Ze gaan de 360 rond oktober/november al 100 euro in prijs verlagen, dus ik denk eerder dat Sony de PS3 dan wel voor 400 moet verkopenquote:Op donderdag 27 april 2006 08:55 schreef Deacon_Tigra het volgende:
zou onderstaande kunnen gebeuren? lijkt mij een beetje onwaarschijnlijk![]()
als mirco de prijs verlaagd komen ze nogal wanhopig over hehe![]()
If Sony release it at $400 it will shatter the 360.
They will be FORCED to lower the premium to $300 to compete.
Dat heet gewoon marketingquote:Op donderdag 27 april 2006 09:02 schreef Deacon_Tigra het volgende:
dat komt dan nogal behoorlijk wanhopig over, alsof ze bang zijn voor de ps3![]()
EN TERECHT![]()
ondanks de uitspraak van die MS-pipo dat ze niet op Sony zullen reageren?quote:
Ja, want je wil dat mensen jou product kopen ipv die van de concurrent, prijsverlaging is dan het makkelijkst om door te voeren.quote:Op donderdag 27 april 2006 09:15 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
ondanks de uitspraak van die MS-pipo dat ze niet op Sony zullen reageren?
"Leaders act, not react" - J. Allardquote:Op donderdag 27 april 2006 09:21 schreef Tain het volgende:
[..]
Ja, want je wil dat mensen jou product kopen ipv die van de concurrent, prijsverlaging is dan het makkelijkst om door te voeren.
.... :Squote:6. PS2 Okami 60,161
Zoveel verlies zullen ze er wel niet op maken. Dat ze verlies maken op de 360 dat is logisch maar het zal echt niet zoveel zijn zoals sommige websites beweren.quote:Op donderdag 27 april 2006 09:06 schreef Deacon_Tigra het volgende:
mwa dat is ook alleen maar omdat billie grote zakken heeft, ze maken al zoveel verlies op de 360
en dan nu nog meer![]()
![]()
mja, maar hij blijft lelijkquote:Op donderdag 27 april 2006 14:04 schreef Retuobak het volgende:
Jep en de move naar 65nm zal de productiekosten nog verlagen, juist op tijd voor een pricedrop naar 300.
Want naast dat de chips zelf goedkoper worden om te maken wordt de 360 ook koeler waardoor men bijv. dure mechanische onderdelen zoals fans weg kan laten.
Die proberen het niet te camoufleren met "Pimp-my-Xbox" faceplatesquote:Op donderdag 27 april 2006 14:08 schreef Retuobak het volgende:
[..]
True, maar dat geldt imho net zo goed voor de Revolution en non-zwarte PS3.
Ik vind de Megadrive nog altijd extreem mooi.quote:Op donderdag 27 april 2006 14:26 schreef Diablos79 het volgende:
Ik heb nog nooit echt een "mooie" console of pc gezien. Hoewel ik de ps3 en de REV er wel ok vind uitzien. Maar het gaat ook om de inhoud en niet om de verpakking
Er zijn toch wel een aanzienlijk aantal laptops die ik als mooi zou betitelen.quote:Op donderdag 27 april 2006 14:26 schreef Diablos79 het volgende:
Ik heb nog nooit echt een "mooie" console of pc gezien. Hoewel ik de ps3 en de REV er wel ok vind uitzien. Maar het gaat ook om de inhoud en niet om de verpakking
true that, maar aangezien het 9 van de 10 keer in het zicht komt te staan is een beetje design nooit weg.quote:Op donderdag 27 april 2006 14:46 schreef Diablos79 het volgende:
Precies zoals ik al zei, het gaat erom wat erin zit/uitkomt, niet om de behuizing
*fap*fap*fap*fap*fap*fap*fap*fap*fap*fap*fap*quote:Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots
Screenshots of Metal Gear Solid 4 have been titillating players for the past year, with its promises of old man Snake and mind-blowing graphical detail. New entries in the series always start with this level of positive buzz – and since the series has a history of excellence and a perfect track record, what else could people possibly think but good things?
Continue to think good things. The simple fact of it is that Hideo Kojima is a genius designer, an experimental thinker, and very literally makes every Metal Gear Solid game as if it is his last – as a result they’re some of the deepest, most layered experiences in gaming. What you shouldn’t think is that you know what Guns of the Patriot is all about – Kojima also is not afraid to turn perception on its ear (I’m sure I don’t have to mention Raiden here), and hasn’t stated a lot about this game beyond “no place to hide” and that the infiltration point is a battlefield. Trust that it will be great, and trust that the obsessive lunatics at Kojima Productions will make it look better than any contemporary work, certainly. Be excited, because this one will be huge.
Er bestaan geen mooie computers, alleen mooie vrouwenquote:Op donderdag 27 april 2006 14:54 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Er zijn toch wel een aanzienlijk aantal laptops die ik als mooi zou betitelen.
hear hearquote:Op donderdag 27 april 2006 15:18 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
Er bestaan geen mooie computers, alleen mooie vrouwen![]()
Maar er zitten wel wat stijlvolle laptops tussen ja, maar niet echt in die vorm dat ik zeg van wauw wat mooi.
http://www.fabtech.org/index.php?option=content&task=view&id=1423&Itemid=2quote:Op donderdag 27 april 2006 14:04 schreef Retuobak het volgende:
Jep en de move naar 65nm zal de productiekosten nog verlagen, juist op tijd voor een pricedrop naar 300.
Want naast dat de chips zelf goedkoper worden om te maken wordt de 360 ook koeler waardoor men bijv. dure mechanische onderdelen zoals fans weg kan laten.
Zou de PS3 al vanaf de launch zo'n 65nm cell hebben?quote:The Cell chip is currently being ramped at Sony's 300mm fab in Japan on a 65nm process
Net als in het Xbox360 topic moet ik zeggen dat ik het niet geweldig vind... zeker die bomen op de achtergrond niet.quote:Op vrijdag 28 april 2006 20:30 schreef SocialDisorder het volgende:
Brothers in Arms 3 (notice the complete absence of plastic shimmers)
[afbeelding]
Ja, die wel.quote:Op vrijdag 28 april 2006 21:34 schreef P-Style het volgende:
Ach... de klimop-blaadjes zien er wel mooi uit.
die bomen iddquote:Op vrijdag 28 april 2006 21:31 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Net als in het Xbox360 topic moet ik zeggen dat ik het niet geweldig vind... zeker die bomen op de achtergrond niet.
Jou wel, ik ben blij dat de PlayStation ook eens iets leuks krijgt naast actie, gimmick, sport/racing en JRPGquote:Op vrijdag 28 april 2006 21:46 schreef Diablos79 het volgende:
En je weet niet eens of het wel PS3 screenshots zijn, ze kunnen netzo goed voor de pc of xbox360 zijn. Maar al die WW2 shooters(en andere shooters) kunnen me toch al gestolen worden
Waarom ben je blij dat de Playstation dat ook krijgt, als je dat soort games al op de pc kan spelen?quote:Op vrijdag 28 april 2006 21:57 schreef Retuobak het volgende:
Jou wel, ik ben blij dat de PlayStation ook eens iets leuks krijgt naast actie, gimmick, sport/racing en JRPG.
omdat Retuobak niet de complete markt isquote:Op vrijdag 28 april 2006 22:06 schreef P-Style het volgende:
[..]
Waarom ben je blij dat de Playstation dat ook krijgt, als je dat soort games al op de pc kan spelen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |