Moet jij die naam ook altijd opzoeken...quote:Op maandag 20 maart 2006 09:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
Valkyrie Profile is zeker een game om in de gate te houden jaHeel erg mooi!
Nee, ik weet het wel, ziekelijk hequote:Op maandag 20 maart 2006 09:30 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Moet jij die naam ook altijd opzoeken...Weet nooit hoe je het schrijft... ziet er gecopy paste uit !
Dunno, ik heb em op de gamecube uitgespeeld.quote:Op maandag 20 maart 2006 09:10 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Ik vond RE4 niet de beste RE maar wel een geweldig spel ! Erg knap wat Capcom gedaan heeft om dit op PS2 te realiseren.
Dat gitaartje ziet er wel mooi en degelijk uit voor een controllerquote:Op maandag 20 maart 2006 12:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
Donkey Konga was 60 euro, Eyetoy was 60 euro, Singstar was 60 euro, en dat allemaal met meegeleverde controller
Tuurlijk, dat is ook zeker zo, maar 80 euroquote:Op maandag 20 maart 2006 12:24 schreef Tain het volgende:
[..]
Dat gitaartje ziet er wel mooi en degelijk uit voor een controller
[afbeelding]
Getver, nu ben ik ook erg nieuwsgierig geworden... en mijn backlog blijft maar groeien... en 80 euro is inderdaad wat aan de dure kant. Zojuist overigens even naar de track-lijst gekeken, die vind ik een beetje tegenvallen eerlijk gezegd. Had wat meer zwaar spul zoals Megadeth en Pantera in gemogen.quote:Op maandag 20 maart 2006 12:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Tuurlijk, dat is ook zeker zo, maar 80 euro
Er komen de komende 3 jaar nog een deel of 6/7 volgens de makers. Varieren van Countrythema tot Deathmetal.quote:Op maandag 20 maart 2006 13:08 schreef NutKees het volgende:
[..]
Getver, nu ben ik ook erg nieuwsgierig geworden... en mijn backlog blijft maar groeien... en 80 euro is inderdaad wat aan de dure kant. Zojuist overigens even naar de track-lijst gekeken, die vind ik een beetje tegenvallen eerlijk gezegd. Had wat meer zwaar spul zoals Megadeth en Pantera in gemogen.
Ai, dat gaat geld kosten. En ik had mezelf al voorgenomen om geen spellen meer te kopen tot mijn backlog is weggewerkt, maar dat gaat toch niet lukken. Binnenkort Kingdom Hearts 2 en bij dezelfde bestelling We Love Katamari, daar kom ik niet onderuit!quote:Op maandag 20 maart 2006 13:09 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Er komen de komende 3 jaar nog een deel of 6/7 volgens de makers. Varieren van Countrythema tot Deathmetal.
Ik ook niet, jammer he?quote:
Whahaha,quote:Op dinsdag 21 maart 2006 10:03 schreef NutKees het volgende:
Mensen, vergeet Guitar Hero maar... hier is:
Accordian Hero!!!
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
<Linkje>
OMFGquote:Op dinsdag 21 maart 2006 10:03 schreef NutKees het volgende:
Accordian Hero!!!
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
<Linkje>
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 10:03 schreef NutKees het volgende:
Accordion Hero!!!
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
<Linkje>
niet meer dan terecht.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 15:27 schreef Sjotime het volgende:
Godfather scoort
http://www.gamespot.com/p(...)iew.html?sid=6146252
Als iemand met creditcard deze voor mij zou willen bestellen en op mijn adres laten afleveren wil ik wel wat extra betalen.quote:
Lijkt me briljantquote:
Hij krijgt matige reviewsquote:Op woensdag 22 maart 2006 09:37 schreef Sjotime het volgende:
Lijkt me briljantErg genoten van de gehele serie... vond 2 de beste tot nu toe.
Huh onimusha en matige reviewsquote:
Ja klopt niet naar mijn mening ! Of bedoel je deel 4?quote:
Auwquote:When the dust settles on Electronic Arts' Godfather videogame, it will be remembered for being way too short, far too easy, too damned repetitive and far too in awe of Grand Theft Auto to be held up as anything other than a rather lightweight copycat offering
http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=63519
Eurogamer Gijsquote:
Pijnlijk om te zien hoe snel jij door een juweeltje als SotC racedquote:Op woensdag 22 maart 2006 18:39 schreef peristilius het volgende:
Een 7.5 op IGN is gewoon poep!
Ik heb gisteren SotC en Star Ocean 3 binnen gekregen, alleen even snel de gameplay van SotC gecheckt.
Eerste impressies zijn goed, ik heb het verhaal nog niet bekeken (snel alles geskipt), maar heb wel al even de eerste Colossus neergehaald.
Die ging alleen wel erg makkelijk.
Maar ja, de anderen zijn waarschijnlijk wel een stuk moeilijker toch?
Star Ocean 3 moet ik ook nog een keer aan beginnen, lang kutspel.
Die eerste Colossus zat dus ook in de demo. Ik heb die demo 3x gespeeld, maar het is me nog niet gelukt om 'm te slopen.quote:Op woensdag 22 maart 2006 18:39 schreef peristilius het volgende:
...maar heb wel al even de eerste Colossus neergehaald.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |