Nog 1 week (US)quote:Op vrijdag 24 maart 2006 20:23 schreef jimjim1983 het volgende:
is Kingdom Hearts 2 er al?
Nog maar 1 jaar wachten.... je gamed hem waarschijnlijk op je PS3,... kan je hem US halen !quote:Op vrijdag 24 maart 2006 21:55 schreef SocialDisorder het volgende:
IK WIL GOD OF WAR 2!!!
zie ook TT
O ja! Die komt er ook nog aan!quote:Op vrijdag 24 maart 2006 22:48 schreef Laniboekje het volgende:
Vol verwachting klopt mijn hart.. voor Dragon Quest VIII
![]()
Nog maar 2-3 weekjes wachten.
Ik heb nog een ouwe, maar die heeft nogal een... nostalgische emotionele waarde.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 22:54 schreef Thomper het volgende:
Iemand die zijn/haar PS2 goedkoop wegdoet?
*slaat.. en hard ook!quote:Op vrijdag 24 maart 2006 22:50 schreef P-Style het volgende:
[..]
O ja! Die komt er ook nog aan!Maareh... misschien dat ik 'm skip.
Daar kan ik dan nog misschien wel mee leven. Misschien he!quote:Op vrijdag 24 maart 2006 22:57 schreef P-Style het volgende:
[..]
Ik bedoel... Misschien dat ik wacht totdat 'ie platinum wordt. [afbeelding]
Hehe, ik wacht gewoon tot ie eindelijk 100 euro wordt (kom op, kom op E3quote:Op vrijdag 24 maart 2006 22:55 schreef P-Style het volgende:
[..]
Ik heb nog een ouwe, maar die heeft nogal een... nostalgische emotionele waarde.
Hulde aan je zusquote:Op vrijdag 24 maart 2006 23:00 schreef P-Style het volgende:
Ach, ik zie wel wat ik doe met Dragon Quest. Het zijn alleen al die verhalen dat het zo'n verschrikkelijk traditionele RPG is, die me enigszins ontmoedigen om 'm te kopen. Maar misschien dat m'n zus 'm koopt, dan kan ik 'm altijd nog uitproberen!
heb hem gepreorderd , nog maar paar weekesquote:Op vrijdag 24 maart 2006 23:01 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Hulde aan je zusNaar mijn idee is het echt op een bepaalde manier een must-have. Het traditionele, dat doet het hem gewoon. Ach, mijn echte indrukken komen over een klein aantal weekjes wel.
Ik krijg m ookquote:Op zaterdag 25 maart 2006 10:52 schreef Gamedemon het volgende:
Ik ga zo maar eens onimusha 4 uit de seal halen (heilig moment altijd)
ik vind 3 tot nu toe het beste deel uit de serie, super gamequote:Op zaterdag 25 maart 2006 10:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik krijg m ookGa dus dit weekend snel ff Onimusha 3 spelen om te kijken hoe dat deel is
Je mag mij mailenquote:Op zaterdag 25 maart 2006 11:43 schreef Mr.G het volgende:
Een of andere aap heeft die limited edition resident evil 4 die voor 28 euro bij play.com te krijgen is op ebay gezet voor 45 euro exclusief....
Als iemand voor mij die limited edition op play wil bestellen betaal ik er 40 euro inclusief voor, tel uit je winst.
zooo deel 4 speelt ook eeeeerg anders zeg.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 13:37 schreef NutKees het volgende:
Robot maakt inderdaad heel mooie fmv's, met name de filmpjes van Onimusha 2 zijn verschrikkelijk mooi. Die van 3 vond ik persoonlijk wat minder, maar de gameplay overtreft deel 1 en 2 met mijlen. Deel 4 heb ik nog even uitgesteld, maar komt zeker weten nog op het menu te staan dit jaar.
Ook maar even die demo aanvragen.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 23:13 schreef P-Style het volgende:
Hé, nu zie ik dit ineens... Da's helemaal handig!
RPGquote:Op zaterdag 25 maart 2006 13:39 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
zooo deel 4 speelt ook eeeeerg anders zeg.
Tis nu een action rpg geworden alla lord of the rings zeg maar , weet niet of ik er wel zo blij mee ben.
Even verder spelen voor een beter oordeel
Real time RPG, sjo dat trek je nietquote:
Zeer zeker wel... eentje tot nu toe pas niet !quote:Op zaterdag 25 maart 2006 14:33 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Real time RPG, sjo dat trek je niet
IMHO is dat niet iets slechts. Eerdere Onimusha's waren wel cool, maar misten iets. hopelijk heeft deze net datgene wat ontbreekt.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 15:21 schreef Gamedemon het volgende:
2 uur gespeeld nu, best geinig spelletje maar het is absoluut geen onimusha meer, niks van overgebleven
IMHO is dat reeks verkrachting.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 15:24 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
IMHO is dat niet iets slechts. Eerdere Onimusha's waren wel cool, maar misten iets. hopelijk heeft deze net datgene wat ontbreekt.
Toen men aan Onimusha begon was het bedoeld als trilogie. Door het succes zijn er diverse spin-offs gekomen (Genma, Tactics). Na het succes van deel 3, kon men niet anders dan een nieuwe Onimusha op de PS2 maken.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 17:53 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
IMHO is dat reeks verkrachting.
Als je 3 games hetzelfde maakt met kleine verbeteringen, en je gaat met het 4de deel een hele andere kant op is dat geen opvolger maar een spin off
Mij lijkt deze juist beter dan de vorige als ik zo de reviews lees.quote:Op zondag 26 maart 2006 00:56 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Toen men aan Onimusha begon was het bedoeld als trilogie. Door het succes zijn er diverse spin-offs gekomen (Genma, Tactics). Na het succes van deel 3, kon men niet anders dan een nieuwe Onimusha op de PS2 maken.
Om toch niet van de trilogie-belofte af te stappen heeft men het verhaal 15 jaar later geplaatst, en een heel nieuwe opzet.
Als je op het doosje kijkt, heet het spel ook niet Onimusha 4, maar Onimusha; Dawn of Dreams.
Eigenlijk kun je dus niet spreken van een vierde deel, maar een eerste deel in een nieuwe serie.
DoD Onimusha 4 noemen komt in feite op hetzelfde neer als Path of Neo het tweede deel van Enter The Matrix noemen.
Ik vind em persoonlijk minder.quote:Op zondag 26 maart 2006 09:53 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Mij lijkt deze juist beter dan de vorige als ik zo de reviews lees.
Jij gaat genieten!quote:Op vrijdag 24 maart 2006 22:48 schreef Laniboekje het volgende:
Vol verwachting klopt mijn hart.. voor Dragon Quest VIII
![]()
Nog maar 2-3 weekjes wachten.
Ja alleen die absurde moeilijkheidsgraad change van vijanden naar die eindbaasquote:Op zondag 26 maart 2006 11:25 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Jij gaat genieten!
DQVIII is toch wel de beste game van 2005... of 2006 voor Europa.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |