De meeste hier, het is ook grappig (zeker met meerder personen), en welke game is wel zinvol?quote:Op donderdag 11 januari 2007 08:57 schreef dapluiz het volgende:
Heb zelf geen wii, maar iemand al hier die die sports pack uit de OP heeft ? Ziet er wel grappig maar zinloos uit
English/Brain Training?quote:Op donderdag 11 januari 2007 09:22 schreef Nollem het volgende:
Wie sports is gewoon fun en ik ben het eens met mrdjey, welke game is wel zinvol ??
Ook leuk in je eentje of is het echte een multiplayer game?quote:Op donderdag 11 januari 2007 11:07 schreef RaymanNL het volgende:
Het is 50 euro, maar voor 50 euro heb je wel heel veel lolHet spel is echt brilliant
![]()
Geniaal gewoon
Ook de humor in het spel
![]()
![]()
kort om:
DOEDOEODEDOEODOEODEOEODODODEODEODEODEDEODODOEODOEODEODOEODEODOE!!!!!!!
ik heb maar 1 remote. Kun je met 1 remote toch met zn 2-en spelen? (net zoals met Wii sports)quote:Op donderdag 11 januari 2007 11:07 schreef RaymanNL het volgende:
Het is 50 euro, maar voor 50 euro heb je wel heel veel lolHet spel is echt brilliant
![]()
Geniaal gewoon
Ook de humor in het spel
![]()
![]()
kort om:
DOEDOEODEDOEODOEODEOEODODODEODEODEODEDEODODOEODOEODEODOEODEODOE!!!!!!!
Ik heb het alleen nog maar in me eentje gespeeldquote:Op donderdag 11 januari 2007 11:09 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Ook leuk in je eentje of is het echte een multiplayer game?
Ik heb maar 1 wiimote en nunchuck nu. Meer aanschaffen erbij wordt iets te duur.
Volgens mij heeft het spel niet eens een multiplayerquote:Op donderdag 11 januari 2007 11:10 schreef suus21 het volgende:
[..]
ik heb maar 1 remote. Kun je met 1 remote toch met zn 2-en spelen? (net zoals met Wii sports)
Sports pack zijn de golfclub, honkbalclub en tennisracket, niet Wii Sports. Ik gok dat het zo goed als waardeloos is. Het enige wat ik fijn zou vinden is de honkbalclub zodat je wat meer gewicht aan het uiteinde hebt. Aan de andere kant zuig ik sowieso in honkbal dus dat speel ik nooitquote:Op donderdag 11 januari 2007 09:02 schreef mrdjey het volgende:
De meeste hier, het is ook grappig (zeker met meerder personen), en welke game is wel zinvol?
Heeft Wario geen mp? Dan koop ik hem zeker niet, Touched begon me al snel te vervelen zo in mijn eentje...quote:Op donderdag 11 januari 2007 11:12 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Volgens mij heeft het spel niet eens een multiplayer
Er staat op de hoes namelijk een 1tje op de Wiimote![]()
Je kunt met 12 man multiplayeren met maar 1 controller (constant doorgeven dus)quote:Op donderdag 11 januari 2007 11:12 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Volgens mij heeft het spel niet eens een multiplayer
Er staat op de hoes namelijk een 1tje op de Wiimote![]()
OMFGquote:Op donderdag 11 januari 2007 11:16 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Je kunt met 12 man multiplayeren met maar 1 controller (constant doorgeven dus)
En de multiplayer komt pas beschikbaar als je de story mode hebt uitgespeeld;)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. ziet staan
- Erg apart om de wii mote als telefoon op te moeten pakken.
- De laatste Boss... probeer dan maar eens stil te blijven staan, heerlijk. Zouden ze een heel spel van moeten maken.
- Zwaardvechten en de Wii mote, echt wel dat het goed kan
Toch gaat mijn exemplaar terug zometeen.![]()
hoopt meequote:Op donderdag 11 januari 2007 11:28 schreef FJD het volgende:
Ik blijf hopen op een Star Wars game. Vliegen, schieten en het belangrijkste: light saber gevechten
quote:Op donderdag 11 januari 2007 11:08 schreef NrSiX het volgende:
btw welke game is leuk om alleen te spelen, voor mp heb ik nu wel games.. maar wil nog een leuke singleplayergame ( red steel niet want die heb ik en valt me tegen..) misschien toch maar zelda, alleen heb ik nog nooit zelda (voorgaande delen) gespeeld.
Ik nog niet... en ik denk dat de eerst First Person Shooter op de Wii voor mij toch echt Metroid gaat worden. (Ik hoop dan de eindbaas niet te moeilijk is, want die van Metroid Prime heb ik nog steeds niet weten de doden...)quote:Op donderdag 11 januari 2007 11:31 schreef donderopman het volgende:
Maar heeft iemand al Far Cry gespeelt? want ik ben wel benieuwd hoe die ervaren word aangezien de gamesites er niet echt positief over waren
quote:Op donderdag 11 januari 2007 10:39 schreef Nollem het volgende:
Yeah learnted my English by playing The Curse of Monkey Island... ARRRRRRR
Memorable Quote:
"Oh Yeah, well you fight like a cow!"
Ik schrijf graag foenetisch engelsquote:
fonetischquote:
Ik vind de humor in beide games brilliant, maar Rayman heeft franse humor (AAARGHWHAHHAH STOKBRODENquote:Op donderdag 11 januari 2007 11:28 schreef DinoPK het volgende:
Kan hier niet editten (citrix) , dus nog maar een post: Nollem, de humor is heel anders. Rayman is hartstikke grappig en gestoord. Wario ware heeft een japans gevoel. Niet echt grappig, wel erg verrassend. Er zitten geinige dingetjes in maar Rayman Raving Rabbids is veeel grappiger (dan onderhand welk spel dan ook).
Blijft toch altijd lastig. Het enige waarbij ervaring niet super veel helpt zal met spellen als Mario Party zijn omdat je daar gewoon 'dom' aan het button bashen bent. Toch blijft Wii Sports de meest geniale party game van dit momentquote:Op donderdag 11 januari 2007 11:43 schreef speknek het volgende:
Als partygame is ie briljant, maar eigenlijk ook net niet geschikt, want de mensen die het vaker gespeeld hebben, herkennen de microgames veel sneller.
quote:Op donderdag 11 januari 2007 11:25 schreef DinoPK het volgende:
Rayman, je maakt dezelfde fout als ik, niet te positief zijn over de game na een uurtje spelen. Initieel is het erg leuk, humor is gaaf, mogelijkheden van de wii mote zijn ongekend maar je bent er met 3 uurtjes spelen doorheen. Dan kan je wel weer high scores gaan verbeteren maar zoiets is leuker op een handheld dan op een console.
Iedereen zou het spel moeten spelen, zeker, maar ik was er na een aantal uurtjes al heel wat minder enthousiast over. Grootste gebrek: veels te weinig unlockables, Twisted op de GBA loopt over van de extra's (hoe onzinnig dan ook), in deze versie zitten maar 3-4 leuke extra's. Te weinig vind ik zelf.
Overigens zijn de retro games (de nintendo ronde) tamelijk briljant
Een paar leuke opvallende dingen:
- Het is maar goed dat er wriststraps zijn (als je opeensZit er in het spel een realtime zwaardvecht ding?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. ziet staan
- Erg apart om de wii mote als telefoon op te moeten pakken.
- De laatste Boss... probeer dan maar eens stil te blijven staan, heerlijk. Zouden ze een heel spel van moeten maken.
- Zwaardvechten en de Wii mote, echt wel dat het goed kan
Toch gaat mijn exemplaar terug zometeen.![]()
![]()
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
Weet iemand al hoe je van die effect ballen kan slaan, bij tennis? ik heb van alles geprobeerd maar het lukt niet...quote:Op donderdag 11 januari 2007 11:45 schreef FJD het volgende:
[..]
Blijft toch altijd lastig. Het enige waarbij ervaring niet super veel helpt zal met spellen als Mario Party zijn omdat je daar gewoon 'dom' aan het button bashen bent. Toch blijft Wii Sports de meest geniale party game van dit momentOok al moet je je als ervaren Wii speler inhouden omdat anders de lol er wel erg snel af is.
In Japan heet de spellenreeks niet Wario Ware, maar Made in Wario.quote:Op donderdag 11 januari 2007 12:12 schreef _GdR_ het volgende:
uit de top100 van japan:
"070. Made in Wario (Wii) - 196.766"
Made in Wario? is dat gewoon andere titel dan smooth moves ofzo?
Let je even goed op welkequote:Op donderdag 11 januari 2007 12:31 schreef Chanty87 het volgende:
Nou hèhè, m'n pa gaat vanmiddag een draaloze router halen, kan ik ook online
Wel beetje gek jaquote:Op donderdag 11 januari 2007 12:44 schreef DinoPK het volgende:
Wario maar geruild voor Red Steel. Financieel gezien niet heel handig (red steel is 2e hands redelijk goedkoop te vinden) maar goed. Ben benieuwd, spel krijgt zulke gigantische mixed reviews maar toch lijkt het mij geinig. Voor de rest is er echt niets de moeite waard zeg.. laatste keer dat ik een early adopter ben met een console (normaal spring ik veel later in, laatste console welke ik gelijk heb gekocht bij release was de saturn). Lijk wel gek trouwens, heb sports en zelda eigenlijk nog amper kunnen spelen, maar daar kom ik zeker nog wel aan toe.
De Netgear WPN824 van UPC wordt het. Had nog even op de officiële Wii site gekeken wat de benodigdheden zijn, en tot dusver heb ik niet iets kunnen vinden waardoor het niet zou kunnen werken, dus dat zit wel goed denk ikquote:Op donderdag 11 januari 2007 12:33 schreef FJD het volgende:
[..]
Let je even goed op welkeKwam er achter dat ook m'n 3Com Officeconnect niet wilde werken
Nou had ik al een dongle dus ik ben er niet echt ingedoken maar toch.
We hadden natuurlijk ook zelf kunnen zoekenquote:Op donderdag 11 januari 2007 11:31 schreef Nollem het volgende:
hoopt mee
Al maken ze een Jedi Academy Port.. dan ben ik al gelukkig
Beide spellen lijken mij echt zwaar relax. Ik ben vooral benieuwd naar Trauma Centerquote:Op donderdag 11 januari 2007 12:46 schreef speknek het volgende:
[..]
Wel beetje gek ja. Zelda en Sports kun je rustig een maand lang gamen (wel meer), en tegen die tijd komen als het goed is Metroid Prime 3 en Trauma Center uit.
sinds wanneer is Q4 2007 over 1 maand.. MP3 duurt nog wel even hoorquote:Op donderdag 11 januari 2007 12:46 schreef speknek het volgende:
[..]
Wel beetje gek ja. Zelda en Sports kun je rustig een maand lang gamen (wel meer), en tegen die tijd komen als het goed is Metroid Prime 3 en Trauma Center uit.
Is idd anders. Powerknopje is rond bij mij, en die knoppen moeten 1 en 2 zijn. Hij lijkt ook wel uitgerekt. Zal er wel heel slecht in geplakt zijnquote:Op donderdag 11 januari 2007 13:58 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
valt me nu trouwens op, die Wiimote in dat plaatje (2 posts omhoog) is dat een andere versie?
powerknop is iets anders en er staat a en b op de kleinere knoppen..
Nee het is een oude concept versie. De speaker is er ook pas later ingebouwd.quote:Op donderdag 11 januari 2007 14:01 schreef Brentmeister het volgende:
Is idd anders. Powerknopje is rond bij mij, en die knoppen moeten 1 en 2 zijn. Hij lijkt ook wel uitgerekt. Zal er wel heel slecht in geplakt zijn
De speaker mist ook iddquote:Op donderdag 11 januari 2007 14:22 schreef speknek het volgende:
[..]
Nee het is een oude concept versie. De speaker is er ook pas later ingebouwd.
Mij ook niet...quote:Op donderdag 11 januari 2007 15:00 schreef Kill_em_all het volgende:
Damn al die hype om een mini game spel... wario lijkt mij echt geen donder aan.
Ik heb het spel gewoon gkeocht, onder hype, en toen gespeeld, zonder hype, en ik vind het tofquote:Op donderdag 11 januari 2007 15:00 schreef Kill_em_all het volgende:
Damn al die hype om een mini game spel... wario lijkt mij echt geen donder aan.
Daar ben ik het mee eens, echt alleen prutsers laten dat ding rond vliegen... heb hem niet een keer uit mijn hand laten glijden...quote:Op donderdag 11 januari 2007 15:23 schreef __Saviour__ het volgende:
niet dat ik die dingen al nodig gehad heb. alleen idioten laten dat ding vallen.
en toch wil je het risico niet nemen als je een mega-smash richting je peperdure LCD scherm maaktquote:Op donderdag 11 januari 2007 15:25 schreef Nollem het volgende:
Daar ben ik het mee eens, echt alleen prutsers laten dat ding rond vliegen... heb hem niet een keer uit mijn hand laten glijden...
Ik weet niet wat het doet, waarschijnlijk fixt het wat bugsquote:Op donderdag 11 januari 2007 15:30 schreef __Saviour__ het volgende:
Voegt de 2.1 update nog iets interessants toe of kan ik voorlopig wel negeren?
Heeft geen LCD maar een degelijk stevige SHARP-beeldbuisquote:Op donderdag 11 januari 2007 15:31 schreef FJD het volgende:
[..]
en toch wil je het risico niet nemen als je een mega-smash richting je peperdure LCD scherm maakt
Dan heb je een excuus om er eentje te kopenquote:Op donderdag 11 januari 2007 15:54 schreef Nollem het volgende:
Heeft geen LCD maar een degelijk stevige SHARP-beeldbuis"Laat maar vliegen dat ding !"
![]()
dat polsbandje schuift bij mij trouwens, tijdens lange tennis rallies, langzaam van mijn pols en mijn hand af, en ik heb echt geen tijd om hem tijdens de rally weer goed te doen..quote:Op donderdag 11 januari 2007 15:31 schreef FJD het volgende:
[..]
en toch wil je het risico niet nemen als je een mega-smash richting je peperdure LCD scherm maakt
2.1 update? Mis ik iets?quote:Op donderdag 11 januari 2007 15:30 schreef __Saviour__ het volgende:
Zou ik dan vanavond worden begroet door een blauw pulsende wii ?quote:Op donderdag 11 januari 2007 15:30 schreef __Saviour__ het volgende:
het geeft alleen een update voor ouderlijk toezicht zover ik weet.quote:Op donderdag 11 januari 2007 15:30 schreef __Saviour__ het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |