Dikke shit hoef ik niet in een console, ik wil gewoon een goedkope leuke console met spelletjes voor tijdverdrijf en beetje voetballen ( oid ) met vrienden. Dikke Shit heb ik wel in mijn pc en ik ga dus ook geen console voor 400 euro kopen terwijl ik hier een PC heb staan die het perfect doetquote:[b]Op vrijdag 5 januari 2007 02:39 schreef tommie_b het volgende /b]
Hij is niet duur als je kijkt wat voor dikke shit er in zit.. En hij is al helemaal niet vergeleken bij de nieuwe concurrent (PS3).
En de Wii is echt een ander balspel..
PS2 gaat gewoon dood.. Kijk maar eens hoe snel dat gaat stoppen qua nieuwe PS2 games zodra zn grote broer er is (vergelijk maar eens qua nieuwe releases GameCube - Wii en XBox360 - XBox)
Ik weet niet of je een creditcard hebt, maar bully is hier 22:50quote:Op vrijdag 5 januari 2007 02:23 schreef boem-dikkie het volgende:oke bully is leuk dus! Denk dat ik morgen even ga kijken voor een ps2 pakketje met mem card en 2 controllers. Ben al bij dimension plus en die andere game winkel geweest in Groningen, nog andere tips in groningen? Prijzen zijn niet anders bij de verschillende winkels.
Ben van plan om een game te kopen voor in mn eentje ( Bully of God of War 2 ) en een game voor met zijn tweeën , ik zat zelf te denken aan Pro evo 6 omdat ik van de pro evo serie wel hou, beetje voetballen met vrienden , zijn er nog andere leuke spellen om met zijn tweeen te doen? en is God of War 2 ook online te doen ?
God of War 2quote:Op vrijdag 5 januari 2007 02:48 schreef boem-dikkie het volgende:
[afbeelding] Potentiële Toppers
[afbeelding]
Deze games moet je in de gaten houden.Final Fantasy XII God of War 2 Kingdom Hearts 2 Okami Yakuza
thanks voor de tipquote:Op vrijdag 5 januari 2007 07:23 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Ik weet niet of je een creditcard hebt, maar bully is hier 22:50
http://www.play.com/Games(...)Product.html?cur=258
Neequote:Op vrijdag 5 januari 2007 11:43 schreef boem-dikkie het volgende:
Is Gothic 3 er ook voor PS2, ik had hem op mn pc alleen die was buggy as hell e.d
Bagger joh... gelukkig is kongdom hearts 2 niet zo duur meequote:Op vrijdag 5 januari 2007 12:41 schreef mini-lellan het volgende:
Memory Card en Kingdom Hearts 2 zijn gestolen.![]()
Maar gelukkig heb ik een 2e Memory Card met dezelfde saves.![]()
Pwnd!quote:Op vrijdag 5 januari 2007 13:44 schreef boem-dikkie het volgende:
WTF, ik heb net een playstation 2 gekocht met tony hawk en God oF war. Als ik god of war erin doe krijg ik Browser en Configuratie ofzo aan het begin, doe ik Browser zegt ie fout in disc en als ik Tony hawk erin doe dan doet ie helemaal niks en leest ie alleen de mem card
Maar heb je 'm omgebouwd of gewoon origineel?quote:
gewoon origineel ? Net uit de winkel een half uur geleden.. de spelletjes ookquote:Op vrijdag 5 januari 2007 13:48 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Maar heb je 'm omgebouwd of gewoon origineel?
Dan zou ik maar 's teruggaan...quote:Op vrijdag 5 januari 2007 13:49 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
gewoon origineel ? Net uit de winkel een half uur geleden.. de spelletjes ook
Wat Skippy zegt...gewoon terug gaan.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 13:53 schreef boem-dikkie het volgende:
Ja is de lens gewoon stuk ofzo ?? Vind het wel heel erg vreemd ?
En vertellen aan die verkoper dat het een schande is en zeker geen reclame !quote:Op vrijdag 5 januari 2007 13:58 schreef mini-lellan het volgende:
[..]
Wat Skippy zegt...gewoon terug gaan.
Daar doel ik ook al opquote:Op vrijdag 5 januari 2007 14:02 schreef Riesjart1974 het volgende:
[..]
En vertellen aan die verkoper dat het een schande is en zeker geen reclame !
Misschien krijg je er wel een gratiz game bij.![]()
De release is wat onduidelijk, maar het spel moet 23 februari of anders begin maart verschijnen. Ubisoft is overigens de uitgever van het spelquote:Op vrijdag 5 januari 2007 12:09 schreef Laniboekje het volgende:
Komt FFXII al in februari naar ons koude kikkerlandje? Dat wist ik helemaal niet! Wat ben ik toch weer goed op de hoogte...
23 februari is officieel hoor, tijdje geleden al gelezen op de site van Square-Enix. Nog 7 weken.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 14:18 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
De release is wat onduidelijk, maar het spel moet 23 februari of anders begin maart verschijnen. Ubisoft is overigens de uitgever van het spel
Okej.... Ik heb de Limited Edition hier al een tijdje liggen, nu maar eens beginnetje makenquote:Op vrijdag 5 januari 2007 14:42 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
23 februari is officieel hoor, tijdje geleden al gelezen op de site van Square-Enix. Nog 7 weken.![]()
Hoeveel uitgaves komen er hier? Toevallig ook een Special Edition of gewoon het normale spel? Weet jij dat toevallig?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 14:42 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
23 februari is officieel hoor, tijdje geleden al gelezen op de site van Square-Enix. Nog 7 weken.![]()
Ik gok alleen de normale uitgave, want ik heb nog nooit een Limited Edition van Final Fantasy hier gezien.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 14:53 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Hoeveel uitgaves komen er hier? Toevallig ook een Special Edition of gewoon het normale spel? Weet jij dat toevallig?
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 15:10 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Ik gok alleen de normale uitgave, want ik heb nog nooit een Limited Edition van Final Fantasy hier gezien.
De Limited Edition is alleen aangekondigt in Amerika en is/was alleen verkrijgbaar bij Ebgames of Gamestop. De Limited Edition is echt prachtig en dan heb ik het nog niet eens over de soundtrack(deze uit Japan geimporteerd)quote:Op vrijdag 5 januari 2007 14:53 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Hoeveel uitgaves komen er hier? Toevallig ook een Special Edition of gewoon het normale spel? Weet jij dat toevallig?
Als ze hier die Limited Editions ook zouden uitbrengen, had ik ze met elke FF release wel gekocht.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:45 schreef Deacon_Tigra het volgende:
tadaa![]()
mijn sealed collectors edition![]()
[afbeelding]
Heb je 'm nog steeds uit de seal gehaald ?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:45 schreef Deacon_Tigra het volgende:
tadaa![]()
mijn sealed collectors edition![]()
[afbeelding]
neequote:Op vrijdag 5 januari 2007 17:10 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Heb je 'm nog steeds uit de seal gehaald ?![]()
Oke nu weten jullie dus hoe de Special Edition eruit ziet, rest me alleen nog een foto te maken van de Limited Edition Soundtrack
...?quote:Op zondag 7 januari 2007 14:16 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik kom niet verder bij God of war
Ik ben nu bij dat stuk waar die vrouw aan zo'n touw hangt en je haar eraf moet krijgen. Alleen dan moet je volgens mij springen naar zo'n groen stukje en dan tussen die waterradden door alleen ik kan niet ver genoeg springenik kom er niet
schuiven en stapelenquote:Op zondag 7 januari 2007 14:16 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik kom niet verder bij God of war
Ik ben nu bij dat stuk waar die vrouw aan zo'n touw hangt en je haar eraf moet krijgen. Alleen dan moet je volgens mij springen naar zo'n groen stukje en dan tussen die waterradden door alleen ik kan niet ver genoeg springenik kom er niet
Zover ik weet blijven deze games in de VS.quote:Op maandag 8 januari 2007 14:20 schreef MeZZiN het volgende:
Is er al iets bekend over of Tales of the abyss gaat overwaaien uit de VS?
Damm misschien dan toch een console extra importeren uit de VS is bijna nog goedkoper dan een van een chip te voorzien.quote:Op maandag 8 januari 2007 14:37 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Zover ik weet blijven deze games in de VS.
Tales of Legendia en Tales of the Abyss zal ik dus niet snel spelen.![]()
Ik heb mij er allang bij neergelegd dat een aantal toffe RPG's hier nooit in Europa zullen uitkomen.quote:Op maandag 8 januari 2007 14:46 schreef MeZZiN het volgende:
[..]
Damm misschien dan toch een console extra importeren uit de VS is bijna nog goedkoper dan een van een chip te voorzien.
Dus omdat wij zouden zeggen dat je een ps2 moet halen ga je er ene halenquote:Op dinsdag 9 januari 2007 00:28 schreef Wessiej het volgende:
Ik heb sinds een paar uur opeens zin om een ps2 te kopen, hype me eens
Wat valt er te hypen, hij is goedkoop, alle oude toptitels zijn goedkoop, en er komt nog een aantal hele goede titels uit, lijkt mij een duidelijke zaak.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 00:28 schreef Wessiej het volgende:
Ik heb sinds een paar uur opeens zin om een ps2 te kopen, hype me eens
Gisteren ook weer Disgaea 2 gespeeld. Zit nu in Episode 9.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 09:10 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
ik ben brak omdat heb gisternacht tot een uurtje of 3 disgaea gespeeld heb zonder dat ik de tijd soor had en er op wat statwhoring na eilk helemaal niks mee bereikt heb
Het is gewoon een compleet ander spel, andere missies enz.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 15:16 schreef boem-dikkie het volgende:
Heeft iemand trouwens enig idee wat de grote verschillen van Call of Duty 2 en Call of Duty 2 Big Red One zijn ?
Aah okequote:Op dinsdag 9 januari 2007 15:27 schreef peristilius het volgende:
[..]
Het is gewoon een compleet ander spel, andere missies enz.
Hmm, de Onimusha en Devil May Cry reeksen zijn ook okee.quote:Op donderdag 11 januari 2007 10:43 schreef boem-dikkie het volgende:
Nog andere leuke spelletjes in de trand van God of War misschien, ga vanmiddag namelijk even bij Dimension + en Nedgame kijken in Groningen
Ik heb hem hooguit 10 minuten gespeeld voordat ik verder ging met Zelda, maar wel al een ship unlockedquote:Op donderdag 11 januari 2007 11:35 schreef Webby het volgende:
R-Type Final! Ik ben ooit begonnen aan alle 99 ships unlocken. Ben gestrand op 60 ofzo
Ik kom ook niet door de bossfight van stage 6.0.
Zouden die jappen dat nu ook over ons zeggen... Die stomme europeanen kopen alleen westerse meukquote:Op donderdag 11 januari 2007 02:24 schreef peristilius het volgende:
Stomme japanners kopen ook alleen maar japanse meuk he.
Die DS is wel achterlijk populair.
Ligt eraan welk genre je aanspreekt.quote:Op donderdag 11 januari 2007 19:15 schreef Schimpie het volgende:
Wat is nou echt aan te raden als je al 2 jaar geen ps2 game meer hebt gekocht?
En dat bedoel ik niet 20 games maar een stuk of 5 ofzo.
Zo'n beetje alles behalve sport bagger, al moet ik zeggen dat jrpg's mij meestal het meeste aanspreken.quote:Op donderdag 11 januari 2007 19:32 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Ligt eraan welk genre je aanspreekt.
Volgens mij valt dat best mee.quote:Op donderdag 11 januari 2007 18:12 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
Zouden die jappen dat nu ook over ons zeggen... Die stomme europeanen kopen alleen westerse meuk![]()
Wat rpg's betreft, weet ik er genoeg.quote:Op donderdag 11 januari 2007 20:07 schreef Schimpie het volgende:
[..]
Zo'n beetje alles behalve sport bagger, al moet ik zeggen dat jrpg's mij meestal het meeste aanspreken.![]()
Mwah, vind hem een beetje matig vooral na Ninja Gaiden.quote:Op donderdag 11 januari 2007 10:22 schreef boem-dikkie het volgende:
Iemand ervaring mee Devil May Cry 3 , leuke game of niet?
Absoluut een leuke game, na de bittere nasmaak die ik heb overgehouden aan deel 2 is deel 3 duidelijk een stap vooruit. Een heerlijke hack&slasher zoals we dat gewend zijn van de serie. Oh ja ik zeg het maar even alvast, het spel is best pittigquote:Op donderdag 11 januari 2007 10:22 schreef boem-dikkie het volgende:
Iemand ervaring mee Devil May Cry 3 , leuke game of niet?
Final Fantasy XII wou ik sowieso al kopen en X heb ik al, Grandia II heb ik ook al voor mijn DCquote:Op donderdag 11 januari 2007 20:24 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Wat rpg's betreft, weet ik er genoeg.
Final Fantasy X
Final Fantasy X-2
Star Ocean 3: Till the end of TIme
Disgaea 1 en 2
Suikoden V
Shin Megami Tensei: Lucifers Call
Shin Megami Tensei:Digital Devil Saga
Shadow Hearts Covenant
Dragon Quest VIII
Grandia II
Atelier Iris 1 en 2
Kingdom Hearts 1 en 2
En de laatste grote RPG voor de ps2 natuurlijk: Final Fantasy XII (23 februari te koop)![]()
Allemaal gewoon verkrijgbaar hier. Ongeveer de helft is halve prijs.quote:Op donderdag 11 januari 2007 22:32 schreef Schimpie het volgende:
[..]
Final Fantasy XII wou ik sowieso al kopen en X heb ik al, Grandia II heb ik ook al voor mijn DC![]()
Maar de rest, gaan die allemaal nog voor de volle prijs, en zijn die hier allemaal verkrijgbaar?
Devil May Cry is niet echt voor de casual gamer. DMC 3 staat er om bekend dat het soms frustrerend moeilijk is.quote:Op donderdag 11 januari 2007 23:42 schreef boem-dikkie het volgende:
Damn Devil May Cry 3 is wél moeilijk zeg
Je kan ook gewoon HDLoader of HDAdvance gebruiken om je originele NTSC spellen op een PAL console te spelen. Is veel goedkoper maar als nadelen heb je dat je een netwerkadapter + HD nodig hebt, het alleen werkt op een oud model PS2 en dat sommige spellen niet werken vanaf harddisk.quote:Op maandag 8 januari 2007 14:46 schreef MeZZiN het volgende:
Damm misschien dan toch een console extra importeren uit de VS is bijna nog goedkoper dan een van een chip te voorzien.
quote:Op donderdag 11 januari 2007 23:45 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Devil May Cry is niet echt voor de casual gamer. DMC 3 staat er om bekend dat het soms frustrerend moeilijk is.
Probeer je controller wel heel te houden.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 09:35 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]mwah ik vind het wel echt een tof spel , dus ik blijf proberen
quote:Op vrijdag 12 januari 2007 09:38 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Probeer je controller wel heel te houden.![]()
Bij Bol nog wel. Alleen heet ie nu draadloze actie controller en is de levertijd wel wat lang.quote:Op donderdag 11 januari 2007 10:24 schreef Strolie75 het volgende:
Die draadloze controler van logitech is nergens meer te krijgen!
Ik zag hem bij Nedgame in Groningen ook nog liggenquote:Op zaterdag 13 januari 2007 06:22 schreef Boef het volgende:
[..]
Bij Bol nog wel. Alleen heet ie nu draadloze actie controller en is de levertijd wel wat lang.
Aah wat wil ik die graag zegquote:Op zaterdag 13 januari 2007 08:50 schreef Strolie75 het volgende:
Nieuwe beelden van God of War 2![]()
![]()
http://ps2.ign.com/articles/755/755391p1.html
Dat ziet er echt ontzettend goed uit zegquote:Op zaterdag 13 januari 2007 08:50 schreef Strolie75 het volgende:
Nieuwe beelden van God of War 2![]()
![]()
http://ps2.ign.com/articles/755/755391p1.html
EN DAT IS MAAR GOED OOK.quote:Op donderdag 11 januari 2007 23:42 schreef boem-dikkie het volgende:
Damn Devil May Cry 3 is wél moeilijk zeg
Als alle games moeilijk waren, dan koopt de casual gamer ze natuurlijk niet.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 23:10 schreef Slappy het volgende:
[..]
EN DAT IS MAAR GOED OOK.
90% ps2 games zijn veel te simpel.
Ben bezig met Bully ook wel erg simpel maar wel lache.
En Dtm 3![]()
Verslagenquote:Op maandag 15 januari 2007 14:13 schreef Strolie75 het volgende:
Je sucked in gamen. Zoek een andere hobby, breien ofzo.
Matrix Infinity roeleert voor mij.quote:Op maandag 15 januari 2007 15:13 schreef wizl het volgende:
Ik heb sinds kort een PS2 (zo'n dunne). Gelijk Tourist Trophy, Singstar + mic's en Kingdom Hearts erbij gekocht, en ik vind het echt helemaal super.
Wat is nu (anno 2007) de beste manier om backups van spellen te kunnen spelen? Ik heb vanalles gehoord/gelezen over modificaties, en/of opstarten met speciale cd's/dvd's. Wat heb ik nodig (ja ik vraag voor deze ene keer gewoon om een boodschappenlijstje) als ik backup's wil maken van mijn originele spellen, en die backup's wil spelen op mijn PS2? (schaamteloze C&P van GOT overigens)
Het maken en afspelen van "backups" wordt niet besproken op FOK!quote:Op maandag 15 januari 2007 15:13 schreef wizl het volgende:
Wat is nu (anno 2007) de beste manier om backups van spellen te kunnen spelen? Ik heb vanalles gehoord/gelezen over modificaties, en/of opstarten met speciale cd's/dvd's. Wat heb ik nodig (ja ik vraag voor deze ene keer gewoon om een boodschappenlijstje) als ik backup's wil maken van mijn originele spellen, en die backup's wil spelen op mijn PS2? (schaamteloze C&P van GOT overigens)
quote:Op maandag 15 januari 2007 15:21 schreef Riesjart1974 het volgende:
Whaaah die phucking eindbaas in God of War....![]()
De eerste twee versla ik wel; die grote kerel en die clones... maar dat laatste gedeelte...
Balen want ik wil asap aan Kingdom Hearts beginnen !!![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
http://www.myspace.com/trakston
hehe ik versloeg hem simpel door gewoon de hele tijd hetzelfde te doenquote:Op maandag 15 januari 2007 15:21 schreef Riesjart1974 het volgende:
Whaaah die phucking eindbaas in God of War....![]()
De eerste twee versla ik wel; die grote kerel en die clones... maar dat laatste gedeelte...
Balen want ik wil asap aan Kingdom Hearts beginnen !!![]()
Bully wil ik echt heel erg graag , maar ik weet niet of het het geld wel waard is. Ben je van plan hem weg te doen als je hem hebt uitgespeeldquote:Op zaterdag 13 januari 2007 23:10 schreef Slappy het volgende:
[..]
EN DAT IS MAAR GOED OOK.
90% ps2 games zijn veel te simpel.
Ben bezig met Bully ook wel erg simpel maar wel lache.
En Dtm 3![]()
20 euro @ play.com. En dat is het drie dubbel waard.quote:Op maandag 15 januari 2007 16:30 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Bully wil ik echt heel erg graag , maar ik weet niet of het het geld wel waard is. Ben je van plan hem weg te doen als je hem hebt uitgespeeld?
our price: £14.99 Delivered betekent dat het inclusief verzend kosten is, en is dat 2e hands of nieuwquote:Op maandag 15 januari 2007 16:35 schreef disjfa het volgende:
[..]
20 euro @ play.com. En dat is het drie dubbel waard.
Nieuw.quote:Op maandag 15 januari 2007 17:56 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
our price: £14.99 Delivered betekent dat het inclusief verzend kosten is, en is dat 2e hands of nieuw?
Dat is niet duur en hoeveel verzend kosten betaal je dan ? of is 14.99 inc.quote:
Inclusief verzendkosten.quote:Op maandag 15 januari 2007 19:04 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Dat is niet duur en hoeveel verzend kosten betaal je dan ? of is 14.99 inc.
God of Was was tof hequote:Op dinsdag 16 januari 2007 08:29 schreef Riesjart1974 het volgende:
Jaja ! Eindelijk GoW uitgespeeld.
Begonnen met Kingdom Hearts, das wel even wennen kan ik je zeggen....![]()
Ja wat een geweldige game lijkt me dat, deel 1 was al geweldigquote:Op vrijdag 19 januari 2007 13:06 schreef Cyberia18 het volgende:
God of War 2 Video Interview![]()
Oh oh nou verlang ik wel erg naar deze game zegNu maar hopen dat wij niet al te lang moeten wachten
![]()
klik Ik noem het verder een KUT gamequote:Op vrijdag 19 januari 2007 14:00 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Wat is Kingdom Hearts voor soort spel eigelijk? Wat moet je doen, is het moeilijk, hoe zo'n soort spel is het ( Shooter achtig , of meer beweegbaar als DMC of GOW ) ?
Verkoop je em ook?quote:Op vrijdag 19 januari 2007 16:46 schreef Strolie75 het volgende:
Yakuza uitgespeeld, tof spel!
Al zijn het verhaal en de sfeer beter dan de gameplay.
Waar en hoe duur?quote:Op zaterdag 20 januari 2007 14:47 schreef Strolie75 het volgende:
Ik heb zin om MGS3 weer eens te spelen.
Metal Gear Solid 3: Subsistence maar besteld
VGPquote:Op zaterdag 20 januari 2007 20:05 schreef Gamedemon het volgende:
Waar en hoe duur?
Die heb ik ook nog in mn backlogquote:Op zaterdag 20 januari 2007 14:47 schreef Strolie75 het volgende:
Ik heb zin om MGS3 weer eens te spelen.
Metal Gear Solid 3: Subsistence maar besteld
Like duh. Dan komt ie uitquote:Dit artikel is waarschijnlijk op Thursday 08 February, 2007 weer voorradig.
Mijn crappy 3rd party mem cards deden het altijd prima in mn PS2.quote:Op maandag 22 januari 2007 16:11 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
overigens wilde ik dit weekend FFVII gaan spelen, maar schijnt die 3rd party memcard die ik erbij gehaald had niet te werken in mn PS2, is het nog ergens mogenlijk om ergens officiele PSX mem cards vandaan te halen?
Dat staat er wel vaker onder terwijl hij het spel wel gewoon op voorraad heeft. Dit was ook al met Splintercell Double Agent het geval.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 19:59 schreef disjfa het volgende:
Van zuiderpark:
[..]
Like duh. Dan komt ie uit
mn ps2 vind mn memcard ook wel , en formateert hem ook nog, maar daarna vind ie em opeens niet of krijg ik doodleuk het bericht dat ie vol is.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 20:41 schreef peristilius het volgende:
[..]
Mijn crappy 3rd party mem cards deden het altijd prima in mn PS2.
Ik heb 1 keer gehad dat mn 3rd party memorycard al mijn saves gewist had (ook van FFVIIquote:Op maandag 22 januari 2007 16:11 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
overigens wilde ik dit weekend FFVII gaan spelen, maar schijnt die 3rd party memcard die ik erbij gehaald had niet te werken in mn PS2, is het nog ergens mogenlijk om ergens officiele PSX mem cards vandaan te halen?
39 bij play.comquote:Op woensdag 24 januari 2007 16:10 schreef Cyberia18 het volgende:
Okami nu ook voor 40 euro(inclusief verzenden) te pre-orderen bij Nedgame!Wees er snel bij, want de actie is tijdelijk.
Voor die 1 euro doe ik het dus echt niet héquote:
En geen verzendkosten.quote:Op woensdag 24 januari 2007 19:31 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Voor die 1 euro doe ik het dus echt niet héMoet ik het spel ook nog importeren uit Engeland en dan zijn we alweer 3 dagen verder. Nee bedankt.
Maar bij hun kan je toch alleen met een creditcard betalen toch ?
quote:Op zaterdag 27 januari 2007 18:19 schreef Deacon_Tigra het volgende:
wou net zeggen
uitgesteld tot juni ofzo![]()
Sorry, maar daarmee wordt je hier niet geholpen.quote:Op zondag 28 januari 2007 18:14 schreef SnuggLe het volgende:
Omgebouwde PS2...
Sjezus, wat is men hier roomser dan de paus......quote:Op zondag 28 januari 2007 20:16 schreef P-Style het volgende:
[..]
Sorry, maar daarmee wordt je hier niet geholpen.
Hmmm....nadat ik em al had uitgespeeld was ik opnieuw begonnen...maar vond het saai worde.quote:Op maandag 29 januari 2007 08:15 schreef Strolie75 het volgende:
Podverdorrie, MGS3 blijft een geweldig spel
Ik had hem even een dagje geleend van mijn werk, maar potverdorie, makkelijk is anders!quote:Op maandag 29 januari 2007 08:15 schreef Strolie75 het volgende:
Podverdorrie, MGS3 blijft een geweldig spel
quote:
Ik denk als de Europese release nadert, dat er wel meer mensen over zullen praten.quote:Op donderdag 1 februari 2007 22:14 schreef Diablos79 het volgende:
US versie van Rogue Galaxy is uit.. Hebbuh, dat spel is zo vet. Wel vaag dat je hier niet veel mensen over dat spel hoort. Is zeker toch wel een van de toppers die dit jaar nog uitkomen op de PS2
Dubbelquote:Op donderdag 1 februari 2007 22:14 schreef Diablos79 het volgende:
US versie van Rogue Galaxy is uit.. Hebbuh, dat spel is zo vet. Wel vaag dat je hier niet veel mensen over dat spel hoort. Is zeker toch wel een van de toppers die dit jaar nog uitkomen op de PS2
250 euro lijkt me een redelijke prijs.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 13:51 schreef Piovan het volgende:
Ik heb een ps2, slimline versie met een controller die er goed uitziet, inclusief memorycard.
Deze zooi heb ik allemaal:
- Ps2 Slimline version
- 1 Analalog Controller
- 1 Memorycard
- Silent Hill 4: The room
- Flatout 2
- Gta San Andreas
- Gran Turismo 4
- Gran Tusismo Tokyo - Geneva 2002
- Driver Parallel lines
- Burnout Revenge
- Tekken 5
- Midnight club 3: Dub editie
- Sims 2
- Burnout 3 Takedown
Alles is origineel en niet beschadigd.
Wat zou dit alles bij elkaar waard zijn, en hoeveel zou ik ervoor kunnen vangen als ik het verkoop?
Bijna zonde om weg te doen voor die prijs. alleen 16 spellen zijn al 175 euro waard.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 16:34 schreef Deacon_Tigra het volgende:
ja mooie prijs,maar dat krijg je er nooit meer voor
ik heb mijn slimline met 16 spellen,, 2 controllers en memcard voor ¤ 175 verkocht
Die komt toch ook uit op de X360?quote:Op vrijdag 2 februari 2007 16:48 schreef Piovan het volgende:
ps3 is me te duur.
Maar ik wil GTA4
Wat een probleem
Dan koop je die want je wilt GTA4 en de X360 is goedkoper en hij is vetterquote:Op vrijdag 2 februari 2007 16:59 schreef Piovan het volgende:
die heb ik ook niet
ik heb alleen ps1 en ps2
i am what the gods have made mequote:
Als je Breath of Fire V: Dragon Quarter overslaat wel ja. Wat een schijt game was dat zeg. Was zelfs de 25 euro die ik er toen voor heb betaald niet waard.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 16:38 schreef Sjibble het volgende:
Breath of Fire is naast Final Fantasy ook een toffe RPG
2x een kwartier nog wel, dat is ok wel erg veel voor de gemiddelde veronica kijkerquote:Op woensdag 7 februari 2007 22:04 schreef Gamedemon het volgende:
Ik lees net de recensie van het veronica magazine over okami
Als ik het zo lees hebben ze die game na 30 minuten uitgegooit (ze zeggen dat je 2 keer een kwartier verhaal moet lezen)
De game krijgt 2 sterren en ze gaan niet inhoudelijk op de game inwat is het toch ook een kut blad he
quote:Op woensdag 7 februari 2007 22:04 schreef Gamedemon het volgende:
Ik lees net de recensie van het veronica magazine over okami
Als ik het zo lees hebben ze die game na 30 minuten uitgegooit (ze zeggen dat je 2 keer een kwartier verhaal moet lezen)
De game krijgt 2 sterren en ze gaan niet inhoudelijk op de game inwat is het toch ook een kut blad he
Ik heb okami niet gespeeld, maar wel echte revies gelezen/gezien van gamespot en ign, en daar gaan ze inhoudelijk in op de game en het is volgens mij meer dan af en toe een streepje trekken over je schermquote:Op donderdag 8 februari 2007 02:35 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
2x een kwartier nog wel, dat is ok wel erg veel voor de gemiddelde veronica kijker
Maar die lui hebben dus echt de ballen verstand van games. Okami is echt super vet, origineel en ook nog eens behoorlijk groot. Bijna schandalig dat ze zo'n maloot dat spel laten reviewen. Ergste is dat er mensen bestaan die zelfs waarde hechten aan die meningen van veronica en zichzelf zo dus een geweldig speel door de neus boren.
Zeker weten, mijn 360 staat nu al weer stof te happen. Rogue Galaxy is namelijk ook erg vermakelijkquote:Op donderdag 8 februari 2007 14:45 schreef Cyberia18 het volgende:
Gameplaymovie: God of War 2
Wat ziet dit er toch godallemachtig vet uit hé!![]()
![]()
Mijn Xbox 360 kan straks weer mooi stof gaan happen, God of War is da shit!![]()
Ook voor 40 euro neem ik aan?quote:Op donderdag 8 februari 2007 16:40 schreef Frozen het volgende:
Okami ook vandaag gekocht!
Vanavond weer eens lekker gamen.
Ik zelfs voor 35quote:
quote:Op donderdag 8 februari 2007 18:56 schreef gathering_storm het volgende:
[..]
Ik zelfs voor 35![]()
Personeelskorting![]()
Dat is best wel kut...quote:Op donderdag 8 februari 2007 21:40 schreef gathering_storm het volgende:
Ik ben inmiddels ook begonnen, kan alleen niet opslaan omdat ik mijn memcard had uitgeleend![]()
quote:Op donderdag 8 februari 2007 23:34 schreef NutKees het volgende:
Net verdomme de halve avond verspild met die RE4 Chainsaw Controller. Zag hem vanmiddag bij de Media Markt en kon hem niet laten liggen voor die 2 tientjes. Helemaal enthousiast geworden toen ik dat stukje las over die motion detector, kom ik thuis.... doet ie het niet!!! Internet afspeuren, klooien, resetten, nog meer klooien en internetten en resetten... eindelijk na 2 uur kom ik erachter dat er een klein knopje aan de onderkant zit waarmee je de motion-sensor aanzet
Blijkbaar niet. En die motion sensor zit alleen in de ps2 versie heb ik gelezen. Dwz, als je de controller omhoog houdt dat Leon automatisch zijn wapen trekt (wat normaal gesproken r1 is volgens mij).quote:Op vrijdag 9 februari 2007 00:14 schreef mini-lellan het volgende:
[..]!!
Die was er toch alleen voor de NGC?![]()
Beide zijn erg goed!quote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:04 schreef mini-lellan het volgende:
Burnout 3: takedown of Burnout Revenge? beide 19,99 maar ik kan niet kiezen.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
http://www.myspace.com/trakston
Joah, nu is dat filmpje wel heel mooi maar al die uitleg heb ik nu idd. gezien...quote:Op donderdag 8 februari 2007 22:15 schreef Frozen het volgende:
[..]
Dat is best wel kut...
De volgende keer dat je het spel wilt spelen moet je wéér door al dat gepraat heen.
Zit nu in het eerste dorpje rond te klooien. Kijken wat daar te doen valt.
Ik heb er 1 voor je: Stylish, sfeervol, geweldige soundtrack, mooie graphics, gameplay valt na 5 uur constant in de herhaling, vechten stelt niet veel voor, matig dungeon design.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:40 schreef Cyberia18 het volgende:
Iemand van de crew enig idee wanneer we de review van Okami kunnen verwachten?
Je avatar, betekent die dat je EA kut vindt of dat je het niet eens bent met de uitspraak EA Sucks?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:51 schreef BMH het volgende:
[..]
Ik heb er 1 voor je: Stylish, sfeervol, geweldige soundtrack, mooie graphics, gameplay valt na 5 uur constant in de herhaling, vechten stelt niet veel voor, matig dungeon design.
Conclusie: Zelda kloon die het moet hebben van de grafische stijl en niet van de gameplay. Het tekenen op je scherm is niets meer dan wat items selecteren in Zelda is. Gimmick, waarbij je constant hetzelfde doet. Jammer.
Ik heb er ook een voor je, optyfen mr Wii fanboyquote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:51 schreef BMH het volgende:
[..]
Ik heb er 1 voor je: Stylish, sfeervol, geweldige soundtrack, mooie graphics, gameplay valt na 5 uur constant in de herhaling, vechten stelt niet veel voor, matig dungeon design.
Conclusie: Zelda kloon die het moet hebben van de grafische stijl en niet van de gameplay. Het tekenen op je scherm is niets meer dan wat items selecteren in Zelda is. Gimmick, waarbij je constant hetzelfde doet. Jammer.
Met nadruk op ''soms'', maar wat hij hier aan het licht stelt is dus echt totale onzin.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:14 schreef peristilius het volgende:
BMH is wel een zeikerd, maar soms heeft hij wel een punt.
En het bewegen met je Wii-mote om link te laten slaan met zijn zwaardje is geen gimmick en voelt na 5 uur nog steeds als nieuw aan?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:51 schreef BMH het volgende:
[..]
Jij gaat er vanuit dat ik het zwaaien met de wiimote in zelda geen gimmick vind? Hoe kom je daarbij? Hits je zelf vooral op door meningen van andere mensen te verzinnen. Als je wilt dat ik mijn standpunt over het tekenen in Okami wat beter uitleg hoeft je dat alleen maar te vragen. Of Is dat teveel gevraagd?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:18 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
En het bewegen met je Wii-mote om link te laten slaan met zijn zwaardje is geen gimmick en voelt na 5 uur nog steeds als nieuw aan?Het tekenen in Okami is veel minder gimmick dan het zwaardvechten in Zelda. Okami is gewoon een goed uitgewerkt spel met lekkere gameplay en leuk verhaal.
Je vraagt om een mening. Je krijgt een mening. (BMH heeft een eigen mening) En je gaat zo doenquote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:57 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ik heb er ook een voor je, optyfen mr Wii fanboy![]()
Eenschquote:Op woensdag 14 februari 2007 00:41 schreef peristilius het volgende:
Maar BMH blijft een zeikerd.
Juist ja, ik vroeg om een mening maar niet die van BMH. Ik vroeg om de mening van een redactielidquote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:23 schreef disjfa het volgende:
[..]
Je vraagt om een mening. Je krijgt een mening. (BMH heeft een eigen mening) En je gaat zo doen
Vraag dan niet om een mening maar om een hype of wat je wilt horen.
* BMH vraagt ethiraseth of hij mee wil helpen met het bouwen van een schuilkelder.quote:Op woensdag 14 februari 2007 08:57 schreef ethiraseth het volgende:
Jezus, stomme nerds hier ook, helemaal flippen omdat iemand een spelletje niet geniaal vindt. okami is een leuke hype onder gamers. Het ziet er prachtig uit, maar het is simpelweg qua gameplay niet spannend te noemen nee. Het spel is degelijk en door zijn grafische stijl stijgt het boven de middelmaat uit, maar het is geen nieuw wereldwonder van gamedesign zoals sommigen hier willen geloven.
En nee, ik zeg niet dat alleen de wii dat heeft, ik heb dat ding niet eens.![]()
Ik wil enkel even benadrukken dat het niet ging over Zelda vs. Okami. Alleen maak je die vergelijking snel als je Okami gespeeld hebtquote:Op woensdag 14 februari 2007 10:16 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Maar eens een muis zonder scrollknop aanschaffen dan
Maargoed ik vind die discussie over welk spel beter is ook nergens op slaan eilk, natuurlijk zijn er genoeg vergelijkbare elementen te vinden (zoals in vele reviews vermeld), maar daar zijn het nou eenmaal adventures voor, om eerlijk te zeggen vind ik Zelda(cube versie) lekkerder spelen dan Okami, aan de andere kant staat de aparte grafische stij van Okami mij meer aan dan Zelda, maar omdat ik zoals eerder gezegd niet echt een liefhebber ben van actie-adventure games, vind ik ze beide zuigen eilk
Als Half Life 2 erin staat kan GOWII er ook wel inquote:Op woensdag 14 februari 2007 10:54 schreef Cyberia18 het volgende:
Als God of War II zo goed blijft scoren staat het spel straks in de top 10 van beste de games op Gamerankings![]()
Just cause kent een vrije wereld waarbij je opdachten moet uitvoeren (vooral van a naar b vervoeren en iemand neerknallen). De nadruk ligt op de actie en gekke stunts (van een auto naar een heli springen etc). Spel zelf is niet zo erg boeiend.quote:Op woensdag 14 februari 2007 11:01 schreef Piovan het volgende:
Mensen, jullie weten het hoop ik.
Is Just Cause een vet spel op de PS2.
Heb nu veel vrij en dus tijd teveel, ik zoek een spel ongeveer als grand theft auto, maar dan een andere setting, maar wel lekker vrij rondlopen en vliegen etc.
Voor de adviesprijs van 30/40 euro zou je die poging kunnen wagen, maar voor de volle pond zou ik het spel toch maar lekker in de winkels laten liggen. Vrijheid heb je zeker in Just Cause maar aangezien de mission objectives heel onduidelijk naar voren worden gebracht weet het spel maar weinig te boeien. Misschien dat je True Crime of Driver: Parallel Lines voor een zacht prijsje kunt proberen? En please laat Driver 3 helemaal in de winkels liggenquote:Op woensdag 14 februari 2007 11:01 schreef Piovan het volgende:
Mensen, jullie weten het hoop ik.
Is Just Cause een vet spel op de PS2.
Heb nu veel vrij en dus tijd teveel, ik zoek een spel ongeveer als grand theft auto, maar dan een andere setting, maar wel lekker vrij rondlopen en vliegen etc.
Beyond good and evil voor 8 euro?quote:Op woensdag 14 februari 2007 11:08 schreef Piovan het volgende:
Heb jij een gametip voor me? Tot 30 euro ongeveer.
Bron?!quote:Op woensdag 14 februari 2007 11:16 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[afbeelding]
Sony's Shadow of the Colossus-/Ico team heeft bekend gemaakt dat zij werken aan een nieuwe PlayStation 3 game. Dat zou vermeld staan in de nieuwe editie van de Famitsu. Over het project zelf is nog niets bekend gemaakt. Het is dan ook niet bekend of het hier gaat om een geheel nieuwe game, of een titel die deel uit maakt van een frachise.
How krijg je die msn bot? Lijkt me ook wel handigquote:Op woensdag 14 februari 2007 11:28 schreef Deacon_Tigra het volgende:
heb de site alweer weggeklikt![]()
het was een nederlandse ps3 site in elk geval.... krijg altijd alle informatie via een ps3 msn bot
![]()
Uit deze reactie lijkt het dat jij dit duidelijk niet weetquote:Op woensdag 14 februari 2007 11:20 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Bron?!![]()
![]()
En BMH wat jij van Shadow of the Colussus & Ico vind weten we inmiddels wel![]()
![]()
Ik heb voor jouw Tekken 5 in de aanbieding voor 10 inc.quote:Op woensdag 14 februari 2007 11:08 schreef Piovan het volgende:
Heb jij een gametip voor me? Tot 30 euro ongeveer.
Sorry, dan was Koning Afwas dat danquote:Op woensdag 14 februari 2007 11:40 schreef BMH het volgende:
[..]
Uit deze reactie lijkt het dat jij dit duidelijk niet weetICO & SOTC zijn 2 uitersten naar mijn mening
.
Ik ben fan van SOTC. Ik wil het vervolg zien.. NU!
http://www.headliner.nl/quote:Op woensdag 14 februari 2007 11:34 schreef Bleekwater het volgende:
[..]
How krijg je die msn bot? Lijkt me ook wel handig
Heb ik al. Vind er weinig aan.quote:Op woensdag 14 februari 2007 11:40 schreef Grim. het volgende:
[..]
Ik heb voor jouw Tekken 5 in de aanbieding voor 10 inc.![]()
Weet jij toevallig ook het mail adres van hun? Staat op de pagina van de gamereviewsquote:Op maandag 19 februari 2007 19:38 schreef Gamedemon het volgende:
[afbeelding]
And yet again een kut review van veronica magazine
CD-WoW 44 euro. Goedkoopste dat ik zo snel kon vinden.quote:Op maandag 19 februari 2007 23:33 schreef kokos het volgende:
Kingdom Hearts 2, wat kost dat tegenwoordig?
En ik voor nopes mijn best doen om een goed onderbouwde review te schrijven.quote:Op maandag 19 februari 2007 19:38 schreef Gamedemon het volgende:
[afbeelding]
Er staat deze week trouwens een brief in die over die flut review van Okami gaat. Wordt trouwens ook weer briljant op gereageerd door te zeggen dat ze niet zomaar andere gamessites/bladen achterna lopen omdat ze dat aan hun stand verplicht zijn..blalblabla.quote:Op maandag 19 februari 2007 19:38 schreef Gamedemon het volgende:
[afbeelding]
Ah okay, ze lopen ze niet achterna en slaan een andere weg in : Kut reviews schrijven na 20 minuten spelen.quote:Op woensdag 21 februari 2007 13:55 schreef Darkzell het volgende:
[..]
Er staat deze week trouwens een brief in die over die flut review van Okami gaat. Wordt trouwens ook weer briljant op gereageerd door te zeggen dat ze niet zomaar andere gamessites/bladen achterna lopen omdat ze dat aan hun stand verplicht zijn..blalblabla.
ik was na 20 minuten nog niet eens echt door het tekst lezen heenquote:Op woensdag 21 februari 2007 18:38 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Ah okay, ze lopen ze niet achterna en slaan een andere weg in : Kut reviews schrijven na 20 minuten spelen.
Goed bezig 14.gif
Je mag bij mij thuis wel een keer komen kijken naar mijn limited edition van FFX, hoor.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 15:10 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Ik gok alleen de normale uitgave, want ik heb nog nooit een Limited Edition van Final Fantasy hier gezien.
Ja, dan heb je het ook over Tibor.quote:Op maandag 19 februari 2007 19:38 schreef Gamedemon het volgende:
[afbeelding]
lol ik dacht 4 weken geleden FF XII liggen...maar het was een import.quote:Op donderdag 22 februari 2007 23:59 schreef Mr.G het volgende:
Blij verrast toen ik FF XII vandaag in de winkels zag liggen. Top spel!
Bij de mediamarkt is Kingdom Hearts 2 39.95 euro.
Tsja namen zeggen me niks, maar de reviews zijn om te janken.quote:Op donderdag 22 februari 2007 12:14 schreef Smots het volgende:
[..]
Ja, dan heb je het ook over Tibor.
De reviews die Tibor Duyns schrijft passen goed in Veronica Magazine.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 07:38 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Tsja namen zeggen me niks, maar de reviews zijn om te janken.
De reviews zijn nooit echt super geweest bij de veronica, maar ze hebben nu toch echt een diepte punt bereikt.
Vorige week de okami review, deze week FFXII.
Volgende week mischien wel crackdown zo van :
3 kwart van de tekst over hoe ze het spel op de deurmat kregen, en de rest :
Jah het is cel shaded en dat zie je!
Het is net als gta, alleen dan anders!
Daarom vinden wij het kut
* daarom 1 ster
Final Fantasy XII is vandaag uitgekomen.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 14:15 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik heb mn loon + Stufi weer, ga even in de stad kijken of er nog toffe spelletjes zijn
GVD. Net van de week Shadow of the Colossus gekocht!quote:Op vrijdag 23 februari 2007 16:16 schreef peristilius het volgende:
[..]
Final Fantasy XII is vandaag uitgekomen.
Omruilen en FFXII halen.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 19:04 schreef mini-lellan het volgende:
[..]
GVD. Net van de week Shadow of the Colossus gekocht!![]()
Uitspelen en voor FFXII ruilen danquote:
GoW 2 Binnenkort (?) en Bully moet ik ook nog hebben!quote:Op vrijdag 23 februari 2007 20:29 schreef boem-dikkie het volgende:
Hmmgeen spel gekocht, wel wat blauw licht voor mn PC
.
Ik wil op t moment God of War 2 en Bully hebben, voor de rest niet echt vét graag een spel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |