Heb je al wat gespeeld? SMoke on the water en No one knows zijn coolquote:Op dinsdag 16 mei 2006 17:55 schreef Mr.G het volgende:
Guitar Hero is binnen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
gelijk de gitaar pimpen met de stickers, best mooi geworden![]()
Eerste even belastingrecht afmakenquote:Op dinsdag 16 mei 2006 18:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Heb je al wat gespeeld? SMoke on the water en No one knows zijn cool
Symphony of destructionquote:Op dinsdag 16 mei 2006 18:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Heb je al wat gespeeld? SMoke on the water en No one knows zijn cool
Wacht maar tot je de eindbaas ziet.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 17:22 schreef Smots het volgende:
Ik ben nu bezig met The Matrix: Path of Neo.
Wel geinig, maar er zitten een paar afgrijselijk stompzinnige levels in de game.
Je moet in één level zelfs vechten tegen mieren op mens-formaat!
![]()
NGC en Xbox waren beiden gewoon 32 bitch, en het zou mij niets verbazen als het gewoon zo was dat de PS2 dat ook had...quote:Op dinsdag 16 mei 2006 20:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nou, deze generatie kwam na de Nintendo 64
Tegenwoordig kun je echter niet echt meer spreken van aantal bits zoals vroeger bij de NES en SNES wel nog kon. Ik geloof zelfs dat we officieel nog steeds op 64 zitten, net als PC's
Nou simpel, dat zijn de facts.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:22 schreef Skull-splitter het volgende:
facts, my mate, facts: waar zijn ze?
dan is de PS2 toch ruimschoots winnaar denk ikquote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:05 schreef P-Style het volgende:
Eigenlijk waren de enige consoles met een 128 bit CPU de Dreamcast en de PS2.
Ik heb 'm ook binnen, maar ik kan er vanavond pas mee pielen.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 17:55 schreef Mr.G het volgende:
Guitar Hero is binnen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
gelijk de gitaar pimpen met de stickers, best mooi geworden![]()
daar ben ik nu.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:15 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Wacht maar tot je de eindbaas ziet.
Wat laat pas weer.quote:
Haal een PS3 bij launch.... dan kan je FFXII NTSC spelen in novemberquote:
ik ook, en ik ben 2 jaar geleden afgestudeerdquote:Op woensdag 17 mei 2006 10:19 schreef Darkzell het volgende:
Zodra ik ben geslaagd na m'n examens ga ik mezelf Guitar Hero cadeau doen
als het goed is wel, alleen mis je dan wel 80% van de pret. Waarom zou je het willen?quote:Op woensdag 17 mei 2006 10:30 schreef Smots het volgende:
Hey, weet iemand of Guitar Hero ook gewoon met een normale controller te besturen valt?
Goedkoper hequote:Op woensdag 17 mei 2006 10:45 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
als het goed is wel, alleen mis je dan wel 80% van de pret. Waarom zou je het willen?
hoe quote jij?quote:
avatar-quotes.quote:Op woensdag 17 mei 2006 10:59 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
hoe quote jij?
en ja is goedkoper. Zeg maar bijna graties, en illegaal.....
Devs als die van GH moeten alle steun krijgen ter wereld, en geld voor GH2!
dan kan ik vanavond IIG even samen met mijn vriendin G.H. spelenquote:Op woensdag 17 mei 2006 10:45 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
als het goed is wel, alleen mis je dan wel 80% van de pret. Waarom zou je het willen?
hmm dat is idd geen slecht idee, mits het zou werkenquote:Op woensdag 17 mei 2006 10:15 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Haal een PS3 bij launch.... dan kan je FFXII NTSC spelen in november
PS3 is regio vrij en backwards compatible .... gaat dus werkenquote:Op woensdag 17 mei 2006 12:16 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
hmm dat is idd geen slecht idee, mits het zou werken![]()
Gaat dat dan ook gelden voor ps1 / ps2 games?quote:Op woensdag 17 mei 2006 13:04 schreef Sjotime het volgende:
[..]
PS3 is regio vrij en backwards compatible .... gaat dus werken
Ik niet !quote:Op woensdag 17 mei 2006 13:24 schreef InsertCredit het volgende:
[afbeelding]
[..]
Gaat dat dan ook gelden voor ps1 / ps2 games?
Ik heb daar zo m'n twijfels over.
Ik ookquote:Op woensdag 17 mei 2006 13:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik ook niet, maar voor het geval er toch moeilijkheden zijn, ik heb een big pimpin' NTSC PS2 hier.
quote:Op donderdag 18 mei 2006 00:33 schreef Smots het volgende:
(nee, geen foto's/filmpjes)
Nee, dat sowieso niet.quote:Op donderdag 18 mei 2006 00:36 schreef peristilius het volgende:
[..]
Krijgen we je ook niet te zien bij Gammo?
Ik vind tot nu toe 'Unsung' van Helmet het leukste om te spelen!quote:Op donderdag 18 mei 2006 08:38 schreef SocialDisorder het volgende:
Guitar Hero rockt de pan uit!!!!!!!!!!!!
I LOVE ROCK AND ROLL!!!!!!!!!!!
(en mét tiltfunctie he?)
Oh, cool!quote:Op donderdag 18 mei 2006 10:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
Je moet eens kijken naar (wanneer je de extra tracks hebt unlocked) Cheat on the Church ofzo. Dat nummer is van het pad![]()
Dat is hendig sjiekquote:
quote:
http://andyb.byethost14.com/codes.htmlquote:Op donderdag 18 mei 2006 13:24 schreef SocialDisorder het volgende:
holy shit!!!!!!!!!!!! Wat de hell stond hij te spelen???????
Hideo Kojami ookquote:Op donderdag 18 mei 2006 14:04 schreef SocialDisorder het volgende:
red octane mag wat mij betreft een eigen plekje in de hemel krijgen BTW
Ik heb echt enorm stramme klauwen, maar het lukt mij zelfs om dit spel te spelen.quote:Op donderdag 18 mei 2006 13:57 schreef Sjotime het volgende:
Heel wat filmpjes al gezien maar ik snap echt geen reet van die controls man met dat Guitar Hero..... dat lukt me echt nooit
Ja maar ik zuig in gamen !quote:Op donderdag 18 mei 2006 14:18 schreef Smots het volgende:
[..]
Ik heb echt enorm stramme klauwen, maar het lukt mij zelfs om dit spel te spelen.
Dan speel je 'm op 'easy' en dan verklap je dat gewoon niet.quote:
Nee hij niet, ik krijg nog geld van hem.quote:
quote:Op donderdag 18 mei 2006 14:24 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Nee hij niet, ik krijg nog geld van hem.
Hideo Kojima daarentegen, die heeft al een plekje; de troon waar nu god zit
Ijs.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 16:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
Kingdom Hearts releasedatum voor Europa
quote:Op donderdag 18 mei 2006 12:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat is hendig sjiek![]()
[..]
Ik ga nooooit alle songs op expert halen
Ja, viel te verwachten, nog maar even wachten dan.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 16:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik wilquote:Op vrijdag 19 mei 2006 16:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik heb hem nog niet eensquote:Op zaterdag 20 mei 2006 08:45 schreef Sjotime het volgende:
Oblivion eeeeindelijk uitgespeeld.... ga KH2 er maar eens in doen vanavond
Tja gamen is nu eenmaal een dure hobbyquote:Op zaterdag 20 mei 2006 19:16 schreef Loveless85 het volgende:
Even een waarschijnlijk vrij domme vraag :p
maar is het ook mogelijk om voor de PS2 games te downloaden en deze dan zelf op een DVD te branden en zo af te spelen, of moet hiervoor je PS2 aangepast worden?
Sinds vandaag bezitter van een PS2 maar als je een beetje een nieuwe game wil hebben word je flink afgezet
Als andere games het wel gewoon doen dan klinkt dit als een defecte disc.quote:Op zondag 21 mei 2006 17:31 schreef Loveless85 het volgende:
Net Need For Speed: Underground (1) gekocht voor op de PS2,
schijfje erin, PS2 aan, en dan 3x niks...
je krijgt wel de standaard PS2 intro, en hij geeft NIET aan dat er geen disc in zit, er komt alleen minutenlang een zwart scherm, andere games doen het nog wel, en de disc heb ik ondertussen al 10x schoongemaakt...
iemand een idee wat het kan veroorzaken??
Hij heeft hem ook gewoon ongespeeld liggen!quote:Op zaterdag 20 mei 2006 08:45 schreef Sjotime het volgende:
Oblivion eeeeindelijk uitgespeeld.... ga KH2 er maar eens in doen vanavond
Oblivion was te goedquote:Op zondag 21 mei 2006 23:41 schreef peristilius het volgende:
[..]
Hij heeft hem ook gewoon ongespeeld liggen!
Schaam je!
Dan zit je bij MGS3 goedquote:Op maandag 22 mei 2006 16:53 schreef Deacon_Tigra het volgende:
zo ik ga deze week eindelijk eens beginnen aan metal gear solid 3 snake eater
zal me benieuwen......ben niet zo'n stealth man![]()
Heb je Subsistence of de 'oude'.quote:Op maandag 22 mei 2006 16:53 schreef Deacon_Tigra het volgende:
zo ik ga deze week eindelijk eens beginnen aan metal gear solid 3 snake eater
zal me benieuwen......ben niet zo'n stealth man![]()
Nee idd,... heb ook de oude gegamed maar de nieuwe met die nieuwe cam schijnt echt een ander spel te zijn omdat je het compleet anders gamed.... wil die ook nog wel eens gamen !quote:Op dinsdag 23 mei 2006 09:52 schreef Deacon_Tigra het volgende:
de oude...dat wel.....maar voor een nieuw gesealde versie voor ¤ 12,50 ga ik niet moeilijk doen![]()
was t ook, me vriendin is m wezen ruilen en het nieuwe exemplaar werkt welquote:Op zondag 21 mei 2006 23:19 schreef P-Style het volgende:
[..]
Als andere games het wel gewoon doen dan klinkt dit als een defecte disc.
todat je bij The End of The Sorrow bentquote:Op maandag 22 mei 2006 17:32 schreef H.Flick het volgende:
MGS is ook niet echt stealth. Je kunt het wel zo spelen, maar op een gegeven moment kom je toch bij de boss-fights uit en kies je al gauw voor rocketlaunchers en ander groot geschut.
Ik speel hem ook altijd op een stealth-manier, maar het blijft toch een ander soort stealth dan een Splinter Cell.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 11:48 schreef peristilius het volgende:
Ga MGS maar eens op een hogere moeilijkheidsgraad spelen, dan is het zeker wel stealth.
SC's verhalen snap ik nooit,....... boeit me ook niet. MGS's verhaal is fantastisch en geeft het spel een comic laagje.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 22:19 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Ik speel hem ook altijd op een stealth-manier, maar het blijft toch een ander soort stealth dan een Splinter Cell.
Waarom ga je 9 euro verspillen en dat troep spel? Er is zoveel beters voor dezelfde prijs.quote:Op woensdag 24 mei 2006 11:24 schreef Smots het volgende:
whuhuhuhuuuu, vanochtend op het station Black & Bruised gekocht voor ¤9.
Ik denk dat ik er goed aan doe als ik het bonnetje goed bewaar.
Volgens mijn broertje (regelmatig gitaarrammer) wel. Vooral het bewegen van je vingers zit er al in dan.quote:Op woensdag 24 mei 2006 12:11 schreef Dickies het volgende:
Heb je met dat Guitar Hero voordeel als je al 'gewoon' gitaar kan spelen?
Ik vond de grafische stijl altijd wel leuk. Ik wil gewoon kijken of het misschien toch iets is. Zo niet: ruil ik 'm lekker voor Midnight Club 3 Remix.quote:Op woensdag 24 mei 2006 11:36 schreef BMH het volgende:
[..]
Waarom ga je 9 euro verspillen en dat troep spel? Er is zoveel beters voor dezelfde prijs.
Ik vond Single Player (zegmaar story mode) van deel 3 een beetje tegenvallen. Hoe zit het met die nieuwe, is die nog meer multi-player online gericht?quote:Op vrijdag 26 mei 2006 09:38 schreef Smots het volgende:
Oh ja.. Ratchet Deadlocked is TOP om te spelen!
Het schijnt (maar dat weet ik dus niet zeker) dat Ratchet Gladiator NOG meer nadruk heeft op het multiplayer-aspect. Maar dat heb ik nog niet uitgeprobeerd. Tot nu toe heb ik me gewoon vermaakt met de singleplayer campagne. En die is KEK!quote:Op vrijdag 26 mei 2006 11:09 schreef NutKees het volgende:
[..]
Ik vond Single Player (zegmaar story mode) van deel 3 een beetje tegenvallen. Hoe zit het met die nieuwe, is die nog meer multi-player online gericht?
Ik vind de single player STUKKEN minder dan de voorgangers, tis niet meer echt platformen maar alleen maar aktie.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 11:57 schreef Smots het volgende:
[..]
Het schijnt (maar dat weet ik dus niet zeker) dat Ratchet Gladiator NOG meer nadruk heeft op het multiplayer-aspect. Maar dat heb ik nog niet uitgeprobeerd. Tot nu toe heb ik me gewoon vermaakt met de singleplayer campagne. En die is KEK!
Dan laat ik hem fijn liggen tot hij nog maar een tientje kost of zo. Had ook al spijt van deel 3 waar ik de volle mep voor heb betaald.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 12:16 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Ik vind de single player STUKKEN minder dan de voorgangers, tis niet meer echt platformen maar alleen maar aktie.
En de co op is ook om te janken zo simpel.
Online ga ik geeneens proberen want iedereen zit toch alleen maar socom te spelen
3 vond ik wel goedquote:Op vrijdag 26 mei 2006 12:32 schreef NutKees het volgende:
[..]
Dan laat ik hem fijn liggen tot hij nog maar een tientje kost of zo. Had ook al spijt van deel 3 waar ik de volle mep voor heb betaald.
als je deel 3 al te veel schieten vond moet je 4 helemaal laten liggen, das namelijk ALLEEN maar schietenquote:Op vrijdag 26 mei 2006 12:50 schreef NutKees het volgende:
Deel 3 was me ook al teveel schieten, het racen was er ook al uitgehaald als ik me niet vergis. De 2d stukjes met Captain Quark en de Death-Course waren wel weer leuk, maar veel te kort. Spel had veel potentie maar werd totaal niet benut. Jak 3 daartegenover vond ik wel geweldig.
Je komt er nu eindelijk achter dat "kiddy" games ook leuk kunnen zijn?quote:Op vrijdag 26 mei 2006 17:02 schreef Deacon_Tigra het volgende:
dacht eerst dat het mega kiddy zou zijn , maar juist niet, zit echt humor in
zkr een aanrader![]()
Je bent er alleen nog laaaaang niet.quote:
Het is gewoon not-done, laten we het daarbij houden.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 19:45 schreef Opie het volgende:
Ik weet dat het vrijwel not-done is om over ombouwen te beginnen.
Ja. kwestie van goede kabels.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 19:45 schreef Opie het volgende:
Kan je met een omgebouwde PS2 je DVD's in RGB kwaliteit bekijken zonder dat irritante groene scherm?
Oftewel, gewoon een RGB kabel in huis hebben? Want normaal zie je een groen scherm bij een RGB kabel. Op dit moment heb ik er 1 met een "composite/RGB" switch.quote:
Ik heb er 1 met AV/RGB switch. Als ik game staat hij op RGB, bij een DVD moet hij meestal op AV. Maar geen enkel spel is groenig of zwart-wit.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 19:56 schreef Opie het volgende:
[..]
Oftewel, gewoon een RGB kabel in huis hebben? Want normaal zie je een groen scherm bij een RGB kabel. Op dit moment heb ik er 1 met een "composite/RGB" switch.
Dat heb ik dus ook. Maar, als je naar AV switcht heb je dus geen RGB kwaliteit meer tijdens het kijken van DVD's. Daarom vraag ik me af of dat verholpen is als je een omgebouwde PS2 hebt?quote:Op vrijdag 26 mei 2006 19:59 schreef Dickies het volgende:
[..]
Ik heb er 1 met AV/RGB switch. Als ik game staat hij op RGB, bij een DVD moet hij meestal op AV.
Guess not. Niet met de chip die ik had geloof ik.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 20:01 schreef Opie het volgende:
[..]
Dat heb ik dus ook. Maar, als je naar AV switcht heb je dus geen RGB kwaliteit meer tijdens het kijken van DVD's. Daarom vraag ik me af of dat verholpen is als je een omgebouwde PS2 hebt?
Bij import games.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 21:10 schreef mini-lellan het volgende:
hoezo groen beeld?
ik heb nooit groen beeld..![]()
Bij import games heb je ook nooit groen beeld, hooguit zwart/wit als je geen RGB kabel gebruikt.quote:
Wel als je uitgangs instellingen verkeerd staan.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 21:23 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
Bij import games heb je ook nooit groen beeld, hooguit zwart/wit als je geen RGB kabel gebruikt.
Als je die verkeerd hebt staan heb je altijd groen beeld met rgb, zelfs al in het Ps2 menu.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 21:32 schreef Dickies het volgende:
[..]
Wel als je uitgangs instellingen verkeerd staan.
Dat zou best kunnenquote:Op vrijdag 26 mei 2006 21:52 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
Als je die verkeerd hebt staan heb je altijd groen beeld met rgb, zelfs al in het Ps2 menu.
Erg cool spel.... alleen die vlieg levelsquote:Op vrijdag 26 mei 2006 16:38 schreef Deacon_Tigra het volgende:
whaaaaa
ik heb gister samen met een vriend de gehele avond Star Wars Lego , Co - Op gespeeld![]()
Echt humor dat spel![]()
[afbeelding]
Ohwquote:
Jij hebt ook geen RGB kabel pauper.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 21:10 schreef mini-lellan het volgende:
hoezo groen scherm?
ik heb nooit een groen scherm..![]()
Dark Chronicle maar die is heel zeldzaamquote:Op zaterdag 27 mei 2006 15:15 schreef Laniboekje het volgende:
Kan iemand mij een RPG noemen voor de PS2 die zeker de moeite waard is en welke geen Final Fantasy, Kingdom Hearts of DQVIII is?
Ben een beetje op zoek naar een andere RPG (mag ook al wat ouder zijn) die qua verhaal e.d. ook echt de moeite waard is.
Star Ocean heb ik al. Dark Chronicle al uitgespeeld bij iemand anders.. Phantom Kingdom trekt me toch niet zo.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 15:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ohw
Star Ocean had je al toch? Dan zou ik zeggen Dark Chronicle (zelfde makers als DQ8), Shin Megami Tensei: Nocturne (beetje duistere RPG met monster collection erin verwerkt) en Phantom Kingdom (lijkt op Disgaea)
Die zoek ik inderdaad ook al een tijd, kan ik nergens vinden dus.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 15:35 schreef Slappy het volgende:
Grandia 2 als je die ergens nog kan vinden.
Ik zag hem laatst een keer bij de FRS volgens mij, en ook nog bij de plaatselijke gameboer (die helaas erg duur is).quote:Op zaterdag 27 mei 2006 15:38 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Die zoek ik inderdaad ook al een tijd, kan ik nergens vinden dus.
Best duur voor zo'n oud spel.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 15:43 schreef Laniboekje het volgende:Ik zie hem wel bij nedgame staan: 30 euries excl. verzendkosten
Daarom!quote:
Geweldig spel, kan ik helemaal dromen zo vaak gespeeldquote:Op zaterdag 27 mei 2006 15:44 schreef Slappy het volgende:
Nedgame heeft Final fantasy 9 ook toch wel een van de beste rpg's ooit.
Kwa verhaal/muziek/sfeer dan.
Persoonlijke favoriet ja, maar IX zou ik, itt FFVII, niet meer spelen in een remake. Gek is datquote:Op zaterdag 27 mei 2006 15:44 schreef Slappy het volgende:
Nedgame heeft Final fantasy 9 ook toch wel een van de beste rpg's ooit.
Kwa verhaal/muziek/sfeer dan.
Waarom is dat dan?quote:Op zaterdag 27 mei 2006 15:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Persoonlijke favoriet ja, maar IX zou ik, itt FFVII, niet meer spelen in een remake. Gek is dat
Hmm, de sfeer van IX was gewoon al perfect, ik heb inderdaad ook niet echt een remake nodig.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 15:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Persoonlijke favoriet ja, maar IX zou ik, itt FFVII, niet meer spelen in een remake. Gek is dat
Ik zoek de soundtrack nog.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 15:45 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Daarom!![]()
[..]
Geweldig spel, kan ik helemaal dromen zo vaak gespeeld![]()
Hmm, volgens mij alleen op Ebay e.d.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 15:48 schreef Slappy het volgende:
[..]
Ik zoek de soundtrack nog.
Is er ook een gameshop die soundtrack verkoopt?
Ik denk omdat ik IX nog vrij recentelijk heb gespeeld (2003 ofzo?) terwijl ik VII in 97 heb gespeeld. Daarnaast speelde ik VII op de PC en dat was best kut aangezien die het allemaal nét niet trokquote:
Volgens mij hebben Replay en Dimension Plus en Future Zone ze wel. Weet niet of de webshops ze hebben, maar iig de fysieke winkels van FZ en R wel.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 15:48 schreef Slappy het volgende:
[..]
Ik zoek de soundtrack nog.
Is er ook een gameshop die soundtrack verkoopt?
Heb je VII alleen op de PC gespeeld?quote:Op zaterdag 27 mei 2006 15:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik denk omdat ik IX nog vrij recentelijk heb gespeeld (2003 ofzo?) terwijl ik VII in 97 heb gespeeld. Daarnaast speelde ik VII op de PC en dat was best kut aangezien die het allemaal nét niet trok
Jaquote:Op zaterdag 27 mei 2006 15:53 schreef peristilius het volgende:
[..]
Heb je VII alleen op de PC gespeeld?
quote:Op zaterdag 27 mei 2006 15:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ja
Voordeel was wel dat ik de FMV zo rechtstreeks kon kijken en dat was beter aangezien ze dan niet zo schokten als tijdens de game
FFVII is zeker te doen op de pc hoorquote:
Je daalt in mijn achting.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 15:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ja
Voordeel was wel dat ik de FMV zo rechtstreeks kon kijken en dat was beter aangezien ze dan niet zo schokten als tijdens de game
quote:Op zaterdag 27 mei 2006 15:58 schreef Laniboekje het volgende:
Die Replay webshop heeft overigens wel een leuke actie. 3 games voor 50 euro, staan dan een paar tussen die je kan kiezen. Iig staat FF I + II (GBA), Kingdom Hearts (GBA) erbij.. en dan moet je nog een andere game uitzoeken voor 50 euro bij elkaar.
Best tof, alleen de games die ik zou willen hebben heb ik al
http://www.replay.nl/webshop/index.php?main_page=index&zenid=e3dbc81b75df62cd1f72fbddcf4fd384
Shadow Hearts is ook erg leuk! Traditionele turn-based RPG. Perfect voor de liefhebber.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 15:34 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Star Ocean heb ik al. Dark Chronicle al uitgespeeld bij iemand anders.. Phantom Kingdom trekt me toch niet zo.
Denk dat ik maar eens ga kijken voor Shin Megami dan. Bedankt![]()
Ik was jong en onwetend.quote:
Shadow Hearts is zeker goed, en deel 2 en 3 zijn ook erg cool.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 16:06 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Shadow Hearts is ook erg leuk! Traditionele turn-based RPG. Perfect voor de liefhebber.
Was ja al bijna bij het eindequote:Op zaterdag 27 mei 2006 16:55 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Xenosaga 2wat een kutspel zeg
![]()
Ben er na 15 uur meegestopt.......trok het niet meer![]()
Ik heb de OSTquote:Op zaterdag 27 mei 2006 16:55 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Xenosaga 2wat een kutspel zeg
![]()
Ben er na 15 uur meegestopt.......trok het niet meer![]()
Ik zou zeggen lees gewoon wat reviewsquote:Op zaterdag 27 mei 2006 19:21 schreef BMH het volgende:
[..]
Ik heb de OST. De game zelf heb ik (nog) niet.
Kun je iets meer vertellen over de inhoud?
Coole battle-engine!quote:Op zondag 28 mei 2006 02:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
Valkyrie Profile: Silmeria
http://dl.rpg-reich.de/news/vp2.gp2.wmv
http://dl.rpg-reich.de/news/vp2.gp3.wmv
Real-Time, lijkend op Tales of...quote:
ah das wat voor strolie danquote:Op zondag 28 mei 2006 10:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Real-Time, lijkend op Tales of...
quote:Op zondag 28 mei 2006 10:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
quote:Op zondag 28 mei 2006 10:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Hmm, wordt niet echt vrolijk van deze beelden. Lijkt wel of je met 4 characters tegelijk op zo'n monster afspringt. Ook vind ik het er heel chaotisch uitzien, wordt er bekant duizelig van.quote:Op zondag 28 mei 2006 02:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
Lekker overzichtelijkquote:Op zondag 28 mei 2006 02:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
DVD-cleaner set gebruiken (9,95 bij FRS), werkt veel beter, zonder dat je iets kan beschadigen.quote:Op zondag 28 mei 2006 16:14 schreef mini-lellan het volgende:
Weet hier iemand trouwens hoe je een PS2 moet openen?
ik wil namelijk me lezer onstoffen alleen kan de PS2 niet openen
weet iemand wel hoe het moet en het staat ook niet in de handleiding![]()
Is dat zo'n schoonmaak DVD ding? Ik hoor juist wel vaker dat die dingen voor geen meter werken.quote:Op zondag 28 mei 2006 16:19 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
DVD-cleaner set gebruiken (9,95 bij FRS), werkt veel beter, zonder dat je iets kan beschadigen.
dus 9,95¤ bij de Free Record Shopquote:Op zondag 28 mei 2006 16:19 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
DVD-cleaner set gebruiken (9,95 bij FRS), werkt veel beter, zonder dat je iets kan beschadigen.
hoezo niet?quote:Op zondag 28 mei 2006 16:26 schreef peristilius het volgende:
[..]
Is dat zo'n schoonmaak DVD ding? Ik hoor juist wel vaker dat die dingen voor geen meter werken.
Weet niet, heb er zelf geen ervaringen mee, maar hoor nog wel eens minder positieve verhalen.quote:
Nee dat gaan ze niet in de handleiding zetten lol.quote:Op zondag 28 mei 2006 16:14 schreef mini-lellan het volgende:
Weet hier iemand trouwens hoe je een PS2 moet openen?
ik wil namelijk me lezer onstoffen alleen kan de PS2 niet openen
weet iemand wel hoe het moet en het staat ook niet in de handleiding![]()
Mijn PS2 is nu zo'n 4 jaar oud en 2 jaar geleden had hij moeite met schijfjes lezen (DVD, CD). DVD-lens cleaner erin en hij deed het zo goed als nieuw.quote:Op zondag 28 mei 2006 16:34 schreef peristilius het volgende:
[..]
Weet niet, heb er zelf geen ervaringen mee, maar hoor nog wel eens minder positieve verhalen.
Voor hetzelfde geld werkt het prima.
Heerlijke battle egine idd !quote:Op zondag 28 mei 2006 13:02 schreef Diablos79 het volgende:
Grandia 3 was trouwens ook een leuke RPG. En als je van FF tactics achtige RPG's houd is Stella Dues ook wel een aanrader.
heb jij die DVD-Cleander van de FRS dan?quote:Op zondag 28 mei 2006 17:06 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Mijn PS2 is nu zo'n 4 jaar oud en 2 jaar geleden had hij moeite met schijfjes lezen (DVD, CD). DVD-lens cleaner erin en hij deed het zo goed als nieuw.
Je hebt natuurlijk setjes die beter werken dan anderen.
Zeker en vast!quote:Op zondag 28 mei 2006 21:31 schreef mini-lellan het volgende:
[..]
heb jij die DVD-Cleander van de FRS dan?
erm neequote:Op dinsdag 30 mei 2006 16:48 schreef Ruzbeh het volgende:
Denken jullie dat Sony ooit een witte PS2 in Europa zal uitbrengen?
quote:Op dinsdag 30 mei 2006 16:48 schreef Ruzbeh het volgende:
Denk het ook niet nee. Europa krijgt altijd de zilveren versies en de VS krijgt helemaal geen alternatieve kleuren.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 16:51 schreef SocialDisorder het volgende:
erm nee
Believe!!quote:Op dinsdag 30 mei 2006 16:57 schreef P-Style het volgende:
...al is de witte PSP dan weer wel naar Europa gekomen.
NTSC ftw.quote:Op woensdag 17 mei 2006 13:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik ook niet, maar voor het geval er toch moeilijkheden zijn, ik heb een big pimpin' NTSC PS2 hier.
Ik ben bang van niet. Op eBay staan soms witte US PS2's te koop, maar die zijn erg prijzig.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 16:48 schreef Ruzbeh het volgende:
welke kun je kopen oude of nieuwe model?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 22:32 schreef MMaRsu het volgende:
Vet ik kan een Ps2 overnemen van een vriend van m'n pa, die kreeg hem bij z'n telefoon abbo. Voor 40 euro issie van mij
Nieuwe natuurlijk ^^quote:Op dinsdag 30 mei 2006 22:45 schreef mini-lellan het volgende:
[..]
welke kun je kopen oude of nieuwe model?
Ik wacht dan liever op Moto GP 06.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 23:36 schreef Robhimself.2 het volgende:
Niemand die wacht op Tourist Trophy?
[PS2] Tourist Trophy. GT4 maar dan....
Toch al weeeeken uit? Of wacht je op de PALquote:Op dinsdag 30 mei 2006 23:36 schreef Robhimself.2 het volgende:
Niemand die wacht op Tourist Trophy?
[PS2] Tourist Trophy. GT4 maar dan....
Ik heb gelukkig nog genoeg te doen. Kingdom Hearts, Singstar, Guitar Heroquote:Op woensdag 31 mei 2006 10:17 schreef Strolie75 het volgende:
FFXII, Okami, Yakuza en God of War 2. Dan ben ik klaar met de PS2. End of an era.
Dat zijn nog vier games die allemaal GTOY materiaal zijnquote:Op woensdag 31 mei 2006 10:17 schreef Strolie75 het volgende:
FFXII, Okami, Yakuza en God of War 2. Dan ben ik klaar met de PS2. End of an era.
PS2 heeft op de E3 bij mij meer indruk gemaakt dan de PS3.quote:Op woensdag 31 mei 2006 10:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dat zijn nog vier games die allemaal GTOY materiaal zijnWat een best is de PS2 zeg
Ik laat die ook gaan, moet DQ8 nog afmaken (zit op 20u ofzo) en aan het eind van het jaar FFXII. Vind het dan ook wel ff genoeg wat betreft RPG'squote:Op woensdag 31 mei 2006 10:40 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
PS2 heeft op de E3 bij mij meer indruk gemaakt dan de PS3.
Rogue Galaxy ziet er ook geweldig uit, maar nog een grote RPG trek ik niet.
Wedden van welquote:Op woensdag 31 mei 2006 10:40 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
PS2 heeft op de E3 bij mij meer indruk gemaakt dan de PS3.
Rogue Galaxy ziet er ook geweldig uit, maar nog een grote RPG trek ik niet.
Waarom 3 dan pasquote:Op woensdag 31 mei 2006 12:30 schreef SocialDisorder het volgende:
Voor de PS2 wil ik alleen nog Yakuza, Buzz, GOW2 en FFXII.
Daarna ga ik over op PS3, en ga ik MGS3 EINDELIJK eens spelen.
hier kun je redelijk blind op varen:quote:Op donderdag 1 juni 2006 10:29 schreef Webby het volgende:
En mijn PS2 ervaring is net begonnen. Vorige week is deze Nintendo fanboy ewindelijk overstag gegaan en heeft hij er 1 gekocht. Met BUZZ De muzic quiz. Er hangt nu ook al een EyeToy aan, er ligt een G-Con 45 naast en volgende week komt er een G-Con 2 binnen. Guitar Hero moet helaas nog even op het volgende salaris wachten.
Op mijn lijstje staat tot nu toe: Katamari Damacy en Psychonauts.
Iemand nog suggesties voor deze PS2 maagd?
omdat ik MGS-games altijd in een ruk wil uitspelen :pquote:
Maar je kan MGS3 toch ook gewoon in 1x op de PS2 uitspelenquote:Op donderdag 1 juni 2006 10:40 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
omdat ik MGS-games altijd in een ruk wil uitspelen :p
Tot nu toe geen tijd voor gehad, en tegen de tijd dat ik aan MGS3 toekom, heb ik een PS3 staan, en kan ik hem in een geupscalede versie spelen op m'n HDTVquote:Op donderdag 1 juni 2006 11:25 schreef Dickies het volgende:
[..]
Maar je kan MGS3 toch ook gewoon in 1x op de PS2 uitspelen
RE4 is leuk en zeker de aankoop waard... De andere games zijn niet zo hip tot zeer baggerquote:Op zaterdag 3 juni 2006 13:25 schreef dewitteparel het volgende:
Even vraagje:
is dit een goede deal (ik ben evt. koper)?
PS2 + 2 controllers + memory card 16mb + DVD afstandbediening + 9 games ( Resident Evil 4,
Ratchet and Clank 3, Serious Sam, Medal of Honor: Rising Sun, Fifa 2005, NBA Live, Max Payne, Rayman, Need for Speed )
voor 130¤ ?
nieuw bundeltje? PS2 + 9 games = minimaal 300¤ ... of ben ik onnozel?quote:Op zaterdag 3 juni 2006 20:35 schreef Gamedemon het volgende:
Resident evil 4 + Ratchet and clank 3 zijn de enige kwaliteits titels die er tussen zitten, of je moet intresse in alle games hebben anders zou ik even een nieuw bundeltje in de winkel halen als ik jou was
gebruikte hardware, hangt er een beetje vanaf ook hoe oud die PS2 is.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 22:01 schreef dewitteparel het volgende:
[..]
nieuw bundeltje? PS2 + 9 games = minimaal 300¤ ... of ben ik onnozel?
Het word wel pittiger jah, maar niet echt super moeilijk ofzoquote:Op dinsdag 6 juni 2006 13:22 schreef peristilius het volgende:
Ik ben net maar eens serieus begonnen aan SotC, best een tof spelletje.
Net de eerste 2 colossi verslagen, dat ging vrij gemakkelijk opzich.Wordt het later in de game nog wel een beetje pittig?
Nou ja, dan is die tenminste redelijk vlug van mijn backlog stapeltje verdwenen, ben bang dat dat bij games als Star Ocean 3 en KotOR 2 iets langer gaat duren.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 13:24 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Het word wel pittiger jah, maar niet echt super moeilijk ofzo
Ik wacht nog even op Disgaea 2.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 12:31 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Gisteren weer ff bezig geweest met Disgaea , leuke TBS-RPG met wel erg verouderede graphics .
Ja, seriously, is die game direct van de SNES geport ofzo?quote:Op dinsdag 6 juni 2006 12:31 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Gisteren weer ff bezig geweest met Disgaea , leuke TBS-RPG met wel erg verouderede graphics .
ik deed er geloof ik een uur of 8 over om ze alle 16 plat te leggenquote:Op dinsdag 6 juni 2006 13:26 schreef peristilius het volgende:
[..]
Nou ja, dan is die tenminste redelijk vlug van mijn backlog stapeltje verdwenen, ben bang dat dat bij games als Star Ocean 3 en KotOR 2 iets langer gaat duren.
ik zou het niet wetenquote:Op dinsdag 6 juni 2006 13:29 schreef peristilius het volgende:
[..]
Ja, seriously, is die game direct van de SNES geport ofzo?
Als je meerdere spellen van Nipppon Ichi hebt gespeeld dan weet je dat dit hun graphische stijl is, het meeste is hier dus van handgetekend.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 13:56 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
ik zou het niet weten, maar het ziet er wel erg 16/32 bit uit idd , maarja dat maakt mij niets uit , vind het gewoon een leuk spel
de eerste 2 levels stelde me nogal teleur dus ik ben er helemaal niet meer mee bezig geweestquote:Op woensdag 7 juni 2006 09:37 schreef Smots het volgende:
En hatsee. Ratchet Gladiator voor de tweede keer uitgespeeld.
Al is het wel èrg makkelijk als al je wapens flink zijn opgewaardeerd. Vooral de mini-turrets zijn retehandig in penibele situaties.
Knikker een handjevol van die dingen in de omgeving neer en dan is het FEEST!!!!
![]()
![]()
![]()
Ik vond de game leuk genoeg om 'm twee keer achter elkaar uit te spelen. Dat gebeurt bij mij niet vaak. En dan te bedenken dat de game eigenlijk leuker wordt naarmate je verder komt.quote:Op woensdag 7 juni 2006 10:43 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
de eerste 2 levels stelde me nogal teleur dus ik ben er helemaal niet meer mee bezig geweest
ik heb disgaea een paar maanden geleden voor 30 euro gekocht bij een gameshop , mooie prijs dusquote:Op dinsdag 6 juni 2006 19:19 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Als je meerdere spellen van Nipppon Ichi hebt gespeeld dan weet je dat dit hun graphische stijl is, het meeste is hier dus van handgetekend.
Zelf heb ik ook enkele dagen geleden Disgaea binnen gekregen, heb deze eindelijk toch kunnen vinden bij een online shop die hem weer in voorraad had genomen. Dit spel wordt vaak voor rond de 70 euro of hoger op Ebay/Marktplaats geveild, omdat er weinig exemplaren van zijn uitgebracht. Dit spel is is vrij snel na de release uit de winkels verdwenen.
tsja voor psx/ps2 ws wel , toch zou ik Fire Emblem(zowat alle nintendo consoles) en Shining Force(sega genesis, later geport naar GBA) er aan toe willen voegenquote:.....
Voor strategy rpg's zijn Final Fantasy Tactics en Disgaea toch het beste in dit genre. Ogre Battle komt hier ook vrij dicht bij in de buurt.
Zal ik eens naar kijken, die graphics zooi boeit mij toch niet echt zo bij RPG/TBS spellenquote:Vergelijk Disgaea maar is met de volgende spellen van Nippon Ichi:
Phantom Brave
La Puchelle Tactics
Makai Kingdom
Atelier Series.
welk mokkel staat daar op de cover?quote:Op woensdag 7 juni 2006 12:21 schreef Deacon_Tigra het volgende:
ik zit metal gear solid snake eater te spelen
loop ik in een of ander gebouw........zie ik een boekje liggen op het bureau
even beter kijken
WTF de veronica gids![]()
![]()
[afbeelding]
ik zit met DQ nog steeds op 74 uur, fucking eindbazen zijn echt irritant![]()
Tja, een geintje van Kojima en z'n team speciaal voor de Europese versie.quote:Op woensdag 7 juni 2006 12:21 schreef Deacon_Tigra het volgende:
ik zit metal gear solid snake eater te spelen
loop ik in een of ander gebouw........zie ik een boekje liggen op het bureau
even beter kijken
WTF de veronica gids![]()
![]()
ik had het overal al zien staan en in elke review stond het al dus voor mij was het jammer genoeg geen verassingquote:Op woensdag 7 juni 2006 17:04 schreef P-Style het volgende:
[..]
Tja, een geintje van Kojima en z'n team speciaal voor de Europese versie.Ik wist ook niet wat ik zag toen ik er een zag liggen!
Daarom moet je ook geen reviews lezenquote:Op woensdag 7 juni 2006 17:11 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
ik had het overal al zien staan en in elke review stond het al dus voor mij was het jammer genoeg geen verassing
Is het spel al uit dan?quote:Op woensdag 7 juni 2006 19:23 schreef Dickies het volgende:
Iemand Libery City Stories al gespeeld? Ik heb toch wel moeite het spel serieus te nemen
In het Frans zonder moeite te verkrijgen, ligt daar gewoon in de budgetbak...quote:Op dinsdag 6 juni 2006 19:19 schreef torn_Machina het volgende:
Zelf heb ik ook enkele dagen geleden Disgaea binnen gekregen, heb deze eindelijk toch kunnen vinden bij een online shop die hem weer in voorraad had genomen. Dit spel wordt vaak voor rond de 70 euro of hoger op Ebay/Marktplaats geveild, omdat er weinig exemplaren van zijn uitgebracht. Dit spel is is vrij snel na de release uit de winkels verdwenen.
USA wel. Ik heb 'm even gespeeld, inderdaad wel grappig, verder nietquote:
Yep, natuurlijk Fire Emblem en Shining Force ook. Maar 30 euro is wel een goede prijs, ik heb er 45 euro voor betaald.quote:Op woensdag 7 juni 2006 13:23 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
ik heb disgaea een paar maanden geleden voor 30 euro gekocht bij een gameshop , mooie prijs dus
[..]
tsja voor psx/ps2 ws wel , toch zou ik Fire Emblem(zowat alle nintendo consoles) en Shining Force(sega genesis, later geport naar GBA) er aan toe willen voegen
[..]
Zal ik eens naar kijken, die graphics zooi boeit mij toch niet echt zo bij RPG/TBS spellen
Het is nog leuker als je het opnieuw gaat spelen en je alle antwoorden al weetquote:Op woensdag 7 juni 2006 23:39 schreef Deacon_Tigra het volgende:
heb de gehele avond samen met een vriend "the guy game " gespeeld ( U.S)
Hilarischen nog leuke meiden ook
![]()
Wanneer moet Yakuza in Europa uitkomen?quote:Op donderdag 15 juni 2006 11:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik heb twee nieuwe PS2 games besteld bij VGP:
Valkyrie Profile 2:
[afbeelding]
[afbeelding]
En Yakuza:
[afbeelding]
[afbeelding]
Hmm:quote:Op donderdag 15 juni 2006 13:17 schreef peristilius het volgende:
[..]
Wanneer moet Yakuza in Europa uitkomen?
Voor die 3 dagen doen we het.quote:Op donderdag 15 juni 2006 13:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Hmm:
Yakuza 29-Sep-2006 26-Sep-2006 (UK vs US)
Naja, dat maakt niet uit, ik wil m NTSC
Voor de boxartquote:
Misschien ligt dat gewoon aan die afbeelding?quote:Op donderdag 15 juni 2006 13:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
De Amerikaanse letters zijn roder en de rugtattoo is net wat scherper
als het goed is (ik ben nog niet zo ver) dan staat het spel verdeelt over 2 discs, dus als je klaar bent met disc 1 dan moet je disc 2 doen voor de rest van het spelquote:Op donderdag 15 juni 2006 20:31 schreef mini-lellan het volgende:
Vraagje:
ik heb het spel Onimusha: Dawn of Dreams 2 Disc edition alleen..waar is de 2e disc voor want als ik em in de PS2 doe dan zie je gewoon hetzelfde menutje als bij Disc 1 en als ik dan 'New Game' of 'Continue' kies dan staat er: Insert Onimusha: Dawn of Dreams disc 1
tof spel trouwens
nee want een vriend van mij heeft het spel al een keer uitgespeeld en hij heeft het helemaal op Disc 1 uitgespeeld...dus ik denk dat er wat extras op staan voor als je op Hard uitspeeld ofzo...anders is het wel gek een 2e CD zonder extra'squote:Op donderdag 15 juni 2006 20:51 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
als het goed is (ik ben nog niet zo ver) dan staat het spel verdeelt over 2 discs, dus als je klaar bent met disc 1 dan moet je disc 2 doen voor de rest van het spel
Ik zit me serieus af te vragen in welk topic jij zit en wie jij aan het quoten bentquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |