Inderdaad, het is niet alsof dit het algemene PS2 topic isquote:Op zaterdag 15 april 2006 16:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
Als je niet van RPG's houdt heb je niets te zoeken in 'ons' topic
ik zit nu op 19 uur, waarvan de laatste 3 uur puur levellen isquote:Op zaterdag 15 april 2006 16:08 schreef H.Flick het volgende:
Het is in het begin ook wel leuk, maar later wordt het nog veel beter..
Niemand is perfectquote:Op zaterdag 15 april 2006 16:00 schreef BMH het volgende:
Hey! Wil niet zeggen dat ik ze niet speel. Ik speel ze alleen niet langer dan 4 uur..
correctie 25 uurquote:Op zaterdag 15 april 2006 17:23 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
ik zit nu op 19 uur, waarvan de laatste 3 uur puur levellen is![]()
![]()
* weggaatquote:Op zaterdag 15 april 2006 16:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
Als je niet van RPG's houdt heb je niets te zoeken in 'ons' topic
Een heel goed idee! *thnx*quote:Op woensdag 12 april 2006 21:01 schreef peristilius het volgende:
Misschien een goed idee:
Het grote Dragon Quest VIII (PS2) topic -deel 1-
Over 2 dagen is hij te koop in Japan.quote:Op dinsdag 18 april 2006 08:11 schreef Sjotime het volgende:
Okami trailer
http://www.playfrance.com(...)mbres-chinoises.html
Ga zoveel Star Ocean spelen dat RPG's weer een jaar je strot uit komen.quote:Op dinsdag 18 april 2006 13:16 schreef Gamedemon het volgende:
Gister weer even een uurtje verder gegaan met star ocean, heb der weer zin in (totdat DQVIII op mijn deurmat ligt...)
Tis niet zo dat RPG's mijn strot uitkomen, alleen 2 Turn based RPG's trek ik niet achter elkaar.quote:Op dinsdag 18 april 2006 13:27 schreef peristilius het volgende:
[..]
Ga zoveel Star Ocean spelen dat RPG's weer een jaar je strot uit komen.
Hee,.. je vind hem leuk?quote:Op dinsdag 18 april 2006 22:50 schreef Gamedemon het volgende:
zo net 3 uur DQ:VIII gedaan ben level 7 nu en net klaar met die beruchte waterfall cave, ben onderweg naar de southern checkpoint maar ik ga morgen pas verder,
Jammer Peri maar ik verkoop em niet
Wat is dat precies voor een GTA game? Heb het niet gevolgt omdat het op PSP uit kwamquote:Op woensdag 19 april 2006 10:15 schreef 24Logica het volgende:
Grand theft auto Liberty City PS2 6 juni te koop! voor 19,99USD en 29,99 EURO![]()
![]()
![]()
![]()
bron www.gamefront.de
Soort GTA III, speelt in dezelfde stad, zelfde characters (geloof ik). Alleen wat andere missies enzo.quote:Op woensdag 19 april 2006 10:43 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Wat is dat precies voor een GTA game? Heb het niet gevolgt omdat het op PSP uit kwam
Ik vind de game stinken maar verkoop em niet omdat ik de boxart mooi vindquote:
Een poort van een poort dusquote:Op woensdag 19 april 2006 10:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Soort GTA III, speelt in dezelfde stad, zelfde characters (geloof ik). Alleen wat andere missies enzo.
Laten we het maar een heel chill mission pack noemen.quote:
Helaas nog niet, maar als het een beetje meezit wel snel. Er zijn wat leveringsproblemen met mijn exemplaarquote:Op donderdag 20 april 2006 12:50 schreef outcast_within het volgende:
Ervaringen met guitar hero?
[afbeelding]
Uiteraard, als RPG fan moet je wel.quote:
dat is een GBA SPquote:Op donderdag 20 april 2006 12:50 schreef outcast_within het volgende:
Ervaringen met guitar hero?
[afbeelding]
Je wordt te oud ouwequote:Op donderdag 20 april 2006 20:35 schreef Sjotime het volgende:
Ik snap die hype niet rondom Guitar Hero.....
Ik denk hetquote:
Jij gaat gewoon niet met je tijd meequote:
Ja, die heb ik ook en vind ik ook niet leuk.quote:Op donderdag 20 april 2006 21:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
It's Donkey Konga all over again
Meer op details letten zoals bv bloemetjes...... dan zie je datquote:Op zaterdag 22 april 2006 11:21 schreef H.Flick het volgende:
Ik heb 5 minuten naar dat plaatje gekeken voordat ik door had wat je met die paarden bedoelde.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |