Kan je zelf ook, klik op bewerk en kopieer/plak de URL van dit topic op de goede plek.quote:Op dinsdag 11 april 2006 17:04 schreef Mr.G het volgende:
Als iemand alleen dit deeltje nog toe kan voegen aan wikipedia![]()
Game on![]()
quote:Op dinsdag 11 april 2006 17:30 schreef Mr.G het volgende:
Als het goed is staat het op wikipedia nu correct
quote:Op dinsdag 11 april 2006 19:18 schreef Deacon_Tigra het volgende:
hmm
2 weken wachten........42 euro
direct............................54 euro
kleine ¤ 0,85 per dag![]()
nou daar ga ik me toch niet druk om maken![]()
Geen drang tot het spelen, geen hype die me aan het opfokken is.quote:Op dinsdag 11 april 2006 19:18 schreef Deacon_Tigra het volgende:
hmm
2 weken wachten........42 euro
direct............................54 euro
kleine ¤ 0,85 per dag![]()
nou daar ga ik me toch niet druk om maken![]()
Ik zag m bij de Makro, 64 euro. Bijna meegenomenquote:
64 eurie is een koopie!quote:Op dinsdag 11 april 2006 21:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik zag m bij de Makro, 64 euro. Bijna meegenomenWacht echter op mn stufi.
Ik heb al een cadeau voor m'n broer's verjaardag al.quote:Op dinsdag 11 april 2006 21:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik zag m bij de Makro, 64 euro. Bijna meegenomenWacht echter op mn stufi.
nog even geduldquote:
Ik kon de verleiding niet weerstaan en heb 'm gister gehaald omdat ik 'toevallig' in de stad was. Ik heb mezelf wel voorgenomen om eerst Shadow of the Colossus nog uit te spelen anders blijft die liggen. Gister dus drie kolossen in elkaar gemept. Van het weekend de laatste vijf!quote:Op dinsdag 11 april 2006 22:03 schreef P-Style het volgende:
Zag DQ8 nog liggen... had 'm bijna meegenomen.
quote:Op woensdag 12 april 2006 10:39 schreef Deacon_Tigra het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA![]()
![]()
![]()
@ arwin je weet dat er totaal een stuk of 16 zijn he![]()
Yup, en ik heb er nu 11 gemold. Blijft nog goed te doen tot nu toe... En immer opnieuw verrast bij het zien en verkennen van de nieuwe landschappen...quote:Op woensdag 12 april 2006 10:39 schreef Deacon_Tigra het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA![]()
![]()
![]()
@ arwin je weet dat er totaal een stuk of 16 zijn he![]()
ah de irritantste moet je nog doen danquote:Op woensdag 12 april 2006 10:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Yup, en ik heb er nu 11 gemold. Blijft nog goed te doen tot nu toe... En immer opnieuw verrast bij het zien en verkennen van de nieuwe landschappen...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
quote:Op woensdag 12 april 2006 11:00 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
ah de irritantste moet je nog doen danOhhh ja die.... die was cool man ...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm commander Shepard and this is my favorite store on the Citadel.
quote:Op woensdag 12 april 2006 11:15 schreef Sjotime het volgende:Daar ben ik eergister meer dan een uur mee bezig geweest en no way dat het lukte. Gisteravond opnieuw geprobeerd en binnen vijftien minuten was ik er letterlijk klaar mee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Psn online ID Tec-Deacon
---------------------------------
オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
quote:Op woensdag 12 april 2006 11:15 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Ohhh ja die.... die was cool man ...ik vond het echt een kut slet die in het water.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
enige colli waar ik 45 minuten mee bezig ben geweest.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
quote:Op woensdag 12 april 2006 14:32 schreef Smots het volgende:
Damn, ik ben nog niet eens aan SotC begonnen!
Same here.quote:Op woensdag 12 april 2006 14:32 schreef Smots het volgende:
Damn, ik ben nog niet eens aan SotC begonnen!
Klinkt cool...... wat is de US release van Okami eigenlijk?quote:Op woensdag 12 april 2006 13:53 schreef PandorasBox het volgende:
Shinji Mikami (Resident Evil, Devil may Cry) en Atsushi Inaba (Viewtiful Joe,Okami) zijn bezig met een nieuwe Ps2 spel genaamd God Hand.
Ik dacht dat Mikami niet meer voor de Ps2 wilde ontwikkelen?
[afbeelding]
Het spel wordt ontwikkeld in Capcom's Clover Studio. De mensen achter Okami.
Over Okami gesproken. Famitsu geeft het spel een 39/40![]()
Tering......... die kan ik dus ook op mijn PS3 gaan gamenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Psn online ID Tec-Deacon
---------------------------------
オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarover moet er dan in dit topic nog geouwehoerd worden?quote:Op woensdag 12 april 2006 21:01 schreef peristilius het volgende:
Misschien een goed idee:
Het grote Dragon Quest VIII (PS2) topic -deel 1-
Ik heb nog wel wat games liggen hoor, alleen speel ik ze nooit.quote:Op woensdag 12 april 2006 22:09 schreef Smots het volgende:
[..]
Waarover moet er dan in dit topic nog geouwehoerd worden?
Oh, dat probleem ken ik wel, jaquote:Op woensdag 12 april 2006 22:11 schreef peristilius het volgende:
[..]
Ik heb nog wel wat games liggen hoor, alleen speel ik ze nooit.
Kut tijdgebrek.
quote:Op woensdag 12 april 2006 17:27 schreef Deacon_Tigra het volgende:
potdomme DQ8 is best pittig
Leuk stukje dat................ sowieso zijn de eindbazen erg pittig hoor in DQSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'm commander Shepard and this is my favorite store on the Citadel.
Mark of kri is voor dat geld erg goed, primal moet ik nog aan beginnenquote:Op donderdag 13 april 2006 18:19 schreef peristilius het volgende:
Ik heb vanmiddag Primal en the Mark of Kri opgepikt voor 10 euro p.stuk bij E-Plaza.
Leken me allebei nog wel tof.
Primal is (zeker voor een spel wat al zo oud is) een grafische topper.quote:Op donderdag 13 april 2006 18:19 schreef peristilius het volgende:
Ik heb vanmiddag Primal en the Mark of Kri opgepikt voor 10 euro p.stuk bij E-Plaza.
Leken me allebei nog wel tof.
Dat heb ik nou ook altijd bij spellen die ik uitleen. Ookal heb ik ze al uitgespeeld en speel ik ze niet echt regelmatig meer, wil ik m'n collectie toch... compleet houden.quote:Op donderdag 13 april 2006 21:56 schreef Deacon_Tigra het volgende:
ik heb me shadow of the collosus uitgeleend![]()
en ik mis hem eigenlijk wel....terwijl ik hem al uitgespeeld heb
![]()
Draadloze kabels? MEGATON!quote:Op vrijdag 14 april 2006 12:47 schreef satecl het volgende:
is er ook een wireless kabeltje voor de PS2, zodat ik bij elke TV bij ons in huis kan spelen...?
zoja, waar koop je die..?(ik heb draadloos internet thuis)
Als je rgb gebruikt kun je geen geluid direct je versterker indrukken (mits de versterker viber optic ondersteund).quote:Op vrijdag 14 april 2006 13:47 schreef Darkzell het volgende:
Weet iemand of er toevallig zoiets bestaat als een scart-verdeelblokje ofzo. Ik kom namelijk scart aansluitingen tekort en dat swichen met kables continue is ook niet echt ideaal.
Hetzelfde ook voor het geluid zodat ook gewoon het geluid van al de consoles over m'n geluidssetje kan.
Wist niet precies waar ik dit neer moest zetten maar dacht dat het hier ook wel kon.
niemand...?quote:Op vrijdag 14 april 2006 13:02 schreef satecl het volgende:
hahahaha sorry
ik denk dat je wel weet wat ik bedoel...
is er zo'n Wireless 'ding'.... om DRAADLOOS online te gaan.
want onze kabel zit bij me broer op ze kamer en die heeft geen breedbeeld...beetje irritant is dat met Pro Evo 5..
Ik heb nog wel ergens zo'n scart switchbox liggen.quote:Op vrijdag 14 april 2006 13:47 schreef Darkzell het volgende:
Weet iemand of er toevallig zoiets bestaat als een scart-verdeelblokje ofzo. Ik kom namelijk scart aansluitingen tekort en dat swichen met kables continue is ook niet echt ideaal.
Hetzelfde ook voor het geluid zodat ook gewoon het geluid van al de consoles over m'n geluidssetje kan.
Wist niet precies waar ik dit neer moest zetten maar dacht dat het hier ook wel kon.
http://www.joytech.co.uk/partners-europe.phpquote:Op vrijdag 14 april 2006 15:33 schreef peristilius het volgende:
Ik heb zelf een Joytech ding, die zijn echt heel fijn. Vier ingangen voor scart, composite, s-video en optical. Het nieuwe model heeft volgens mij ook nog UTP aansluitingen.
Ik heb die van mij ooit voor 25 euro bij de FRS gekocht, maar daar zijn ze niet meer verkrijgbaar, heb eigenlijk geen idee waar wel.
Ah, das handig.quote:Op vrijdag 14 april 2006 15:44 schreef Smots het volgende:
[..]
http://www.joytech.co.uk/partners-europe.php
Of check ff bij de distributeur: Take 2 games in Breda.
http://www.take2games.nl/index.php?p=global_contacts
Zij distribueren Joytech in NL
Je gebruikt dus Composite.. Op die manier krijg je het slechte beeld dat mogelijk isquote:Op vrijdag 14 april 2006 13:54 schreef Darkzell het volgende:
Ik heb het nu als volgt: Er zit een scartblokje in m'n TV en daarin druk ik dus elke keer dat gele videostekkertje van de PS2, Xbox & Gamecube. Die 2 geluidsstekkertjes (die rode en witte) steek ik dan in m'n geluidsset (heb een Logitech Z640)
Het kan nog slechter, via de kabel.quote:Op vrijdag 14 april 2006 16:12 schreef BMH het volgende:
[..]
Je gebruikt dus Composite.. Op die manier krijg je het slechte beeld dat mogelijk is.
Nes stylequote:Op vrijdag 14 april 2006 16:14 schreef peristilius het volgende:
[..]
Het kan nog slechter, via de kabel.
Zo heb ik mijn PS1 ook nog een tijdje aangesloten gehad omdat mijn TV toen nog geen SCART aansluiting hadquote:Op vrijdag 14 april 2006 16:14 schreef peristilius het volgende:
[..]
Het kan nog slechter, via de kabel.
als ik thuis ben zoek ik 'm ff op, OK?quote:Op vrijdag 14 april 2006 18:33 schreef Darkzell het volgende:
Ik heb ook een RGB kabel alleen het probleem daarmee is dat ik dan gewoon geluid heb via de TV en dat wil ik niet.
@Smots: Wat meer info zou wel wenselijk zijn anders wil ik hem wel overnemen voor ¤4. Een plaatje, naam, link oid![]()
Ja, met zo'n RF-dingesquote:Op vrijdag 14 april 2006 17:07 schreef Deacon_Tigra het volgende:
kabel?![]()
dat heb ik voor het laatste gedaan met de nes![]()
Ik heb een RGB kabel van Blaze met aparte audio tulpjes eraan.quote:Op vrijdag 14 april 2006 18:33 schreef Darkzell het volgende:
Ik heb ook een RGB kabel alleen het probleem daarmee is dat ik dan gewoon geluid heb via de TV en dat wil ik niet.
@Smots: Wat meer info zou wel wenselijk zijn anders wil ik hem wel overnemen voor ¤4. Een plaatje, naam, link oid![]()
RF-switch.quote:Op vrijdag 14 april 2006 19:00 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Ja, met zo'n RF-dinges. Nu is alles gelukkig via RGB-scart of component aangesloten.
grapjasquote:Op zaterdag 15 april 2006 00:29 schreef Mr.G het volgende:
Dragon quest was bij Gammo, verrassend genoeg lijkt het me echt een leuk spel.
Zou de prijs snel dalen?
Valkyrie Profile.... heb de PSone versie ooit eens gedaan. Wereldspel....... nu eindelijk een vervolg voor PS2quote:
Een RPG.quote:
Die onwetendheid...quote:Op zaterdag 15 april 2006 14:37 schreef BMH het volgende:
[..]
Een RPG.
Maakt het eigenlijk uit? Het verhaal & het vechtsysteem is toch altijd het zelfde![]()
Japanse turn Based rpg's zijn slachtoffer geworden van hun eigen inteelt. De vechtsystemen worden alleen maar ingewikkelde met complete strategy borden om je skills te upgraden aan toe, maar de orginaliteit is ver te zoeken.quote:
quote:Op zaterdag 15 april 2006 14:37 schreef BMH het volgende:
[..]
Een RPG.
Maakt het eigenlijk uit? Het verhaal & het vechtsysteem is toch altijd het zelfde![]()
Na 4 uur nog geen plezier betekend omruilen.quote:Op zaterdag 15 april 2006 16:02 schreef H.Flick het volgende:
Na 4 uur kan je vaak nog helemaal geen zinnig oordeel vellen over een RPG. Neem een DQVIII, dat spel komt pas echt los na zo'n 20 uur spelen.
Inderdaad, het is niet alsof dit het algemene PS2 topic isquote:Op zaterdag 15 april 2006 16:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
Als je niet van RPG's houdt heb je niets te zoeken in 'ons' topic
ik zit nu op 19 uur, waarvan de laatste 3 uur puur levellen isquote:Op zaterdag 15 april 2006 16:08 schreef H.Flick het volgende:
Het is in het begin ook wel leuk, maar later wordt het nog veel beter..
Niemand is perfectquote:Op zaterdag 15 april 2006 16:00 schreef BMH het volgende:
Hey! Wil niet zeggen dat ik ze niet speel. Ik speel ze alleen niet langer dan 4 uur..
correctie 25 uurquote:Op zaterdag 15 april 2006 17:23 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
ik zit nu op 19 uur, waarvan de laatste 3 uur puur levellen is![]()
![]()
* weggaatquote:Op zaterdag 15 april 2006 16:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
Als je niet van RPG's houdt heb je niets te zoeken in 'ons' topic
Een heel goed idee! *thnx*quote:Op woensdag 12 april 2006 21:01 schreef peristilius het volgende:
Misschien een goed idee:
Het grote Dragon Quest VIII (PS2) topic -deel 1-
Over 2 dagen is hij te koop in Japan.quote:Op dinsdag 18 april 2006 08:11 schreef Sjotime het volgende:
Okami trailer
http://www.playfrance.com(...)mbres-chinoises.html
Ga zoveel Star Ocean spelen dat RPG's weer een jaar je strot uit komen.quote:Op dinsdag 18 april 2006 13:16 schreef Gamedemon het volgende:
Gister weer even een uurtje verder gegaan met star ocean, heb der weer zin in (totdat DQVIII op mijn deurmat ligt...)
Tis niet zo dat RPG's mijn strot uitkomen, alleen 2 Turn based RPG's trek ik niet achter elkaar.quote:Op dinsdag 18 april 2006 13:27 schreef peristilius het volgende:
[..]
Ga zoveel Star Ocean spelen dat RPG's weer een jaar je strot uit komen.
Hee,.. je vind hem leuk?quote:Op dinsdag 18 april 2006 22:50 schreef Gamedemon het volgende:
zo net 3 uur DQ:VIII gedaan ben level 7 nu en net klaar met die beruchte waterfall cave, ben onderweg naar de southern checkpoint maar ik ga morgen pas verder,
Jammer Peri maar ik verkoop em niet
Wat is dat precies voor een GTA game? Heb het niet gevolgt omdat het op PSP uit kwamquote:Op woensdag 19 april 2006 10:15 schreef 24Logica het volgende:
Grand theft auto Liberty City PS2 6 juni te koop! voor 19,99USD en 29,99 EURO![]()
![]()
![]()
![]()
bron www.gamefront.de
Soort GTA III, speelt in dezelfde stad, zelfde characters (geloof ik). Alleen wat andere missies enzo.quote:Op woensdag 19 april 2006 10:43 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Wat is dat precies voor een GTA game? Heb het niet gevolgt omdat het op PSP uit kwam
Ik vind de game stinken maar verkoop em niet omdat ik de boxart mooi vindquote:
Een poort van een poort dusquote:Op woensdag 19 april 2006 10:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Soort GTA III, speelt in dezelfde stad, zelfde characters (geloof ik). Alleen wat andere missies enzo.
Laten we het maar een heel chill mission pack noemen.quote:
Helaas nog niet, maar als het een beetje meezit wel snel. Er zijn wat leveringsproblemen met mijn exemplaarquote:Op donderdag 20 april 2006 12:50 schreef outcast_within het volgende:
Ervaringen met guitar hero?
[afbeelding]
Uiteraard, als RPG fan moet je wel.quote:
dat is een GBA SPquote:Op donderdag 20 april 2006 12:50 schreef outcast_within het volgende:
Ervaringen met guitar hero?
[afbeelding]
Je wordt te oud ouwequote:Op donderdag 20 april 2006 20:35 schreef Sjotime het volgende:
Ik snap die hype niet rondom Guitar Hero.....
Ik denk hetquote:
Jij gaat gewoon niet met je tijd meequote:
Ja, die heb ik ook en vind ik ook niet leuk.quote:Op donderdag 20 april 2006 21:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
It's Donkey Konga all over again
Meer op details letten zoals bv bloemetjes...... dan zie je datquote:Op zaterdag 22 april 2006 11:21 schreef H.Flick het volgende:
Ik heb 5 minuten naar dat plaatje gekeken voordat ik door had wat je met die paarden bedoelde.
Paarden lopen bij jou altijd achteraan zekerquote:Op zaterdag 22 april 2006 13:46 schreef pkwarts het volgende:
Ik moest ook 5 minuten kijken, maar zeg dan ook niet voorop
Touché.quote:Op zaterdag 22 april 2006 14:09 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Paarden lopen bij jou altijd achteraan zeker
Voorop?quote:
Als je een paard nu klein laat zien in een spel of helemaal uitrekt, het kost allebei evenveel kracht. (als je uitgaat van een relatief even groot deel aan poly's.quote:
Gohquote:Op zondag 23 april 2006 10:55 schreef BMH het volgende:
[..]
Als je een paard nu klein laat zien in een spel of helemaal uitrekt, het kost allebei evenveel kracht. (als je uitgaat van een relatief even groot deel aan poly's.
Och, PS2 doet het prima:quote:
MGS2 & MGS3!quote:Op zondag 23 april 2006 21:42 schreef Retuobak het volgende:
Och, PS2 doet het prima:
http://www.youtube.com/watch?v=_HHsUfConpY&feature=Views&page=4&t=t&f=b
oblivionquote:Op zondag 23 april 2006 21:42 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Och, PS2 doet het prima:
En over hoe slim ze er mee om gaan. Zo spat het regen niet echt op van snake, maar is er gewoon een model gebruikt waar constant regen op spat. Vrijwel hetzelfde resultaat, fractie van de power nodigquote:Op zondag 23 april 2006 21:56 schreef P-Style het volgende:
Verder slaat dat vergelijkingsfilmpje nergens op natuurlijk!Het zegt meer over de developers(-prioriteiten) dan de systemen zelf.
je vergeet er <Hansje> voor te zettenquote:Op zondag 23 april 2006 23:25 schreef Retuobak het volgende:
[..]
En over hoe slim ze er mee om gaan. Zo spat het regen niet echt op van snake, maar is er gewoon een model gebruikt waar constant regen op spat. Vrijwel hetzelfde resultaat, fractie van de power nodig.
quote:Op zondag 23 april 2006 23:27 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
je vergeet er <Hansje> voor te zetten
Proestquote:Op zondag 23 april 2006 21:42 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Och, PS2 doet het prima:
quote:Op maandag 24 april 2006 10:59 schreef Sjotime het volgende:
God of War II
De gelekte cam trailer nu in high res. Beiden filmpjes zijn ongeveer hetzelfde. Het ziet er wel weer eerg cool uit
http://www.gametrailers.com/player.php?type=wmv&id=10179
http://www.gametrailers.com/player.php?type=wmv&id=10177
Ja dat vond ik ook.... vooral die lange versie.... verdomme wat een game manquote:
ben iig blij dat ze de combat wat uitgebreid hebben zover ik zag in die trailer.quote:Op maandag 24 april 2006 11:07 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Ja dat vond ik ook.... vooral die lange versie.... verdomme wat een game man
quote:Op maandag 24 april 2006 11:10 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
ben iig blij dat ze de combat wat uitgebreid hebben zover ik zag in die trailer.
enige echte minpunt aan god of war vond ik dat het te simpel was
Wowquote:Op maandag 24 april 2006 10:59 schreef Sjotime het volgende:
God of War II
De gelekte cam trailer nu in high res. Beiden filmpjes zijn ongeveer hetzelfde. Het ziet er wel weer eerg cool uit
http://www.gametrailers.com/player.php?type=wmv&id=10179
http://www.gametrailers.com/player.php?type=wmv&id=10177
Als je GoW met PoP:WW wilt vergelijken ben je zoiezo dom bezigquote:Op maandag 24 april 2006 16:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Wow![]()
Wat een verschil trouwens, na de eerste trailer dacht ik dat de GoW serie een slechte PoP:WW rip off was (veel bloed, weinig gameplay) maar nu is GoWII één van mijn most wanted games (zeker als je de RPG's buiten beschouwing laat)!!
Verbaast me niks.quote:Op maandag 24 april 2006 18:15 schreef BMH het volgende:
Mjah.. Ben ook geen fan van het orgineel.
Dat is apart,.... ik zie toch wel tweaks in gameplayquote:Op maandag 24 april 2006 18:15 schreef BMH het volgende:
Als ik de trailer zie van GOW2 denk ik: "wauw.. nieuwe animaties"...
Mjah.. Ben ook geen fan van het orgineel.
ik zag 'm liggen bij de Media Markt voor ¤80 en de DrGames heeft 'm voor ¤90quote:Op dinsdag 25 april 2006 13:39 schreef outcast_within het volgende:
zeg ken jij www.budgetgaming.nl niet?/wat heb je al geprobeerd?
Ja hèhè!quote:
losse controllers bedoel je?quote:Op dinsdag 25 april 2006 13:53 schreef outcast_within het volgende:
het probleem is dat er nergens multiplayer pakcs/ losse te koop zijn
http://www.budgetgaming.nl/game-profile/guitar+hero_PS2.html
Ja, nee.. zal wel met het weer te maken hebben of zo.quote:Op dinsdag 25 april 2006 14:29 schreef outcast_within het volgende:
...
je komt een beetje iq verlaagd over vandaag. beetje inhoudsloze hendig slippend ofzo.
Maar goed. hoewel de gitaar leuk is. lijk mij het leukste om idd met meerdere gitaren te frieken (vergezeld door vrienden)
Zal wel 19% btw bij komen 78.54 danquote:
Nee, 55 ex.quote:Op dinsdag 25 april 2006 19:01 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Zal wel 19% btw bij komen 78.54 dan
godverdomme....quote:Op woensdag 26 april 2006 00:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nee, 55 ex.
Was overigens vorige week ofzo, winstpakker. Weet niet hoe duur ze nu zijn. Ik kan echter wel vertellen dan mijn exemplaar als het goed is deze week nog komt
Achja die gaat nog wel oplopen als de reviews ervan binnen komenquote:
Must haves +1quote:Op donderdag 27 april 2006 10:21 schreef Sjotime het volgende:
Nieuwe Rogue Galaxy trailer
http://ps2movies.ign.com/(...)506_01_qtlowwide.mov
[afbeelding]
Ziet er wel cool uit... heb deel 1 of 2 echter nog niet gegamed.quote:Op donderdag 27 april 2006 14:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
Website en screens voor Persona 3
D'r zijn een aantal ZEER coole lightgungames, maar jammer genoeg zijn er in totaal niet zo heel veel gun-gamesquote:Op woensdag 26 april 2006 15:56 schreef outcast_within het volgende:
Dat guitar hero vet is. Check.
Ik zag zoekende naar een gitaar. een lightgun. zijn daar nog vette spellen voor te vinden? is dat een reden om aan de ps2 te beginnen?
I know, ik doelde ook niet op verzendkosten.quote:ps. manish depresieve smots. 64inc is btw he niet verzenden. dan is 70E inc btw toch ook niet zo'n grote stap
En er is niet een console waar ze allemaal op zijn verschenen volgens mijquote:Op vrijdag 28 april 2006 13:44 schreef Smots het volgende:
[..]
D'r zijn een aantal ZEER coole lightgungames, maar jammer genoeg zijn er in totaal niet zo heel veel gun-games
[..]
I know, ik doelde ook niet op verzendkosten.
Hm, toch maar bestellen dan.
Hè?quote:Op vrijdag 28 april 2006 13:53 schreef outcast_within het volgende:
[..]
En er is niet een console waar ze allemaal op zijn verschenen volgens mij
Ik weet niet welke gun-games er allemaal voor de Dreamcast zijn gemaakt, maar voor zover ik weet heeft de PS2 de leukste/beste gun-titels. De xbox heeft er maar twee (House o/t Dead en Silent Scope Complete), dus die valt sowieso af.quote:Op vrijdag 28 april 2006 14:24 schreef outcast_within het volgende:
dat je verschillende consoles moet aanschaffen wil je alle toffe light gun games hebben. Dat neem ik aan iig. dat je een dreamcast moet hebben en een xbox en een ps2 en een pc om de leukste lightgun games te spelen.
Of springt er een console uit qua lightgun games?
nope, maar ik wil 'm eigenlijk wel erg graag aanschaffen.quote:Op vrijdag 28 april 2006 15:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
Smots, heb je guitar hero al? Spel is geniaalDe muziek is goed, de intereactie met prestatie en publiek is geweldig en je hebt echt het idee dat je bezig bent met muziek maken. Itt bijv Donkey Konga dat toch wel een mindere muziekgame is.
tjah maar de house of the dead series zijn ook briljant. nu nog wachten totdat ze allemaal op een console verschijnenquote:Op vrijdag 28 april 2006 15:05 schreef Smots het volgende:
[..]
Ik weet niet welke gun-games er allemaal voor de Dreamcast zijn gemaakt, maar voor zover ik weet heeft de PS2 de leukste/beste gun-titels. De xbox heeft er maar twee (House o/t Dead en Silent Scope Complete), dus die valt sowieso af.
Vooral de Time Crisis-games voor de PS2 zijn meesterlijk.
Roy, stop met gamen, ga op muziekles.quote:Op zaterdag 29 april 2006 15:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik had net een x8 multiplier in Guitar HeroWat een geweldig stuk software is dit
Het is jammer dat de nummers niet origineel zijn, maar de covers zijn 10 keer beter dan in Donkey Konga.
Niet origineel?!?!?quote:Op zaterdag 29 april 2006 15:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik had net een x8 multiplier in Guitar HeroWat een geweldig stuk software is dit
Het is jammer dat de nummers niet origineel zijn, maar de covers zijn 10 keer beter dan in Donkey Konga.
Yup, ik hoorde het eigenlijk pas op 15/25e deel van de easy mode, toen Killer Queen van Queen langskwam. Tracks zijn wel erg goed uitgevoerd verderquote:
Dat is een kutstuk, slotjequote:Op vrijdag 5 mei 2006 13:28 schreef Even het volgende:
Dan toch maar eeeeeeeindelijk God of War gekocht
Maar ik zit nu in de woestijn en moet 3 meiden vermoorden.. Niet dat het me lukt ofzo die laatste is echt niet te vinden.. Ik weet dat ik hun gezang moet volgen maaruh...........![]()
het irritante is dat ze zelf ook rond roamen, ik liep constant in het spoor van die kut sirens maar raakte ze kwijt enzo tot ik ze ging lolllerroflbbqenquote:Op vrijdag 5 mei 2006 13:44 schreef peristilius het volgende:
Gewoon een beetje rondhuppelen, komen ze vanzelf wel een keer.
God, dat brengt herinneringen terug. Wát een pokkestuk was dat zeg, daar ben ik wel 100x doodgegaan voor ik eruit kwam. Ik zat daar flink te prutsen ja.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 17:32 schreef Even het volgende:
Scherp![]()
Maar ik moest zo'n ding schoppen en dan snel door de draai deur... Nu ben ik onderwater en ik moet op 1 of andere manier heeel snel zwemmen (met r1) maar het lukt steeds niet....
Heeel fijn, speel ik em uit.. Krijg ik gouden messenquote:Op zondag 7 mei 2006 00:59 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
God, dat brengt herinneringen terug. Wát een pokkestuk was dat zeg, daar ben ik wel 100x doodgegaan voor ik eruit kwam. Ik zat daar flink te prutsen ja.![]()
Maar toch: GoW, geniaal spel, wát een adrenalinerush blijft het elke keer weer als ik het speel.![]()
![]()
Kingdom Hearts, Final Fantasy X, God of War, Dragon Quest VIII.quote:Op zondag 7 mei 2006 15:08 schreef Morthill het volgende:
Juich voor MorthillIk heb zeer waarschijnlijk vanaf dinsdag een zilveren PS2 (en anders volgende week zondag)
Waarom in vredesnaam denk je dat ik hem ook koopquote:Op zondag 7 mei 2006 16:40 schreef peristilius het volgende:
[..]
Kingdom Hearts, Final Fantasy X, God of War, Dragon Quest VIII.
quote:Op zondag 7 mei 2006 19:11 schreef Morthill het volgende:
[..]
Daarnaast natuurlijk nog games als Singstar Rocks en Guitar Hero
Dat heb ik bij 3 van de 4 games die jij noemtquote:Op zondag 7 mei 2006 19:16 schreef peristilius het volgende:
[..]
Snap echt niet dat die games zo populair zijn.
RIght...quote:Op zondag 7 mei 2006 19:20 schreef BMH het volgende:
.
[..]
Dat heb ik bij 3 van de 4 games die jij noemt.
Kingdom Hearts is een compilatie van de slechtst ge-designde levels ooit.
Als je het bouwen van een Ikea kast vermoeiend vindt ben je wel echt een pussy.quote:
Ook is het vechtsysteem vermoeiender dan het bouwen van een Ikea kast.
Ik moest toch een voorbeeld kiezen. Anders nemen mensen me serieus.quote:Op zondag 7 mei 2006 19:22 schreef peristilius het volgende:
[..]
RIght...
[..]
Als je het bouwen van een Ikea kast vermoeiend vindt ben je wel echt een pussy.
Niet mis.. alleen niet mijn persoonlijke smaak.quote:Op zondag 7 mei 2006 19:39 schreef Mr.G het volgende:
Wat is er mis met die andere games dan?
combineer 2 hobbies, muziek en gamesquote:Op zondag 7 mei 2006 19:16 schreef peristilius het volgende:
[..]
Snap echt niet dat die games zo populair zijn.
Die games hebben niets met muziek te maken.quote:
nee, eigenlijk niet nee, maar agh, een beetje kansloos in een microfoon blèren is altijd leuk. Zeker als je met meer mensen bent.quote:Op zondag 7 mei 2006 20:17 schreef peristilius het volgende:
[..]
Die games hebben niets met muziek te maken.
meh ik hou het wel op drukkken op knoppjes en draaien aan een draaitafelquote:Op zondag 7 mei 2006 20:54 schreef Morthill het volgende:
[..]
nee, eigenlijk niet nee, maar agh, een beetje kansloos in een microfoon blèren is altijd leuk. Zeker als je met meer mensen bent.
er komen liedjes in voor. = muziekquote:Op zondag 7 mei 2006 20:17 schreef peristilius het volgende:
[..]
God of war is dan mischien hersenloos vijanden rammen (maar wel zonder respawnende dingen, ik ben ze niet tegengekomen in elk gevalquote:Op zondag 7 mei 2006 19:42 schreef BMH het volgende:
[..]
Niet mis.. alleen niet mijn persoonlijke smaak.
Gow komt soms neer op hersenloos knoppen rammen en steeds respawnende vijanden mollen. FFX heeft een vechtsysteem dat me net iets te saai is om het spel verder te spelen. Ik speelde het spel alleen voor het verhaal, maar die gaat ook maar langzaam vooruit.
Agh, ik zie wel, koop toch niet al die games tegelijk. Eerst maar eens Kingdom Hearts, daarna God of War en daarna zie ik wel weer.quote:Op zondag 7 mei 2006 22:50 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
God of war is dan mischien hersenloos vijanden rammen (maar wel zonder respawnende dingen, ik ben ze niet tegengekomen in elk geval) maar het speelt zó lekker en het gaat allemaal zó vloeiend.
![]()
FFX voor het verhaal spelen... Ik heb het tot het einde gespeeld maar heb er echt geen verhaal in ontdekt. Ik bleek opeens bij het einde te zijn en zat nog steeds te wachten tot er eens een verhaal kwam.![]()
GoW heeft verdorie nog een beter verhaal dan FFX imo.![]()
Guitar Hero dus écht wel hequote:Op zondag 7 mei 2006 20:17 schreef peristilius het volgende:
[..]
Is die trouwens zo tof als ik denk dat ie is?quote:
Na Guitar Hero wel Beatmania Halen he royquote:Op maandag 8 mei 2006 02:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
Op You Tube kan je wel een aantal filmpjes zien van mensen in actie.
http://www.youtube.com/watch?v=Bf1EataNivE&search=guitar%20hero
http://www.youtube.com/watch?v=UFzQkW23-D0&search=guitar%20hero
http://www.youtube.com/watch?v=4MBnMTemd4Q&search=guitar%20hero
http://www.youtube.com/watch?v=dVUgd8ot6BE&search=guitar%20hero![]()
http://www.youtube.com/watch?v=4dcnlNyyjq8&search=guitar%20hero
Cool gedaan hoorquote:Op maandag 8 mei 2006 02:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
Uhhuh, ik wacht nog ff de E3 af, misschien komt ie naar Europa, anders importeer ik mquote:Op maandag 8 mei 2006 07:07 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
[..]
Na Guitar Hero wel Beatmania Halen he roy
Serieuze cool screensquote:Op maandag 8 mei 2006 12:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
Heel veel nieuwe God of War II screens
Die kun je gebruiken in deel 2.quote:Op maandag 8 mei 2006 17:25 schreef Even het volgende:
Maar wat kan je nou met die gouden messen die je op het einde van 1 krijgt?! Niks toch ?!
Die combi is bij muffe games als DJ: Decks & FX en MTV Music Generator minder goed uitgevallen.quote:
dat filmpje met die twee gasten is afkomstig van IGN.quote:Op maandag 8 mei 2006 02:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
i know, ik zat er al op te wachten , ik ga em zo proberen met orginele hoes te scoren voor die 20 euroquote:Op maandag 15 mei 2006 10:23 schreef Smots het volgende:
Ik zag dat Ratchet Gladiator bij een aantal winkels nu maar ¤20 kost.
Geen slechte prijs voor zo'n geinige game.
En nog een leuke video van Guitar Hero: ach, weet je wat? Ik kijk gewoon niet
hij is toch nog niet uitgekomen als classic?quote:Op maandag 15 mei 2006 10:38 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
i know, ik zat er al op te wachten , ik ga em zo proberen met orginele hoes te scoren voor die 20 euro
Ik heb de mijne bij play.com besteld voor 63.99 inclusief verzendkosten.quote:Op maandag 15 mei 2006 11:56 schreef Mr.G het volgende:
Ik heb Guitarhero besteld op Digifan voor 69 euro zonder verzendkosten![]()
Vond ik best schappelijk![]()
jawel dat was wel de bedoeling iig, maar ik heb de normale hoes dat vind ik big pimpingquote:Op maandag 15 mei 2006 10:57 schreef Smots het volgende:
[..]
hij is toch nog niet uitgekomen als classic?
quote:Op maandag 15 mei 2006 16:58 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
jawel dat was wel de bedoeling iig, maar ik heb de normale hoes dat vind ik big pimping
Als ik de keuze tussen platinum en een normale hoes heb maakt dat veel uitquote:
Voor het spel niks, voor in de kast welquote:
Al mijn aandacht is en was gericht op GOW2 en FFXII en daar heeft de E3 niet veel verandering in gebracht.quote:Op maandag 15 mei 2006 22:15 schreef Slappy het volgende:
De Ps2 E3 line up was zelfs beter dan die van de Ps3![]()
Geef ze nog een jaar..... de PS3 gaat serieuze coole shit uitgeven.... daar kan je op wachten.quote:Op maandag 15 mei 2006 22:15 schreef Slappy het volgende:
De Ps2 E3 line up was zelfs beter dan die van de Ps3![]()
Het zal wel aan mij ligggen. Het interesseer me helemaal niks welke cover er om mijn game zit. Ik ben vaak net zo blij met een promo-versie als met een retailversie. Het gaat mij om het plezier wat ik van de game heb, niet hoe mooi het doosje in mijn kast staat.quote:Op maandag 15 mei 2006 18:20 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Heel veel. Ik koop ook liever geen platinum hoesjes.
Als jij de keuze hebt tussen een mooi retail doosje of een platinum doosje dan pak je toch ook die gewone?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 09:46 schreef Smots het volgende:
[..]
Het zal wel aan mij ligggen. Het interesseer me helemaal niks welke cover er om mijn game zit. Ik ben vaak net zo blij met een promo-versie als met een retailversie. Het gaat mij om het plezier wat ik van de game heb, niet hoe mooi het doosje in mijn kast staat.
Maar ik kan wel begrijpen dat je je verzameling graag 'mooi' houdt.
Ach, als ik de keuze heb tussen die twee en ze kosten evenveel zal ik die normale versie ook wel kiezen. Maar als de platinum editie ook maar één geuro minder kost neem ik toch mooi de goedkoopste versie.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 12:14 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Als jij de keuze hebt tussen een mooi retail doosje of een platinum doosje dan pak je toch ook die gewone?
Dan heb je 'm in ieder geval sneller binnen dan ik.quote:Op maandag 15 mei 2006 19:54 schreef Mr.G het volgende:
Digifan.nl heeft echt een goede service, Guitar Hero vandaag besteld en hij is vandaag al verzonden dus ik heb hem waarschijnlijk morge al en ik hoef pas achteraf te betalen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |