ahh thnx ..quote:Op donderdag 11 januari 2007 16:30 schreef __Saviour__ het volgende:
http://money.cnn.com/quote/quote.html?pg=qu&sid=6137&symb=NTDOY&time=1yr&uf=0
na 5x kijken had ik ook door dat ik de dikke straps hadquote:Op donderdag 11 januari 2007 16:35 schreef Neverstop het volgende:
Heb vandaag m'n nieuwe straps binnen gekregen, na 2 of 3 weken ofzo.
Blijkt alleen dat ik al dikkere straps had. Ben nu wel benieuwd hoe dun ze hiervoor waren. Ik was er namelijk van overtuigd dat ik nog de oude straps had.
Maar toch flink in waarde gestegen sinds begin vorig jaar. Als je nou toen eens 1000 aandeeltjes gekocht had, zou je nu een leuke winst hebben.quote:Op donderdag 11 januari 2007 16:35 schreef mschol het volgende:
[..]
ahh thnx ..
1 aandeel is slechts $30
ze hebben wel een drop van ~32 -> ~29 gehad tussen 7 en 9 januari
De oude straps waren grijs en niet witquote:Op donderdag 11 januari 2007 16:35 schreef Neverstop het volgende:
Heb vandaag m'n nieuwe straps binnen gekregen, na 2 of 3 weken ofzo.
Blijkt alleen dat ik al dikkere straps had. Ben nu wel benieuwd hoe dun ze hiervoor waren. Ik was er namelijk van overtuigd dat ik nog de oude straps had.
jammer van die wii motequote:Op donderdag 11 januari 2007 17:03 schreef Ipho het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
Hij is wel wat te groot![]()
Remember, this technique will only work at your opponent’s residence.quote:
waar heb je die shirts weg johquote:Op donderdag 11 januari 2007 17:03 schreef Ipho het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
Het zou mooier zijn geweest als de wii-mote verticaal stondquote:Op donderdag 11 januari 2007 17:03 schreef Ipho het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
Zo te zien doen er aardig wat helden mee:quote:Op donderdag 11 januari 2007 18:48 schreef Tweek het volgende:
Als er nog mensen zijn die me willen toevoegen: 3388 6022 4020 0341
Overigens marvel is best een leuk spel, als je een beetje wat weet van de stripverhalen is het best vermakelijk. Controls zijn redelijk simpel, je kan gewoon buttonbashen als je wil, maar ook met de remote werken. Camera bestuur je door de nunchuck te kantelen, best leuk gedaan. Heb er nu zo'n 15 uur opzitten, wordt nog zo'n 20-25. Dan heb je nog 27 aparte missies te doen, veel te unlocken en vinden en nog multiplay. Komt vast nog wel in de budget bakken en dan is het zeker een aanrader.
Ik heb deze game een week na de Wii Launch gekocht en als je van Marvel houdt is het zeker een leuke game. De controls werken ook nog eens redelijk mee dus het is plezierig om te spelen.quote:Op donderdag 11 januari 2007 18:48 schreef Tweek het volgende:
Als er nog mensen zijn die me willen toevoegen: 3388 6022 4020 0341
Overigens marvel is best een leuk spel, als je een beetje wat weet van de stripverhalen is het best vermakelijk. Controls zijn redelijk simpel, je kan gewoon buttonbashen als je wil, maar ook met de remote werken. Camera bestuur je door de nunchuck te kantelen, best leuk gedaan. Heb er nu zo'n 15 uur opzitten, wordt nog zo'n 20-25. Dan heb je nog 27 aparte missies te doen, veel te unlocken en vinden en nog multiplay. Komt vast nog wel in de budget bakken en dan is het zeker een aanrader.
je hoorde idd mensen dat roepen, maar net als de wii wordt ook zelda steeds beter verkrijgbaar..quote:Op donderdag 11 januari 2007 19:10 schreef Webby het volgende:
Ik hoorde zoveel mensen roepen dat Zelda nergens te krijgen is? Ik zag er in Hilversum in elke winkel stapels liggen..
Ook bij de FreeRecordShop in Hilversum ? Ik wil Zelda persé bij de FRS kopen (vanwege 10% korting en Freebees), maar zowel in Utrecht als in Almere heeft de FRS géén Zeldaquote:Op donderdag 11 januari 2007 19:10 schreef Webby het volgende:
Ik hoorde zoveel mensen roepen dat Zelda nergens te krijgen is? Ik zag er in Hilversum in elke winkel stapels liggen..
quote:Op donderdag 11 januari 2007 11:11 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ik heb het alleen nog maar in me eentje gespeeldDus dat zegt al genoeg
Red Steel wordt mijn volgende spel na Zelda. Gelukkig is die overal nog te koopquote:Op donderdag 11 januari 2007 22:31 schreef DinoPK het volgende:
Ik zat vanavond eens te kijken, 1.45 uur heb ik erover gedaan om alle poppetjes vrij te spelen in wario. Natuurlijk lang niet alle mini games gehad, maar dat is wel erg kort, twisted ging veel langer mee.
Red Steel ervoor gehaald, had ik eerder moeten doen. Mijn type spelletje
ik moet ze nog steeds ontvangen, gelukkig zijn er nog geen ernstige ongelukken gebeurd!quote:
nee al een tijdje in de winkel best leuk gedaanquote:Op donderdag 11 januari 2007 20:34 schreef Steve-O het volgende:
Iemand Splinter cell al gespeeld zag hem wel liggen net in de winkel ?
doen ze toch ook? ik bedoel wie zit er op parental control te wachten...quote:Op vrijdag 12 januari 2007 00:59 schreef __Saviour__ het volgende:
Die updates mogen ze wel beter kenbaar maken. Dat er een berichtje op het prikbord komt ofzo.
hou je smoel en speel zelda.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 01:24 schreef Ruzbeh het volgende:
Nintendo mag nu echt een schop onder de kont krijgen. Ze produceren echt veels te weinig.
Ik ben nijdig en begin vertrouwen in Nintendo kwijt te raken.
Je hebt gelijk.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 01:35 schreef __Saviour__ het volgende:
Die aanleveringsproblemen lossen nu toch wel op hoor.
Ziet er wel naar uitquote:Op vrijdag 12 januari 2007 01:38 schreef SPiDeY. het volgende:
Maar 1 nieuwe vc game? Xevious (NES), that's it?![]()
als je de maling tussen nintendo en mij ziet hebben ze maar 6 miljoen tot maart 2007 en geen 8 dat betekend dus nog maar 2 miljoen van jan tot maart. Meer lukt ook echt niet.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 01:53 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Je hebt gelijk.
Het is gewoon dat ik net te lezen kreeg dat de Wii maar 600.000 verkocht in December 2006 in de VS. Nintendo heeft dus weinig geleverd. Het kan makkelijk 1.000.000 kunnen zijn. Maar dat boeit niet. Nu zitten ze wel rond de 4 miljoen wereldwijd en dat valt hardstikke mee. Tegen het eind van Maart 2007 moet 8 miljoen wel mogelijk zijn, IMO.
ik verwacht metroid prime en sadness ( eind 2007 staat die gepland) en resident evil chronicels als marketing offensief van nintendo ( ik verwacht super mario galaxy eerder maar ook die kan daardoor later komen zou een slimme zet zijn)quote:Op vrijdag 12 januari 2007 08:03 schreef FJD het volgende:
en toch blijf ik het een ontzettende misstap vinden dat er niet genoeg consoles beschikbaar waren voor kerst. Nu moeten ze volgende jaar meedoen in een reclameoorlog die de Sony tegen MS uit zal lokken en ik vraag me af of Nintendo daarin kan en wil meegaan. Aan de andere kant blijft Nintendo een leuker product hebben voor de normaal gesproken non-gamers.
Als Nintendo zich echt op de non-gamer markt wil richten dan is alleen Mario een selling point en met een beetje geluk MP. Non-gamers beleven het meeste plezier aan de eenvoudigere spellen die de mote op een duidelijke manier gebruiken en dan blijf je al snel hangen op sport spellen. Zelf ben ik erg benieuwd naar Tiger Woods 07 en Tennis Masters. Golf en Tennis zijn wat mij betreft ook de leukste spellen uit Wii Sports en lenen zich erg goed voor uitbreiding.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 08:08 schreef depax het volgende:
ik verwacht metroid prime en sadness ( eind 2007 staat die gepland) en resident evil chronicels als marketing offensief van nintendo ( ik verwacht super mario galaxy eerder maar ook die kan daardoor later komen zou een slimme zet zijn)
Je Wii op 60 Hz zettenquote:Op vrijdag 12 januari 2007 08:48 schreef Nollem het volgende:
Ok, ik liep gisteren dus tegen die Rayman-bug aan.
Konijntjes hebben van Nature een ritme gevoel-2
Op een gegeven moment kun je dus de radio's niet maar aanslaan, of de konijnen niet meer weg slaan. Ik heb het zo uitvoerig geprobeerd, dat mijn nieuwe straps gelijk een goede test hebben moeten doorstaan. Ik baal daar wel van want het is nu de enige minigame die ik dus niet gehaald heb.98% Heeft iemand anders die problemen ook mee gemaakt?
Verder gisteren gefitnessed30 naar 20...dacht ik
liet ie ineens mijn leeftijd stijgen naar 27
Goed.. dat was mijn Wii-game update voor vandaag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |