USA wel. Ik heb 'm even gespeeld, inderdaad wel grappig, verder nietquote:
Yep, natuurlijk Fire Emblem en Shining Force ook. Maar 30 euro is wel een goede prijs, ik heb er 45 euro voor betaald.quote:Op woensdag 7 juni 2006 13:23 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
ik heb disgaea een paar maanden geleden voor 30 euro gekocht bij een gameshop , mooie prijs dus
[..]
tsja voor psx/ps2 ws wel , toch zou ik Fire Emblem(zowat alle nintendo consoles) en Shining Force(sega genesis, later geport naar GBA) er aan toe willen voegen
[..]
Zal ik eens naar kijken, die graphics zooi boeit mij toch niet echt zo bij RPG/TBS spellen
Het is nog leuker als je het opnieuw gaat spelen en je alle antwoorden al weetquote:Op woensdag 7 juni 2006 23:39 schreef Deacon_Tigra het volgende:
heb de gehele avond samen met een vriend "the guy game " gespeeld ( U.S)
Hilarischen nog leuke meiden ook
![]()
Wanneer moet Yakuza in Europa uitkomen?quote:Op donderdag 15 juni 2006 11:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik heb twee nieuwe PS2 games besteld bij VGP:
Valkyrie Profile 2:
[afbeelding]
[afbeelding]
En Yakuza:
[afbeelding]
[afbeelding]
Hmm:quote:Op donderdag 15 juni 2006 13:17 schreef peristilius het volgende:
[..]
Wanneer moet Yakuza in Europa uitkomen?
Voor die 3 dagen doen we het.quote:Op donderdag 15 juni 2006 13:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Hmm:
Yakuza 29-Sep-2006 26-Sep-2006 (UK vs US)
Naja, dat maakt niet uit, ik wil m NTSC
Voor de boxartquote:
Misschien ligt dat gewoon aan die afbeelding?quote:Op donderdag 15 juni 2006 13:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
De Amerikaanse letters zijn roder en de rugtattoo is net wat scherper
als het goed is (ik ben nog niet zo ver) dan staat het spel verdeelt over 2 discs, dus als je klaar bent met disc 1 dan moet je disc 2 doen voor de rest van het spelquote:Op donderdag 15 juni 2006 20:31 schreef mini-lellan het volgende:
Vraagje:
ik heb het spel Onimusha: Dawn of Dreams 2 Disc edition alleen..waar is de 2e disc voor want als ik em in de PS2 doe dan zie je gewoon hetzelfde menutje als bij Disc 1 en als ik dan 'New Game' of 'Continue' kies dan staat er: Insert Onimusha: Dawn of Dreams disc 1
tof spel trouwens
nee want een vriend van mij heeft het spel al een keer uitgespeeld en hij heeft het helemaal op Disc 1 uitgespeeld...dus ik denk dat er wat extras op staan voor als je op Hard uitspeeld ofzo...anders is het wel gek een 2e CD zonder extra'squote:Op donderdag 15 juni 2006 20:51 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
als het goed is (ik ben nog niet zo ver) dan staat het spel verdeelt over 2 discs, dus als je klaar bent met disc 1 dan moet je disc 2 doen voor de rest van het spel
Ik zit me serieus af te vragen in welk topic jij zit en wie jij aan het quoten bentquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |