Kan je zelf ook, klik op bewerk en kopieer/plak de URL van dit topic op de goede plek.quote:Op dinsdag 11 april 2006 17:04 schreef Mr.G het volgende:
Als iemand alleen dit deeltje nog toe kan voegen aan wikipedia![]()
Game on![]()
quote:Op dinsdag 11 april 2006 17:30 schreef Mr.G het volgende:
Als het goed is staat het op wikipedia nu correct
quote:Op dinsdag 11 april 2006 19:18 schreef Deacon_Tigra het volgende:
hmm
2 weken wachten........42 euro
direct............................54 euro
kleine ¤ 0,85 per dag![]()
nou daar ga ik me toch niet druk om maken![]()
Geen drang tot het spelen, geen hype die me aan het opfokken is.quote:Op dinsdag 11 april 2006 19:18 schreef Deacon_Tigra het volgende:
hmm
2 weken wachten........42 euro
direct............................54 euro
kleine ¤ 0,85 per dag![]()
nou daar ga ik me toch niet druk om maken![]()
Ik zag m bij de Makro, 64 euro. Bijna meegenomenquote:
64 eurie is een koopie!quote:Op dinsdag 11 april 2006 21:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik zag m bij de Makro, 64 euro. Bijna meegenomenWacht echter op mn stufi.
Ik heb al een cadeau voor m'n broer's verjaardag al.quote:Op dinsdag 11 april 2006 21:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik zag m bij de Makro, 64 euro. Bijna meegenomenWacht echter op mn stufi.
nog even geduldquote:
Ik kon de verleiding niet weerstaan en heb 'm gister gehaald omdat ik 'toevallig' in de stad was. Ik heb mezelf wel voorgenomen om eerst Shadow of the Colossus nog uit te spelen anders blijft die liggen. Gister dus drie kolossen in elkaar gemept. Van het weekend de laatste vijf!quote:Op dinsdag 11 april 2006 22:03 schreef P-Style het volgende:
Zag DQ8 nog liggen... had 'm bijna meegenomen.
quote:Op woensdag 12 april 2006 10:39 schreef Deacon_Tigra het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA![]()
![]()
![]()
@ arwin je weet dat er totaal een stuk of 16 zijn he![]()
Yup, en ik heb er nu 11 gemold. Blijft nog goed te doen tot nu toe... En immer opnieuw verrast bij het zien en verkennen van de nieuwe landschappen...quote:Op woensdag 12 april 2006 10:39 schreef Deacon_Tigra het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA![]()
![]()
![]()
@ arwin je weet dat er totaal een stuk of 16 zijn he![]()
ah de irritantste moet je nog doen danquote:Op woensdag 12 april 2006 10:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Yup, en ik heb er nu 11 gemold. Blijft nog goed te doen tot nu toe... En immer opnieuw verrast bij het zien en verkennen van de nieuwe landschappen...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
quote:Op woensdag 12 april 2006 11:00 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
ah de irritantste moet je nog doen danOhhh ja die.... die was cool man ...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm commander Shepard and this is my favorite store on the Citadel.
quote:Op woensdag 12 april 2006 11:15 schreef Sjotime het volgende:Daar ben ik eergister meer dan een uur mee bezig geweest en no way dat het lukte. Gisteravond opnieuw geprobeerd en binnen vijftien minuten was ik er letterlijk klaar mee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Psn online ID Tec-Deacon
---------------------------------
オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
quote:Op woensdag 12 april 2006 11:15 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Ohhh ja die.... die was cool man ...ik vond het echt een kut slet die in het water.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
enige colli waar ik 45 minuten mee bezig ben geweest.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
quote:Op woensdag 12 april 2006 14:32 schreef Smots het volgende:
Damn, ik ben nog niet eens aan SotC begonnen!
Same here.quote:Op woensdag 12 april 2006 14:32 schreef Smots het volgende:
Damn, ik ben nog niet eens aan SotC begonnen!
Klinkt cool...... wat is de US release van Okami eigenlijk?quote:Op woensdag 12 april 2006 13:53 schreef PandorasBox het volgende:
Shinji Mikami (Resident Evil, Devil may Cry) en Atsushi Inaba (Viewtiful Joe,Okami) zijn bezig met een nieuwe Ps2 spel genaamd God Hand.
Ik dacht dat Mikami niet meer voor de Ps2 wilde ontwikkelen?
[afbeelding]
Het spel wordt ontwikkeld in Capcom's Clover Studio. De mensen achter Okami.
Over Okami gesproken. Famitsu geeft het spel een 39/40![]()
Tering......... die kan ik dus ook op mijn PS3 gaan gamenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Psn online ID Tec-Deacon
---------------------------------
オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarover moet er dan in dit topic nog geouwehoerd worden?quote:Op woensdag 12 april 2006 21:01 schreef peristilius het volgende:
Misschien een goed idee:
Het grote Dragon Quest VIII (PS2) topic -deel 1-
Ik heb nog wel wat games liggen hoor, alleen speel ik ze nooit.quote:Op woensdag 12 april 2006 22:09 schreef Smots het volgende:
[..]
Waarover moet er dan in dit topic nog geouwehoerd worden?
Oh, dat probleem ken ik wel, jaquote:Op woensdag 12 april 2006 22:11 schreef peristilius het volgende:
[..]
Ik heb nog wel wat games liggen hoor, alleen speel ik ze nooit.
Kut tijdgebrek.
quote:Op woensdag 12 april 2006 17:27 schreef Deacon_Tigra het volgende:
potdomme DQ8 is best pittig
Leuk stukje dat................ sowieso zijn de eindbazen erg pittig hoor in DQSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'm commander Shepard and this is my favorite store on the Citadel.
Mark of kri is voor dat geld erg goed, primal moet ik nog aan beginnenquote:Op donderdag 13 april 2006 18:19 schreef peristilius het volgende:
Ik heb vanmiddag Primal en the Mark of Kri opgepikt voor 10 euro p.stuk bij E-Plaza.
Leken me allebei nog wel tof.
Primal is (zeker voor een spel wat al zo oud is) een grafische topper.quote:Op donderdag 13 april 2006 18:19 schreef peristilius het volgende:
Ik heb vanmiddag Primal en the Mark of Kri opgepikt voor 10 euro p.stuk bij E-Plaza.
Leken me allebei nog wel tof.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |