Nintendo is best coulant, dus ik zal niet weten waarom je ook maar 1 rekening zou kunnen krijgen. Gewoon vandaag nog opsturen of evt zelf wegbrengen, dan heb je hem ca binnen 2 weken (10 werkdagen) weer terug.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 12:54 schreef Neverstop het volgende:
Tot 8 januari bij de Bart Smit, mooi kut dus. En omruilen voor wat? Alsof daar nog een Wii te krijgen is.
Ik heb 'm nu even uit z'n "plekje" gehaald en los op de grond gezet kijken of het verdwijnt.
Bart Smit lult maar wat, je hebt gewoon garantie daar. Of je dat wilt is een tweede zeker als je net zo goed naar Nintendo kunt stappen.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 12:54 schreef Neverstop het volgende:
Tot 8 januari bij de Bart Smit, mooi kut dus. En omruilen voor wat? Alsof daar nog een Wii te krijgen is.
Mijn gamecube had ook een gare chip waardoor het elke keer vastliep. Cube naar nintendo gestuurd met een briefje wat er aan de hand was, en zonder te betalen teruggekregen.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 12:41 schreef Neverstop het volgende:
Het lijkt aan m'n Wii te liggen in Zelda ontstaat het ook, op fora zeggen ze dat het aan de graphics chip ligt.
Ik ga Nintedo maar bellen denk ik, gvd hier heb ik echt geen zin in.
EDIT:
Net van de telefoon af: "ja hebben we nog nooit van gehoord ik denk dat je je Wii moet opsturen". Dus ik vraag of de reparatie gratis is: "als het onder de garantie valt wel". Dus ik wil nog vragen hoe en waar en wat ik dat op moet sturen maar toen lag de telefoon er al op.
Heeft iemand al ervaring met het terugsturen van spullen naar Nintendo? Wat een lekker begin van m'n weekend kutzooi.
Ik weet niet precies hoe het zit maar ik denk het welquote:Op vrijdag 12 januari 2007 13:11 schreef Neverstop het volgende:
Kan ik 'm niet gewoon terugbrengen naar de Bart Smit dat zij 'm opsturen?
Had je toen een nieuwe Cube gekregen?quote:Op vrijdag 12 januari 2007 13:15 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Mijn gamecube had ook een gare chip waardoor het elke keer vastliep. Cube naar nintendo gestuurd met een briefje wat er aan de hand was, en zonder te betalen teruggekregen.
Daar gaat m'n Zelda savegame danquote:Op vrijdag 12 januari 2007 13:18 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik weet niet precies hoe het zit maar ik denk het wel
Je doet zaken met BS, niet met Nintendo. BS zorgt er dus maar voor dat het product weer heel terug komt. Bijkomend nadeel is wel dat het langer kan gaan duren omdat het via BS naar Nintendo gaat. De kosten zullen denk ik bij BS blijven, vandaar ook dat ze zeggen dat je maar een maand garantie hebt. Voor zover ik weet is dat in strijd met EU of NL wetgeving en dus ongeldig.
De kans is ook groot dat ze bij Nintendo je Wii niet eens bekijken, ding weggooien en je een nieuwe sturen. Dan kan het dus heel snel gaan. De onderzoekskosten/verzendkosten maken het voor Nintendo niet waard om het ding te onderzoeken.
Nee ze hadden alleen de chip vervangen.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 13:29 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
Had je toen een nieuwe Cube gekregen?
Blijf ik schandalig vindenquote:Op vrijdag 12 januari 2007 13:43 schreef Haay1971 het volgende:
Hoop voor je (Neverstop) dat je dan nog geen VC games gedownload hebt, want die zijn aan je Wii gekoppeld, en als je een nieuwe Wii krijgt, dan ben je die dus ook kwijt.
Kopie. Nooit origineel meegeven.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 13:47 schreef Neverstop het volgende:
Stomme vraag, zou ik m'n aankoopbewijs erbij moeten doen?
Ze willen het juist niet overdraagbaar houden. Je koopt dan ook niet vc-games, je krijgt alleen een licentie om ze te mogen gebruikenquote:Op vrijdag 12 januari 2007 13:47 schreef FJD het volgende:
Blijf ik schandalig vindenKoppel die aan iets wat tenminste overdraagbaar is.
pas na het weekend inpakken he, pakketjes doen ze niets mee int weekend.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 13:42 schreef Neverstop het volgende:
Nou ik "moest" toch al opnieuw beginnen van mijn vriendin, want ze wil meekijken dus opzich kan ik ermee leven.
Ik had zonet trouwens een stuk jongen aan de telefoon die een stuk meer klantgericht te werk ging. Hij wist ook WEL wat artifacts zijn en adviseerde mij om de console verzekerd in de originele doos te versturen. Op zo'n manier dat ze niet kunnen zien dat het een Wii is, hij raadde me aan hem gewoon in te pakken. Dat ga ik denk ik maar doen dan, met een brief erbij wat er precies verkeerd aan is.
Ook wist hij me te vertellen dat savegames worden overgezet naar een eventuele nieuwe console.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |