Ik zal het je uitleggenquote:
Ja medusa dan! Die waar je ook dat hoofd van hebt. Heb trouwens wel dat nieuwe zwaard, die is wel lekker hakken geblazen 8_)quote:
vind hem wel meesterlijkquote:Op woensdag 1 februari 2006 21:01 schreef Darkzell het volgende:
Dat zwaard heb ik echt noooit gebruikt in GoW. Je gewone blades of chaos vond ik veel fijner.
Lees de fipo!!quote:Op woensdag 1 februari 2006 21:04 schreef Darkzell het volgende:
Waarom is er trouwens geen nummering in de TT![]()
Ninja Dog.quote:Op woensdag 1 februari 2006 21:04 schreef Markster het volgende:
Ik vind die medusa's echt kut! En ik heb de shield of hades, maar wtf doet dat?
Of een rijke man.quote:Op woensdag 1 februari 2006 21:19 schreef Laniboekje het volgende:
Te Veel goede games liggen nog op me te wachten. Maar snel eens een baantje gaan zoeken om ze allemaal te kunnen betalen![]()
Eensch. Maar volgens mij zit hier geen enkele vent met aardig wat pegels, ik moet mijn man denk ik ergens anders gaan vindenquote:
*uche* *kuche*quote:Op woensdag 1 februari 2006 21:22 schreef Laniboekje het volgende:
Eensch. Maar volgens mij zit hier geen enkele vent met aardig wat pegels, ik moet mijn man denk ik ergens anders gaan vinden![]()
Dat weet jij helemaal nietquote:Op woensdag 1 februari 2006 21:22 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Eensch. Maar volgens mij zit hier geen enkele vent met aardig wat pegels, ik moet mijn man denk ik ergens anders gaan vinden![]()
Strol is toch een aardige yup hoorquote:Op woensdag 1 februari 2006 21:22 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
was...moet tegenwoordig de hypotheek in mijn eentje betalen weet je nog?quote:
Toch nog yup +7 dan hoor Gijs !quote:Op woensdag 1 februari 2006 21:36 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
was...moet tegenwoordig de hypotheek in mijn eentje betalen weet je nog?![]()
Is leuk man.quote:Op woensdag 1 februari 2006 21:43 schreef H.Flick het volgende:
Dat is toch een tactics game? Ik weet niet of ik dat trek.
Leuk spel,.... maar na 500 tactische gevechten wordt je er wel moe vanquote:Op woensdag 1 februari 2006 21:45 schreef JimmyJames het volgende:
[..]
Is leuk man.
Helemaal over de top, totaal geschifte karakters en een verhaal dat werkelijk nergens op slaat (in positieve zin).
Halen die hap.
Ik heb nog maar 1 goed werkende controller van de 3. De tril functie doet het ook niet meer. Pookjes blijven hangen. Het is pure horror.quote:
Oud? Oud? Ik ben een jonge god van 22quote:Op woensdag 1 februari 2006 21:52 schreef peristilius het volgende:
Hey, val Laniboekje eens niet lastig, daar zijn jullie allemaal veel te oud voor.
Even opzoeken welk nummertje dit is.
Klopt, beide Final Fantasy Tactics spelen zich in Invalice af.quote:Op woensdag 1 februari 2006 21:52 schreef H.Flick het volgende:
FF tactics speelt zich af in dezelfde wereld als FFXII. Daarom wil ik hem eigenlijk een keer proberen. Of slaat dit nergens op?
Tactics IS ook geweldig... prachtige muziek ook.quote:Op woensdag 1 februari 2006 21:53 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Klopt, beide Final Fantasy Tactics spelen zich in Invalice af.Het verhaal van FFT schijnt trouwens ook geweldig te zijn.
![]()
Ja hallo.quote:Op woensdag 1 februari 2006 21:22 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Die heb ik al, moet hem nog steeds uitspelen. Ik heb hier thuis ook Phantom Brave liggen, voorganger van Disgaea. Die moet ik ook nog spelen. Leuke spellen inderdaad, maar wel moeilijk af en toe.quote:Op woensdag 1 februari 2006 21:42 schreef JimmyJames het volgende:
Mag ik jullie een game aanraden? Disgaea, koop 'em en koester 'em.
Oh, en ik wel van DQ8 af. Dus als iemand nog een GoWtje of RE4tje te over heeft.
je kan ze lenen van me!quote:Op woensdag 1 februari 2006 21:19 schreef Laniboekje het volgende:
Te Veel goede games liggen nog op me te wachten. Maar snel eens een baantje gaan zoeken om ze allemaal te kunnen betalen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
Mwah, moeilijk, je hoeft niet over bijkster veel strategisch inzicht te beschikken of zo. Als je een veldslag niet doorkomt, gewoon gaan levelen.quote:Op donderdag 2 februari 2006 09:53 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Die heb ik al, moet hem nog steeds uitspelen. Ik heb hier thuis ook Phantom Brave liggen, voorganger van Disgaea. Die moet ik ook nog spelen. Leuke spellen inderdaad, maar wel moeilijk af en toe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |