Heb je al wat gespeeld? SMoke on the water en No one knows zijn coolquote:Op dinsdag 16 mei 2006 17:55 schreef Mr.G het volgende:
Guitar Hero is binnen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
gelijk de gitaar pimpen met de stickers, best mooi geworden![]()
Eerste even belastingrecht afmakenquote:Op dinsdag 16 mei 2006 18:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Heb je al wat gespeeld? SMoke on the water en No one knows zijn cool
Symphony of destructionquote:Op dinsdag 16 mei 2006 18:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Heb je al wat gespeeld? SMoke on the water en No one knows zijn cool
Wacht maar tot je de eindbaas ziet.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 17:22 schreef Smots het volgende:
Ik ben nu bezig met The Matrix: Path of Neo.
Wel geinig, maar er zitten een paar afgrijselijk stompzinnige levels in de game.
Je moet in één level zelfs vechten tegen mieren op mens-formaat!
![]()
NGC en Xbox waren beiden gewoon 32 bitch, en het zou mij niets verbazen als het gewoon zo was dat de PS2 dat ook had...quote:Op dinsdag 16 mei 2006 20:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nou, deze generatie kwam na de Nintendo 64
Tegenwoordig kun je echter niet echt meer spreken van aantal bits zoals vroeger bij de NES en SNES wel nog kon. Ik geloof zelfs dat we officieel nog steeds op 64 zitten, net als PC's
Nou simpel, dat zijn de facts.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:22 schreef Skull-splitter het volgende:
facts, my mate, facts: waar zijn ze?
dan is de PS2 toch ruimschoots winnaar denk ikquote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:05 schreef P-Style het volgende:
Eigenlijk waren de enige consoles met een 128 bit CPU de Dreamcast en de PS2.
Ik heb 'm ook binnen, maar ik kan er vanavond pas mee pielen.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 17:55 schreef Mr.G het volgende:
Guitar Hero is binnen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
gelijk de gitaar pimpen met de stickers, best mooi geworden![]()
daar ben ik nu.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:15 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Wacht maar tot je de eindbaas ziet.
Wat laat pas weer.quote:
Haal een PS3 bij launch.... dan kan je FFXII NTSC spelen in novemberquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |