Nog 1 week (US)quote:Op vrijdag 24 maart 2006 20:23 schreef jimjim1983 het volgende:
is Kingdom Hearts 2 er al?
Nog maar 1 jaar wachten.... je gamed hem waarschijnlijk op je PS3,... kan je hem US halen !quote:Op vrijdag 24 maart 2006 21:55 schreef SocialDisorder het volgende:
IK WIL GOD OF WAR 2!!!
zie ook TT
O ja! Die komt er ook nog aan!quote:Op vrijdag 24 maart 2006 22:48 schreef Laniboekje het volgende:
Vol verwachting klopt mijn hart.. voor Dragon Quest VIII
![]()
Nog maar 2-3 weekjes wachten.
Ik heb nog een ouwe, maar die heeft nogal een... nostalgische emotionele waarde.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 22:54 schreef Thomper het volgende:
Iemand die zijn/haar PS2 goedkoop wegdoet?
*slaat.. en hard ook!quote:Op vrijdag 24 maart 2006 22:50 schreef P-Style het volgende:
[..]
O ja! Die komt er ook nog aan!Maareh... misschien dat ik 'm skip.
Daar kan ik dan nog misschien wel mee leven. Misschien he!quote:Op vrijdag 24 maart 2006 22:57 schreef P-Style het volgende:
[..]
Ik bedoel... Misschien dat ik wacht totdat 'ie platinum wordt. [afbeelding]
Hehe, ik wacht gewoon tot ie eindelijk 100 euro wordt (kom op, kom op E3quote:Op vrijdag 24 maart 2006 22:55 schreef P-Style het volgende:
[..]
Ik heb nog een ouwe, maar die heeft nogal een... nostalgische emotionele waarde.
Hulde aan je zusquote:Op vrijdag 24 maart 2006 23:00 schreef P-Style het volgende:
Ach, ik zie wel wat ik doe met Dragon Quest. Het zijn alleen al die verhalen dat het zo'n verschrikkelijk traditionele RPG is, die me enigszins ontmoedigen om 'm te kopen. Maar misschien dat m'n zus 'm koopt, dan kan ik 'm altijd nog uitproberen!
heb hem gepreorderd , nog maar paar weekesquote:Op vrijdag 24 maart 2006 23:01 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Hulde aan je zusNaar mijn idee is het echt op een bepaalde manier een must-have. Het traditionele, dat doet het hem gewoon. Ach, mijn echte indrukken komen over een klein aantal weekjes wel.
Ik krijg m ookquote:Op zaterdag 25 maart 2006 10:52 schreef Gamedemon het volgende:
Ik ga zo maar eens onimusha 4 uit de seal halen (heilig moment altijd)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |