quote:Op woensdag 8 maart 2006 21:44 schreef H.Flick het volgende:
Jij mag Tifa hebben, dan neem ik Aeris wel. En dan krijgt Strolie Yuffie.
Iedereen blij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
http://www.myspace.com/trakston
Dan liever Yunaquote:Op woensdag 8 maart 2006 21:44 schreef H.Flick het volgende:
Jij mag Tifa hebben, dan neem ik Aeris wel. En dan krijgt Strolie Yuffie.
Iedereen blij.
Ik betwijfel het.quote:Op woensdag 8 maart 2006 23:21 schreef Darkzell het volgende:
Is er trouwens al eens PS2 topic geweest waarin het niet op z'n minst in één bericht over FF ging
(tevens een tvp)
Neequote:Op donderdag 9 maart 2006 01:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
Deze post is in de zendtijd van het Tales of Legendia hypefront.
Koop de game.
[afbeelding]
PlayStation en FF zijn een gelukkig huwelijk. Een topic zonder FF-post verdient een nekschot.quote:Op woensdag 8 maart 2006 23:21 schreef Darkzell het volgende:
Is er trouwens al eens PS2 topic geweest waarin het niet op z'n minst in één bericht over FF ging
(tevens een tvp)
Denk na Gijsquote:Op donderdag 9 maart 2006 01:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
Koop de game.
[afbeelding]
Nee.quote:Op donderdag 9 maart 2006 01:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
Koop de game.
[afbeelding]
quote:
quote:
quote:
Je mist de hypeskills van Sjo, als hij het had gezegd had iedereen hem nu al in de pre-order staan.quote:
I knowquote:Op donderdag 9 maart 2006 20:29 schreef peristilius het volgende:
[..]
Je mist de hypeskills van Sjo, als hij het had gezegd had iedereen hem nu al in de pre-order staan.
Ach, het heeft iig wat naamsbekendheid gekregen (Chibi Robo!!!) en dan doe ik het al beter dan Nintendo zelfquote:Op donderdag 9 maart 2006 20:33 schreef H.Flick het volgende:
Tales of goed hypen is ook echt iets voor experts. Net als dat Robot-spelletje van je.
Gijs...Tales of Symphonia heeft er bijna voor gezorgd dat ik games had opgegeven.quote:Op donderdag 9 maart 2006 20:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ach, het heeft iig wat naamsbekendheid gekregen (Chibi Robo!!!) en dan doe ik het al beter dan Nintendo zelf
Jouw gamessmaak is me te bizar deze dagen, dus wat jij zegt doet me nietsquote:Op donderdag 9 maart 2006 20:36 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Gijs...Tales of Symphonia heeft er bijna voor gezorgd dat ik games had opgegeven.
Hoezo?quote:Op donderdag 9 maart 2006 20:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
Jouw gamessmaak is me te bizar deze dagen, dus wat jij zegt doet me niets![]()
Hier heb je opzich wel een punt. Ik vertrouwde Strolie blindelings, maar sinds hij DQVIII niet trok twijfel ik weer.quote:Op donderdag 9 maart 2006 20:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Jouw gamessmaak is me te bizar deze dagen, dus wat jij zegt doet me niets![]()
Precies, andere hobby's, werk, verplichtingen. Zelf over een game als God of War of Psychonauts doe ik een paar weken.quote:Op donderdag 9 maart 2006 20:54 schreef H.Flick het volgende:
Ik begrijp opzich wel wat je bedoelt. Vroeger had ik zeeën van tijd en trok ik eigenlijk elke game wel. Nu moet ik echt zowat mijn agenda trekken als ik wil gamen.
Ik in ieder geval wel. Als een game meerdere moeilijkheidsgraden aanbiedt, dan wil ik de hoogste toch wel op z'n minst geprobeerd hebben. En steeds vaker wil ik een game die ik voor het eerst speel al gelijk op hard proberen.quote:Op donderdag 9 maart 2006 20:58 schreef Strolie75 het volgende:
Merk jij trouwens wel dat je steeds meer behoefte hebt aan een uitdaging? Zo kies ik tegenwoordig meestal wel voor een hogere moeilijkheidsgraad.
gaat nergens overquote:Op donderdag 9 maart 2006 21:14 schreef Strolie75 het volgende:
http://ic1.deviantart.com/fs9/f/2006/053/4/f/metalgeartest.swf![]()
![]()
copy/pasten trouwens, anders doet hij het niet
Slaat werkelijk nergens op inderdaad.quote:Op donderdag 9 maart 2006 21:14 schreef Strolie75 het volgende:
http://ic1.deviantart.com/fs9/f/2006/053/4/f/metalgeartest.swf![]()
![]()
copy/pasten trouwens, anders doet hij het niet
Wordt een prima game hoor Gijs.. ik wil hem ook doenquote:Op vrijdag 10 maart 2006 07:30 schreef Strolie75 het volgende:
Ik ga deel 4 denk ik uitproberen, een aantal previews gelezen en klinkt erg goed.
Ja hehequote:Op vrijdag 10 maart 2006 11:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik ga die game gewoon halen als ie hier uit is
Ik ben bang dat het hetzelfde wordt als met 1... Respawnende vijanden, een rare camera en die Gummiship waren klote...quote:
Ik ga liever online, ik speel soms de hele single player niet van games en focus ik me puur op het online gebeuren, veel leuker/spannenderquote:Op donderdag 9 maart 2006 21:09 schreef peristilius het volgende:
Ik ga vaker inderdaad wel gelijk voor hard, al is dat meestal ook nog niet echt uitdagend.
erm nee? waar zit je vast?quote:Op vrijdag 10 maart 2006 01:17 schreef Sjotime het volgende:
Heeft iedereen moeite met die soms raaaare puzzles in die Onimusha games
Nog steeds niet gelezen dat dat niet zo is Gijsquote:Op vrijdag 10 maart 2006 12:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik ben bang dat het hetzelfde wordt als met 1... Respawnende vijanden, een rare camera en die Gummiship waren klote...
Nergens maar kan me herinneren dat Onimusha 1 ook zo'n irri gameplay puzzle had.... halen anders sterf je. Ook die schuifpuzzels trek ik niet meerquote:Op vrijdag 10 maart 2006 12:26 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Ik ga liever online, ik speel soms de hele single player niet van games en focus ik me puur op het online gebeuren, veel leuker/spannender
Gaat trouwens niet op voor de PS2, enige wat online gespeled wordt is socom
[..]
erm nee? waar zit je vast?
Jawel, maar ik blijf sceptisch.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 12:35 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Nog steeds niet gelezen dat dat niet zo is Gijs
Eerste keer verneuk je em, 2de keer haal je em zo.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 12:36 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Nergens maar kan me herinneren dat Onimusha 1 ook zo'n irri gameplay puzzle had.... halen anders sterf je. Ook die schuifpuzzels trek ik niet meerDan maar geen grotere krachtbalk
Ik zie online met mijn ps2 niet zitten.... tevens zegt het filmpje niet zoveel !quote:Op vrijdag 10 maart 2006 16:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
Persona 3 trailer:
http://www.gametrailers.com/player.php?id=9644&pl=game&type=wmv
Aparte sfeer, I like it!
Damn, nu moet ik hem ook hebben.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 10:53 schreef Sjotime het volgende:MGS !!
http://ps2.ign.com/articles/694/694781p4.html
Is het een MMO dan? Want dan laat ik het ook meteen weer gaanquote:Op vrijdag 10 maart 2006 16:14 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Ik zie online met mijn ps2 niet zitten.... tevens zegt het filmpje niet zoveel !
Ja ik ook..... schijnt toch wel een drastisch verschil te hebben. Ook textures zijn aangepast. Wanneer komt die uit?quote:Op vrijdag 10 maart 2006 17:15 schreef peristilius het volgende:
[..]
Damn, nu moet ik hem ook hebben.
Dikke letters MMO en first time online for D&D met vette letters in de trailer lijkt me genoeg info vind je niet?quote:Op vrijdag 10 maart 2006 17:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Is het een MMO dan? Want dan laat ik het ook meteen weer gaan
Ja ik ook eerlijk gezegd.... Reviews liegen er niet omquote:Op zaterdag 11 maart 2006 08:38 schreef Strolie75 het volgende:
Damn, wat een review van IGN...heb helemaal zin om MGS3 weer te spelen
Ik hoef niks meer te zien van TR...ik haal hem toch 100% opzeker.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 11:00 schreef Sjotime het volgende:
Deze 6 nieuwe Lara clips ook
http://www.gamespot.com/ps2/action/tombraidervii/media.html
Dan heb jij geen smaakquote:Op zaterdag 11 maart 2006 11:35 schreef Nick-GizMo het volgende:
Hmm, na de komst van de xbox..
is me ps2 echt stof gaan happen, staat nu gewoon op de grond in de huiskamer..
ik wil em eeeeeeeeeeeeerg graag hebbenquote:Op zaterdag 11 maart 2006 11:02 schreef Sjotime het volgende:
Trouwens niet normaal hoor die reviews van MGS,... check de rest eens:
http://www.gamerankings.c(...)Metal%20Gear%20Solid
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 14:41 schreef Slappy het volgende:
Is die online mode wel te doen met die camera stand uit Mgs 3??
Lijkt me beetje debiel om stilstaand te schieten.
Dat doen de ontwikkelaars omdat het spel dan mooier lijkt en daarom beter verkoopt bij de mainstream.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 15:31 schreef SocialDisorder het volgende:
Croft heeft trouwens ook enorm veel last van de plastic shimmer of doom, zoals veel X360 games.
ik heb het spel gewoon origineel, alleen het boekje is verziekt omdat mijn kat eroverheen gekotst heeft, dus dat heb ik weggemikt.quote:MMaRsu - zaterdag 11 maart 2006 @ 20:39
Nintendo Fanboy
Het grote "ik zoek een spel" topic deeltje 7
En het spel legaal kopen.
Slotje
Ik ben bang dat het lastig zal worden om aan een nieuw boekje te komen.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:27 schreef lady-wrb het volgende:
weet iemand of ik dat boekje bij kan bestellen ergens? of kan ik eventueel van iemand een kopie krijgen (evt. tegen betaling). een origineel boekje heeft natuurlijk de voorkeur.
Krijgen we dat plastic shimmer verhaal weerquote:Op zaterdag 11 maart 2006 15:31 schreef SocialDisorder het volgende:
hadden ze me toch bijna gefopt toen ze zeiden dat ze minder de nadruk op de voorgevel van mevr Croft wilden leggen.
Croft heeft trouwens ook enorm veel last van de plastic shimmer of doom, zoals veel X360 games.
Daar zijn de meningen over verdeeld.quote:Op zondag 12 maart 2006 13:43 schreef Mr.G het volgende:
Toch heb ik zo mijn bedenkingen bij shooters op een console, werkt dat wel lekker?
Die moet ik eigenlijk ook nog halen!quote:Op zondag 12 maart 2006 16:20 schreef peristilius het volgende:
SotC
quote:Op maandag 13 maart 2006 08:47 schreef Sjotime het volgende:
Valkyrie Profile Silmeria
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Volgens mij zag hij bij de Etos nieuwe in de aanbieding ! Hij kon ze niet laten liggen en installeerde ze weer terug ! Gijs weet ik veelquote:Op maandag 13 maart 2006 13:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
Sjo, hoe zit dat met die kettingen in zn armen? Die waren er toch uit na deel 1?
Best een cool verhaal dan....... hopelijk is deel 2 net iets groter dan deel 1quote:Op maandag 13 maart 2006 13:38 schreef SocialDisorder het volgende:
GoW zal na deel 1 spelen. De andere goden zijn niet helemaal blij met jouw actie tegenover Ares, vooral omdat je hulp kreeg van de Goden van Olympus. Volgens de regels mogen Goden zich namelijk niet direct mengen in de levens van sterfelijken.
Om te bewijzen dat je de titel God waardig bent, moet je een reeks nieuwe uitdagingen doorlopen. En owh ja, de Athena-Swords mag je gewoon houden (de über-zwaarden die je aan het einde van deeltje 1 kreeg, en bijna niet kon gebruiken).
Dat is wat er van begrepen heb.
-edit-
Deel 1 is al een prequel op zichzelf, je krijgt de geschiedenis van Kratos te zien, hoe hij geworden is wij hij is, voordat hij zichzelf in de afgrond mikte.
Speel 'm uit en je hebt het antwoord op je vraag!quote:Op maandag 13 maart 2006 20:45 schreef H.Flick het volgende:
Als je GoW uitspeelt unlock je allerlei extra's. En 1 van die extra's is een filmpje dat hint naar een bepaalde sequel toch? Over z'n broer ofzo?
van wat ik begrepen heb moet GoW minimaal zo groot als deel 1 worden, alleen met nog iets zwaardere tegenstanders. Vandaar denk ik ook dat je de Athena-Swords mag houden. Alleen je God-powers zijn afgenomen (omdat je je opnieuw moet bewijzen als sterfelijke).quote:Op maandag 13 maart 2006 20:42 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Best een cool verhaal dan....... hopelijk is deel 2 net iets groter dan deel 1
Owh reken daar maar op. Er zijn 3 schrijvers die het verhaal voor deze game schrijven, en er is genoeg materiaal voor 4 delen, voorlopig. 1 schrijver is expert in mythologiën, 1 verdiende vroeger z'n brood als schrijver van series, en #3 deed Hollywood-films.quote:Op maandag 13 maart 2006 23:20 schreef Notorious_Roy het volgende:
We zullen wel zien, ik weet alleen niet of ik deel 2 nog wel zo groots ga vinden als het eerste deel. Het verhaal moet wel heel cool worden
Uiteraard staat Lara daar om bekend... logisch toch? Feit is echter dat als je wat leest over de nieuwe Tombraider er achter komt dat dit wel eens de beste Lara zou kunnen zijn. Dat zegt wel wat aangezien deel 1 en 2 briljant waren. Maar dat is mijn mening. De makers van 1 werken aan dit spel en beweren briljant leveldesign en het oude Tombraider gevoel.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 09:50 schreef SocialDisorder het volgende:
yup, de marketeers hebben de sterke punten van Tomb Raider weer gevonden
Ik ookquote:Op dinsdag 14 maart 2006 10:14 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Uiteraard staat Lara daar om bekend... logisch toch? Feit is echter dat als je wat leest over de nieuwe Tombraider er achter komt dat dit wel eens de beste Lara zou kunnen zijn. Dat zegt wel wat aangezien deel 1 en 2 briljant waren. Maar dat is mijn mening. De makers van 1 werken aan dit spel en beweren briljant leveldesign en het oude Tombraider gevoel.
Ik geloof ze![]()
Ik heb hem al lang uitgespeeld... ik wist het alleen niet meer zeker.quote:Op maandag 13 maart 2006 21:06 schreef P-Style het volgende:
[..]
Speel 'm uit en je hebt het antwoord op je vraag!
In dat geval... Stop de disc in je PS2 en je ziet het vanzelf!quote:Op dinsdag 14 maart 2006 17:54 schreef H.Flick het volgende:
Ik heb hem al lang uitgespeeld... ik wist het alleen niet meer zeker.
Dan verschillen we daar.... dat is voor mij de grootste redenquote:Op dinsdag 14 maart 2006 19:20 schreef P-Style het volgende:
[..]
Zeker weten!En die camera vond ik nog wel de mìnste reden om MGS3 opnieuw aan te schaffen.
Ik zei het ook alleen maar omdat er gehint werd naar een sequel.. en in GoW hinten ze dus ook al naar het verhaal van de sequel. Maar blijkbaar is dat verhaal dus compleet over boord gegooid en doen ze nu iets anders.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 18:31 schreef P-Style het volgende:
[..]
In dat geval... Stop de disc in je PS2 en je ziet het vanzelf!
Oh? Hoezodat?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 19:51 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Maar blijkbaar is dat verhaal dus compleet over boord gegooid en doen ze nu iets anders.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PSN id: Puddled_nl
quote:Your order for Onimusha 4: Dawn Of Dreams has been posted.
Please note PLAY MAIL ORDER will show on your statement.
Please allow 3-5 days delivery.
was ik dat vergeten te melden?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 20:07 schreef H.Flick het volgende:
Dat concludeerde ik uit de andere posts hier....
Okami, Kingdom Hearts II, Rogue Galaxy, MGS Subsistence,quote:Op woensdag 15 maart 2006 14:53 schreef SocialDisorder het volgende:
Maar even voor de goede orde; wat zijn nou nog toppertjes die uit gaan komen op dit puike stukje technologie?
Ik heb in elk geval nog Tomb Raider, GoW2 en FFXII staan.
+ Yakuza en Final Fantasy XIIquote:Op woensdag 15 maart 2006 15:04 schreef Sjotime het volgende:
Okami, Kingdom Hearts II, Rogue Galaxy, MGS Subsistence,
KH2 gaat bij mij voor elke andere titel, misschien zelfs voor FFXII.quote:Op woensdag 15 maart 2006 19:58 schreef H.Flick het volgende:
Ik wacht vooral op Okami en FFXII. Over KH2 twijfel ik eigenlijk nog een beetje. De Xbox360 gaat nu ook helemaal los en ik heb sowieso niet zoveel tijd meer om te gamen.
Tief eens op met je Guitar Hero.quote:
Guitar Hero is de shizzlequote:Op woensdag 15 maart 2006 20:27 schreef peristilius het volgende:
[..]
Tief eens op met je Guitar Hero.
Spel krijgt erg goede review, maar ik zie mezelf echt niet met zo'n ding in mijn handen staan.quote:
Dat soort dingen maakt gamen juist leukquote:Op woensdag 15 maart 2006 20:29 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Spel krijgt erg goede review, maar ik zie mezelf echt niet met zo'n ding in mijn handen staan.Ik hou het wel bij Amplitude.
De reden dat ik van PC naar consoles ben overgestapt is juist zodat ik onderuit gezakt op de bank kan gamen.quote:Op woensdag 15 maart 2006 20:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dat soort dingen maakt gamen juist leukTis eens wat anders dan onderuit gezakt op de bank een beetje gamen.
Mjah, maar een beetje actief gamen is juist leuk zo af en toe. Daarom heb ik Donkey Konga, Mario DDR en Sega Eyetoy.quote:Op woensdag 15 maart 2006 20:40 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
De reden dat ik van PC naar consoles ben overgestapt is juist zodat ik onderuit gezakt op de bank kan gamen.![]()
Dat was toch omdat je gamesmaak sucked?quote:Op woensdag 15 maart 2006 20:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
Daarom heb ik Donkey Konga, Mario DDR en Sega Eyetoy.
Dat is de echte reden, officieel geef ik altijd op 'dat ik ook eens wat anders wil'quote:Op woensdag 15 maart 2006 20:46 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Dat was toch omdat je gamesmaak sucked?
Is het een vrouwtje?quote:Op woensdag 15 maart 2006 20:53 schreef Xenwolfie het volgende:
Of ik ben mijn PS2 zat of mijn PS2 heeft zelfmoordneigingen, hij pleurt de laatste tijd steeds uit mijn klauwen als ik haar uit mijn kast haal.
al jaren niet meer.quote:Op donderdag 16 maart 2006 10:49 schreef Mr.G het volgende:
Er is een nieuwe Castlevania, word men daar enthousiast van?
De 3d castlevania's zuigen hard. De 2d games zijn zeker nog de moeite waard. De GBA & NDS games zijn Castlevania zoals Castlevania moet zijn.quote:
en die heb ik niet, dus ik wordt er niet warm of koud meer van.quote:Op donderdag 16 maart 2006 11:31 schreef BMH het volgende:
[..]
De 3d castlevania's zuigen hard. De 2d games zijn zeker nog de moeite waard. De GBA & NDS games zijn Castlevania zoals Castlevania moet zijn.
Het spel ziet eruit als Mafia.... Die gevechten lijken precies op gevechten uit slechte 3rd party games.. De auto's lijken te rijden als auto's uit mafia.. Genoeg negatief om het spel te spelenquote:Op donderdag 16 maart 2006 11:38 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
en die heb ik niet, dus ik wordt er niet warm of koud meer van.
Overigens, wat verwachten jullie van The Godfather? Ik denk dat dit best wel potentieel heeft. Eerst was ik er behoorlijk terughoudend over, maar EA heeft zowaar z'n best een keer gedaan lijkt het wel.
Het spel heeft zeker potentie. De meeste mensen zitten met het standaard commentaar maar als je een beetje leest merk je in previews dat het spel best verrassend goed kan gaan worden. Ik sta ervoor open !quote:Op donderdag 16 maart 2006 11:38 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Overigens, wat verwachten jullie van The Godfather? Ik denk dat dit best wel potentieel heeft. Eerst was ik er behoorlijk terughoudend over, maar EA heeft zowaar z'n best een keer gedaan lijkt het wel.
Ze zijn best okee hoor. Iig vind ikquote:Op donderdag 16 maart 2006 11:31 schreef BMH het volgende:
[..]
De 3d castlevania's zuigen hard. De 2d games zijn zeker nog de moeite waard. De GBA & NDS games zijn Castlevania zoals Castlevania moet zijn.
Gast, houd je eens in.quote:Op donderdag 16 maart 2006 17:58 schreef H.Flick het volgende:
Vandaag bijna 24 - the game gekocht. Het interesseert me totaal niet dat hij slechte reviews krijgt. Ik ga hem morgen echt halen
.
Nee, 24 is zo geweldig dat ik dat spel gewoon moet hebben voor het verhaal. En ik werk nu toch full-time dus ik heb geld genoeg om waardeloze games te kopenquote:
Je mag ook geld storten op mijn rekeningquote:Op donderdag 16 maart 2006 18:03 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Nee, 24 is zo geweldig dat ik dat spel gewoon moet hebben voor het verhaal. En ik werk nu toch full-time dus ik heb geld genoeg om waardeloze games te kopen.
Ik houd mijn verwachtingen laag, kan het alleen maar meevallen.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 00:00 schreef SocialDisorder het volgende:
ik heb van een reviewende maat te horen gekregen dat Godfather het beste te omschrijven is als "het beste van GTA, minus het slechtste van GTA, met een Godfather-sausje".
Ladies and gentlemen; start your reservations!
Leuk!quote:
Hij lijkt mij ook cool... hou hem wel in de gaten !quote:Op vrijdag 17 maart 2006 00:00 schreef SocialDisorder het volgende:
ik heb van een reviewende maat te horen gekregen dat Godfather het beste te omschrijven is als "het beste van GTA, minus het slechtste van GTA, met een Godfather-sausje".
Ladies and gentlemen; start your reservations!
Prachtig inderdaadquote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:40 schreef Strolie75 het volgende:
Schitterende boxart
[afbeelding]
[afbeelding]
Wat doe jij sowieso allemaal voor dingen met je consoles. Gewoon op gamen dan gebeurt er niks, tenminste bij niet iig.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 22:46 schreef Xenwolfie het volgende:
GVD! Laat ik eens niet mijn PS2 vallen als ik hem uit de kast haalt, pleur ik mijn gamecube erop, wat heb ik toch...
nog even 6 maandjes zuinig zijnquote:Op zaterdag 18 maart 2006 22:46 schreef Xenwolfie het volgende:
GVD! Laat ik eens niet mijn PS2 vallen als ik hem uit de kast haalt, pleur ik mijn gamecube erop, wat heb ik toch...
Briljant die volledige backwards compatibiliteit van de PS3.quote:Op zondag 19 maart 2006 00:55 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
nog even 6 maandjes zuinig zijn
Had het nog niet gelezenquote:Story:
- sequel picks up right where the first game left off, with Kratos as the new god of war and with the full power of a god, but other jealous gods conspire against him since he is a mere mortal raised to the stature of a god. Sounds like he quickly gets his ass kicked out of Olympus and stripped of his godly powers, returning to basically what he was in the first game. (Reset!)
- Kratos vows revenge and goes in search of those who have power over the Olympian gods - the three Sisters of Fate
Gameplay:
- Some nods to DMC3 combat: single button weapon switch mid-combo now and magic attacks designed to be usable "on the go" and mid-combo as well
- 3 tiers for new types of magic attacks - eg. wind magic tier 1 is "wind harpoons", tier 2 is a "formidable whirlwind", tier 3 is an "enormous tornado". Ice magic is mentioned as well
- GoW team got the message about the spinning blades in Hades
- About platforming in GoW2: "We're going for that feeling you got when you played Bionic Commando for the first time - that kind of visceral excitement"
- Grappling and swinging now possible with the chain blades on special grapple objects in the environment. This will include the ability to pull some objects towards you with the blades and even use them in combat (example given was hitting a Minotaur with a marble block
- Icarus wings are in - grant limited flight...basically gliding capability. The wax melts after a short time which is what limits the flight time.
Enemies:
- Some familiar foes will return, minions of the late Ares, but new foes will enter the mix who are the minions of the other gods.
- Larger beasts will sometimes have riders and the riders can focus the efforts of the larger beasts, giving them greater accuracy in battle. So, naturally, you'll want to knock the riders off their mounts in combat.
Imagery:
-Most of the shots seem taken from the actual Temple of the Fates you are trying to reach. Which is perched at the very edge of the world and prevented from falling over the edge by these gargantuan horses that are chained to it. It looks rather impressive, because there's a small screenshot showing Kratos actually walking on the chain towards the horses...I can only imagine what he's on his way to do...
quote:- GoW team got the message about the spinning blades in Hades
Als je hem nog niet op Hard heb gespeeld is dat zeker de moeite waard.quote:Op zondag 19 maart 2006 09:21 schreef Sjotime het volgende:
Als je dat zo leest krijgt je spontaan zin om GoW er weer eens in te doen
Dat was toch zoooooooooooo frustrerend!!!quote:Op zondag 19 maart 2006 10:44 schreef H.Flick het volgende:
Spinning Blades? Waren dat die pilaren waar je op moest klimmen? Dat was gewoon goed te doen.
Je hebt het nu al 3x gezegd maar het lijkt me echt niks. Ik vind 24 geweldig, maar ik wens ook een beetje leuke gameplay.quote:Trouwens: 24 is echt een leuke game! Als je de serie volgt moet je hem echt kopen, je zult niet teleurgesteld zijn!
En dan zeg je dat IK een slechte gamesmaak hebquote:Op zondag 19 maart 2006 10:44 schreef H.Flick het volgende:
Spinning Blades? Waren dat die pilaren waar je op moest klimmen? Dat was gewoon goed te doen.
Trouwens: 24 is echt een leuke game! Als je de serie volgt moet je hem echt kopen, je zult niet teleurgesteld zijn!
Dan nog, 24quote:Op zondag 19 maart 2006 11:12 schreef H.Flick het volgende:
Ik kan blijkbaar niet hypen. Het mooie van 24 is dat je nadat je hem uitgespeeld hebt gewoon het verhaal in cutscenes kunt zien zonder te moeten spelen
.
Als ze je dan ook nog die beesten laten gebruikenquote:Larger beasts will sometimes have riders and the riders can focus the efforts of the larger beasts, giving them greater accuracy in battle. So, naturally, you'll want to knock the riders off their mounts in combat.
quote:- GoW team got the message about the spinning blades in Hades
Ik zou ook voor RE4 gaan.quote:Op zondag 19 maart 2006 19:46 schreef Strolie75 het volgende:
Gan nu maar gewoon voor RE4...must have en de beste game van 2005
Ok, toegegeven, Psychonauts was beter.quote:Op zondag 19 maart 2006 19:59 schreef P-Style het volgende:
Ik zou ook voor RE4 gaan.Alleen vind ik "beste game van 2005" een beetje overdreven.
Ja, als je over games van dit topniveau spreekt kun je het alleen maar hebben over marginaal beter.quote:Op zondag 19 maart 2006 20:01 schreef H.Flick het volgende:
Psychonauts was beter, Shadow of the Colossus was beter, Dragon Quest VIII was beter, Katamari was ook beter. Maar RE4 is ook een absolute topper.
Klik!quote:Op zondag 19 maart 2006 19:03 schreef Mr.G het volgende:
De tentamens zitten er weer bijna op en ik heb eigenlijk wel zin in een nieuwe game
Bovenaan het verlanglijstje staat resident evil 4, maar die is nog 45 euro..
Allemaal 2006 games voor die PAL paupersquote:Op zondag 19 maart 2006 20:01 schreef H.Flick het volgende:
Psychonauts was beter, Shadow of the Colossus was beter, Dragon Quest VIII was beter, Katamari was ook beter. Maar RE4 is ook een absolute topper.
Kwaliteit is idd nagenoeg gelijk... is meer een kwestie van smaak dan en dan vond ik je RE4 opmerking totaal niet verkeerd !quote:Op zondag 19 maart 2006 20:04 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ja, als je over games van dit topniveau spreekt kun je het alleen maar hebben over marginaal beter.
Bijna overal game of the year geworden dan spelquote:Op zondag 19 maart 2006 19:59 schreef P-Style het volgende:
[..]
Alleen vind ik "beste game van 2005" een beetje overdreven.
Begrijp me niet verkeerd, RE4 was leuk om te spelen.quote:Op maandag 20 maart 2006 01:00 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Bijna overal game of the year geworden dan spel
Dan 24 achter wegen gehouden... Lego star warsquote:Op zondag 19 maart 2006 11:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dan nog, 24Das hetzelfde als StarWars, zal ik ook nooit een game van spelen
En soms psychonauts. Maar merendeel idd RE4. En beide moet ik nog altijd uitspelenquote:Op maandag 20 maart 2006 01:00 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Bijna overal game of the year geworden dan spel
Ik vond RE4 niet de beste RE maar wel een geweldig spel ! Erg knap wat Capcom gedaan heeft om dit op PS2 te realiseren.quote:Op maandag 20 maart 2006 01:04 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Begrijp me niet verkeerd, RE4 was leuk om te spelen.
Maar op de helft had ik het eigenlijk wel gezien, tis een nogal eentonig spel.
Zeker leuk om een keer door te spelen maar niet fantastisch imo
Moet jij die naam ook altijd opzoeken...quote:Op maandag 20 maart 2006 09:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
Valkyrie Profile is zeker een game om in de gate te houden jaHeel erg mooi!
Nee, ik weet het wel, ziekelijk hequote:Op maandag 20 maart 2006 09:30 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Moet jij die naam ook altijd opzoeken...Weet nooit hoe je het schrijft... ziet er gecopy paste uit !
Dunno, ik heb em op de gamecube uitgespeeld.quote:Op maandag 20 maart 2006 09:10 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Ik vond RE4 niet de beste RE maar wel een geweldig spel ! Erg knap wat Capcom gedaan heeft om dit op PS2 te realiseren.
Dat gitaartje ziet er wel mooi en degelijk uit voor een controllerquote:Op maandag 20 maart 2006 12:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
Donkey Konga was 60 euro, Eyetoy was 60 euro, Singstar was 60 euro, en dat allemaal met meegeleverde controller
Tuurlijk, dat is ook zeker zo, maar 80 euroquote:Op maandag 20 maart 2006 12:24 schreef Tain het volgende:
[..]
Dat gitaartje ziet er wel mooi en degelijk uit voor een controller
[afbeelding]
Getver, nu ben ik ook erg nieuwsgierig geworden... en mijn backlog blijft maar groeien... en 80 euro is inderdaad wat aan de dure kant. Zojuist overigens even naar de track-lijst gekeken, die vind ik een beetje tegenvallen eerlijk gezegd. Had wat meer zwaar spul zoals Megadeth en Pantera in gemogen.quote:Op maandag 20 maart 2006 12:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Tuurlijk, dat is ook zeker zo, maar 80 euro
Er komen de komende 3 jaar nog een deel of 6/7 volgens de makers. Varieren van Countrythema tot Deathmetal.quote:Op maandag 20 maart 2006 13:08 schreef NutKees het volgende:
[..]
Getver, nu ben ik ook erg nieuwsgierig geworden... en mijn backlog blijft maar groeien... en 80 euro is inderdaad wat aan de dure kant. Zojuist overigens even naar de track-lijst gekeken, die vind ik een beetje tegenvallen eerlijk gezegd. Had wat meer zwaar spul zoals Megadeth en Pantera in gemogen.
Ai, dat gaat geld kosten. En ik had mezelf al voorgenomen om geen spellen meer te kopen tot mijn backlog is weggewerkt, maar dat gaat toch niet lukken. Binnenkort Kingdom Hearts 2 en bij dezelfde bestelling We Love Katamari, daar kom ik niet onderuit!quote:Op maandag 20 maart 2006 13:09 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Er komen de komende 3 jaar nog een deel of 6/7 volgens de makers. Varieren van Countrythema tot Deathmetal.
Ik ook niet, jammer he?quote:
Whahaha,quote:Op dinsdag 21 maart 2006 10:03 schreef NutKees het volgende:
Mensen, vergeet Guitar Hero maar... hier is:
Accordian Hero!!!
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
<Linkje>
OMFGquote:Op dinsdag 21 maart 2006 10:03 schreef NutKees het volgende:
Accordian Hero!!!
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
<Linkje>
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 10:03 schreef NutKees het volgende:
Accordion Hero!!!
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
<Linkje>
niet meer dan terecht.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 15:27 schreef Sjotime het volgende:
Godfather scoort
http://www.gamespot.com/p(...)iew.html?sid=6146252
Als iemand met creditcard deze voor mij zou willen bestellen en op mijn adres laten afleveren wil ik wel wat extra betalen.quote:
Lijkt me briljantquote:
Hij krijgt matige reviewsquote:Op woensdag 22 maart 2006 09:37 schreef Sjotime het volgende:
Lijkt me briljantErg genoten van de gehele serie... vond 2 de beste tot nu toe.
Huh onimusha en matige reviewsquote:
Ja klopt niet naar mijn mening ! Of bedoel je deel 4?quote:
Auwquote:When the dust settles on Electronic Arts' Godfather videogame, it will be remembered for being way too short, far too easy, too damned repetitive and far too in awe of Grand Theft Auto to be held up as anything other than a rather lightweight copycat offering
http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=63519
Eurogamer Gijsquote:
Pijnlijk om te zien hoe snel jij door een juweeltje als SotC racedquote:Op woensdag 22 maart 2006 18:39 schreef peristilius het volgende:
Een 7.5 op IGN is gewoon poep!
Ik heb gisteren SotC en Star Ocean 3 binnen gekregen, alleen even snel de gameplay van SotC gecheckt.
Eerste impressies zijn goed, ik heb het verhaal nog niet bekeken (snel alles geskipt), maar heb wel al even de eerste Colossus neergehaald.
Die ging alleen wel erg makkelijk.
Maar ja, de anderen zijn waarschijnlijk wel een stuk moeilijker toch?
Star Ocean 3 moet ik ook nog een keer aan beginnen, lang kutspel.
Die eerste Colossus zat dus ook in de demo. Ik heb die demo 3x gespeeld, maar het is me nog niet gelukt om 'm te slopen.quote:Op woensdag 22 maart 2006 18:39 schreef peristilius het volgende:
...maar heb wel al even de eerste Colossus neergehaald.
Dat was een eerste indruk run, natuurlijk ga ik als ik tijd heb gewoon vanaf het begin even alles goed bekijken.quote:Op woensdag 22 maart 2006 19:16 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Pijnlijk om te zien hoe snel jij door een juweeltje als SotC racedIk wil helemaal in het begin van games alles goed opnemen en lezen... eerste indruk bepaald vaak veel voor me. Als ik geen tijd heb start ik ook niet zeg maar
Zo denk ik ook altijd over spellen.quote:SO3 ga ik een 2e kans geven ooit.
Wat? Ik heb het 1 keer een half uurtje gespeeld!quote:Op woensdag 22 maart 2006 19:18 schreef P-Style het volgende:
[..]
Die eerste Colossus zat dus ook in de demo. Ik heb die demo 3x gespeeld, maar het is me nog niet gelukt om 'm te slopen.![]()
Hey, weet je hoe lang al die filmpjes duurden, ik moest weg!quote:
62 uurquote:Op woensdag 22 maart 2006 18:39 schreef peristilius het volgende:
Star Ocean 3 moet ik ook nog een keer aan beginnen, lang kutspel.
Ha, dat is MIJ zelfs geluktquote:Op woensdag 22 maart 2006 19:18 schreef P-Style het volgende:
[..]
Die eerste Colossus zat dus ook in de demo. Ik heb die demo 3x gespeeld, maar het is me nog niet gelukt om 'm te slopen.![]()
Dat is echt gevaarlijk. Het is zo 02.00 met dat spelquote:Op woensdag 22 maart 2006 19:42 schreef peristilius het volgende:
Ik ga mijn PS2 maar eens naar beneden verhuizen en SotC goed spelen.
Neuh, komen vanavond waarschijnlijk nog wel wat mensen langs.quote:Op woensdag 22 maart 2006 19:44 schreef disjfa het volgende:
[..]
Dat is echt gevaarlijk. Het is zo 02.00 met dat spel
Ik zit sowieso bijna nooit echt lang meer achter een console, maakt de spelervaring wel heel anders moet ik zeggen. Vroeger speelde ik spellen gewoon in een ruk uit, vooral bij RPG's zit ik dan veel meer in het spel.quote:Op woensdag 22 maart 2006 19:55 schreef Strolie75 het volgende:
Gewoon 1 a 2 reuzen per dag doen en even laten bezinken. Zo heb ik het ook gedaan.
Final Fantasy alleen verkoopt 5 keer meer exemplaren dan die hele top 10 bij elkaarquote:1. Final Fantasy XII - PS2 - 1.764.266 - (1.764.266)
2. Animal Crossing : Wild World - NDS - 70.932 - (2.187.805)
3. More DS Brain Training - NDS - 67.222 - (1.571.729)
4. English Training DS - NDS - 39.940 - (656.746)
5. Prof. Kawashima's Brain Training : How old is your brain ? - NDS - 39.718 - (1.722.597)
6. Samurai Warriors 2 - PS2 - 25.295 - (498.872)
7. Mario Kart DS - NDS - 17.928 - (1.189.109)
8. Seiken Densetsu DS : Children of Mana - NDS - 17.574 - (146.700)
9. Guitar Freaks V and Drum Mania V - PS2 - 17.520 - (17.520)
10. Keroro Gunso - NDS - 15.650 - (15.650)
Das meestal zo als een lang verwacht en graag gewilt spel uit komt. Was zo met wel meer spellen uit die lijstquote:Op donderdag 23 maart 2006 13:05 schreef Morthill het volgende:
[..]
Final Fantasy alleen verkoopt 5 keer meer exemplaren dan die hele top 10 bij elkaar
Verschil is dat Final Fantasy in 1 week meer verkoopt dan de rest van de lijst, op Animal Crossing na, in totaal.quote:Op donderdag 23 maart 2006 13:06 schreef disjfa het volgende:
[..]
Das meestal zo als een lang verwacht en graag gewilt spel uit komt. Was zo met wel meer spellen uit die lijst
Iedere keer als ik weer wil beginnen moet ik eerst 10 minuten zoeken wat ik precies moet doen om vervolgens 20 minuten cut scenes te zitten kijken...quote:Op woensdag 22 maart 2006 19:40 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
62 uur, en toen had ik nog niet alles gedaan
![]()
Tja Killzone... ik hou het ook nooit lang vol om die game te spelen. Ik ben nog helemáál niet ver in dat spel en voel nooit echt de behoefte om verder te spelen.quote:Op donderdag 23 maart 2006 08:58 schreef NutKees het volgende:
Killzone krijgt bij mij nu een tweede kans (hoewel ik helemaal niet van FPS houd). Maar iedere 5 minuten ga ik weer dood dus na een half uurtje houd ik het voor gezien, om vervolgens een kwartier later de ps2 weer aan te zetten omdat ik het blijkbaar toch niet los kan laten. En zo gaat dat dan een uurtje of 2-3 door. Is killzone nou echt zo'n moeilijk tyfus-spel of ligt dat aan mijn -totaal geen ervaring met fps-?
lekker nutteloos dusquote:Op donderdag 23 maart 2006 13:41 schreef P-Style het volgende:
[..]
Tja Killzone... ik hou het ook nooit lang vol om die game te spelen. Ik ben nog helemáál niet ver in dat spel en voel nooit echt de behoefte om verder te spelen.
Heb trouwens laatst m'n USB-toetsenbord+muis in m'n PS2 geprikt om te kijken welke games erop zouden reageren. Killzone opgestart... en ja hoor! Het ledje van de optische muis ging branden en ik kon het toetsenbord gebruiken om teksten in te voeren en door het menu te scrollen (met cursortoetsen, enter & esc). Maar zodra ik ging spelen... kon ik alleen de controller gebruiken!
Bij GT4 kun je trouwens ook met toetsenbord (cursors, enter, esc) door het menu scrollen en de muis gebruiken om de cursor te bewegen!
Het knaagt nogal aan me dat ik nu op 'easy' bezig ben en al verrekte veel moeite heb om een level'tje uit te spelen (ben gisteren na 20 keer proberen door het 'park' gekomen - for the record).quote:Op donderdag 23 maart 2006 13:41 schreef P-Style het volgende:
Tja Killzone... ik hou het ook nooit lang vol om die game te spelen. Ik ben nog helemáál niet ver in dat spel en voel nooit echt de behoefte om verder te spelen.
Da's jammer. Niet dat ik met muis zoveel beter ben, maar de controller is wel behoorlijk vervelend af en toe. Vooral als ik zelf belaagd word schiet ik in het rond als een kip zonder kop.quote:Maar zodra ik ging spelen... kon ik alleen de controller gebruiken!
Waarom prik je je PS2 niet direct in je 5.1 met een optische kabel?quote:Op donderdag 23 maart 2006 15:27 schreef Xenwolfie het volgende:
Woei! Mijn 5.1 op mijn tv geprikt om dan te gaan PS2en/Gamecube-en in 5.1.
Woei! 5 speakers met hetzelfde geluid!quote:Op donderdag 23 maart 2006 15:27 schreef Xenwolfie het volgende:
Woei! Mijn 5.1 op mijn tv geprikt om dan te gaan PS2en/Gamecube-en in 5.1.
SSX On Tour klonk ander behoorlijk 5.1quote:Op donderdag 23 maart 2006 16:04 schreef peristilius het volgende:
PS2 maakt geen fuck uit of je het direct doet of via tv, 5.1 is het toch niet.
Alleen stereo signaal, maar met Pro Logic 2 klinkt het nog wel aardig.
Dan heb je creative orenquote:Op donderdag 23 maart 2006 16:15 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
SSX On Tour klonk ander behoorlijk 5.1
of een goede 5.1-installatiequote:
Onzin. De PS2 kan bij DVD's wel DD5.1 en DTS laten horen.quote:Op donderdag 23 maart 2006 16:04 schreef peristilius het volgende:
PS2 maakt geen fuck uit of je het direct doet of via tv, 5.1 is het toch niet.
Alleen stereo signaal, maar met Pro Logic 2 klinkt het nog wel aardig.
quote:Op donderdag 23 maart 2006 16:06 schreef Laniboekje het volgende:
Ik heb net Dragon Quest VIII gepre-ordered![]()
Ja, maar who the fuck cares about DVD.quote:Op donderdag 23 maart 2006 17:22 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Onzin. De PS2 kan bij DVD's wel DD5.1 en DTS laten horen.
Sommige games hebben ook in-game DTS geluid, maar dat is inderdaad geen 5.1.
Ik ken alleen Vice City eigenlijkquote:Op donderdag 23 maart 2006 19:53 schreef peristilius het volgende:
[..]
Ja, maar who the fuck cares about DVD.
En de games met in-game DTS zijn volgens mij op 1 hand te tellen.
Dat levenquote:Op donderdag 23 maart 2006 20:47 schreef Gamedemon het volgende:
ik heb onimusha 4 binnen, van het weekend even uitspelen
al die onimusha games zijn kort sjoquote:
Volgens mij bedoel je 2.0, en een adapter kopen lijkt me ook echt nutteloos want je kan van stereo nooit echt 5.1 maken. Of sla ik nou compleet de plank mis en bedoel je iets heel anders?quote:Op donderdag 23 maart 2006 20:25 schreef Xenwolfie het volgende:
Kleine correctie : Ik kan alleen de kabel mijn front speakers in mijn TV steken, dus dat is 2.1. Even rondsnuffelen voor een adapter dan.
quote:Op donderdag 23 maart 2006 21:47 schreef Xenwolfie het volgende:
Mijn subwoofer word wel gewoon 'aangedreven'. Ik hoor hem gewoon lekker meebonken. Maar ik bedoel dus: Ik heb 3 kabels voor mijn speakerset, nu ziet alleen de zwarte erin voor de frontspeakers. Ik heb echter ook nog een zwarte voor achter, en een oranje voor center.
Nu zijn het 2 tulpjes, met een zwart stekkertje in de subwoofer. Mischien is er wel een ding waar je allle 3 de stekkertjes hebt, en dan die 2 tulpjes. Ik doe dit omdat ik nergens een optisch gebeuren in mijn geluidskaart hebt, en mijn SDPIF uitgang schijnt ook nogal te verschillen van 'normaal', creative schijnt een andere maat te gebruiken.
*fap*fap*fap*quote:Op donderdag 23 maart 2006 19:12 schreef Sjotime het volgende:
Cam footage GoW2
http://www.playsyde.com/news_2693_en.html
[afbeelding]
Ja ik vond het erg bruut idd......... hij is meer God nu vind ik. Meer macht ofzo... hij ownde echt in die clips.quote:
Ik wacht nog even, een zon teaser zegt nog nietsquote:Op vrijdag 24 maart 2006 17:33 schreef H.Flick het volgende:
Prachtig die teaser. GoW2 gaat zo geweldig worden!
Ik baseer mijn mening ook vooral op het feit dat GoW geweldig was.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 17:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik wacht nog even, een zon teaser zegt nog niets
Neuh, na CR 1 heb ik er wel genoeg van denk ik... Maar op zich heb je gelijk, GoW 1 was geweldigquote:Op vrijdag 24 maart 2006 17:37 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Ik baseer mijn mening ook vooral op het feit dat GoW geweldig was.
Jij zou een Chibi Robo 2 ook meteen gaan hypen, zeg maar.
Op een paar uitzonderingen na zijn vervolgen van games met dit kaliber altijd goed !quote:Op vrijdag 24 maart 2006 17:37 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Ik baseer mijn mening ook vooral op het feit dat GoW geweldig was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |