Wat die graphics betreft moet ik je toch teleurstellen denk ik.quote:Op maandag 6 februari 2006 13:32 schreef Ixnay het volgende:
Misschien dat ik Dragon Quest 8 ga halen.
Alleen hoop ik dan niet dat het zoals Kingdom Hearts en Dark Chronicle zo'n childish verhaallijn en graphics heeft.
DQ8 in één woord: Ontzettend klassiek (ok dat zijn er twee).quote:Op maandag 6 februari 2006 13:37 schreef P-Style het volgende:
[..]
Wat die graphics betreft moet ik je toch teleurstellen denk ik.De verhaallijn ken ik (nog) niet.
Het is toch al ingesproken door britten?quote:Op donderdag 2 februari 2006 01:41 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Ik kan niet wachten! Lijkt me echt een cool spel, heb 'm vandaag voor het eerst even geprobeerd en het spel zag er bij nader inzien behoorlijk mooi uit. Moest wel even wennen aan de 'cartoon-style' graphics moet ik zeggen, maar begin ze steeds cooler te vinden. Heb hoge verwachtingen
Maar goed, morgen maar even verder proberen, en als het de moeite waard is (en dan doel ik vooral op het verhaal, niet te kinderachtig maar àla Final Fantasy 7 & 10-1) dan haal ik dit spel meteen de dag dat het in Europa uit is.
(Nogal irritant om de ps2 steeds op te starten met zo'n swap-disc en ik moet een spel altijd origineel hebben, anders voelt het alsof ik het spel niet heb).
Probeer eens twee dezelfde dingen te combineren.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 14:54 schreef jpg97 het volgende:
Die stomme alchemy pot heb je ook niks aan. Ik probeer van alles te combineren maar hij pakt niks
Lees je wel alle boeken en praat je met iedereen? Zo kan je echt goede recepten krijgen!quote:Op vrijdag 10 februari 2006 14:54 schreef jpg97 het volgende:
Die stomme alchemy pot heb je ook niks aan. Ik probeer van alles te combineren maar hij pakt niks
Tijdje niet meer gespeeld, ben blijven hangen in die grot waar ik een steen moet halen voor zo'n dieven vrouwtje en ik had geen zin om mijn characters te levelenquote:Op dinsdag 21 maart 2006 15:21 schreef LostFormat het volgende:
Schop.
Nog een klein maandje en hij is hier te verkrijgen.
Hoe staat het met de mensen die hem geimporteerd hebben?
Ik heb hem in de verkoop gezetquote:Op dinsdag 21 maart 2006 15:21 schreef LostFormat het volgende:
Paar maanden geleden uitgespeeld. Ik moet nog steeds de extra dungeon doen om het echte einde te zien, maar mijn backlog is te groot.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 15:21 schreef LostFormat het volgende:
Schop.
Nog een klein maandje en hij is hier te verkrijgen.
Ik heb dan ook een tentamenweek, isch niet goed.quote:Op maandag 3 april 2006 00:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ga jij hem ook spelen volgende week Peri?Ik ga ook verder die week
quote:
quote:Op woensdag 29 maart 2006 10:23 schreef Laniboekje het volgende:
Ik kan gewoon niet wachten, op 12 april wordt het spel naar mij verzonden als het goed is. Nog 2 weekjes![]()
tis vandaag de 12de hehequote:Op woensdag 12 april 2006 10:23 schreef Laniboekje het volgende:
Mijn Dragon Quest VIII zal vandaag ook wel onderweg zijn naar mijn huisje.
Mja, ik kreeg gisteren al bericht dat hij verzonden was. Hij was ook al een dagje eerder uit.. vandaar.quote:Op woensdag 12 april 2006 10:26 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
[..]
tis vandaag de 12de hehe
die van mij is gister verzonden, maarja vanuit engeland dus dat word niet eerder dan volgende week
ah ok dan word het vandaag voor jequote:Op woensdag 12 april 2006 10:28 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Mja, ik kreeg gisteren al bericht dat hij verzonden was. Hij was ook al een dagje eerder uit.. vandaar.
Succesquote:Op donderdag 13 april 2006 19:50 schreef Laniboekje het volgende:
Ik heb Dragon Quest binnen en ik ben verslaafd. Ik zet nu de PS2 weer aan om de Waterfall Cave te gaan bekijken.
DQVIII![]()
Mijn god! Ik was toen echt level 2 ofzoquote:Op donderdag 13 april 2006 21:00 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
In 1x verslagen, level 7. Makkie.
![]()
Ik zit nu net bij het tweede dorpje: Alexandria. Zowel Hero als Yangus zijn level 7. Overigens ben ik volgens velen altijd wel een level freak.quote:Op donderdag 13 april 2006 21:53 schreef Deacon_Tigra het volgende:
ik heb net jessica bij mijn party gekregen, zit nu bij de abbey, Hero & Yangus level 14![]()
alleen dat wijf heeft maar level 9 , waardoor zij altijd als eerste de pijp uitgaat![]()
misschien wel leuk om te weten waar iedereen zit en wat voor level ze hebben
kijken je een beetje gemiddeld zit , of dat er level freaks zitten![]()
Ik had al meegelezen in de topics en dus gelezen dat vele mensen al gelijk die cave ingingen en verslagen werden, dus ik dacht; Laat ik eens levelen.quote:Op donderdag 13 april 2006 21:18 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Mijn god! Ik was toen echt level 2 ofzo.
* zelfde gedaan heeftquote:Op donderdag 13 april 2006 22:34 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Ik had al meegelezen in de topics en dus gelezen dat vele mensen al gelijk die cave ingingen en verslagen werden, dus ik dacht; Laat ik eens levelen.
quote:Op donderdag 13 april 2006 22:34 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Ik had al meegelezen in de topics en dus gelezen dat vele mensen al gelijk die cave ingingen en verslagen werden, dus ik dacht; Laat ik eens levelen.
Zelfde hier hoor, paasweekend komt er weer aan en dan zijn er weer allerlei familieverplichtingenquote:Op vrijdag 14 april 2006 14:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dan ben je nu net zo ver als ik. En ik heb dinsdag pas weer tijd om te spelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |