maar heeft iemand al Far Cry gespeelt? want ik ben wel benieuwd hoe die ervaren word aangezien de gamesites er niet echt positief over waren
quote:Op donderdag 11 januari 2007 10:39 schreef Nollem het volgende:
Yeah learnted my English by playing The Curse of Monkey Island... ARRRRRRR
Memorable Quote:
"Oh Yeah, well you fight like a cow!"
Ik schrijf graag foenetisch engelsquote:
fonetischquote:
Ik vind de humor in beide games brilliant, maar Rayman heeft franse humor (AAARGHWHAHHAH STOKBRODENquote:Op donderdag 11 januari 2007 11:28 schreef DinoPK het volgende:
Kan hier niet editten (citrix) , dus nog maar een post: Nollem, de humor is heel anders. Rayman is hartstikke grappig en gestoord. Wario ware heeft een japans gevoel. Niet echt grappig, wel erg verrassend. Er zitten geinige dingetjes in maar Rayman Raving Rabbids is veeel grappiger (dan onderhand welk spel dan ook).
Blijft toch altijd lastig. Het enige waarbij ervaring niet super veel helpt zal met spellen als Mario Party zijn omdat je daar gewoon 'dom' aan het button bashen bent. Toch blijft Wii Sports de meest geniale party game van dit momentquote:Op donderdag 11 januari 2007 11:43 schreef speknek het volgende:
Als partygame is ie briljant, maar eigenlijk ook net niet geschikt, want de mensen die het vaker gespeeld hebben, herkennen de microgames veel sneller.
quote:Op donderdag 11 januari 2007 11:25 schreef DinoPK het volgende:
Rayman, je maakt dezelfde fout als ik, niet te positief zijn over de game na een uurtje spelen. Initieel is het erg leuk, humor is gaaf, mogelijkheden van de wii mote zijn ongekend maar je bent er met 3 uurtjes spelen doorheen. Dan kan je wel weer high scores gaan verbeteren maar zoiets is leuker op een handheld dan op een console.
Iedereen zou het spel moeten spelen, zeker, maar ik was er na een aantal uurtjes al heel wat minder enthousiast over. Grootste gebrek: veels te weinig unlockables, Twisted op de GBA loopt over van de extra's (hoe onzinnig dan ook), in deze versie zitten maar 3-4 leuke extra's. Te weinig vind ik zelf.
Overigens zijn de retro games (de nintendo ronde) tamelijk briljant
Een paar leuke opvallende dingen:
- Het is maar goed dat er wriststraps zijn (als je opeensZit er in het spel een realtime zwaardvecht ding?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. ziet staan
- Erg apart om de wii mote als telefoon op te moeten pakken.
- De laatste Boss... probeer dan maar eens stil te blijven staan, heerlijk. Zouden ze een heel spel van moeten maken.
- Zwaardvechten en de Wii mote, echt wel dat het goed kan
Toch gaat mijn exemplaar terug zometeen.![]()
![]()
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
Weet iemand al hoe je van die effect ballen kan slaan, bij tennis? ik heb van alles geprobeerd maar het lukt niet...quote:Op donderdag 11 januari 2007 11:45 schreef FJD het volgende:
[..]
Blijft toch altijd lastig. Het enige waarbij ervaring niet super veel helpt zal met spellen als Mario Party zijn omdat je daar gewoon 'dom' aan het button bashen bent. Toch blijft Wii Sports de meest geniale party game van dit momentOok al moet je je als ervaren Wii speler inhouden omdat anders de lol er wel erg snel af is.
In Japan heet de spellenreeks niet Wario Ware, maar Made in Wario.quote:Op donderdag 11 januari 2007 12:12 schreef _GdR_ het volgende:
uit de top100 van japan:
"070. Made in Wario (Wii) - 196.766"
Made in Wario? is dat gewoon andere titel dan smooth moves ofzo?
Let je even goed op welkequote:Op donderdag 11 januari 2007 12:31 schreef Chanty87 het volgende:
Nou hèhè, m'n pa gaat vanmiddag een draaloze router halen, kan ik ook online
Wel beetje gek jaquote:Op donderdag 11 januari 2007 12:44 schreef DinoPK het volgende:
Wario maar geruild voor Red Steel. Financieel gezien niet heel handig (red steel is 2e hands redelijk goedkoop te vinden) maar goed. Ben benieuwd, spel krijgt zulke gigantische mixed reviews maar toch lijkt het mij geinig. Voor de rest is er echt niets de moeite waard zeg.. laatste keer dat ik een early adopter ben met een console (normaal spring ik veel later in, laatste console welke ik gelijk heb gekocht bij release was de saturn). Lijk wel gek trouwens, heb sports en zelda eigenlijk nog amper kunnen spelen, maar daar kom ik zeker nog wel aan toe.
De Netgear WPN824 van UPC wordt het. Had nog even op de officiële Wii site gekeken wat de benodigdheden zijn, en tot dusver heb ik niet iets kunnen vinden waardoor het niet zou kunnen werken, dus dat zit wel goed denk ikquote:Op donderdag 11 januari 2007 12:33 schreef FJD het volgende:
[..]
Let je even goed op welkeKwam er achter dat ook m'n 3Com Officeconnect niet wilde werken
Nou had ik al een dongle dus ik ben er niet echt ingedoken maar toch.
We hadden natuurlijk ook zelf kunnen zoekenquote:Op donderdag 11 januari 2007 11:31 schreef Nollem het volgende:
hoopt mee
Al maken ze een Jedi Academy Port.. dan ben ik al gelukkig
Beide spellen lijken mij echt zwaar relax. Ik ben vooral benieuwd naar Trauma Centerquote:Op donderdag 11 januari 2007 12:46 schreef speknek het volgende:
[..]
Wel beetje gek ja. Zelda en Sports kun je rustig een maand lang gamen (wel meer), en tegen die tijd komen als het goed is Metroid Prime 3 en Trauma Center uit.
sinds wanneer is Q4 2007 over 1 maand.. MP3 duurt nog wel even hoorquote:Op donderdag 11 januari 2007 12:46 schreef speknek het volgende:
[..]
Wel beetje gek ja. Zelda en Sports kun je rustig een maand lang gamen (wel meer), en tegen die tijd komen als het goed is Metroid Prime 3 en Trauma Center uit.
Is idd anders. Powerknopje is rond bij mij, en die knoppen moeten 1 en 2 zijn. Hij lijkt ook wel uitgerekt. Zal er wel heel slecht in geplakt zijnquote:Op donderdag 11 januari 2007 13:58 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
valt me nu trouwens op, die Wiimote in dat plaatje (2 posts omhoog) is dat een andere versie?
powerknop is iets anders en er staat a en b op de kleinere knoppen..
Nee het is een oude concept versie. De speaker is er ook pas later ingebouwd.quote:Op donderdag 11 januari 2007 14:01 schreef Brentmeister het volgende:
Is idd anders. Powerknopje is rond bij mij, en die knoppen moeten 1 en 2 zijn. Hij lijkt ook wel uitgerekt. Zal er wel heel slecht in geplakt zijn
De speaker mist ook iddquote:Op donderdag 11 januari 2007 14:22 schreef speknek het volgende:
[..]
Nee het is een oude concept versie. De speaker is er ook pas later ingebouwd.
Mij ook niet...quote:Op donderdag 11 januari 2007 15:00 schreef Kill_em_all het volgende:
Damn al die hype om een mini game spel... wario lijkt mij echt geen donder aan.
Ik heb het spel gewoon gkeocht, onder hype, en toen gespeeld, zonder hype, en ik vind het tofquote:Op donderdag 11 januari 2007 15:00 schreef Kill_em_all het volgende:
Damn al die hype om een mini game spel... wario lijkt mij echt geen donder aan.
Daar ben ik het mee eens, echt alleen prutsers laten dat ding rond vliegen... heb hem niet een keer uit mijn hand laten glijden...quote:Op donderdag 11 januari 2007 15:23 schreef __Saviour__ het volgende:
niet dat ik die dingen al nodig gehad heb. alleen idioten laten dat ding vallen.
en toch wil je het risico niet nemen als je een mega-smash richting je peperdure LCD scherm maaktquote:Op donderdag 11 januari 2007 15:25 schreef Nollem het volgende:
Daar ben ik het mee eens, echt alleen prutsers laten dat ding rond vliegen... heb hem niet een keer uit mijn hand laten glijden...
Ik weet niet wat het doet, waarschijnlijk fixt het wat bugsquote:Op donderdag 11 januari 2007 15:30 schreef __Saviour__ het volgende:
Voegt de 2.1 update nog iets interessants toe of kan ik voorlopig wel negeren?
Heeft geen LCD maar een degelijk stevige SHARP-beeldbuisquote:Op donderdag 11 januari 2007 15:31 schreef FJD het volgende:
[..]
en toch wil je het risico niet nemen als je een mega-smash richting je peperdure LCD scherm maakt
Dan heb je een excuus om er eentje te kopenquote:Op donderdag 11 januari 2007 15:54 schreef Nollem het volgende:
Heeft geen LCD maar een degelijk stevige SHARP-beeldbuis"Laat maar vliegen dat ding !"
![]()
dat polsbandje schuift bij mij trouwens, tijdens lange tennis rallies, langzaam van mijn pols en mijn hand af, en ik heb echt geen tijd om hem tijdens de rally weer goed te doen..quote:Op donderdag 11 januari 2007 15:31 schreef FJD het volgende:
[..]
en toch wil je het risico niet nemen als je een mega-smash richting je peperdure LCD scherm maakt
2.1 update? Mis ik iets?quote:Op donderdag 11 januari 2007 15:30 schreef __Saviour__ het volgende:
Zou ik dan vanavond worden begroet door een blauw pulsende wii ?quote:Op donderdag 11 januari 2007 15:30 schreef __Saviour__ het volgende:
het geeft alleen een update voor ouderlijk toezicht zover ik weet.quote:Op donderdag 11 januari 2007 15:30 schreef __Saviour__ het volgende:
ahh thnx ..quote:Op donderdag 11 januari 2007 16:30 schreef __Saviour__ het volgende:
http://money.cnn.com/quote/quote.html?pg=qu&sid=6137&symb=NTDOY&time=1yr&uf=0
na 5x kijken had ik ook door dat ik de dikke straps hadquote:Op donderdag 11 januari 2007 16:35 schreef Neverstop het volgende:
Heb vandaag m'n nieuwe straps binnen gekregen, na 2 of 3 weken ofzo.
Blijkt alleen dat ik al dikkere straps had. Ben nu wel benieuwd hoe dun ze hiervoor waren. Ik was er namelijk van overtuigd dat ik nog de oude straps had.
Maar toch flink in waarde gestegen sinds begin vorig jaar. Als je nou toen eens 1000 aandeeltjes gekocht had, zou je nu een leuke winst hebben.quote:Op donderdag 11 januari 2007 16:35 schreef mschol het volgende:
[..]
ahh thnx ..
1 aandeel is slechts $30
ze hebben wel een drop van ~32 -> ~29 gehad tussen 7 en 9 januari
De oude straps waren grijs en niet witquote:Op donderdag 11 januari 2007 16:35 schreef Neverstop het volgende:
Heb vandaag m'n nieuwe straps binnen gekregen, na 2 of 3 weken ofzo.
Blijkt alleen dat ik al dikkere straps had. Ben nu wel benieuwd hoe dun ze hiervoor waren. Ik was er namelijk van overtuigd dat ik nog de oude straps had.
jammer van die wii motequote:Op donderdag 11 januari 2007 17:03 schreef Ipho het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
Hij is wel wat te groot![]()
Remember, this technique will only work at your opponent’s residence.quote:
waar heb je die shirts weg johquote:Op donderdag 11 januari 2007 17:03 schreef Ipho het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
Het zou mooier zijn geweest als de wii-mote verticaal stondquote:Op donderdag 11 januari 2007 17:03 schreef Ipho het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
Zo te zien doen er aardig wat helden mee:quote:Op donderdag 11 januari 2007 18:48 schreef Tweek het volgende:
Als er nog mensen zijn die me willen toevoegen: 3388 6022 4020 0341
Overigens marvel is best een leuk spel, als je een beetje wat weet van de stripverhalen is het best vermakelijk. Controls zijn redelijk simpel, je kan gewoon buttonbashen als je wil, maar ook met de remote werken. Camera bestuur je door de nunchuck te kantelen, best leuk gedaan. Heb er nu zo'n 15 uur opzitten, wordt nog zo'n 20-25. Dan heb je nog 27 aparte missies te doen, veel te unlocken en vinden en nog multiplay. Komt vast nog wel in de budget bakken en dan is het zeker een aanrader.
Ik heb deze game een week na de Wii Launch gekocht en als je van Marvel houdt is het zeker een leuke game. De controls werken ook nog eens redelijk mee dus het is plezierig om te spelen.quote:Op donderdag 11 januari 2007 18:48 schreef Tweek het volgende:
Als er nog mensen zijn die me willen toevoegen: 3388 6022 4020 0341
Overigens marvel is best een leuk spel, als je een beetje wat weet van de stripverhalen is het best vermakelijk. Controls zijn redelijk simpel, je kan gewoon buttonbashen als je wil, maar ook met de remote werken. Camera bestuur je door de nunchuck te kantelen, best leuk gedaan. Heb er nu zo'n 15 uur opzitten, wordt nog zo'n 20-25. Dan heb je nog 27 aparte missies te doen, veel te unlocken en vinden en nog multiplay. Komt vast nog wel in de budget bakken en dan is het zeker een aanrader.
je hoorde idd mensen dat roepen, maar net als de wii wordt ook zelda steeds beter verkrijgbaar..quote:Op donderdag 11 januari 2007 19:10 schreef Webby het volgende:
Ik hoorde zoveel mensen roepen dat Zelda nergens te krijgen is? Ik zag er in Hilversum in elke winkel stapels liggen..
Ook bij de FreeRecordShop in Hilversum ? Ik wil Zelda persé bij de FRS kopen (vanwege 10% korting en Freebees), maar zowel in Utrecht als in Almere heeft de FRS géén Zeldaquote:Op donderdag 11 januari 2007 19:10 schreef Webby het volgende:
Ik hoorde zoveel mensen roepen dat Zelda nergens te krijgen is? Ik zag er in Hilversum in elke winkel stapels liggen..
quote:Op donderdag 11 januari 2007 11:11 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ik heb het alleen nog maar in me eentje gespeeldDus dat zegt al genoeg
Red Steel wordt mijn volgende spel na Zelda. Gelukkig is die overal nog te koopquote:Op donderdag 11 januari 2007 22:31 schreef DinoPK het volgende:
Ik zat vanavond eens te kijken, 1.45 uur heb ik erover gedaan om alle poppetjes vrij te spelen in wario. Natuurlijk lang niet alle mini games gehad, maar dat is wel erg kort, twisted ging veel langer mee.
Red Steel ervoor gehaald, had ik eerder moeten doen. Mijn type spelletje
ik moet ze nog steeds ontvangen, gelukkig zijn er nog geen ernstige ongelukken gebeurd!quote:
nee al een tijdje in de winkel best leuk gedaanquote:Op donderdag 11 januari 2007 20:34 schreef Steve-O het volgende:
Iemand Splinter cell al gespeeld zag hem wel liggen net in de winkel ?
doen ze toch ook? ik bedoel wie zit er op parental control te wachten...quote:Op vrijdag 12 januari 2007 00:59 schreef __Saviour__ het volgende:
Die updates mogen ze wel beter kenbaar maken. Dat er een berichtje op het prikbord komt ofzo.
hou je smoel en speel zelda.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 01:24 schreef Ruzbeh het volgende:
Nintendo mag nu echt een schop onder de kont krijgen. Ze produceren echt veels te weinig.
Ik ben nijdig en begin vertrouwen in Nintendo kwijt te raken.
Je hebt gelijk.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 01:35 schreef __Saviour__ het volgende:
Die aanleveringsproblemen lossen nu toch wel op hoor.
Ziet er wel naar uitquote:Op vrijdag 12 januari 2007 01:38 schreef SPiDeY. het volgende:
Maar 1 nieuwe vc game? Xevious (NES), that's it?![]()
als je de maling tussen nintendo en mij ziet hebben ze maar 6 miljoen tot maart 2007 en geen 8 dat betekend dus nog maar 2 miljoen van jan tot maart. Meer lukt ook echt niet.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 01:53 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Je hebt gelijk.
Het is gewoon dat ik net te lezen kreeg dat de Wii maar 600.000 verkocht in December 2006 in de VS. Nintendo heeft dus weinig geleverd. Het kan makkelijk 1.000.000 kunnen zijn. Maar dat boeit niet. Nu zitten ze wel rond de 4 miljoen wereldwijd en dat valt hardstikke mee. Tegen het eind van Maart 2007 moet 8 miljoen wel mogelijk zijn, IMO.
ik verwacht metroid prime en sadness ( eind 2007 staat die gepland) en resident evil chronicels als marketing offensief van nintendo ( ik verwacht super mario galaxy eerder maar ook die kan daardoor later komen zou een slimme zet zijn)quote:Op vrijdag 12 januari 2007 08:03 schreef FJD het volgende:
en toch blijf ik het een ontzettende misstap vinden dat er niet genoeg consoles beschikbaar waren voor kerst. Nu moeten ze volgende jaar meedoen in een reclameoorlog die de Sony tegen MS uit zal lokken en ik vraag me af of Nintendo daarin kan en wil meegaan. Aan de andere kant blijft Nintendo een leuker product hebben voor de normaal gesproken non-gamers.
Als Nintendo zich echt op de non-gamer markt wil richten dan is alleen Mario een selling point en met een beetje geluk MP. Non-gamers beleven het meeste plezier aan de eenvoudigere spellen die de mote op een duidelijke manier gebruiken en dan blijf je al snel hangen op sport spellen. Zelf ben ik erg benieuwd naar Tiger Woods 07 en Tennis Masters. Golf en Tennis zijn wat mij betreft ook de leukste spellen uit Wii Sports en lenen zich erg goed voor uitbreiding.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 08:08 schreef depax het volgende:
ik verwacht metroid prime en sadness ( eind 2007 staat die gepland) en resident evil chronicels als marketing offensief van nintendo ( ik verwacht super mario galaxy eerder maar ook die kan daardoor later komen zou een slimme zet zijn)
Je Wii op 60 Hz zettenquote:Op vrijdag 12 januari 2007 08:48 schreef Nollem het volgende:
Ok, ik liep gisteren dus tegen die Rayman-bug aan.
Konijntjes hebben van Nature een ritme gevoel-2
Op een gegeven moment kun je dus de radio's niet maar aanslaan, of de konijnen niet meer weg slaan. Ik heb het zo uitvoerig geprobeerd, dat mijn nieuwe straps gelijk een goede test hebben moeten doorstaan. Ik baal daar wel van want het is nu de enige minigame die ik dus niet gehaald heb.98% Heeft iemand anders die problemen ook mee gemaakt?
Verder gisteren gefitnessed30 naar 20...dacht ik
liet ie ineens mijn leeftijd stijgen naar 27
Goed.. dat was mijn Wii-game update voor vandaag
Flauwe grap hequote:Op vrijdag 12 januari 2007 08:48 schreef Nollem het volgende:
Verder gisteren gefitnessed30 naar 20...dacht ik
liet ie ineens mijn leeftijd stijgen naar 27
quote:Op vrijdag 12 januari 2007 08:55 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Je Wii op 60 Hz zettenDan werkt het wel
![]()
Ik heb nog nooit hoeven boxen bij de fitnessquote:Op vrijdag 12 januari 2007 08:56 schreef FJD het volgende:
[..]
Flauwe grap heMijn record staat op 23 maar dat ligt ook heel erg aan de games die je krijgt. Stiekem skip ik altijd boxen
Ik sla namelijk altijd de trainer in elkaar
Ik zeg altijd dat ik geen nunchuck heb en dan hoef ik niet te boxen . Meestal heb ik ook geen zin om dat ding in te pluggen dus dat komt goed uitquote:Op vrijdag 12 januari 2007 08:58 schreef Nollem het volgende:
Ik heb nog nooit hoeven boxen bij de fitnessmeestal tennisen of honkbal.
Ja, het is raar, maar het is gewoon een bugquote:Op vrijdag 12 januari 2007 08:57 schreef Nollem het volgende:
[..]dat kan mijn tv niet aan, (lees aantal replies terug, degelijke sharp beeldbuis
) maar dan sluit ik hem wel ff op een andere tv aan. Wel raar overigens....
Oeh kan ik die vangen en naar Zelda portenquote:Op vrijdag 12 januari 2007 09:13 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ja, het is raar, maar het is gewoon een bug![]()
Zuiderpark-Computers.nlquote:Op vrijdag 12 januari 2007 11:33 schreef __Saviour__ het volgende:
besteld dus? is dat goedkoper en zo ja waar.
Mijn Wii aga staat op 23, na het fitnessen ging ie mijn leeftijd berekenen, er kwam eerst 36 te staan. Ik dacht WTF, de animatie ging nog door tadada 23! Evil Wii! Zulke geintjes deden ze ook bij Brain Trainingquote:Op vrijdag 12 januari 2007 10:33 schreef suus21 het volgende:
wat is jullie hoogste Wii age tot nu toe? Mijn 23...maar ik kom niet lager uit.
Die deelden ze uit op de E3quote:Op donderdag 11 januari 2007 17:25 schreef s0ul1991 het volgende:
OMFG waar heb je dat T-shirt weg![]()
Wil het ook
Bij mij kwam er laatst 20 te staan. Ik dacht dat het dan wel weer iets van 26 zou zijn of zo (het ging ook best lekker).quote:Op vrijdag 12 januari 2007 11:44 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
Mijn Wii aga staat op 23, na het fitnessen ging ie mijn leeftijd berekenen, er kwam eerst 36 te staan. Ik dacht WTF, de animatie ging nog door tadada 23! Evil Wii! Zulke geintjes deden ze ook bij Brain Training![]()
Nintendo is best coulant, dus ik zal niet weten waarom je ook maar 1 rekening zou kunnen krijgen. Gewoon vandaag nog opsturen of evt zelf wegbrengen, dan heb je hem ca binnen 2 weken (10 werkdagen) weer terug.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 12:54 schreef Neverstop het volgende:
Tot 8 januari bij de Bart Smit, mooi kut dus. En omruilen voor wat? Alsof daar nog een Wii te krijgen is.
Ik heb 'm nu even uit z'n "plekje" gehaald en los op de grond gezet kijken of het verdwijnt.
Bart Smit lult maar wat, je hebt gewoon garantie daar. Of je dat wilt is een tweede zeker als je net zo goed naar Nintendo kunt stappen.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 12:54 schreef Neverstop het volgende:
Tot 8 januari bij de Bart Smit, mooi kut dus. En omruilen voor wat? Alsof daar nog een Wii te krijgen is.
Mijn gamecube had ook een gare chip waardoor het elke keer vastliep. Cube naar nintendo gestuurd met een briefje wat er aan de hand was, en zonder te betalen teruggekregen.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 12:41 schreef Neverstop het volgende:
Het lijkt aan m'n Wii te liggen in Zelda ontstaat het ook, op fora zeggen ze dat het aan de graphics chip ligt.
Ik ga Nintedo maar bellen denk ik, gvd hier heb ik echt geen zin in.
EDIT:
Net van de telefoon af: "ja hebben we nog nooit van gehoord ik denk dat je je Wii moet opsturen". Dus ik vraag of de reparatie gratis is: "als het onder de garantie valt wel". Dus ik wil nog vragen hoe en waar en wat ik dat op moet sturen maar toen lag de telefoon er al op.
Heeft iemand al ervaring met het terugsturen van spullen naar Nintendo? Wat een lekker begin van m'n weekend kutzooi.
Ik weet niet precies hoe het zit maar ik denk het welquote:Op vrijdag 12 januari 2007 13:11 schreef Neverstop het volgende:
Kan ik 'm niet gewoon terugbrengen naar de Bart Smit dat zij 'm opsturen?
Had je toen een nieuwe Cube gekregen?quote:Op vrijdag 12 januari 2007 13:15 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Mijn gamecube had ook een gare chip waardoor het elke keer vastliep. Cube naar nintendo gestuurd met een briefje wat er aan de hand was, en zonder te betalen teruggekregen.
Daar gaat m'n Zelda savegame danquote:Op vrijdag 12 januari 2007 13:18 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik weet niet precies hoe het zit maar ik denk het wel
Je doet zaken met BS, niet met Nintendo. BS zorgt er dus maar voor dat het product weer heel terug komt. Bijkomend nadeel is wel dat het langer kan gaan duren omdat het via BS naar Nintendo gaat. De kosten zullen denk ik bij BS blijven, vandaar ook dat ze zeggen dat je maar een maand garantie hebt. Voor zover ik weet is dat in strijd met EU of NL wetgeving en dus ongeldig.
De kans is ook groot dat ze bij Nintendo je Wii niet eens bekijken, ding weggooien en je een nieuwe sturen. Dan kan het dus heel snel gaan. De onderzoekskosten/verzendkosten maken het voor Nintendo niet waard om het ding te onderzoeken.
Nee ze hadden alleen de chip vervangen.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 13:29 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
Had je toen een nieuwe Cube gekregen?
Blijf ik schandalig vindenquote:Op vrijdag 12 januari 2007 13:43 schreef Haay1971 het volgende:
Hoop voor je (Neverstop) dat je dan nog geen VC games gedownload hebt, want die zijn aan je Wii gekoppeld, en als je een nieuwe Wii krijgt, dan ben je die dus ook kwijt.
Kopie. Nooit origineel meegeven.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 13:47 schreef Neverstop het volgende:
Stomme vraag, zou ik m'n aankoopbewijs erbij moeten doen?
Ze willen het juist niet overdraagbaar houden. Je koopt dan ook niet vc-games, je krijgt alleen een licentie om ze te mogen gebruikenquote:Op vrijdag 12 januari 2007 13:47 schreef FJD het volgende:
Blijf ik schandalig vindenKoppel die aan iets wat tenminste overdraagbaar is.
pas na het weekend inpakken he, pakketjes doen ze niets mee int weekend.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 13:42 schreef Neverstop het volgende:
Nou ik "moest" toch al opnieuw beginnen van mijn vriendin, want ze wil meekijken dus opzich kan ik ermee leven.
Ik had zonet trouwens een stuk jongen aan de telefoon die een stuk meer klantgericht te werk ging. Hij wist ook WEL wat artifacts zijn en adviseerde mij om de console verzekerd in de originele doos te versturen. Op zo'n manier dat ze niet kunnen zien dat het een Wii is, hij raadde me aan hem gewoon in te pakken. Dat ga ik denk ik maar doen dan, met een brief erbij wat er precies verkeerd aan is.
Ook wist hij me te vertellen dat savegames worden overgezet naar een eventuele nieuwe console.
Thnx voor de tip! Ik had 'm gewoon zo verstuurd over een uurtje, ik ga 'm maandag wegbrengen.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 14:01 schreef floydvisser het volgende:
[..]
pas na het weekend inpakken he, pakketjes doen ze niets mee int weekend.
is minder veilig als ie t hele weekend op het postkantoor ligt...
en je kan nog ff spelen!![]()
Dit is er mis met mijn Wii.quote:Er ontstaan zogenaamde “artifacts” op verschillende plaatsen in het scherm tijdens spelen. Soms te zien als witte puntjes, maar ook vaak als groepjes “verkleurde” en “bewogen” pixels bij elkaar. Het is erg storend tijdens het spelen.
Ik weet niet exact hoe lang de problemen zich al voordoen. Vandaag is het probleem duidelijk aan het licht gekomen nadat ik het spel Rayman Raving Rabbids voor het eerst in mijn Wii stopte (even daarvoor gekocht). In dit spel zijn de artifacts echt ontzettend duidelijk te zien, vooral in de donkere mini-games zoals “koe slingeren”. Maar in de arena waar je je voor het spelen bevindt zijn ze ook zichtbaar.
Hierna heb ik gekeken of de problemen zich ook voordoen in mijn andere games (Wii Sports en Zelda), hier zijn ze eveneens te zien. Het lijkt echter alsof ze in Rayman opvallender aanwezig zijn.
Vooral een stukje linksboven en rechtsboven van het midden van het scherm zijn de artifacts goed te zien. Ze doen zich echter over het hele scherm voor, de plaatsen lijken ongeveer gelijk te blijven.
Hier nog een discussie over hetzelfde probleem:quote:Hoewel de console al volledig los staat en zijn lucht makkelijk kwijt kan heb ik de console in eerste instantie volledig losgekoppeld en nog verder verwijderd van eventuele obstakels. Na een tijdje nogmaals geprobeerd, het probleem bleef echter.
Ik heb de console ingesteld op 60Hz in plaats van 50Hz, geen verschil.
De console horizontaal geplaatst in plaats van verticaal, geen verschil.
Mijn andere spellen geprobeerd (Wii Sports en Zelda). Hoewel in mindere mate, of misschien minder opvallend, zijn de artifacts ook in deze games te zien.
De Wii heb ik vervolgens op een andere TV aangesloten, het probleem was daarop echter ook gewoon te zien.
Ga ik ook wel vanuit, hij gaat niet voor niets terug naar Nintendo.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 15:58 schreef Nollem het volgende:
Bij mij is er bij Rayman niets opgevallen, ook bij zelda en play en sports niets... dus ik denk dat het echt aan je Wii ligt
cut de boelshit. hij is gewoon verrot. klaar.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 17:21 schreef Kill_em_all het volgende:
Als je artifacts op je beeldscherm ziet ligt het aan het geheugen in je wii dat gaar is. Een tv of kabel kan geen artifacts veroorzaken.
Lol, paar pagina's terug en je kunt het lezen...quote:Op vrijdag 12 januari 2007 17:51 schreef Arma_Angelus het volgende:
iemand toevallig warioware al opgepikt?
Daarom, waarschijnlijk videochip naar de maan of een warmte probleem. Laatste is onwaarschijnlijk.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 17:21 schreef Kill_em_all het volgende:
Als je artifacts op je beeldscherm ziet ligt het aan het geheugen in je wii dat gaar is. Een tv of kabel kan geen artifacts veroorzaken.
Nog steeds uitverkocht?quote:Op vrijdag 12 januari 2007 18:08 schreef Evad het volgende:
[..]
Lol, paar pagina's terug en je kunt het lezen...![]()
Anyway, ik heb nog steeds geen Wii
Wow, spooky. Lijken wel verborgen boodschappenquote:Op vrijdag 12 januari 2007 18:13 schreef Neverstop het volgende:
[..]
Daarom, waarschijnlijk videochip naar de maan of een warmte probleem. Laatste is onwaarschijnlijk.
Zo ziet het eruit:
Plaatje 1
Plaatje 2
In Rayman zit m'n hele scherm vol tijdens sommige mini-games, vooral koe slingeren.
Niet zelfgemaakt btw, ben "blij" dat er anderen zijn met hetzelfde probleem. Weet ik tenminste zeker dat ze me zo niet voor gek verklaren daar in Nieuwegein.
Hehe, ja "breng mij terug naar Nintendo" dat staat erquote:Op vrijdag 12 januari 2007 19:46 schreef SPiDeY. het volgende:
[..]
Wow, spooky. Lijken wel verborgen boodschappen![]()
die kan je over laten zetten door nintendo, ben je alleen je wii een tijdje kwijtquote:Op vrijdag 12 januari 2007 13:43 schreef Haay1971 het volgende:
Hoop voor je (Neverstop) dat je dan nog geen VC games gedownload hebt, want die zijn aan je Wii gekoppeld, en als je een nieuwe Wii krijgt, dan ben je die dus ook kwijt.
wii en overheatenquote:Op vrijdag 12 januari 2007 20:34 schreef Neverstop het volgende:
[..]
Hehe, ja "breng mij terug naar Nintendo" dat staat er.
EDIT:
Deze heeft het echt erg:Plaatje
En hier een topic op het officiële nintendo forum.
Ik snap niet dat de tech support zegt dat ze nog nooit van het probleem hebben gehoord terwijl ze in de USA die dingen met stapels omruilen vanwege het probleem. Ik dacht dat het overheaten van de Wii ook niet zo'n geheim was.
Wel apart dat ik de eerste ben op fok. Het lijkt erop dat de problemen zo rond de 3 weken na aanschaf ontstaan (afhankelijk van hoe vaak je 'm gebruikt natuurlijk). Sommigen houden het echter op 20 uur.
Moeilijk iets over te zeggen though.
Zoek er maar is op, die van mij was ook als ie "uit" stond al vrij warm, door WiiConnect24.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 21:09 schreef mschol het volgende:
[..]
wii en overheaten
dat ding is hier nagenoeg ijskoud
lees: ik vind em absoluut niet warm...quote:Op vrijdag 12 januari 2007 21:24 schreef Neverstop het volgende:
[..]
Zoek er maar is op, die van mij was ook als ie "uit" stond al vrij warm, door WiiConnect24.
Wifi uit en hij is koud.
Als die van jouw steenkoud is terwijl WiiConnect24 aan staat dan moet je er blij mee zijn, dat is duidelijk.
Bij mij ook, ben dit weekend niet thuis anders zou ik er een foto van maken. ongeveer 15 centimeter aan elke kant en een centimeter of 40 achter, boven helemaal vrij. Staat ook verticaal.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 21:26 schreef mschol het volgende:
[..]
lees: ik vind em absoluut niet warm...
maar ik weet natuurlijk niet wat hij max kan hebben...
overigens staat hij bij mij ook helemaal vrij (links en rechts.., staat op z'n zij)
Who made you an english teacher?!quote:Op donderdag 11 januari 2007 11:37 schreef speknek het volgende:
[..]
Yeah learn(t)(ed) my English by playing The Curse of Monkey Island... ARRRRRRR
Het lijkt inderdaad ook heel erg op het videokaart probleem wat ik bij mijn computer had. Deze gaf ook soortgelijke artifacten toen de koelventilator van de videokaart stuk was.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 21:29 schreef Neverstop het volgende:
[..]
Bij mij ook, ben dit weekend niet thuis anders zou ik er een foto van maken. ongeveer 15 centimeter aan elke kant en een centimeter of 40 achter, boven helemaal vrij. Staat ook verticaal.
En ik bedoel met warm niet dat je je vingers eraan brand nee, maar hij is duidelijk niet uit als ie "uit" staat.
idd, heb helaas geen tijd om te spelenquote:Op vrijdag 12 januari 2007 21:43 schreef Erwtensoep het volgende:
Wario Ware is weer heerlijk dom zeg![]()
De officiële guide is ook te downloaden.... een PDF van 58 MBquote:Op zaterdag 13 januari 2007 09:43 schreef mschol het volgende:de IGN Zelda: TP Guide in pdf formaat weten te bemachtigen
uitprinten is echter wel duur: 210 pagina's waar minimaal 2plaatjes pp staan
das wel erg.. die van IGN (alleen beschikbaar voor IGN Insiders ) is slechts 17MBquote:Op zaterdag 13 januari 2007 10:32 schreef BMH het volgende:
[..]
De officiële guide is ook te downloaden.... een PDF van 58 MB
Waar?quote:Op zaterdag 13 januari 2007 10:32 schreef BMH het volgende:
[..]
De officiële guide is ook te downloaden.... een PDF van 58 MB
Ik vertrouw wii gamer meerquote:Op zaterdag 13 januari 2007 10:57 schreef R_B het volgende:
SSX blur verschijnt op 15 maart
zie: http://www.wii4all.nl/forum/viewtopic.php?t=133
Ik heb zin in FE!! Hopelijk zijn de anime cutscenes nu wel in een goede kwaliteit.. Bij FE:POR zagen ze er iig niet uit. Dithering all over ze place.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 11:18 schreef s0ul1991 het volgende:
Fire Emblem scans
http://www.ngcfrance.com/images/news/wii/fire_emblem/scan_03.jpg
http://www.ngcfrance.com/images/news/wii/fire_emblem/scan_04.jpg
Wiimote minigamesquote:Op zaterdag 13 januari 2007 11:18 schreef s0ul1991 het volgende:
Nu ik toch bezig ben
Mario Party Scan
http://www.ngcfrance.com/(...)_party_8/scan_01.jpg
Hey kijk, een PSP gamequote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
vegas is geen exclusive hoorquote:Op zaterdag 13 januari 2007 12:03 schreef depax het volgende:
Rainbow six las vegas is uitgesteld naar maart maar hij komt volgens veel retailers echt eraan.
Zou toch super zijn aangezien het toch x360 exclusive was ?
betekend dat het een port van de 360 moet worden en je dan toch mooie beter dan gc gfx moet krijgen.
Trouwens net een smooth moves gehaald en mijn preorder gaat naar een vriend. ( moest tot volgende week wachten)
Wel een beetje jammer dat 3 extra wiimotes 120 euro kost. Ben je 180 euro kwijt voor een leuke partygamequote:Op zaterdag 13 januari 2007 12:35 schreef Lexie het volgende:
Vet, ik wil die Mario Party! Is er al een release date bekend?
Ik heb er zelf twee al tweequote:Op zaterdag 13 januari 2007 13:00 schreef speknek het volgende:
[..]
Wel een beetje jammer dat 3 extra wiimotes 120 euro kost. Ben je 180 euro kwijt voor een leuke partygame.
Verkoop hem dan maar, want kleiner worden ze nietquote:Op zaterdag 13 januari 2007 13:25 schreef Mortale het volgende:
De 3e zelda tempel is veelste groot.
Achja, ben momenteel ff het overzicht kwijt, komt wel weer terug als ik verder speel.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 13:28 schreef Lexie het volgende:
Verkoop hem dan maar, want kleiner worden ze niet.
tja geen idee wilde gisteren beginnen maar t was dubbel happy hour dus lopen was al moeilijk zat.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 13:14 schreef Neverstop het volgende:
Ik heb zonet een 16Mb SD kaartje gevonden (kwam met de camera, bedacht m'n vriendin).
Heeft iemand enig idee hoeveel Wii saves innemen? Gaat eigenlijk vooral om Zelda, de Mii's kan ik ook op m'n remote's storen.
je kan wel uitekenen wat 1 block is (en dan doorrekenen naar de gewenste sd kaart grootte)quote:Op zaterdag 13 januari 2007 14:07 schreef __Saviour__ het volgende:
ik vind dat savesysteem zo stom, met blocks werken. dat moet gewoon in kb's veel duidelijker
Niet echt bekent met de serie zeker?quote:Op zaterdag 13 januari 2007 16:37 schreef BroesWillems het volgende:
[afbeelding]
"uber trick".... lol![]()
Broes kent het vast wel. Maar hij doelt op het plaatje dat die gast gewoon op de grond staat te draaien.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 17:33 schreef Jonnyboy het volgende:
[..]
Niet echt bekent met de serie zeker?
Uber tricks zitten er al sinds deel 2 (Tricky) in
De Wii maakt om de +- 20 minuten verbinding met het internet. Ze download dan mailtjes & mii's & synct het weerkanaal (al gaat dat niet echt lekker).quote:Op zaterdag 13 januari 2007 18:13 schreef diamondvoodoo het volgende:
Hoiii even een vraagje... steeds als ik achter me pc zit staat er een verbruiker is verbonden met de Wii. Maar mijn Wii staat gewoon uit. Is dit normaal dat de Wii zelf verbinding maakt. Het lampje brand uiteraard wel oranje.
quote:Op zaterdag 13 januari 2007 12:02 schreef RaymanNL het volgende:
Ik zit vast bij wario wareOp een gegeven moment heb je een boss van die twee honden, ik weet hun naam niet ( je zit constant in een auto tussen de minigames door, en bij de bosse moet je je wiimote op je hoofd leggen
NiemandSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ohwjah, er was zojuist een wario Ware reclame op RTL 4
nee, ik heb er nog geen spel van gespeeld, maar ik vond het wel geinig dat de uitdrukking "uber" in een spel werd gebruikt....quote:Op zaterdag 13 januari 2007 17:39 schreef s0ul1991 het volgende:
[..]
Broes kent het vast wel. Maar hij doelt op het plaatje dat die gast gewoon op de grond staat te draaien.
hier heeft ie soms als ik em aanzet geen wifi verbinding hoorquote:Op zaterdag 13 januari 2007 18:15 schreef BMH het volgende:
[..]
De Wii maakt om de +- 20 minuten verbinding met het internet. Ze download dan mailtjes & mii's & synct het weerkanaal (al gaat dat niet echt lekker).
quote:Op zaterdag 13 januari 2007 18:21 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Niemand
Ohwjah, er was zojuist een wario Ware reclame op RTL 4![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gewoon even updaten, in de eerste update zat de SD kaart ondersteuning (quote:Op zaterdag 13 januari 2007 18:41 schreef ikookhier het volgende:
weet iemand welke versie je moet draaien om SD kaartje te lezenm'n 128mb sd kan i niet lezen
![]()
Dan moet ik nog even wachten m'n N-Wi-Fi stick is terug naar nintendo werkte niet meer en de lan adapter is uitgesteltquote:Op zaterdag 13 januari 2007 18:52 schreef Lexie het volgende:
[..]
Gewoon even updaten, in de eerste update zat de SD kaart ondersteuning ().
quote:Op zaterdag 13 januari 2007 18:51 schreef Chrizs het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.14.gif RaymanNL vindt dit leuk
quote:Op zaterdag 13 januari 2007 19:21 schreef RaymanNL het volgende:
[..]Als het niet automatisch gebeurd moet je A indrukken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als er dan niks gebeurd heb je denk ik een bug
niet meegenomen op vakantie? De Wii is wel lekker compact.quote:Op zondag 14 januari 2007 09:26 schreef linebear het volgende:
eindelijk weer wii-en... heb hem gemist tijdens de vakantie. Vooral omdat er geen sneeuw lag
Dan maar SSX kopen straks
Lol..meenemen op vakantie? dat gaat me toch wel ietsjes te ver..quote:Op zondag 14 januari 2007 11:01 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
niet meegenomen op vakantie? De Wii is wel lekker compact.
Ik zie die Wario Ware reclames ook overal voorbijkomen.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 18:21 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Niemand
Ohwjah, er was zojuist een wario Ware reclame op RTL 4![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |