Nou, dan... ooit!quote:Op donderdag 16 februari 2006 08:42 schreef BMH het volgende:
Sneller dan ooit? Wanneer dan?
?? Problemen mee omdat de game jaren oud is?quote:Op donderdag 16 februari 2006 08:46 schreef BMH het volgende:
Hou dan ook: Ico krijgt een 9.5 op Games.fok.nl... Wahhahahaha
Omdat ie oud is is het probleem absoluut niet. Ik heb em zelf dit jaar nog gekocht. Maar de game bied naast een geweldige sfeer alleen maar minpunten. Zoals een frustrerend partner-systeem, eentonige gevechten & iets te losse controls. De puzzles zijn de enige aantrekkingskracht om het spel te spelen, want van de rest deugt niet al te veel.quote:Op donderdag 16 februari 2006 08:49 schreef Morthill het volgende:
[..]
?? Problemen mee omdat de game jaren oud is?
Nee, meer dat het spel best saai is en eigenlijk alleen de sfeer echt heel goed is te noemenquote:Op donderdag 16 februari 2006 08:49 schreef Morthill het volgende:
[..]
?? Problemen mee omdat de game jaren oud is?
Veel goede games.quote:Op donderdag 16 februari 2006 08:45 schreef P-Style het volgende:
Nou, dan... ooit!Meestal gingen PS2 topics wel een maand mee, maar nu zijn het er 4 per maand.
Soms duurt het een half jaar, soms een jaar, soms gebeurt het helemaal niet.quote:Op donderdag 16 februari 2006 09:00 schreef Build.1984 het volgende:
Weet iemand ook wanneer een spel in de platinum collection komt en op welke site daar meer informatie over te vinden is? Ik wacht namelijk op PES 5...
vast bedankt...
Meningen zijn net als kontgaten. Iedereen heeft er een, alleen stinkt die van jou in dit geval wat meer.quote:Op donderdag 16 februari 2006 08:46 schreef BMH het volgende:
Hou dan ook: Ico krijgt een 9.5 op Games.fok.nl... Wahhahahaha
Een 9.5 is een near perfect.... Dit spel is alles behalve dat.quote:Op donderdag 16 februari 2006 09:02 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Meningen zijn net als kontgaten. Iedereen heeft er een, alleen stinkt die van jou in dit geval wat meer.
Vind jij...en dat mag. Ik deel die mening alleen niet.quote:Op donderdag 16 februari 2006 09:05 schreef BMH het volgende:
Een 9.5 is een near perfect.... Dit spel is alles behalve dat.
Ja ok dat kan.. Maar ..... 9.5!quote:Op donderdag 16 februari 2006 09:06 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Vind jij...en dat mag. Ik deel die mening alleen niet.
weet je ook of deze informatie op het internet staat?quote:Op donderdag 16 februari 2006 09:02 schreef P-Style het volgende:
[..]
Soms duurt het een half jaar, soms een jaar, soms gebeurt het helemaal niet.
www.playstation.nlquote:Op donderdag 16 februari 2006 09:10 schreef Build.1984 het volgende:
[..]
weet je ook of deze informatie op het internet staat?
Merk dat ik veel aan het rennen ben... ongemakkelijk gevoel geeft het spel me. Wel prachtige graphics en coole puzzles...... !quote:Op donderdag 16 februari 2006 09:35 schreef jpg97 het volgende:
Ik vond ICO ook niet echt je van HET... maar toch wel vermakelijk.
Jij bent gewoon gefrustreerd dat je zelfs in een game de meid niet bij je kan houden en vind het daarom een stom spelquote:Op donderdag 16 februari 2006 08:57 schreef BMH het volgende:
[..]
Zoals een frustrerend partner-systeem
Psychonauts gezien op PS2,... ben geen graphics hoer maar de framerate zogen behoorlijk. Het is geen Jak niveau zeg maar. En ICO is ok maar geweldig zoals SotC?? Nee vind ik zelf.quote:Op donderdag 16 februari 2006 10:28 schreef H.Flick het volgende:
ICO is gewoon geweldig, SotC is geweldig, Psychonauts is geweldig en Roy zuigt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |