Vette launch line up zeg,quote:Het Britse Official Playstation 2 Magazine heeft een aantal nieuwe dingen over de PS3 onthuld, waaronder een deel van de launch line-up. De line-up zal onder andere uit de volgende games bestaan:
* John Woo's Stranglehold
* Tekken
* Sonic The Hedgehog
* Resistance: Fall of Man
* Rainbow Six: Vegas
* Lair
* Motorstorm
* Untold Legends: Dark Kingdom
Wij verwachten dat in ieder geval Unreal Tournament 2007, Warhawk, Ridge Racer 7 en de nieuwe reeks aan EA Sports-titels hier nog bij komen.
Ander nieuws is dat Monolith, de ontwikkelaar van onder andere F.E.A.R. en Condemned: Criminal Origins, een game voor de PS3 in ontwikkeling heeft. Waarschijnlijk zullen we hier op de E3 meer over te horen krijgen. Iemand anders die nog iets te melden had, is de producer van Devil May Cry 4. Hij had liever gezien dat de PS3 in 2007 was verschenen in plaats van eind 2006. Dit zou best wel eens met de geplande release van zijn aanstaande actiegame te maken kunnen hebben.
Het laatste leuke nieuwtje is dat het op het online-netwerk van de PS3 mogelijk zal zijn om met de Eyetoy 2 een foto van je gezicht te laten maken die vervolgens op een CGI avatar geplakt zal worden. Altijd grappig, zullen we maar zeggen. Alle details omtrend het online-netwerk zal ongetwijfeld op de E3 volgen.
Juist!quote:Op maandag 24 april 2006 21:32 schreef c20h25n30 het volgende:
Maar goed, launch line up's zijn nagenoeg altijd bagger.
Ik ben benieuwd hoe die eruit gaat zien op de PS3quote:Elder Scrolls IV: Oblivion verscheen eerder dit jaar al op de Xbox360 en home PC, en werd een regelrecht succes. De pers was lovend en de consument kocht de game in grote getalen. Bethesda Software wilt met dit succes meer bereiken en heeft vandaag haar plannen naar buiten gebracht.
Bethesda Software heeft vandaag bekend gemaakt bezig te zijn met een PSP en een PS3 versie van Oblivion. Deze verschijnen allebei op zes November 2006. Zal dit betekenen dat de PlayStation 3 op zes November zal verschijnen? Het zit er dik aangezien ze uitgaan van een "early November launch". We houden jullie op de hoogte.
Ik ben vooral benieuwd of het volledig soepel draait zoals de PC-versie. De 360-versie vind ik echt niet kunnen, zoveel framedropsquote:Op dinsdag 25 april 2006 19:34 schreef SToRM81 het volgende:
Ik ben benieuwd hoe die eruit gaat zien op de PS3
Ze kunnen nu eindelijk de engine zo maken dat ie volledig kan cachen op de hdd, mits sony niet verplicht stelt dat elke game ook zonder hdd moet kunnen werken zoals bij de 360quote:Op dinsdag 25 april 2006 19:42 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Ik ben vooral benieuwd of het volledig soepel draait zoals de PC-versie. De 360-versie vind ik echt niet kunnen, zoveel framedrops.
Nou, kwaiiteit zal erg laag zijnquote:Op dinsdag 25 april 2006 21:19 schreef H.Flick het volgende:
Een PSP versie lijkt me heel interessant. Vooral om te kijken of het mogelijk is.
En de textures van spul veraf.quote:Op dinsdag 25 april 2006 22:10 schreef Markster het volgende:
[..]
Ik hjeb het dan ook over beeldkwaliteit. Die is bij de 360 toch behoorlijk, buiten de popups
De animaties, sure.quote:Op dinsdag 25 april 2006 22:16 schreef Diablos79 het volgende:
En slechte animaties, gezichts uitdrukkingen en lipsynchronisatie.
De gezichtsuitdrukkingen zien er heel.. uhm onnatuurlijk uit, er zit geen emotie/leven in die gezichten, en die lipsynch is echt slecht, maar dat komt waarschijnlijk doordat die gezichten zo raar bewegen als ze praten. Als je een goed voorbeeld wilt hebben van mooie animatie, realistische gezichtsuitdrukkingen en perfecte lipsync moet je final fantasy 12 maar eens bekijken, die overtreft Oblivion op die punten(en ook nog wel op wat andere punten) met groot gemak.quote:Op dinsdag 25 april 2006 22:22 schreef Retuobak het volgende:
[..]
De animaties, sure.
Maar niks mis met de gezichtsuitdrukkingen en lipsynchronisatie van de meeste personages?
Ik kan me geen game voor ogen halen met gezichtsanimaties van het niveau dat jij schijnbaar verwacht.quote:er zit geen emotie/leven in die gezichten
Final Fantasy 10 had al heel wat betere animaties en gezichtsuitdrukkingen dan oblivion.quote:Op dinsdag 25 april 2006 23:48 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Ik kan me geen game voor ogen halen met gezichtsanimaties van het niveau dat jij schijnbaar verwacht.
FF XII behoort daar ook niet toe. Het ziet er allemaal nog niet overtuigend uit. (Bij Japanse games is het enkel absurd overdreven)
Heb je FF12 gespeeld? zo niet, dan kun je niet oordelen! Ik heb beide games gespeeld dus ik kan ze heel goed vergelijken.quote:Op woensdag 26 april 2006 00:25 schreef Retuobak het volgende:
Beter dan Oblivion, heel veel beter is onzin, want zo goed is het ook weer niet. Het is grotendeels dat de gezichsanimaties overdrevener neergezet zijn. Dat die stijl jou meer aanspreekt, tja, daar ben je vrij in natuurlijk.
Shenmue, veel mooier wat dit betreft, veel ouder en nog Japans ookquote:Op dinsdag 25 april 2006 23:48 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Ik kan me geen game voor ogen halen met gezichtsanimaties van het niveau dat jij schijnbaar verwacht.
Game kan best op je PC hoor, gebruik gewoon de oldblivion patch.quote:Op woensdag 26 april 2006 09:29 schreef SocialDisorder het volgende:
Oblivion op de PSPdus ze krijgen em wel aan de praat op een handheld, maar niet op m'n PC...........
kan die tegoed maar één keer gebruiken, en ik ga Oblivion niet nóg een keer halen. Ik leen hem wel een keer bij m'n broertje of zo.quote:Op woensdag 26 april 2006 09:31 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Game kan best op je PC hoor, gebruik gewoon de oldblivion patch.
Er is niks overdreven aan die gezichtsanimaties. Zo zien gezichten eruit die gevoelens weergeven. Maar dat mag jij natuurlijk overdreven vinden, dan liever wat "overdrevener" dan die statische levenloze koppen van oblivion. Het verschil is ook niet astronomisch, het is aanzienlijk. Maar het is gewoon om aan te geven dat Oblivion echt niet zo wonderlijk mooi is, eerder triest dat een high pc/xbox360 game wordt overtroffen door een ps2 game.quote:Op woensdag 26 april 2006 06:49 schreef Retuobak het volgende:
Ik heb het gespeeld, en ook jouw filmpje/screenshots geven het aan Diablos, de gezichtsanimaties zijn gewoon overdrevener. En dat het beter is dan in Oblivion is wel duidelijk, dat het verschil niet zo astronomisch is als jij afschildert is eveneens duidelijk.
En heb je toevallig een shotje van Shenmue oid piet_pelle?
Het zal wel een ander type spel worden denk ikquote:Op woensdag 26 april 2006 09:29 schreef SocialDisorder het volgende:
Oblivion op de PSPdus ze krijgen em wel aan de praat op een handheld, maar niet op m'n PC...........
Leisure Suit Larry was altijd erg goed in emoties.....quote:Op woensdag 26 april 2006 13:23 schreef Retuobak het volgende:
Ik ben er van overtuigd dat het veel beter kan.
Ik ben er zeer zeker niet van overtuigd dat er ook maar een game is die het zo goed doet als jij schetst.
Een geinige via googlequote:Op woensdag 26 april 2006 06:49 schreef Retuobak het volgende:
Zelda Windwaker ownt alle gezichtsuitdrukkingenquote:Op woensdag 26 april 2006 13:50 schreef SocialDisorder het volgende:
beste gezichtuitdrukking ever is in Fight Night Rnd 3
Hehe...quote:Bethesda Softworks says it has no plans to do PSP and PS3 versions of The Elder Scrolls IV: Oblivion, despite what some-bloke-on-a-forum said. (Yep.)
"At present we have no announced plans to bring Oblivion to any platforms other than PC or Xbox 360," is the official line issued yesterday.
That's after a chap called "snatches" on the Gaming Age Forums claimed they were - and that the games were due out this November. Apparently the source was a "release list from Bethesda".
Since then, he's responded to news of Bethesda's cold water by saying "if this news isn't true it's because some sales idiot at Bethesda sent out incorrect info".
So there you go.
Eurogamer
dat is een slag om de welbekende arm houden.quote:Op woensdag 26 april 2006 14:30 schreef Retuobak het volgende:
"At present we have no announced plans to bring Oblivion to any platforms other than PC or Xbox 360," is the official line issued yesterday.
Wat een grove ontkenning zeg
ik zie het ook niet gebeuren hoor. Tenzij ze de engine tweaken tot het niveau van GTALS. En dan nog zuipt hij meer batterijen dan een alcoholist bier op zaterdagmiddag wegtankt.quote:Op woensdag 26 april 2006 15:10 schreef piet_pelle het volgende:
Een ps3 versie leek me niet vreemd maar een PSP versie kon ik ook maar amper geloven.
Heb jij Final Fantasy XII gespeeld?quote:Op woensdag 26 april 2006 06:49 schreef Retuobak het volgende:
Ik heb het gespeeld, en ook jouw filmpje/screenshots geven het aan Diablos, de gezichtsanimaties zijn gewoon overdrevener. En dat het beter is dan in Oblivion is wel duidelijk, dat het verschil niet zo astronomisch is als jij afschildert is eveneens duidelijk.
Dat trouwens alleen als je de waanbeelden van Ken niet meerekentquote:(2) Does it really do all that they say it will?
Bron: http://ps3.qj.net/More-PS(...)-PSM/pg/49/aid/29771quote:The latest issue of Playstation Magazine has revealed more details on the upcoming PS3, including the current hot topic, the price. Contrary to the opinion of other news organisations, PSM has named the PS3 has having quite a low price: $399 in the U.S., ¤322 in Europe and ¥45,965 in Japan. My hopes of Sony announcing a price at E3 are still there, despite some claims that Sony will not announce a price at the expo.
Although not new information, the magazine also claims that the PS3's 60GB non-removable hard drive will come as standard. And for those who care about backward compatibility (I know I do), PSM also revealed that PSX/PS1 and PS2 games will run on the PlayStation 3 in 720, 1080i and 1080p. The magazine also confirmed that all PS3 games will be in the Blu-ray format, and will have no region lockouts. Finally, PSM also mentioned that the launch line-up and final design of the PS3's controller will be released at the E3 gaming expo in May.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |