Ik ookquote:Op dinsdag 14 maart 2006 10:14 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Uiteraard staat Lara daar om bekend... logisch toch? Feit is echter dat als je wat leest over de nieuwe Tombraider er achter komt dat dit wel eens de beste Lara zou kunnen zijn. Dat zegt wel wat aangezien deel 1 en 2 briljant waren. Maar dat is mijn mening. De makers van 1 werken aan dit spel en beweren briljant leveldesign en het oude Tombraider gevoel.
Ik geloof ze![]()
Ik heb hem al lang uitgespeeld... ik wist het alleen niet meer zeker.quote:Op maandag 13 maart 2006 21:06 schreef P-Style het volgende:
[..]
Speel 'm uit en je hebt het antwoord op je vraag!
In dat geval... Stop de disc in je PS2 en je ziet het vanzelf!quote:Op dinsdag 14 maart 2006 17:54 schreef H.Flick het volgende:
Ik heb hem al lang uitgespeeld... ik wist het alleen niet meer zeker.
Dan verschillen we daar.... dat is voor mij de grootste redenquote:Op dinsdag 14 maart 2006 19:20 schreef P-Style het volgende:
[..]
Zeker weten!En die camera vond ik nog wel de mìnste reden om MGS3 opnieuw aan te schaffen.
Ik zei het ook alleen maar omdat er gehint werd naar een sequel.. en in GoW hinten ze dus ook al naar het verhaal van de sequel. Maar blijkbaar is dat verhaal dus compleet over boord gegooid en doen ze nu iets anders.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 18:31 schreef P-Style het volgende:
[..]
In dat geval... Stop de disc in je PS2 en je ziet het vanzelf!
Oh? Hoezodat?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 19:51 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Maar blijkbaar is dat verhaal dus compleet over boord gegooid en doen ze nu iets anders.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PSN id: Puddled_nl
quote:Your order for Onimusha 4: Dawn Of Dreams has been posted.
Please note PLAY MAIL ORDER will show on your statement.
Please allow 3-5 days delivery.
was ik dat vergeten te melden?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 20:07 schreef H.Flick het volgende:
Dat concludeerde ik uit de andere posts hier....
Okami, Kingdom Hearts II, Rogue Galaxy, MGS Subsistence,quote:Op woensdag 15 maart 2006 14:53 schreef SocialDisorder het volgende:
Maar even voor de goede orde; wat zijn nou nog toppertjes die uit gaan komen op dit puike stukje technologie?
Ik heb in elk geval nog Tomb Raider, GoW2 en FFXII staan.
+ Yakuza en Final Fantasy XIIquote:Op woensdag 15 maart 2006 15:04 schreef Sjotime het volgende:
Okami, Kingdom Hearts II, Rogue Galaxy, MGS Subsistence,
KH2 gaat bij mij voor elke andere titel, misschien zelfs voor FFXII.quote:Op woensdag 15 maart 2006 19:58 schreef H.Flick het volgende:
Ik wacht vooral op Okami en FFXII. Over KH2 twijfel ik eigenlijk nog een beetje. De Xbox360 gaat nu ook helemaal los en ik heb sowieso niet zoveel tijd meer om te gamen.
Tief eens op met je Guitar Hero.quote:
Guitar Hero is de shizzlequote:Op woensdag 15 maart 2006 20:27 schreef peristilius het volgende:
[..]
Tief eens op met je Guitar Hero.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |