Weet niet, heb er zelf geen ervaringen mee, maar hoor nog wel eens minder positieve verhalen.quote:
Nee dat gaan ze niet in de handleiding zetten lol.quote:Op zondag 28 mei 2006 16:14 schreef mini-lellan het volgende:
Weet hier iemand trouwens hoe je een PS2 moet openen?
ik wil namelijk me lezer onstoffen alleen kan de PS2 niet openen
weet iemand wel hoe het moet en het staat ook niet in de handleiding![]()
Mijn PS2 is nu zo'n 4 jaar oud en 2 jaar geleden had hij moeite met schijfjes lezen (DVD, CD). DVD-lens cleaner erin en hij deed het zo goed als nieuw.quote:Op zondag 28 mei 2006 16:34 schreef peristilius het volgende:
[..]
Weet niet, heb er zelf geen ervaringen mee, maar hoor nog wel eens minder positieve verhalen.
Voor hetzelfde geld werkt het prima.
Heerlijke battle egine idd !quote:Op zondag 28 mei 2006 13:02 schreef Diablos79 het volgende:
Grandia 3 was trouwens ook een leuke RPG. En als je van FF tactics achtige RPG's houd is Stella Dues ook wel een aanrader.
heb jij die DVD-Cleander van de FRS dan?quote:Op zondag 28 mei 2006 17:06 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Mijn PS2 is nu zo'n 4 jaar oud en 2 jaar geleden had hij moeite met schijfjes lezen (DVD, CD). DVD-lens cleaner erin en hij deed het zo goed als nieuw.
Je hebt natuurlijk setjes die beter werken dan anderen.
Zeker en vast!quote:Op zondag 28 mei 2006 21:31 schreef mini-lellan het volgende:
[..]
heb jij die DVD-Cleander van de FRS dan?
erm neequote:Op dinsdag 30 mei 2006 16:48 schreef Ruzbeh het volgende:
Denken jullie dat Sony ooit een witte PS2 in Europa zal uitbrengen?
quote:Op dinsdag 30 mei 2006 16:48 schreef Ruzbeh het volgende:
Denk het ook niet nee. Europa krijgt altijd de zilveren versies en de VS krijgt helemaal geen alternatieve kleuren.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 16:51 schreef SocialDisorder het volgende:
erm nee
Believe!!quote:Op dinsdag 30 mei 2006 16:57 schreef P-Style het volgende:
...al is de witte PSP dan weer wel naar Europa gekomen.
NTSC ftw.quote:Op woensdag 17 mei 2006 13:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik ook niet, maar voor het geval er toch moeilijkheden zijn, ik heb een big pimpin' NTSC PS2 hier.
Ik ben bang van niet. Op eBay staan soms witte US PS2's te koop, maar die zijn erg prijzig.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 16:48 schreef Ruzbeh het volgende:
welke kun je kopen oude of nieuwe model?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 22:32 schreef MMaRsu het volgende:
Vet ik kan een Ps2 overnemen van een vriend van m'n pa, die kreeg hem bij z'n telefoon abbo. Voor 40 euro issie van mij
Nieuwe natuurlijk ^^quote:Op dinsdag 30 mei 2006 22:45 schreef mini-lellan het volgende:
[..]
welke kun je kopen oude of nieuwe model?
Ik wacht dan liever op Moto GP 06.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 23:36 schreef Robhimself.2 het volgende:
Niemand die wacht op Tourist Trophy?
[PS2] Tourist Trophy. GT4 maar dan....
Toch al weeeeken uit? Of wacht je op de PALquote:Op dinsdag 30 mei 2006 23:36 schreef Robhimself.2 het volgende:
Niemand die wacht op Tourist Trophy?
[PS2] Tourist Trophy. GT4 maar dan....
Ik heb gelukkig nog genoeg te doen. Kingdom Hearts, Singstar, Guitar Heroquote:Op woensdag 31 mei 2006 10:17 schreef Strolie75 het volgende:
FFXII, Okami, Yakuza en God of War 2. Dan ben ik klaar met de PS2. End of an era.
Dat zijn nog vier games die allemaal GTOY materiaal zijnquote:Op woensdag 31 mei 2006 10:17 schreef Strolie75 het volgende:
FFXII, Okami, Yakuza en God of War 2. Dan ben ik klaar met de PS2. End of an era.
PS2 heeft op de E3 bij mij meer indruk gemaakt dan de PS3.quote:Op woensdag 31 mei 2006 10:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dat zijn nog vier games die allemaal GTOY materiaal zijnWat een best is de PS2 zeg
Ik laat die ook gaan, moet DQ8 nog afmaken (zit op 20u ofzo) en aan het eind van het jaar FFXII. Vind het dan ook wel ff genoeg wat betreft RPG'squote:Op woensdag 31 mei 2006 10:40 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
PS2 heeft op de E3 bij mij meer indruk gemaakt dan de PS3.
Rogue Galaxy ziet er ook geweldig uit, maar nog een grote RPG trek ik niet.
Wedden van welquote:Op woensdag 31 mei 2006 10:40 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
PS2 heeft op de E3 bij mij meer indruk gemaakt dan de PS3.
Rogue Galaxy ziet er ook geweldig uit, maar nog een grote RPG trek ik niet.
Waarom 3 dan pasquote:Op woensdag 31 mei 2006 12:30 schreef SocialDisorder het volgende:
Voor de PS2 wil ik alleen nog Yakuza, Buzz, GOW2 en FFXII.
Daarna ga ik over op PS3, en ga ik MGS3 EINDELIJK eens spelen.
hier kun je redelijk blind op varen:quote:Op donderdag 1 juni 2006 10:29 schreef Webby het volgende:
En mijn PS2 ervaring is net begonnen. Vorige week is deze Nintendo fanboy ewindelijk overstag gegaan en heeft hij er 1 gekocht. Met BUZZ De muzic quiz. Er hangt nu ook al een EyeToy aan, er ligt een G-Con 45 naast en volgende week komt er een G-Con 2 binnen. Guitar Hero moet helaas nog even op het volgende salaris wachten.
Op mijn lijstje staat tot nu toe: Katamari Damacy en Psychonauts.
Iemand nog suggesties voor deze PS2 maagd?
omdat ik MGS-games altijd in een ruk wil uitspelen :pquote:
Maar je kan MGS3 toch ook gewoon in 1x op de PS2 uitspelenquote:Op donderdag 1 juni 2006 10:40 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
omdat ik MGS-games altijd in een ruk wil uitspelen :p
Tot nu toe geen tijd voor gehad, en tegen de tijd dat ik aan MGS3 toekom, heb ik een PS3 staan, en kan ik hem in een geupscalede versie spelen op m'n HDTVquote:Op donderdag 1 juni 2006 11:25 schreef Dickies het volgende:
[..]
Maar je kan MGS3 toch ook gewoon in 1x op de PS2 uitspelen
RE4 is leuk en zeker de aankoop waard... De andere games zijn niet zo hip tot zeer baggerquote:Op zaterdag 3 juni 2006 13:25 schreef dewitteparel het volgende:
Even vraagje:
is dit een goede deal (ik ben evt. koper)?
PS2 + 2 controllers + memory card 16mb + DVD afstandbediening + 9 games ( Resident Evil 4,
Ratchet and Clank 3, Serious Sam, Medal of Honor: Rising Sun, Fifa 2005, NBA Live, Max Payne, Rayman, Need for Speed )
voor 130¤ ?
nieuw bundeltje? PS2 + 9 games = minimaal 300¤ ... of ben ik onnozel?quote:Op zaterdag 3 juni 2006 20:35 schreef Gamedemon het volgende:
Resident evil 4 + Ratchet and clank 3 zijn de enige kwaliteits titels die er tussen zitten, of je moet intresse in alle games hebben anders zou ik even een nieuw bundeltje in de winkel halen als ik jou was
gebruikte hardware, hangt er een beetje vanaf ook hoe oud die PS2 is.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 22:01 schreef dewitteparel het volgende:
[..]
nieuw bundeltje? PS2 + 9 games = minimaal 300¤ ... of ben ik onnozel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |