quote:Op woensdag 8 maart 2006 21:44 schreef H.Flick het volgende:
Jij mag Tifa hebben, dan neem ik Aeris wel. En dan krijgt Strolie Yuffie.
Iedereen blij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
http://www.myspace.com/trakston
Dan liever Yunaquote:Op woensdag 8 maart 2006 21:44 schreef H.Flick het volgende:
Jij mag Tifa hebben, dan neem ik Aeris wel. En dan krijgt Strolie Yuffie.
Iedereen blij.
Ik betwijfel het.quote:Op woensdag 8 maart 2006 23:21 schreef Darkzell het volgende:
Is er trouwens al eens PS2 topic geweest waarin het niet op z'n minst in één bericht over FF ging
(tevens een tvp)
Neequote:Op donderdag 9 maart 2006 01:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
Deze post is in de zendtijd van het Tales of Legendia hypefront.
Koop de game.
[afbeelding]
PlayStation en FF zijn een gelukkig huwelijk. Een topic zonder FF-post verdient een nekschot.quote:Op woensdag 8 maart 2006 23:21 schreef Darkzell het volgende:
Is er trouwens al eens PS2 topic geweest waarin het niet op z'n minst in één bericht over FF ging
(tevens een tvp)
Denk na Gijsquote:Op donderdag 9 maart 2006 01:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
Koop de game.
[afbeelding]
Nee.quote:Op donderdag 9 maart 2006 01:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
Koop de game.
[afbeelding]
quote:
quote:
quote:
Je mist de hypeskills van Sjo, als hij het had gezegd had iedereen hem nu al in de pre-order staan.quote:
I knowquote:Op donderdag 9 maart 2006 20:29 schreef peristilius het volgende:
[..]
Je mist de hypeskills van Sjo, als hij het had gezegd had iedereen hem nu al in de pre-order staan.
Ach, het heeft iig wat naamsbekendheid gekregen (Chibi Robo!!!) en dan doe ik het al beter dan Nintendo zelfquote:Op donderdag 9 maart 2006 20:33 schreef H.Flick het volgende:
Tales of goed hypen is ook echt iets voor experts. Net als dat Robot-spelletje van je.
Gijs...Tales of Symphonia heeft er bijna voor gezorgd dat ik games had opgegeven.quote:Op donderdag 9 maart 2006 20:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ach, het heeft iig wat naamsbekendheid gekregen (Chibi Robo!!!) en dan doe ik het al beter dan Nintendo zelf
Jouw gamessmaak is me te bizar deze dagen, dus wat jij zegt doet me nietsquote:Op donderdag 9 maart 2006 20:36 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Gijs...Tales of Symphonia heeft er bijna voor gezorgd dat ik games had opgegeven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |