Ik zal het je uitleggenquote:
Ja medusa dan! Die waar je ook dat hoofd van hebt. Heb trouwens wel dat nieuwe zwaard, die is wel lekker hakken geblazen 8_)quote:
vind hem wel meesterlijkquote:Op woensdag 1 februari 2006 21:01 schreef Darkzell het volgende:
Dat zwaard heb ik echt noooit gebruikt in GoW. Je gewone blades of chaos vond ik veel fijner.
Lees de fipo!!quote:Op woensdag 1 februari 2006 21:04 schreef Darkzell het volgende:
Waarom is er trouwens geen nummering in de TT![]()
Ninja Dog.quote:Op woensdag 1 februari 2006 21:04 schreef Markster het volgende:
Ik vind die medusa's echt kut! En ik heb de shield of hades, maar wtf doet dat?
Of een rijke man.quote:Op woensdag 1 februari 2006 21:19 schreef Laniboekje het volgende:
Te Veel goede games liggen nog op me te wachten. Maar snel eens een baantje gaan zoeken om ze allemaal te kunnen betalen![]()
Eensch. Maar volgens mij zit hier geen enkele vent met aardig wat pegels, ik moet mijn man denk ik ergens anders gaan vindenquote:
*uche* *kuche*quote:Op woensdag 1 februari 2006 21:22 schreef Laniboekje het volgende:
Eensch. Maar volgens mij zit hier geen enkele vent met aardig wat pegels, ik moet mijn man denk ik ergens anders gaan vinden![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |